DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se pot schimba injectoarele la DSN?

maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 11:49
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




Sal, am si eu o nelamurire. Se pot schimba injectoarele la DSN, ca am auzit o gramada de variante ca se poate ca nu se poate. Lamuriti-ma si pe mine pls.

This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 14:49


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 28 Feb 2008, 11:59
Post #2


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Nu se poate .. se schimba tot motorul sad.gif

Aici mai multe detalii


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 13:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Feb 2008, 11:59)
Nu se poate .. se schimba tot motorul  sad.gif

Aici mai multe detalii
*




Bine eu ma referama la altele de exemplu de clio de 2 litiri ca din cate am inteles oricum au inceput alea originale sa-mi faca figuri(cred)(http://www.daciaclub.ro/Trepidatie-usoara-la-relanti-e-grav-t102845.html) si daca tot o sa fie de schimbat barim sa-i fac si ceva sa traga mai bine


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 28 Feb 2008, 13:27
Post #4


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




Sincer, habar n-am ce injectoare are Clio 2L, dar injectia oricum e controlata de calculator.
Daca te gandesti la faptul ca prin introducerea unei cantitati mai mare de benzina in cilindru iti va da putere mai mare, te inseli amarnic! Injectoarele sunt calculate si setate sa functioneze special pe un anumit motor. Introducerea unei cantitati mai mare de benzina duce la aparitia unui amestec bogat, care face arderea ineficienta si de chiar se poate ca arderea sa nu mai apara.
Asa ca ia-ti gandul, e o idee stupida.


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 13:29
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu, el s-a speriat că trebuie să schimbe motorul... și a zis măcar să pună unul de 2 litri...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 14:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(CristiRzR @ 28 Feb 2008, 13:27)
Sincer, habar n-am ce injectoare are Clio 2L, dar injectia oricum e controlata de calculator.
Daca te gandesti la faptul ca prin introducerea unei cantitati mai mare de benzina in cilindru iti va da putere mai mare, te inseli amarnic! Injectoarele sunt calculate si setate sa functioneze special pe un anumit motor. Introducerea unei cantitati mai mare de benzina duce la aparitia unui amestec bogat, care face arderea ineficienta si de chiar se poate ca arderea sa nu mai apara.
Asa ca ia-ti gandul, e o idee stupida.
*



Ideea e ca se poate pune alt soft care sa includa parametrii pt injectoarele pe care le pui. Nu cred ca e ideea stupida, numai ca nu stiu daca se poae face la DSN, de exeplu un leon 1.9 tdi 110 cp cu soft face 137-140 cp pui alte injectoare o duci 150 daca pui softul corespunzator pt injectoarele respective si modifici harta care modifica presiunea in turbo si dai presiune mai mare decat cea normala(1.2 bari) urci mult 180 cp. Credema stiu despre ce vb.


QUOTE(MAERSK @ 28 Feb 2008, 13:29)
Nu, el s-a speriat că trebuie să schimbe motorul... și a zis măcar să pună unul de 2 litri...
*



Nu m-am speriat ca tre sa schimb mototul, sincer nu cred ca daca ti se strica injectoarele nu mai ai ce face si te sa schimbi motorul, asta era parera celui care mi-a scris si nu am vrut sa o comentez fiecare cu ce crede, dar ideea e ca ale mele e posibil sa fie pe duca, din ce am auzit si eu de la prieteni. Am dat un link mai sus cu un thred deschis de mine in care cer pareri daca sunt sau nu sunt inectoarele de vina. Si treaba cu clio 2 litiri era un exemplu care mi-a venit pe loc nu am stat sa ma documentez daca se poate sau nu schimba injectoarele la dsn cu altele mai performante, ca sa zic asa, asta incerc sa aflu aici. Si ma gandeam ca daca tot o sa trebuiasca schimbate injectorele sa le schimb cu altele din care pot oferi mai mult putere motorului.


