Instabilitate, >100 km/h
![]() ![]() ![]() |
Instabilitate, >100 km/h
donraulo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
|
||
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|||
constantin_stan78 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 January 07 ![]() |
teoretic nu. nu au cum sa se duca asa de repede telescoapele....dar cum traim in romania si vorbim de o masina made in romania totul e posibil.
sfatul meu este ca mergi cat mai repede in service (daca e inca in garantie) si pune-o pe stand la verificat. acolo iti pot spune exact ce nu merge. si nu incerca si tu sa mergi cu 160km/h ca nu prinde versiunea pe motorina de 65cp (am cativa colegi care-si chinuie masinile pt treaba asta). |
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
Oct.2007 - Laureat
- Numere negre Tot respectul pt posesorii de Dacii
|
|
donraulo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
Iti dai seama ca nu ma chinui sa merg cu 160, insa in vara, in concediu, in strainatate, am zis sa incerc si eu sa merg cu 140, insa era o adevarata adrenalina,
Ideea este ca la 130, ceea ce este legal pe autostrada, masina sa nu pluteasca sub mine. Asta ma intereseaza pe mine. Multumesc pt raspuns. |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Loganul e usor instabil la peste 120 km/h, cam asta e viteza ei de croaziera. Ca altii merg cu mai mult, e problema lor.
Incearca sa mergi si cu alt Logan si vei vedea ca merge exact la fel. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(donraulo @ 1 Nov 2007, 12:46) 1.5 Dci, 19.000 km, varsta-11 luni Tot citesc pe forum cum ca se merge destul de frecvent cu 160km/h, ceea ce ma intriga, Cu 1.5 dCi din 2006 (deci nu motorul de 85CP) zice lumea ca merge cu 160? pe unde se zice asta? Si on topic: un test de amortizoare nu e scump, poate nu ar prinde rau unul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai a mea mai mult de 165 pe bord (probabil 150 real) nu a vrut sa mearga. Ref. la instabilitate, de cind o am (~20k km) s-a comportat la fel: pina pe la 130km/h este OK, dupa... incepe sa "pluteasca".
Sincer... deocamdata comportamentul loganului se incadreaza ok in limitele de viteza cu care circul ("ii dau" destul de rar peste 130, avind doar 2 autostrazi... iar pe alte categorii de drumuri imi ajunge 130km/h). Eu zic ca nu ai probleme la masina, dar testeaza si tu alt logan si compara... |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#7
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Auzi, da' in curbe si la franare cum se comporta masina ?
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
donraulo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
Multumesc tuturor pt promptitudinea raspunsurilor.
In curbe, sincer nu stiu cum se comporta, pentru ca eu nu merg tare, si din aceasta cauza nu am incercat niciodata sa aflu unde ii sunt limitele. chiar daca datorita formei sale si a faptului ca este inalta, nu prea are cum sa se comptorte bine. Una peste alta, in curbe nu ma deranjeaza, sau nu am fost niciodata in situatia de a ma deranja. La franare? aici am senzatia ca are un balans cam mare, sus/jos de partea din fata a masinii (ceea ce dupa mine, ar cam putea sa indice ca amortizoarele sunt cam moi) |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#9
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Fa un test de amortizoare si gata.
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu recomand un test de amortizoare.
Balansul mare al botului la franare spune ca ai amortizoarele duse pe fata. Test de amortizoare in service Dacia si apoi schimbarea amortizoarelor pe garantie daca iese prost (sub 40%). |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
speed_fane |
![]()
Post
#11
|
![]() Prefer sa tac daca nu stiu..... Group: Members Posts: 344 Joined: 7 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut ,
Iti zic sincer ca si eu de cate ori am ocazia sa merg in afara orasului(pe autostrada) pe anumite portiuni i-am dat 160 (pe bord, nu cred ca si reali)si s-a comportat destul de bine, iar franele de la 140 de km la ora isi faca treaba acceptabil acum nu am pretentii sa se opreasca ca un passat dar este ok. eu unul ma impac foarte bine cu masina si este o placere sa conduc,desi am permisul doar de 5 luni am facut aproape 14000 de km si am invatat din propriile greseli. Diselul meu se comporta bine la drum lung cu viteza de 100-120 max de km/h singur in masina ,fara bagaje,desi uneori datorita denivelarilor de pe drum mai ai senzatia ca zbori de pe sosea.4 persoane in masina si portbagajul full pe autostrada soarelui, constanta-bucuresti mers ~constant 150 km/h impecabi;(la 8 dimineata era liber, nu am avut cine stie ce trafic) Concluzie: diesel-ache al meu se comporta super ok ca stabilitate atunci cand este incarcat, se aseaza parca altfel pe drum, iar singur in masina nu recomand sa depasiti 120km/h pe drumurile noastre ca s-ar putea ca soseaua sa o ia la stanga si tu sa mergi drept |
--------------------
VW PASSAT /Ex:Logan
1.9 TDI / 1.5dci
HL / Preferance
- B 220 FUG /Ex:B51FUG
|
|
crising |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Test de amortizoare: 15-30RON.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
is89ckd |
![]()
Post
#14
|
![]() membru ofticos Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 05 From: Iasi ![]() |
Pot confirma problema, am reusit sa ajung o singura data la 165km/h (motor 1.4 mpi) si m-am racorit nu mai imi trebuie, acum merg linistit cu 130-140 cel mult si asta daca nu bate vantul sau nu ploua. De regula plec cu 10-20 min mai repede daca trebuie sa ajung la ora fixa in alt oras tocmai sa nu ma streseze sa o calc peste 140. Daca schimbi arcurile si suspensiile+roti mai late s-ar putea sa obtii ceva stabilitate in plus.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- provizoriu ...liber profesionist...
