Comparatie dacia carburator si injectie
![]() ![]() ![]() |
Comparatie dacia carburator si injectie
gogosaru19 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 14 March 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
breck
1998
- B 64 SNB prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
una e pe injectie si alta pe carburator?
![]() pai marea diferenta e in sistemul de alimentare (si evident aprindere) s-a dat jos carburatorul si s-a montat un injector in galeria de admisie |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
disaster |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
Consum mai mic la injectie, pornire usoara iarna, "figuri" mai putine adica merge si cand nu mai merge e problema mare. La carburator merge in toane, iarna nu merge bine niciodata, ture mai multe decat la injectie da nu te ajuta cu nimic si consum mai mare.
|
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
FLP |
![]()
Post
#4
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
consum mai mic la injectie???? Never!
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pt florin gogosaru:):
-la dacia 1310-carburator Carfi 32 IRM2AM,pompa de benzina mecanica,ruptor distribuitor -la dacia 1310i -injectie monopunct indirecta Mono_Motronic,pompa de benzina electrica,nu mai exista ruptor distribuitor,are catalizator,canistra de carbon.... ce mai vrei sa sti? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#7
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
autom |
![]()
Post
#8
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
FLP |
![]()
Post
#9
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Iti spun doar din experienta, e doar opinia persoanala observata prin comparatie. Ideea e sa fie carburatia reglata, si eventual adaugata o aprindere electronica.
Si chiar nu e vorba de a saraci amestecul carburant. Fara modificari in comportamentul masinii. This post has been edited by FLP: 27 Jan 2008, 10:32 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca un motor pe carburatie este in stare f buna de functionare poate avea performante mai bune decat unul pe injectie:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Liviu |
![]()
Post
#11
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
FLP: Si in felul asta (cu carbratorul reglat cum zici tu) vei avea aceeasi putere ca cea din talon si vei avea consum mai mic in toate regimurile de turatie si la orice viteza de deplasare .. nu ? ... ma refer la acelasi regim in care pui simultan o masina pe injectie si una pe carburatie.
ydaniel: eu nu vorbesc de performante .. eu vorbesc de consum ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mda, reglat pe moment, pentru că aceste carburatoare au prostul obicei de a se deregla mai mereu... Acum vor sări toți spunând "că nu e așa"... Pentru cineva care se pricepe, e ok să îl regleze de câteva ori pe an, dar să tot mergi la carbo-test nu mi se pare "economic" deloc.
Legat de consum, dacă aceste carburatoare sunt așa economice, de ce toată lumea fuge de dublu-corp? La injecție, chiar și "amărâtul" sistem BOSCH monopunct, face o grămadă de corecții în funcție de temperatură, de regimul motor, de combustibil etc... Să adăugăm șocul automat, reglarea autonomă a ralantiului în funcție de consumatori, consumul 0 în frână de motor, norma de poluare EURO 2, aprinderea electronică, sistemul de recirculare vapori carburant, toate "din fabrică", nu montate apoi, în mod profesionist sau nu. This post has been edited by Catalin Marinarul: 27 Jan 2008, 10:48 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
lumea fuge de dublu corp pt ca nu stie ce e aia:) sau se duc pe la nea gigi si il tuneaza el la consum mic.un carburator bun,reglat adecvat va functiona mult timp la parametrii optimi.evident,ca injectia de benzina este superioara la multe capitole,dar poate nu pe gustul tuturor;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Singurele "dezavantaje" (dacă se pot numi așa), observate de mine:
-țăcănitul injectorului, care duce cu gândul la tacheți dereglați; -senzația că nu pornește "la sfert de cheie", deoarece calculatorul de injecție are nevoie de minim o rotație completă a arborelui cotit, pentru a sesiza poziția lui și a determina momentul optim pentru comanda aprinderii... (oricum acest lucru e compensat pe timp de iarnă, când pornește întotdeauna la prima cheie, fără scamatorii de genul 3 pedale și șocul jumătate...). |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
FLP |
![]()
Post
#15
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Noi vorbeam de dublu corp aici? Acolo nu ma bag. Eu vorbeam de motoarele 1.4 Injectie in comparatie cu 1.4 Carburator 32 Irma ala.