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 28 Feb 2008, 14:11
Post #7


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 14:08)
turbo
*


Asta e cuvantul magic la ce vrei tu sa faci...si cum Sn n-are asa ceva io zic sa-ti iei gandul de la treaba asta.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 28 Feb 2008, 14:40
Post #8


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 14:08)
Ideea e ca se poate pune alt soft care sa includa parametrii pt injectoarele pe care le pui. Nu cred ca e ideea stupida, numai ca nu stiu daca se poae face la DSN, de exeplu un leon 1.9 tdi 110 cp cu soft face 137-140 cp pui alte injectoare o duci 150 daca pui softul corespunzator pt injectoarele respective si modifici harta care modifica presiunea in turbo si dai presiune mai mare decat cea normala(1.2 bari) urci mult 180 cp. Credema stiu despre ce vb.
*



Compari un MAC cu un MAS, un motiv in plus sa ma faci sa cred ca intr-adevar nu stii despre ceea ce vorbesti.
Si la un injector normal de SN poti modifica electronic legea de injectie, nu e nevoie de alt injector. Iar daca modifici legea de injectie pt a adauga mai multa benzina, ti-am mai zis, rezulta un amestec bogat ineficient. Solutia ar fi o turbina pentru a omogeniza amestecul combustibil/aer. Aici intervin MUUUULTE alte calcule, dar grosso modo se ia in calcul compresia in cilindru, incalzirea suplimentara a pieselor, forta marita a gazelor, viteza de curgere a gazelor in cartere...etc
La MAC e mai usor, deoarece cu un amestec bogat rezulta intr-o ardere mai puternica, dar si aceasta in anumite limite (sa fie suficient oxigen pt ardere), deci si putere mai mare. Aceasta miscare se face fara sa se ia in seama considerentele ecologice (functionare cu fum)


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 28 Feb 2008, 14:59
Post #9


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 15:08)
Nu m-am speriat ca tre sa schimb mototul, sincer nu cred ca daca ti se strica injectoarele nu mai ai ce face si te sa schimbi motorul, asta era parera celui care mi-a scris si nu am vrut sa o comentez fiecare cu ce crede, dar ideea e ca ale mele e posibil sa fie pe duca, din ce am auzit si eu de la prieteni. Am dat un link mai sus cu un thred deschis de mine in care cer pareri daca sunt sau nu sunt inectoarele de vina. Si treaba cu clio 2 litiri era un exemplu care mi-a venit pe loc nu am stat sa ma documentez daca se poate sau nu schimba injectoarele la dsn cu altele mai performante, ca sa zic asa, asta incerc sa aflu aici. Si ma gandeam ca daca tot o sa trebuiasca schimbate injectorele sa le schimb cu altele din care pot oferi mai mult putere motorului.
*


In cazul in care nu te-ai prins , faceam misto de tine smile.gif

In link-ul pe care ti l-am dat , un user si-a schimbat injectoarele si-i faceau figuri ... deci tu nici macar n-ai citit link-ul wink.gif

NORMAL ca se poate schimba ... a fost o intrebare prosteasca ! Daca se poate schimba cu ALT TIP de injectoare ? Asta nu mai stiu !


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 15:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




Deci sa inteleg ca fara turbo nu fac mai nimic??? Eu ma gandeam ca pot castiga mai mult de 7-8 cp care-i pot obtine dintr-un soft bine facut daca schimb injectoarele. Atunci hai sa o luam altfel sa zicem ca de injectoare asi face rost lejer(f. pra multi bani) la fel si cu ce-mi trebuie pt resoftat chipul + alte harti, cati bani m-ar costa sa pun turbo pe motorul de DSN????

<span class='edit'>28 Feb 2008, 15:08:</span>
QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Feb 2008, 14:59)
In cazul in care nu te-ai prins , faceam misto de tine smile.gif

In link-ul pe care ti l-am dat , un user si-a schimbat injectoarele si-i faceau figuri ... deci tu nici macar n-ai citit link-ul wink.gif

NORMAL ca se poate schimba ... a fost o intrebare prosteasca ! Daca se poate schimba cu ALT TIP de injectoare ? Asta nu mai stiu !
*



K nu am fost eu destul de explicit in titlul threadului eu la aia ma referam, daca se pot schimba cu alt tip de injectoare.
Si am citi linkul, si mi-se paruse mie straniu ca nu scria nimeni nimica de schimbat motot unsure.gif da am zis "Lasa-l frate ca e nebun nu stie despre ce vorbeste" radmasa.gif tongue.gif. Fara suparare biggrin.gif

This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 15:10


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 15:13
Post #11


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dar tu știi despre ce vorbești?