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(donraulo @ 1 Nov 2007, 14:26) La franare? aici am senzatia ca are un balans cam mare, sus/jos de partea din fata a masinii (ceea ce dupa mine, ar cam putea sa indice ca amortizoarele sunt cam moi) Treaba asta nu poate să apară și dacă nu e reglat corect repartitorul de frână? Poate frânează spatele foarte puțin. Înainte să reglez repartitorul și eu aveam o senzație similară ... acum se simte cum mașina se lasă complet în jos ... nu doar din partea din față. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Una e sa se lase si alta e sa faca balans (asta presupune lasare - ridicare - lasare).
![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
goriefanel |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 October 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(donraulo @ 1 Nov 2007, 13:26) Multumesc tuturor pt promptitudinea raspunsurilor. In curbe, sincer nu stiu cum se comporta, pentru ca eu nu merg tare, si din aceasta cauza nu am incercat niciodata sa aflu unde ii sunt limitele. chiar daca datorita formei sale si a faptului ca este inalta, nu prea are cum sa se comptorte bine. Una peste alta, in curbe nu ma deranjeaza, sau nu am fost niciodata in situatia de a ma deranja. La franare? aici am senzatia ca are un balans cam mare, sus/jos de partea din fata a masinii (ceea ce dupa mine, ar cam putea sa indice ca amortizoarele sunt cam moi) chiar daca nu sunt mare meserias, doar un posesor de logan, sfatul meu ar fi sa mergi neaparat la un service si sa faca nea mecanicu' o tura cu masina sa vada cum se comporta. eu , sincer, cu a mea, am un laureat diesel de 70 cai, am mers pe Tecuci-Galati(naveta) si cu 150Km/H, si cunoscatorii dn 25 pot spune ca e destul de denivelat drumul, masina s-a comportat destul de bine, si mai ales la franare nu am avut emotii; chiar franare cand se trezeste nea carutzashu' sa intoarca el pe sosea. mergi la service si sigur se rezolva treaba(amortizoare, se poate sa fi fost montate deja duse) la cat mai multi km si fara incidente neplacut.sa aveti grija de voi This post has been edited by goriefanel: 1 Nov 2007, 21:41 |
--------------------
Logan
Laureat
2007/DCI
|
|
donraulo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
vineri am programare la revizie, la amg
sa vedem ce o sa imi spuna, voi incerca sa fac si testul la amortizoare o sa revin luni cu (sper) solutionarea problemei |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
Dsign |
![]()
Post
#19
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la amg nu exista banc de testare amortizoare. Mergi la Meridian
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
donraulo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
Asta ma cam da peste cap, fiindca habar nu aveam ca AMG nu are un astfel de banc, eu sperand sa rezolv totul acolo.
