scoate fum, mai ceva ca trabantul
![]() ![]() ![]() |
scoate fum, mai ceva ca trabantul
iubitordedacie |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|||
PaulT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Garnitura de chiuloasa.Si daca ai multi km,pregateste-te si cu un set motor.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Scade apa in vas? Bolboroseste in vas?
Pare garnitura ciupita, dupa ce povestesti. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#4
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Fum negru=amestec bogat,fum albastru=papa ulei,fum alb toate scot iarna de la condens.Acuma daca tie iti scoate fum alb dar la modul nesimtit iti trece apa in camera de ardere,adica garnitura de chiulasa arsa sau ciupita.Poti verifica in mai multe moduri.Verifica nivelul uleiului pe joja,daca e crescut sau se observa modificari de compozitite a uleiului(ulei albicios sau ulei spumant de ex) e clar.Vezi daca iti scoate bijbirici in vasul de expansiune=acelasi caz sau semne de ulei in agentul de racire(antigel)=acelasi caz.
Bafta! |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
iubitordedacie |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
acum doua zile, incepuse sa aiba un zgomot ciudat la functionarea motorului (ca un diesel dereglat) si am tot zis ca ajung la mecanic, dar am mers cu ea asa... azi dimineata mi-a facut ce v-am povestit. am completat apa in vasul de expansiune, si scadea nivelul vazand cu ochii, cu motorul pornit...
daca e garnitura de chiulasa, se poate inlocui doar asta, sau trebuie schimbat si altceva? si cam la cat se ridica o inlocuire de granitura din asta? daca stiti si pe cineva care se ocupa cu asa ceva... stiu ca va trebui segmentata, are 90 si ceva de mii de km. dar I`m not in a mood in momentul asta ![]() |
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
galeo |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Si la mine scoate fum alb mult acum iarna,dar m-am gandit ca e de la condens,insa dupa vreo 15 min de mers fumul scade la o cantitate normala
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la mine scotea fum mult...dupa a umblat cineva la avans care a avut rabdare sa il regleze in pasi, nu a mai scos si nici nu mai uda carosabilul in spatele tobei
daca dispare apa din vas......si nu are pierderi, clar garnitura de chiuloasa...o inlocuiesti...si ai rez |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
adyss |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 January 08 From: PITESTI ![]() |
trebuie schimbate:garnitura chiuloasa,segmenti,uleiul si filtru.preturi nu cred ca isi au rostul pt ca totul depinde de pretul pieselor din magazine ,care variaza si"comisionul" mecanicului care va lucra.da oricum cred ca te va duce pe la 200 ron.
![]() |
--------------------
dacia
logan
ambiance 2007
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(adyss @ 4 Feb 2008, 20:10) trebuie schimbate:garnitura chiuloasa,segmenti,uleiul si filtru.preturi nu cred ca isi au rostul pt ca totul depinde de pretul pieselor din magazine ,care variaza si"comisionul" mecanicului care va lucra.da oricum cred ca te va duce pe la 200 ron. ![]() segementi? ce ai cu ei? daca scoate fum alb din cauza ca e garnitura de chiuloasa, sa mai dea bani in plus pentru segmenti degeaba?... daca apa nu a ajuns in ulei, doar in camera de ardere si era constant vaporizata de ce sa schimbi uleiul?...desi....e frumos sa schimbi uleiul dupa o umblare la chiuloasa, dar nu total necesar...oricum un ulei e ieftin 8-10 lei litru de 15W40 de la Petrom...sau 4l 50 RON la carefur si iti da si filtru...filtru separat e 8 RON..... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Gabi Popescu |
![]()
Post
#10
|
S L Z Group: Members Posts: 89 Joined: 15 June 07 From: Ploiesti ![]() |
Da ar fi bine sa fie doar garnitura de chiuloasa. Asa am zis si eu dar cand m-am dus la service am constatat cu stupoare ca, chiuloasa mea nu era stransa pt ca un destept de mecanic a strans-o gresit si a fisurat blocu(acolo unde intra suruburile) !! Poate nu o sa ai parte de un asemenea ghinion.