O să pui tu turbo pe motorul de SN când s-o uni PH cu MM...

This post has been edited by MAERSK: 28 Feb 2008, 15:13


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 15:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(MAERSK @ 28 Feb 2008, 15:13)
Dar tu știi despre ce vorbești?

O să pui tu turbo pe motorul de SN când s-o uni PH cu MM...
*



PRIETENE, turbo se poate pune pe absolut orice motor, poate sa fie si 0.1 litri si motor de trabant radmasa.gif , idea e daca se merita costurile.

This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 15:24


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 15:25
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




AMICE, fii tu primu'! radmasa.gif

Tocmai ăsta este argumentul meu, NU MERITĂ!!! (nu se folosește forma reflexivă, cu "se merită")

Idei trăznite au toți...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 28 Feb 2008, 15:46
Post #14


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




manicacu_mnc, daca ai stii prietene cate trebuie facute pt un motor care nu a avut niciodata un turbo, te-ai lua cu mainile de cap si te-ai da cu el de pereti!
Lasand la o parte problemele practice de amplasare, alimentare ulei, ITP, modificare parametri motor, dar turbina nu se alege ca la supermarket, ci in functie de minim 3 parametri pentru optimizarea lucrului mecanic primit/furnizat si multe altele...
De obicei, cand un motor necesita o turbina, proiectantii trimit datele motorului catre fabricantul de turbosuflante care incearca sa fabrice o turbina propice parametrilor de functionare ai motorului, sau in cel mai rau caz, se alege o turbina care este cea mai potrivita acelui motor (fabricantii de turbosuflante au foarte multe modele de turbine).
In cazul de fata, motorul E7J nu a fost proiectat pt a include o turbina, deci o montare ulterioara necesita multe calcule si mult brainstorming din partea unor specialisti, nu scoaterea unei turbine de pe un MAC si sudata pe evacuarea unui MAS si gata avem turbina!


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 16:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(MAERSK @ 28 Feb 2008, 15:25)
AMICE, fii tu primu'!  radmasa.gif

Tocmai ăsta este argumentul meu, NU MERITĂ!!! (nu se folosește forma reflexivă, cu "se merită")

Idei trăznite au toți...
*



Dar cum profesore lumineaza-ne tu, TE ROG EU SPARGETE IN FIGURI CA STI FOARTE BINE LIMBA ROMANA SA VADA TOATA LUMEA.
P.S. Multa lume suferinta de sine pe dacia club!!!!!! Nu mai are omu voie sa intrebe ca sar tot felu de ingineri si in loc sa-ti explice frumos se dau in barci sa vada lumea ce "shmecheri" sunt ei si cat de asi in ale mecanici sunt!! WOOOOOAAAAUUU!!!

QUOTE(CristiRzR @ 28 Feb 2008, 15:46)
manicacu_mnc, daca ai stii prietene cate trebuie facute pt un motor care nu a avut niciodata un turbo, te-ai lua cu mainile de cap si te-ai da cu el de pereti!
Lasand la o parte problemele practice de amplasare, alimentare ulei, ITP, modificare parametri motor, dar turbina nu se alege ca la supermarket, ci in functie de minim 3 parametri pentru optimizarea lucrului mecanic primit/furnizat si multe altele...
De obicei, cand un motor necesita o turbina, proiectantii trimit datele motorului catre fabricantul de turbosuflante care incearca sa fabrice o turbina propice parametrilor de functionare ai motorului, sau in cel mai rau caz, se alege o turbina care este cea mai potrivita acelui motor (fabricantii de turbosuflante au foarte multe modele de turbine).
In cazul de fata, motorul E7J nu a fost proiectat pt a include o turbina, deci o montare ulterioara necesita multe calcule si mult brainstorming din partea unor specialisti, nu scoaterea unei turbine de pe un MAC si sudata pe evacuarea unui MAS si gata avem turbina!
*


Atat vroiam sa stiu daca se merita sau nu. Nu trebuia sa faci pe interesantul. Alte idei de ce a-si putea sa-i fac sa creasca puterea la motor??? Dar fara sa va rupeti in barci, daca se poate

This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 17:03


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 16:15
Post #16


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ți s-a răspuns în conformitate cu modul tău de exprimare, de la început și până acum.

