1.4 16 v comparatii
![]() ![]() ![]() |
1.4 16 v comparatii
romeodr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
|
||
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|||
șoferistul |
![]()
Post
#2
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Ai uitat de Kia 1,4 l 109 CP.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ai uitat si de VW 1.4 si 170cp
![]() Daca motoarele au acelasi numar de valve, sunt aspirate si aceasi capacitate, diferenta de putere este data de soft si de tehnologia de injectie. Asta in cazul in care nu e turbo ca cel de mai sus ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Executron |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Turbina si Compresor
![]() O sa iasa acum 1.4 TSFI de aprox 120 cai, inlocuind vechiul 1.6FSI. Tendinta VAG e de a elimina aspiratele. (1.6FSI & 2.0FSI au disparut sau vor disparea in curand conform declaratiilor) |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Tossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Am mers cu masinile pe care le mentionezi in lista si parerea mea e ca Ford-ul Focus este cel mai super. In final alegerea este a ta dar nu te lua dupa vorbe, testeaza toate masinile.
Stai sa rectific putin, nu chiar cu aceleasi motorizari. This post has been edited by b-45-wob: 7 Oct 2007, 20:49 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#6
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Toyota Corolla 1.4 si 97CP
Din punctul meu de vedere un motor modern in 16 supape ar cam trebui sa aiba tehnologia VVT (patentat de Toyota - Variable Valve Timing, la altii s-ar putea sa se cheme altfel). Asta daca sunt aspirate. Daca are asa ceva, atunci probabil ca singurul criteriu este pretul. Bineinteles si dotarile. Si sa nu uiti ca performanta are pretul ei. Tehnologia de injectie sofisticata nu poate merge decat cu o benzina scumpa (CO>=98). This post has been edited by cristi.r: 7 Oct 2007, 23:18 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
romeodr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
bun,si care ar fi de preferat,dintre cele mentionate mai sus???ford focus1.4,16v80cp,12721euro ttp,4ani garantie,ac,radiocd,com.,radio volan,ABS-EBD,4 airbag,vopsea metalizata,geamurii electrice fata,oglinzi incalzite,inchidere centralizata cu telecomanda,computer bord,imob electronica motor,sevo dir, 12 ani garantie caroserie,fabricat in Germania,etc....renault sedan manager,1.4 16v 100cp,12550euro ttp,2ani garantie,ac,ABS-AFU,inchidere centralizata demaraj card,ac,radio cd,comp bord,geamuri electrice fata,proiectoare ceata,sevo dir,6 ani garantie caroserie,pachet drumuri grele,etc,fabricat in Turcia...opel astra clasic 2,1.4,16v,90cp,twinport,11880euro,ttp,ac,ABS,geamuri el fata,2 airbag,radio cd,inchidere centr cu tel,afisaj temp.si ceas,12 ani garantie caroserie,etc,fabricat in Polonia...voi pe care l-ati cumpara,daca ar fi cazul sa zicem.....????
|
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
in nici un caz Meganul!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
crising |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Incearca meganul dar in nici un caz fabricatie Turcia. Vezi ca se pot comanda si fabricatie Franta sau Spania. Parerea mea ca merita si ii poti pune optional si ESP daca vrei sa ai.
La Ford motorul 1.4 e subdimensionat. Daca iti permiti cel de 1.6 e excelent. Mai recomand opel astra H, e oferta acum si cu 13800 tti e destul de dotat. This post has been edited by crising: 8 Oct 2007, 08:11 |
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
Tossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Gandeste cand o sa te decizi si ca Ford-ul Focus este o masina de generatie mai noua ca Opel-ul Astra Clasic si are si un design mai misto. Aceasi comparatie poti sa o faci si cu Megan-ul daca nu ma insel.
Daca ai cu ce ia o motorizare mai mare, eu am mers cu Focus 1.6 tdci sedan, 90 cp - comsum mic si demarajul bun, si Astra 1.7 cdti sedan - 80 cp, masina buna si ea, dar mai zgomotoasa, portbagaj mai mic, interior mai invechit si Megan 1.6 16v care nu m-a impresionat decat prin design, atat interior cat si exterior, dar era o masina zgomotoasa -> prima impresie a fost ca merg cu o masina diesel ![]() Toate aceste masini le stiu de noi, ele in prezent avand 26ooo, 35ooo si 30ooo km, in ordinea prezentarii. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#11
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Dintre cele trei prezentate aici cea mai frumoasa, garantie mare, fiabila, mai moderna mi se pare Focus. Din pacate are motorul cel mai mic.