Cum maine dimineata am programare la revizie, avand 19.200 km la bord, inseamna ca testul la amortizoare o sa pice de pe lista, din pacate. In concluzie, nu am asteptari false de la masina, nu sunt vitezoman, nu merg cu 160 pe nationale, nici macar pe A1 sau A2. - insa vreau ca la 130, ceea ce este legal, masina sa nu fie instabila (vreau prea mult de la ea? / nu cred) ok, acum ca am stabilit limitele in care se incadreaza problema mea si presupun ca toata lumea a inteles ca nu sunt un teribilist sau mai stiu eu ce, ci dimpotriva, consider ca am o problema indreptatita, hai sa .... ![]() sa vedem ce parere o sa aiba cei din service, dar parca vad ca "asa face toate domle" Haideti sa nu o dam in comparati intre marci de masini.!!! Am fost ieri la revizie, am ridicat problema si.... tot in plop a ramas problema, insa. Cica nu am jocuri la pivoti, etc Am facut si o directie, unde a indicat o mica diferenta, in urma careia un pustiuluica mi-a mai reglat putin bieletele (acu sper sa nu fi facut mai rau) Am facut si test la amortizoare si rezultatele au fost cam asa: fata 74-75 spate 75-65 *nu imi mai aduc aminte, insa spusese cineva ca la amg nu au test pt amortizoare, ei bine se pare ca au, la sectiunea ITP, sau poate este unul mai rudimentar, fiindca eu nu am mai vazut pana acum cum se face un test la amortizoare insa cert este ca inainte de bancul acela de franare, mai era o mica platforma care vibra, iar calculatorul arata procentele la suspensie. Revenind la problema instabilitatii, observand ca au inceput aprecieri cu privire la definirea ei, la nr de km ai soferului, la experienta lui, la conditiile de drum, etc. Oare de ce nu ne putem limita la o incercare de raspuns vis a vis de o posibila problema tehnica? This post has been edited by donraulo: 8 Nov 2007, 14:39 |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#21
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
donraulo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
DA, parese ca este binisor, insa problema pare a fi din alta parte atunci, mai ales ca nu este doar in inchipuirea mea.
Pt cei care se refera la instabilitate in viraje - problema ridicata de mine se refera strict la mersul drept, fara nici un fel de viraj, curba, etc. Deci, daca amortizoarele pe fata sunt 75 cu 75 iar pe spate 74 cu 68(sau65) (ceea ce e binisor), daca pe la directie nu bate nimic, nu am jocuri, daca volanul nu trepideaza, masina nu trage intr-o parte - care anume ar mai putea fi sursa problemei? |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
os |
![]()
Post
#23
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Stabilitate/instabilitate pe traiectorie, in conditiile unei stari tehnice bune:
factori obiectivi favorabili stabilitatii: - masa mai mare - ampatament (distanta intre punti) mare - inaltime constructiva mica, pozitie joasa a centrului velic (pentru vint lateral) - suspensie sportiva (ferma) La toate acestea, Logan e defavorizat. Asta nu inseamna ca e prost, ci ca-i optimizat pentru altceva. factor subiectiv (dependent de conducator): - corectii prea dese ale traiectoriei. Acestea se traduc in aparenta instabilitate mai ales in cazul unei masini cu mecanismele de directie precise. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
tribunul |
![]()
Post
#24
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Daca bate vantul, la o viteza de peste 120km/h mi s-a parut destul de dificil sa stai relaxat la volan, iti lasa impresia ca nu mai poti controla masina.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu stiu daca s-a mai zis, dar instabilitatea poate sa rezulte si din unghiuri dereglate, chiar cu putin, incat sa nu roada cauciucurile vizibil, fa o verificare pe un stand computerizat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#26
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
N-are rost se ne mintim, la viteza mare si pe vant loganul este instabil.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu vorbesc serios cu unghiurile, sunt patit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#28
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Masina are 1 an si 20.000 km, nu prea imi vine sa cred ca are probleme.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inseamna ca nu ai vazut masini cu unghiurile dereglate din fabrica.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
O problema cu instabilitatea la viteze mari poate fi creata si de faptul ca servodirectia nu se adapteaza la viteza (nu se 'intareste'). De aceea, la viteze mari , daca nu tii volanul mai ferm in mana/maini, ai senzatia de instabilitate, pentru ca rotile au tendinta sa se ghideze dupa denivelarile de pe sosea, oricat de mici ar fi aceste denivelari. Si daca mai luam in considerare si faptul ca soseaua e inclinata putin spre dreapta de obicei...
Ia incearca atunci cand mergi cu viteza mare sa tii volanul cu mainile puse la 10 si 10 si sa tii ca lumea de el. Vezi daca ti se mai pare instabil. (dar ai grija sa nu bata vantul din lateral foarte tare, ca atunci intra in actiune alti factori, la fel si la depasirea camioanelor). This post has been edited by nh1980ro: 18 Nov 2007, 15:54 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Haideti sa nu o dam in comparati intre marci de masini.!!!
De asemenea nu se admit aprecieri cu privire la definirea stabilitatii (decat in context), la nr de km ai soferului, la experienta lui, la conditiile de drum, etc. Oare de ce nu ne putem limita la o incercare de raspuns vis a vis de o posibila problema tehnica? ORICE POSTARE OFFTOPIC SAU NECONFORMARE LA CELE DE MAI SUS VA FI CSANCTIONATA !!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:46 |