|
--------------------
DACIA
Solenza 1.4 MPI
2004
- PH07YIG
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sa speram ca nu sunt alte probleme decat garnitura de chiuloasa.......daca "bea" apa....nu poate fi termostatul ...... mai ales daca spui ca nu piede deloc
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#12
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(iubitordedacie @ 4 Feb 2008, 14:46) problema are urmatoarele date: scoate un fum alb si abundent, incat la stop se crease ceata dimineata din cauza mea; motorul scoate un zgomot ca de diesel din `84; acul de la temperatura a luat-o razna, am tras pe dreapta am umplut vasul de expansiune dar tot se ridica acul, daca mai mergeam mult lua foc (nu are scurgeri pe nicaieri); si ca fapt divers imi vine sa o arunc in Dambovita ca numai belele am de la un timp cu ea. solutii? sau macar daca stie cineva cam ce ar putea sa aiba... garnitura de chiuloasa este ![]() daca o sa continui sa mergi cu ea o sa ii faci mai multe belele schimba garnitura la chiuloasa si segmentii si planeaza chiuloasa |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
PaulT |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot are 90k km si a mai inceput sa scoata si sunete de diesel...adica ceva bate,eu as spune ca trebuie desfacut motorul.Umblat la arbore,etc.Si doar segmentarea mi se pare o solutie destul de nerecomandata,avand in vedere faptul ca manopera e cam aceeasi cu cea de la schimbarea setului complet.Iar diferenta dintre set de segmenti si set motor nu e atat de semnificativa daca te gandesti la pretul total,cu tot cu manopera.Si din moment ce nu e o operatiune pe care o faci des...mai bine o faci cum trebuie.Oricum,doar cu o segmentare nu prelungesti prea mult viata motorului.
L.E.--Eu nu as lasa acelasi ulei in motor dupa ce umblu la garnitura.. This post has been edited by PaulT: 4 Feb 2008, 21:00 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
iubitordedacie |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
uleiul o sa fie schimbat clar, ca e romanesc si are peste 3 000 km. intrebarea e unde o sa fac toate astea? ca mecanicul meu s-a cam porcit, ultima oara mi-a cerut triplu pentru un schimbat de ferodouri
![]() |
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#15
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sunetul de diesel nu poate fi dat de bataia de la tacheti?
doar 90 000km tine un motor? am vazut unele cu 200 000 si inca mai mergeau, pot sa spun ca mergeau bine |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ATM |
![]()
Post
#16
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu as fi curios sa le vad...si a lu'tata cred ca a prins 140 de mii doar cu o segmentare, dar motorul ala mergea execrabil, eu nu l-as mai fi refacut ci i-as fi dat foc direct. Rare sunt cazurile alea cand o Dacie ajunge la 200k km si sa mai mearga inca bine...doar daca ai grija de ea, nu o accelerezi, ai noroc de set Borgo sau mai stiu eu ce alte bazdaganii...in rest, experienta ( si forumul asta) arata ca majoritatea Daciilor cer umblari prin motor pe la 100-120 mii km (70-80 mii pe gaz).
Pentru initiator, as recomanda si o planare de chiulasa, tare mi-e ca fara ea nu scapa. Si sa-i schimbe si setul motor, vorba lui PaulT, rectificare vilbrochen etc. Daca tot o faci bucati, fa-o doar odata. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
da, corect, daca tot faci ceva, schimba tot setul motor.....
daca nu vrei sa planezi chiuloasa, nu o plana, ca nu e obligatoriu...... intr-adevar, putine dacii ajung la 200 000, dar aia era mai veche, o 1300....a pus numai ulei de calitate, schimbat la timp, benzina buna, aditivi la schimbarea uleiului, nu a fost fortat motorul, si a pus numai piese de calitate. si caroseria era f buna.....omu a ingrijit-o foarte bine... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Merced |
![]()
Post
#18
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ia intreaba-l pe argon cati kilometri are si daca a umblat vreodata la motor(pentru segmentare sau ceva similar).
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
iubitordedacie |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat garnitura chiulasa. pistonul 1 bate clar... deocamdata face la fel, mecanicul a zis ca inca mai are apa in ea si cu timpul se aseaza. sper sa nu se insele.
|
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
PaulT |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Se ajunge la 150-200k km,dar nu cu ulei romanesc.Daca se foloseste un ulei semisintetic(fara toate porcariile de aditivi),se fac schimburile la timp,si se exploateaza normal(asta nu inseamna mers cu 50km/h si apasat pe acc cu o pana de porumbel,dar nici exagerat in cealalta directie..),nu e nici un motiv sa nu tina.Inainte,ajungeau si chiar depaseau 100k cu uleiul(pardon,noroiul) ala care se facea pamant in motor si cutii de viteza in 4 trepte...Pe de alta parte...traficul arata cu totul altfel..