Eu nu stiu cum se deregleaza la unii asa repede carburatorul ala. Liviu: Este vorba de un consum mediu, la ala ma refeream, de exemplu, 100 de km parcursi in Bucuresti. Injectia net e superioara carburatiei, Asta nu neg niciodata. Nu ridic altar carburatorului respectiv, sa il ia dracu ca ma dispera. Dar... dacia mea scoate consum mai mic decat a unui prieten care e injectata. E pur si simplu parerea mea. Plus ca a mea are cu 2-3 cai putere mai mult This post has been edited by FLP: 27 Jan 2008, 10:59 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca e vorba de versus, in mod clar injectia aia monopunct pe acelasi motor e un pas inainte, in special iarna, de consumat nu am pobservat sa consume carburatorul mai putin, din contra, conduc din amandoua, aproape zilnic.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
1397 cmc are carburator Carfil 32 IRM2AM-ce zici tu Florine e pt 1289cmc;)
Catalin the sea man,are dreptate;) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
FLP |
![]()
Post
#18
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Prostia aia cu 32 .... Nu situ exact cum ii zice... oricum .. e o prostie de carburator, inventie specific romaneasca : las ca merge
This post has been edited by FLP: 27 Jan 2008, 11:02 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(FLP @ 27 Jan 2008, 10:56) ...carburatorului respectiv, sa il ia dracu ca ma dispera. Dar... dacia mea scoate consum mai mic decat a unui prieten care e injectata. Deci alt plus important, comoditatea în utilizare. Comparația ta nu este obiectivă, dacă ai fi condus tu ambele mașini, ai fi putut trage concluzii mai corecte. Iar pentru o evaluare bună, distanțele sau perioadele de timp "de test" trebuie să fie cât mai mari. Consumul depinde mai mult de șofer, decât de cum se face amestecul... ![]() Legat de puterea mai mare cu un consum mai mic, tare obiectiv ești și aici... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mie imi place Carfilu:) imi aduc aminte ca ''cineva" a suflat jigleru in iarba.e bun carfilu pt o utilizare normala,pt altceva exista Dellorto:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
FLP |
![]()
Post
#21
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Eu asta am observat, si mi s-a spus si de la alta lume. E doar o parere. A mea
![]() This post has been edited by FLP: 27 Jan 2008, 11:21 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
vet |
![]()
Post
#22
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Am o berlina pe injectie din 2002 si un break pe carburatie din 98.
Aia pe injectie are aproape 190.000 fara se se umble la motor, merge ok si nu consuma ulei ( la carburatie i-am bagat set nou la 100.000...iar acum dupa inca 60.000 a inceput sa pape ulei). Mi se pare ceva mai nervoasa cea pe carburatie (demareaza mai bine). La cea pe injectie nu mai scuipi in jiglere, nu mai stai pe langa ea sa o rogi sa porneasca.... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Am înțeles asta, se poate, sărăcind amestecul, dar reducând performanțele motorului.
Consum mic și putere mai mare, simultan, e cam imposibil... ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 27 Jan 2008, 11:26 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#24
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
in fine;)diferenta e la pret intre o dacie 1310 si 1310i:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cristi.r |
![]()
Post
#25
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
@argon, pentru controversa aia prin care m-ai convins ca motorul cu carburator are cuplu oleaca mai mare decat ala pe injectie, jos palaria, insa pentru remarca asta
QUOTE(argon @ 27 Jan 2008, 09:52) ![]() imi iau de jos palaria si mi-o pun inapoi pe cap !!! @ydaniel, injectia da o anumita liniaritate in functionarea motorului. Totul este tinut sub control, spre deosebire de masina cu carburatie. Si, daca nu stiai, injectia are galeriile din materiale diferite. Admisia este din aluminiu, iar evacuarea din fonta, sau ce-o fi aia, tabla neagra ![]() Iar la pornirea la multe grade sub 0, ma indoiesc tare de tot ca reusesti sa dai mai putina benzina din socul cu parghie actionat din interior, decat o face sistemul automat de reglare a ralantiului. This post has been edited by cristi.r: 27 Jan 2008, 12:03 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
nu va mai obositi atata....nu se mai fac domne' masini ca pe vremuri in ziua de azi.... injectia e o prostie !
![]() |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#27
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Am dacie pe carburator si am facut scoala pe dacia pe injectie..si va parerea mea e ca nici nu se compara..e mult mai placuta aia pe injectie la condus, urcam cu a 3-a abia atingand acceleratia unde urc cu a mea cu a 2a
![]() ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(cristi.r @ 27 Jan 2008, 11:56) Pune'o linistit inapoi, am uitat sa completez ca tot ce vrea gogosaru' care nu stie de existenta functiei search, exista de mult timp pe forum, cu lux de amanunte...dar e mai simplu sa tragi un topic nou, "pentru cunoscatori". This post has been edited by argon: 27 Jan 2008, 18:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gogosaru19 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 14 March 07 From: Bucuresti ![]() |
mersi foarte mult la toata lumea (chiar si lui argon
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia 1410
breck
1998
- B 64 SNB prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu placere, ai aici un topic care te duce la altul, de unde mai afli cate ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:55 |