Opel Astra Clasic e conceprie '98 , deci demodat Megane e cu ? la fiabilitate, desi are cel mai puternic motor. Grea alegere. Cat e diferenta de la Focus 1.4 80 de cai si Focus 1.6 de 100 de cai?? ;;) Bafta! 8 Oct 2007, 15:47: P.S. - diferentele de putere pot aparea si din turatia maxima mai mare. De exemplu Kia Ceed are 1.4 de 109 cai obtinuti la 6200 rpm. Si cuplul conteaza in comportamentul dinamic al masinii, cu cat mai mare cu atat mai bun, si pe o plaja cat mai larga. Pentru comparatie se recomanda studierea curbelor de ciuplu/putere, nu doar compararea unor valori absolute. This post has been edited by Andy_ACS: 8 Oct 2007, 14:47 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
romeodr |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
nu ma intereseaza,motorizarile diesel,nu imi plac,iar treaba cu consumul mai mic,la diesel,este numai o aparenta,vorbind de o masina noua,se scade din diferenta de pret,de peste 2000de euro,cu care poti cumpara combustibil citiva ani...si cum nu am bani de motorizari premium..ma rezum la 1,4 16v...si pe mine ma atrege fordul focus,design modern garantie mare,made in germany,cele mai multe dotari in pretul de baza,inclusiv vopseaua metalizata...dar ma da inapoi motorul cu numai 80 de cai,la 16v,si 2 axe cu came,cam putin...loganul are 75,la 8v,cel mai bun motor este la astra clasic,echilibru,intre fiabilitate,consum,putere,dar masina are cele mai putine dotari,si este un model vechi....renaultul,cu cei 100cp,la 1,4 mi se pare un pic dopat electronic.....dar ar fi ok,daca nu ar fi fab in turcia,si mai are,
aceeiasi garantie la caroserie ca si loganul 6ani.....daca te iei dupa frumusete meganul este cel mai frumos,stiti cum sunt masinile frantuzesti cind te sui in ele prima data,iti vine sa le f....,astra,este ca un costum de ocazie,clasic,il poti imbraca toata viata,pare cel mai robust,desi nu are decit 4 stele ncap si fara discutie cel mai fiabil in timp,...desi se fabrica in polonia...focusul...fabricat de muncitorul german,care vine la munca ,cred,sa munceasca,nu ca pe aici...pare cel mai reusit,generatie noua,dotari,tehnologie....dar de ce nu au putut scoate mai mult de 80 cp din motor... ![]() |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#13
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
il iei pe ala de 1.6 de 100 de cai, la consum nu e cine stie ce diferenta, la taxe la fel, nu e mare diferenta, numai la pretul de achizitie nu stiou si de asta te intreb pe tine
![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#14
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pai, romeodr, prin postul tau #12 ai aratat cat de subiectiva este aceasta discutie ... De ce ? Ai inceput prin a cere pareri despre motoare 1.4 16v si ai terminat prin chestii de genul "stiti cum sunt masinile frantuzesti cind te sui in ele prima data,iti vine sa le f....", chiar nu stiam comparatia asta, eu chiar n-am astfel de pofte cand mai sui intr-o masina
![]() ![]() ![]() Hai sa ramanem la motoare, restul masinii ramanand decizia ta ! Ce zici ? |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Ia Meganul ! Are cel mai puternic motor, ia la design sta foarte bine.
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
si la fiabilitate cel mai prost
|
--------------------
x
y
2009
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
...zise posesorul de 1300 !
![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Serje |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
De Logan 1.4 MPI ai uitat ?
Daca nu, care este legatura cu forumul Dacia ca nu prea inteleg . |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
romeodr |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
motorul,este inima masinii...de aceea am pornit de la motor,pina la urma trebuie sa pornesti de undeva,nu??ideea este sa aflu cit mai multe pareri..este doar o discutie,nu implica nimic....
8 Oct 2007, 22:06: are legatura cu forumul dacia,pentru ca sunt mindrul posesor al unui logan 1,4 ABS PLUS...dar vreau mai mult....este vreo problema in a purta discutii...doar suntem la diverse This post has been edited by romeodr: 8 Oct 2007, 21:06 |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
cata87 |
![]()
Post
#21
|
![]() membru alb-violet Group: Members Posts: 590 Joined: 4 January 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cristi.r @ 8 Oct 2007, 00:12) Toyota Corolla 1.4 si 97CP Din punctul meu de vedere un motor modern in 16 supape ar cam trebui sa aiba tehnologia VVT (patentat de Toyota - Variable Valve Timing, la altii s-ar putea sa se cheme altfel). Asta daca sunt aspirate. Daca are asa ceva, atunci probabil ca singurul criteriu este pretul. Bineinteles si dotarile. Si sa nu uiti ca performanta are pretul ei. Tehnologia de injectie sofisticata nu poate merge decat cu o benzina scumpa (CO>=98). +1 pentru toyota corrola...vine vorba "ai vazut tu vreo corolla sa se strice?" ![]() ![]() This post has been edited by cata87: 8 Oct 2007, 21:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
PaulT |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect.Toyota e super
![]() LE--14700 DDP. This post has been edited by PaulT: 8 Oct 2007, 21:45 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Serje |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu sunt posesor de Logan da, nu deschid aici topic despre trotineta vs tricicleta, ca nu-i locul lui aici , este sectiunea Cafenea unde se poate despre orice , sau mai este www.reno.ro unde s-ar incadra perfect topicul , si poti pune si daca nu esti posesor de Renault, si daca ai Trabant se poate posta si aici si dincolo .
