Turbina electrica pe berlina
![]() ![]() ![]() |
Turbina electrica pe berlina
CandyMan13 |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Candyman13
Draga colegu.. scuze ca te contrazic dar nu ai inteles ca aerul e suflat cam ca pe un turbo la asta tu ai zis asa "e cand la carburatie un altfel de aer-fara ajutoare gen turbina,compresor-nu face nici 0,5 cai" si acum am o intrebare.. tu gandesti dupa tipar?? sau ai catusi decat simt practic?? deci aerul vine din dinamica masinii, ne putem folosi de el fara chinul obtinerii de aer fortat din turbine care costa mult si multa munca.. am putea sa ajutam filtrul sa bage aer mau mult dar mai e nevoie de niste supape.. cva care sa controleze acest aer venit din viteza masinii, ce nu ai inteles?? , iar despre ralanti eu am facut urmatorul test -profitand de cele 2 prize care ies din carcasa neagra al filtrului si care au clapita pe ea sa poti sa faci sa traga numai pe una sau pe cealalta iesire din filtru.. am legat burlanul vechi care ajungea doar pana la galerie.. cel nou ramanand acolo.. deci l-am pus sa traga aer la fel ca inainte de la galerie.. am inchis clapita sa nu mai traga aer de jos de unde l-am pus deci sa traga numai din bataia elicei in dreptul galeriei cum au pus cei de la dacia ![]() Crede-ma ca razi degeaba.. cei de la fabrica au proiectat ansamblul intai pentru carburator.. iar inculpatul iarna juca feste si avea nevoie de aer cald iarna pana se incalzea iar daca galeria se incalzea prima... alta pozitie mai buna nu era.. mai ales ca aerul "filtrat" prin radiator era cald si mai departe aruncat de elice.. Dupa ce au adaptat injectia nu s-au mai gandit ca nu conteaza temperatura aerului si ca nu are ce sa mai inghete.. si l-au lasat in continuare sa traga aer de acolo e simplu.. uite ca la injectie sensibila fiind.. se simte, i-am facut motorului de toate dorind un ralanti linistit.. dar tot nu era linistit calumea.. acum dupa schimbare.. hopa ![]() tin minte ca la fosta dacie a mea pe carburatie iarna daca nu tragea aer de la galerie si tragea din fata, la viteza smucea.. sau ingheta.. si trebuia sa suflu jiglorul, sa desfac capacul sa iau condensul transformat in gheata de acolo..deci.. mai departe iti dai seama.. in special iarna ingheta.. si diverse pb pe carb pe topicul asta nu scrie injectie.. deci poate mai sunt si altii cu injectie ![]() ![]() Iar despre CP?? obtinuti din suflanta?? hmm.. nu vreau sa ma dau mare ca si asa nu ma crezi.. eu am zis ca accelereaza simtitor mai bine.. nu stiu daca or fi 5 cp.. dar se simt ![]() Ok, am zis ca nu am sa mai postez daca.. nu se accepta idea, nu-i nimic nici o suparare am sa dezvolt singurel "sistemul" o sa impart asta cu prietenii care mai au dacii vad ca nu sunt crezut, neluat in seama etc.. eu sunt multumit ca masina are un + de putere destul de mare fara o asa mare complicareala cu turbine si d-astea ![]() ![]() ![]() This post has been edited by panter1: 19 Mar 2009, 01:36 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
eu nu iti mai zic nimic pt ca te superi si iti iei jucarelele si pleci(chiar era o idee buna daca era NOUA),dar urmatoarea data macar rasfoieste un pic paginile de la imbunatatiri sa vezi care e treaba cu aerul fortat,nu scoatem un furtun gofrat si gata...miracol.
Numai bine. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
panter1 |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
tu ai citit, eu am testat asta e diferenta
![]() ![]() Si imi pare rau ca ne-am ciondanit, eu zic sa facem pace, suntem si asa din ce in ce mai putini cei care avem dacii(tip berlina)si daca ne mai si ghiontim... ![]() ![]() ![]() Da.. se pare ca si altii s-au mai gandit la asta dar asta nu inseamna ca nu exista rezultate ![]() http://www.daciaclub.ro/priza-de-aer-si-el...-t4149-s30.html Urmariti ce zice userul "Nimic" el a montat dar am inteles ca a facut priza pe capota sa poata primi acel suflu in filtru ![]() ![]() This post has been edited by panter1: 19 Mar 2009, 05:51 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#125
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
E clar ca n-a citit nimeni cu atentie, ci doar v-ati grabit sa contraziceti...
QUOTE(Club12TRS @ 7 Mar 2009, 20:06) Eu am testat o turbina electrica demontata de pe o masina japoneza (ce marca...nu stie nimeni). Si am testat pe Oltcit. Jucaria chiar face treaba, motorul urca in ture aproape instantaneu, am dat "scart" in treapta 3 si destul de subturat. Ia vedeti, reusiti sa cititi acum? Am TESTAT, nu citit!!! Trezirea lume! |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#126
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si? ce esti tu, Budha sa te cred pe cuvant ca ai dat scart in a treia? ce te face pe tine diferit de cei ce au 'testat' si au si pus pe youtube diverse aberatii gen generatorul de hidrogen pe masina personala ? totul e in mintea voastra, daca esti convins ca ceva da rezultate atunci garantat ti se va parea ca da, chiar daca practic merge mai rau.