Hai pa!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 28 Feb 2008, 16:20
Post #17


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 16:06)
Nu trebuia sa faci pe interesantul. Alte idei de ce a-si putea sa-i fac sa creasca puterea la motor??? Dar fara sa va rupeti in barci, daca se poate
*


Nu fac pe interesantul, ci tu, prin necunostinta ta ai intrebat niste chestii aiurea pe care am incercat sa ti le explic. Sincer, ar trebui sa-mi multumesti pt ca azi ai inteles mai multe despre cum functioneaza un motor, nu sa fi flegmatic.
Cat despre cum te adresezi veteranilor acestui forum vezi postul anterior (TE ROG EU SPARGETE IN FIGURI CA STI FOARTE BINE LIMBA ROMAN SA VADA TOATA LUMEA), mai abtine-te...ca nu esti la coltul strazii! Fii respectuos!

This post has been edited by CristiRzR: 28 Feb 2008, 16:26


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 17:02
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07





Eu sunt f. respectuos si voi ati inceput cu limbajul flegmatic nu eu. Da ce sa-i faci e chestie legata de modul vostru de a gandi. Eu cred ca m-am adresat frumos si cu bun simt.
Oricum suntem off topic rau de tot si am inteles idea. Nu are sens sa schimbi injectoarele chiar daca acestea se pot schimba cu alt tip si nu are sens sa montezi un turbo pe un motor care nu a fost conceput pt. asa ceva.
Alte idei aveti? Ce se poate face pt. a se mari puterea semnificativ? Rog cei care ma considera flegmatic sa nu mai scrie aici.


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 28 Feb 2008, 19:12
Post #19


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 16:01)
Si am citi linkul, si mi-se paruse mie straniu ca nu scria nimeni nimica de schimbat motot unsure.gif  da am zis "Lasa-l frate ca e nebun nu stie despre ce vorbesteradmasa.gif  tongue.gif. Fara suparare  biggrin.gif
*


Eu stiu ce trebuie facut ca sa pui turbo pe un motor ... tu nu ... care-i mai nebun dintre noi ?
P.S. : "Fara suparare"

This post has been edited by cosmin_2300: 28 Feb 2008, 19:14


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 28 Feb 2008, 19:21
Post #20


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca mergi cu presiune mica nu iti trebuie mari modificari
in principiu : o turbina de la un motor de maxim 1.6
garnitura de chiulasa de cupru facuta pe comanda pentru decomprimare
re-softare
un intercooler micut
multe tevi si multa munca, cu 0,6 bar cred ca obtii in jur de 100 cp


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 28 Feb 2008, 19:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(ArtVandelay @ 28 Feb 2008, 19:21)
daca mergi cu presiune mica nu iti trebuie mari modificari
in principiu : o turbina de la un motor de maxim 1.6
garnitura de chiulasa de cupru facuta pe comanda pentru decomprimare
re-softare
un intercooler micut
multe tevi si multa munca, cu 0,6 bar cred ca obtii in jur de 100 cp
*




Pret estimativ la tot ce ai spus mai sus???


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 28 Feb 2008, 21:06
Post #22


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 11:49)
Sal, am si eu o nelamurire. Se pot schimba injectoarele la DSN, ca am auzit o gramada de variante ca se poate ca nu se poate. Lamuriti-ma si pe mine pls.
*



Se pot schimba injectoarele.


--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 28 Feb 2008, 21:10
Post #23


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 19:36)
Pret estimativ la tot ce ai spus mai sus???
*



la preturi nu ma pricep exact...depinde si de cum te descurci sa iti gasesti componentele,oricum cred ca minim 1500 de euro..
eu nu as face asta,mai bine as vinde dsn si cu un efort financiar as lua direct o masina mai puternica,mult mai putina bataie de cap icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 28 Feb 2008, 21:11


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 29 Feb 2008, 02:08
Post #24


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 19:36)
Pret estimativ la tot ce ai spus mai sus???
*


Ce te faci ca pe langa ce e scris mai sus ar mai trebui schimbate planetarele(ca astea originale nu cred sa reziste prea mult la 100 cp), franele, dat jos catalizatorul etc.etc.