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(iubitordedacie @ 5 Feb 2008, 20:56) am schimbat garnitura chiulasa. pistonul 1 bate clar... deocamdata face la fel, mecanicul a zis ca inca mai are apa in ea si cu timpul se aseaza. sper sa nu se insele. Se inseala. Daca a prins apa pe care a "comprimat-o" pe cursa specifica, posibil bataie de bolt in piston. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
iubitordedacie |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
bate in ultimul hal... exista vreo solutie care sa nu implice demontarea mototrului iar?
6 Feb 2008, 23:46: nu se baga nimeni? hai bai nene, macar sa ma mai tina o luna doua asa, cat sa merg pana in hipermarket o data pe saptamana This post has been edited by iubitordedacie: 6 Feb 2008, 21:46 |
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
PaulT |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu se poate face nimic fara demontarea motorului.De asta si spuneam ca daca tot umbli pe acolo,fa tot ce trebuie.Acum mai desfaci odata.Imi pare rau.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
am avut un Rover din 2000 exact acelasi simptome ca la tine la dacie , trebuia sa completez cu apa in fiecare saptamana, manca si ulei si scotea si aburi . Era garnitura de chiuloasa..... oricum am dat-o la un dealer si am luat alta klumea
![]() tu trebuie sa completezi frecvent cu apa ? |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
iubitordedacie |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
nu mai am nici o problema cu apa... doar ca bate pistonul ala de nu se poate si inca mai scoate fum alb ca indienii. nici nu mai merg cu ea, imi e sa nu imi sara prin capota.
|
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
corbex |
![]()
Post
#26
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Apa mai poate intra si pe la garniturile care etanseaza camasile de blocul motor. Cind cineva desface o chiulasa si a miscat cit de putin camasile, e complet poet daca nu desface tot, nu curata locasul camasilor si nu schimba garniturile alea (care costa cit o punga de bomboane).
Va spune asta chiar un poet ! This post has been edited by corbex: 10 Feb 2008, 18:16 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(corbex @ 10 Feb 2008, 01:49) Nu este cazul, aici. Intra si pe acolo, nimic de zis, dar o gasesti in ulei, si nu scoate fum alb (abur). Deci, garnitura de chiulasa (parerea mea) Pe de alta parte, ca tot se vorbea de durabilitatea motoarelor, a mea are 193.000 km si nu stiu cum arata motorul pe dinauntru. Ce-i drept, am inceput sa aud o usoara bataie, care dispare cand se incalzeste motorul. Ulei Hexxol de cate ori ii trebuie, nu-mi bat joc de ea, merg destul de linistit (nu prea simt nevoia sa alerg cu mai mult de 110). |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
corbex |
![]()
Post
#28
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ba inca ce fum scoate ! pai uleiul nu circula prin toata instalatia? nu ajunge si in cilindri? Cilindrii nu sint incinsi? Asa ca apa va fi eliminata sub forma de abur amestecat cu ce-o mai fi. Plus ca uleiul din carter e foarte incins, vaporizeaza apa, care va fi aspirata in motor prin furtunul care iese din capacul de chiulasa si merge in carburator.
Uita-ta in capacul de chiulasa. Daca vezi pe el un smac alb, asa, ca o spuma, atunci sigur ai apa in ulei. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
iubitordedacie |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti ![]() |
voi nu cititi tot ce scriu? GARNITURA A FOST SCHIMBATA! acum are o bataie la pistonul 1 si inca mai scoate fum alb.
|
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
Minel |
![]()
Post
#30
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(corbex @ 11 Feb 2008, 16:03) Si eu am " smac alb, asa, ca o spuma " si ii destul de mult iar uleiul nu are nici 500 km si este 10W Elf iar apa nu scade deloc din vasul de expansiune dar sa mai fie ulei in ea , condensul care se face in sezonul rece este "boala" multor motoare de dacie , Nu poti trage concluzii bazandu-te doar pe acea pasta alba din capacul culbutorilor ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:27 |