Apropos, am testat magnetul pe conducta de benzina care ioniaza moleculele, si sunt foarte multumit. Rezultatele sunt excelente. Am dat scart cu a cincea in marsalier si consum 3 % Repet, am testat, deci nu pui la indoiala. (nu stiu daca e exemplul bun, s-ar putea sa pui botul la magnetul ala). |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
=)) moama....LASER FRATE
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#128
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Cum spuneam: acrii rau strugurii astia
![]() ![]() ![]() argon, daca te oftica atat de tare ca nu iti permiti o turbina electrica, iti fac eu cadou una ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#129
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu stiu cine scrie prostii pe topic.
Nu inchide cineva topicul asta de aberatii? |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
fordpower |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 507 Joined: 20 October 05 ![]() |
Asta e una dintre cele mai convingatoare fraze pe care le-am vazut pe forum "Repet, am testat, deci nu pui la indoiala."
Iar asta e cea mai TARE "ghidusie" Am dat scart cu a cincea in marsalier si consum 3 % " MARFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ![]() |
--------------------
Ford
aaa
- AA 22 BBB Impossible is nothing
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#131
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
mam interesat.si eu,..si am vazut niste ....motorase minuscule..care luau un consum de 70 de Amperi,...iar ca putere,.......zbura pa sus,......invingea legea graviationala..deci sa poate scoate performanta.si dintrun chitibus minuscul..
![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 3 Apr 2009, 21:20 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
sobolan |
![]()
Post
#132
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#133
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
N-am stat sa citesc tot topicul pentru ca vad c-ati inceput sa va certati, dar pentru cei care credeti ca turbina electrica se merita pe dacie, o puteti achizitiona de aici. Am gasit-o si eu din greseala... si pana la urma .. vreau sa intreb .. se merita sau nu? Ca poate o sa-mi iau si eu una
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
kog |
![]()
Post
#134
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
e o mare teaaaaapa
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
killpacient |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 3 February 07 From: Galati ![]() |
tinand cont la ce presiune baga aia ( sub 0.3 bari) diferenta de putere ar fi ceva dar "nu scartz cu a 6a" eu personal nu am testat una din asta dar stiu ca trebuie respectat raportul stoichiometric = more gas .
La un pret de 95 de euro nu mai bine iei o axa cu came ? ![]() |
--------------------
Dacia
1310Tx
87 Full option :D
- GL 05 ZYM
|
|
driverx |
![]()
Post
#136
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Tu ce crezi?
Cand vad topicu asta nu imi vine sa cred cati mai cred in Mos Craciun la varsta asta. Voi realizati ce debite de aer is pe admisie? Daca ati face o matematica de clasa a II-a chiar ati putea calcula cam cat e. Chiar credeti ca daca varianta asta ar fi fost cat de cat viabila, cel putin unii producatori nu ar fi implementat-o, chiar daca nu ar avea avantajele unei turbine adevarate, oferind un plus de putere mai mic? Cred ca turbina aia la turatii mari incurca flow-ul de aer, nu ajuta deloc. Dar noah, trebuie sa existe si fraieri cu sperante mari pe planeta asta, altfel altii nu s-ar putea intretine. Macar asa fac bani de pe urma unora care cred in Mos Craciun dupa 18 ani. Unii cred ca daca au baga la viata lor o placa de sunet Plug&Play si a mers instant, asa o fi si la masini. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#137
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ca sa scutiti 100 de euro, aia nu face nimic altceva decat motorul sa moara la ralanti, si in ture actioneaza ca o piedica, adica aerul aspirat in mod normal de motor actioneaza turbina aia, nu invers, deci poti sa o folosesti linistit ca alternator suplimentar
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#138
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu "se" merita. Arunci bani degeaba intr-un sac fara fund.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#139
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
de 95 de euro se pot face multe lucruri bune si folositoare la masina:)
ex:placute si saboti noi-ferodo premier:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Alungatu |
![]()
Post
#140
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
M-am lamurit
![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#141
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alungatu @ 23 Apr 2009, 11:09) N-am stat sa citesc tot topicul pentru ca vad c-ati inceput sa va certati, dar pentru cei care credeti ca turbina electrica se merita pe dacie, o puteti achizitiona de aici. Am gasit-o si eu din greseala... si pana la urma .. vreau sa intreb .. se merita sau nu? Ca poate o sa-mi iau si eu una Aia nu e buna nici pe post de aeroterma. Ce-am pus eu pe masina e de 3 ori mai mare si trebuie alternator sanatos. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
killpacient |
![]()
Post
#142
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 3 February 07 From: Galati ![]() |
si nu ne spui si noua de unde ai luat-o si ce presiune baga ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310Tx
87 Full option :D
- GL 05 ZYM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 17:22 |