In concluzie, daca vrei putere(semnificativ mai mare) faci ce a zis ArtVandelay, adica schimbi masina. Daca nici asa nu-ti convine, pui un filtru sport, o toba d-aia gaurita, un cip si te duci si minti copiii din spatele blocului ca ai 90-100 de cai.

This post has been edited by pastrama: 29 Feb 2008, 02:10


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 29 Feb 2008, 02:39
Post #25


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




pastrama, de ce esti negativist cu baietii??? Lasa-i tata, poate se descurca cu un turbo, sau cine stie, un compresor mecanic...cine stie cate se pot baga la SN...


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 29 Feb 2008, 16:36
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




Deci cine are caracter flegmatic??? Eu sau voi. Comentati voi inginerilor!!!!!
E suficient sa va spuneti parerea nu trebuie sa mai si comentati aiurea. Am inteles, voi spuneti ca nu se poate, ok e suficient pastrati glumitele pt cine le gusta. Sincer eu cred ca sunteti ofticati ca nu ati ajuns ingineri pe la ferrari si incercati sa dovedit pe forumuri ca sunteti viitori poiectanti ai masinii lui kimi raikkonen. Calm baieti ca nu se uita Luca di Motezemolo pe dacia club!!!!


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i 1995 - PH-86-ELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 29 Feb 2008, 20:22
Post #27


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Deci, cuvantul "inginer" are deja sens peiorativ ? radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manolakiss2003
post 1 Mar 2008, 01:37
Post #28


mihai


Group: Members
Posts: 16
Joined: 15 May 07
From: sibiu




Aoleu, ce furtuna s-a starnit aici frate ...
1. Se pot pune injectoare de nubira, fara doar si poate.Ce obtineti , un consum mai mare si niste injectoare mai fiabile.
2. Ce aveti cu saraca masina de vreti s-o faceti turbo? mie si asa m-i se pare ca motorul ala e destul de puternic pentru ea.Supernova nu e facuta pentru o putere mai mare de 80-82 cai(cat se poate scoate maxim real din motorul ala cu modificari de bun simt , nu fantezii). Ceva tobe borla , un chiptuning(cu garantie) mai merg , dar sa pui un motor turbo pe o strachina m-i se pare nebunie curata.Adica o sa puneti turbo pe ea si o sa mergeti cu 200.. si? Credetzi ca va fi ca in orice alta masina straina la 200? NU! siguranta zero, tzinuta de drum zero(ma rog asta se poate aranja dar cu mari costuri) .. si lista cu zero poate continua..Sau ce vreti sa faceti cu ea la 100 de cai? sa va dati mari ca faceti depasiri spectaculoase? Supernova e f ok in depasiri.
Supernova e buna asa cum ea.Si e cel mai bun experiment de la dacia de pana acum..Atinge 100km/h in 11.8-12 secunde.. Comparativ cu un opel zafira pe benzina..CE nu e deajuns? Ma rog, daca lucrau un pic si la caroserie sa nu se mai torsioneze ca toate alea era perfecta.


--------------------
dacia supernova 2001 -clima - ag-06-WGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Mar 2008, 01:51
Post #29


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




maniacu_mnc, nu te uita la baietii astia ca sunt rai si invidiosi pe cei care pot.
Nu dezarma!
Lupta inainte pentru ideea ta, absolut deosebita!
A pus lumea turbo pe logan, de ce nu s-ar pueta pe DSN?
Da-i inainte, pune turbo pe masina, ca merita, cel putin incercarea.
Sa ne tii la curent pas cu aps cu ce faci.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_28
post 5 Mar 2008, 22:20
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 27 October 06
From: bucuresti




QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 12:49)
Sal, am si eu o nelamurire. Se pot schimba injectoarele la DSN, ca am auzit o gramada de variante ca se poate ca nu se poate. Lamuriti-ma si pe mine pls.
*



Spunea parca cineva pe aici ca a montat injectoare de renault megane pe motorul asta si zicea ca merge brici !! smile.gif si yooo tre sa schimb pe unul dintre ele dar voi apela la cele de ,,origine,, !!!


--------------------
dacia supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:44
Forum Renault