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
adip |
![]()
Post
#24
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(romeodr @ 8 Oct 2007, 16:05) renaultul,cu cei 100cp,la 1,4 mi se pare un pic dopat electronic.....dar ar fi ok,daca nu ar fi fab in turcia 1. Dupa stiinta mea hyundai si toyota asambleaza in turcia modele binecunoscute. Asta le face pe cele fabricate in turcia inferioare celor fabricate in coreea sau japonia? Sa stii ca manere interioare de la usi se cojesc la megane indiferent de tara de provenienta (turcesti, spaniolesti sau frantuzesti) 2. Ti-as fi sugerat si eu sa te uiti pe la kia c'eed, dar daca tie ti se pare ca megane-ul de 1.4/100cp e "dopat" electronic, cum mai e kia cu 9cp in plus la aceeasi capacitate? O fi avand supapele injectatate de la atatia steroizi. Focusul de 80cp trage mai prost decat loganul tau, e submotorizat rau, fa un drive-test si o sa te convingi. Chiar vrei sa-ti iei o caroserie impunatoare si atat? 8 Oct 2007, 23:13: CuTzU: stimabile, aici e locul de diverse auto indiferent de marca. Daca va ajunge sau nu la cafenea tine doar de noi, cei care postam ![]() Omul chiar are dileme referitoare la masini, nu la trotinete. Ma rog, ca focusul ala e un fel de semi-cursiera e alta poveste, dar totusi ![]() This post has been edited by adip: 8 Oct 2007, 22:13 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ar mai fi o chestie ca, in general, motorasele astea mici care au multi cai putere, au cuplul si puterea maxima la o turatie relativ mare fata de motoarele mai 'normale'.
Asta inseamna ca tre sa te obisnuiesti sa 'o calci' daca vrei sa se simta puterea respectiva a motorului. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Seeker |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 18 February 05 From: Iasi ![]() |
Eu as merge pe Ford , din cele 3 optiuni descrise de tine e cel mai "echilibrat" motor , obtine performantele maxime la turatii mai mici decit concurenta ceea ce teoretic ii mareste rezistenta in timp , dar asta depinde oricum de stilul de condus al fiecaruia . In plus e la oferta promotionala , economisesti peste 1500 euro .
Totusi cel mai bine e sa mergi la reprezentantele firmelor enumerate de tine si sa faci drive test cu cele trei modele sa vezi care ti se potriveste mai bine . This post has been edited by Seeker: 9 Oct 2007, 00:56 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
2005
- IS-XX-XXX Ford Focus Ghia 2007
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 8 Oct 2007, 23:29) Ar mai fi o chestie ca, in general, motorasele astea mici care au multi cai putere, au cuplul si puterea maxima la o turatie relativ mare fata de motoarele mai 'normale'. Asta inseamna ca tre sa te obisnuiesti sa 'o calci' daca vrei sa se simta puterea respectiva a motorului. Bine ca ai zis "in general". ![]() In particular fie spus la 1800rpm motorul de 1,4 de pe cee'd dezvolta ~120Nm din cei 137,3Nm maximi la 5000rpm, iar curba de cuplua urc lin intre cele doua valori ca apoi sa scada la ~125Nm la 6200rpm (turatia de putere maxima). In schimb graficul de putere e aproape liniar pana la ~5500rpm, unde incepe o usoara curba. Din hartii suna bine, dar trebuie sa merg cu ea dupa ce isi cumpara prietena ca sa fiu convins (astia de la kia au vandut pana si masinile de test cu motor de 1.4). |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
crising |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Astra clasic e o masina cu tehnologie invechita, designul e si el mult ramas in urma, de fiabilitate am auzit multe lucruri rele de la cunoscuti posesori de astra, eu unul nu mi-as lua.
Fordul e ok dar cu motorul de 1.4 e clar submotorizata. Daca iti permiti incearca focus cu motor 1.6. Nu sunt sigur dar am auzit ca focusul ar fi asamblat in Anglia. In Germania se asambleaza Mondeo sigur. Aparent Megane ar fi singurul care merita raportat la pret, dotari, performante dar nu inseamna ca il laud de aceea recomand Astra H. Am zis mai sus ca este si la oferta acum. |
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
driverx |
![]()
Post
#29
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ford cu motor de 1.6.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 9 Oct 2007, 02:30) Bine ca ai zis "in general". ![]() In particular fie spus la 1800rpm motorul de 1,4 de pe cee'd dezvolta ~120Nm din cei 137,3Nm maximi la 5000rpm, iar curba de cuplua urc lin intre cele doua valori ca apoi sa scada la ~125Nm la 6200rpm (turatia de putere maxima). In schimb graficul de putere e aproape liniar pana la ~5500rpm, unde incepe o usoara curba. Din hartii suna bine, dar trebuie sa merg cu ea dupa ce isi cumpara prietena ca sa fiu convins (astia de la kia au vandut pana si masinile de test cu motor de 1.4). Pai tocmai ca eu am facut drivetest pe Ceed de 1.4 si trebuia sa apas bine acceleratia ca sa se vada diferenta fata de Solnitza mea. Fordul are intretinerea ceva mai scumpa, dar si calitatea ceva mai buna. Toyota suna si mai bine, daca nu preferi Kia. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 10:30 |