DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turbina electrica pe berlina

CandyMan13
post 19 Mar 2009, 00:07
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




smile.gif) ma bucur ca "experimentezi" dar cel mai bine...:
1.posteaza la dacia pe injectie(aici 99% sunt carburatie)
2.ce ai facut tu(gandeste'te ca daca era asa de simplu se facea a) de mult
b)din fabrica
3.s'a mai studiat si ras'studiat efectul aerului FORTAT si e in majoritate placebo(la injectie nu bag mana in foc se poate pt ca acolo totul tine de calculator [e cand la carburatie un altfel de aer-fara ajutoare gen turbina,compresor-nu face nici 0,5 cai.
4.acea supapa e deja inventat si se foloseste la (ceea ce a fost initiat topicul)turbine(dump waste valve sau blow off valve)folosita separat nu vad ce beneficiu poate aduce.
5."si motorul de asta sacadeaza, nu stiu de ce cei de la fabrica nu s-au gandit la asta..." aici chiar nu m'am abtinut sa nu rad tongue.gif
oricum 10 pt initiava(orice idee e bine venita DACA E NOUA)

This post has been edited by CandyMan13: 19 Mar 2009, 01:35


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 19 Mar 2009, 01:17
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Candyman13

Draga colegu.. scuze ca te contrazic dar nu ai inteles ca aerul e suflat cam ca pe un turbo la asta tu ai zis asa
"e cand la carburatie un altfel de aer-fara ajutoare gen turbina,compresor-nu face nici 0,5 cai" si acum am o intrebare.. tu gandesti dupa tipar?? sau ai catusi decat simt practic?? deci aerul vine din dinamica masinii, ne putem folosi de el fara chinul obtinerii de aer fortat din turbine care costa mult si multa munca.. am putea sa ajutam filtrul sa bage aer mau mult dar mai e nevoie de niste supape.. cva care sa controleze acest aer venit din viteza masinii, ce nu ai inteles??

, iar despre ralanti eu am facut urmatorul test

-profitand de cele 2 prize care ies din carcasa neagra al filtrului si care au clapita pe ea sa poti sa faci sa traga numai pe una sau pe cealalta iesire din filtru.. am legat burlanul vechi care ajungea doar pana la galerie.. cel nou ramanand acolo.. deci l-am pus sa traga aer la fel ca inainte de la galerie.. am inchis clapita sa nu mai traga aer de jos de unde l-am pus deci sa traga numai din bataia elicei in dreptul galeriei cum au pus cei de la dacia smile.gif am inchis capota.. si nu au durat 5 secunde cand motorul a inceput sa oscileze in turatiile ralantiului.. semn ca in bataia elicei primea aer sacadat.. si oscila.. nu mult dar scadea si crestea
Crede-ma ca razi degeaba.. cei de la fabrica au proiectat ansamblul intai pentru carburator.. iar inculpatul iarna juca feste si avea nevoie de aer cald iarna pana se incalzea iar daca galeria se incalzea prima... alta pozitie mai buna nu era.. mai ales ca aerul "filtrat" prin radiator era cald si mai departe aruncat de elice.. Dupa ce au adaptat injectia nu s-au mai gandit ca nu conteaza temperatura aerului si ca nu are ce sa mai inghete.. si l-au lasat in continuare sa traga aer de acolo e simplu.. uite ca la injectie sensibila fiind.. se simte, i-am facut motorului de toate dorind un ralanti linistit.. dar tot nu era linistit calumea.. acum dupa schimbare.. hopa smile.gif deci..

tin minte ca la fosta dacie a mea pe carburatie iarna daca nu tragea aer de la galerie si tragea din fata, la viteza smucea.. sau ingheta.. si trebuia sa suflu jiglorul, sa desfac capacul sa iau condensul transformat in gheata de acolo..deci.. mai departe iti dai seama.. in special iarna ingheta.. si diverse pb pe carb

pe topicul asta nu scrie injectie.. deci poate mai sunt si altii cu injectie smile.gif chiar si pe carburator cred ca un + de aer rece in oras cand mai mult se sta sau vara..e binevenit,fac pariu ca la multi se incalzesc motoarele rau la semafoare.. sub capota se intampla ceva.. nu ma bag sa explic.. Stim ca filtrul are o oarece rezistenta mai ales la turatii chiar daca e carburator smile.gif si nu degeaba scrie la carte ca filtrul imbacsit creste consumul pentru ca ii creste rezistenta... deci noi nu avem nevoie de rezistenta si trebuie ajutat putin e logic si firesc..dar nu ma mai explic si asta ce si cum..

Iar despre CP?? obtinuti din suflanta?? hmm.. nu vreau sa ma dau mare ca si asa nu ma crezi.. eu am zis ca accelereaza simtitor mai bine.. nu stiu daca or fi 5 cp.. dar se simt smile.gif stiu cum mergea masina mea inainte si stiu cum merge acum.. de cand trage aer de acolo e mult mai elastica nu se ineaca, nu se mai opune nimic in turatii primeste aer mai mult el fiind rece.. si stim ca aerul rece contine mai mult oxigen si deci.. explozii mai puternice.

Ok, am zis ca nu am sa mai postez daca.. nu se accepta idea, nu-i nimic nici o suparare am sa dezvolt singurel "sistemul" o sa impart asta cu prietenii care mai au dacii vad ca nu sunt crezut, neluat in seama etc.. eu sunt multumit ca masina are un + de putere destul de mare fara o asa mare complicareala cu turbine si d-astea smile.gif O sa ma gandesc si la niste supape destepte.. Si cred ca si pe carburatie se poate optimiza ceva pe calea aerului.. deja imi vin in inte niste chestii despre carburatoare si aer suflant.. si ptr voi pe carburatie.. dar.. se pare ca nu merita dezvoltata idea pe forum(se rade in loc sa se ia in calcul fiecare mica idee si ulterior dezvoltata) smile.gif multi asteapta din cer o idee si sa faca masina sa zboare.. ganditi si testati.. parerea mea e ca merita atata timp cat nu stricati nimic. Stiu ca se va gasi cineva acum cu ironii.. tocmai de asta... Numai bine smile.gif

This post has been edited by panter1: 19 Mar 2009, 01:36


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 19 Mar 2009, 01:37
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




eu nu iti mai zic nimic pt ca te superi si iti iei jucarelele si pleci(chiar era o idee buna daca era NOUA),dar urmatoarea data macar rasfoieste un pic paginile de la imbunatatiri sa vezi care e treaba cu aerul fortat,nu scoatem un furtun gofrat si gata...miracol.
Numai bine.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 19 Mar 2009, 01:54
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




tu ai citit, eu am testat asta e diferenta smile.gif.. si nu zic de tine acum dar pe aici 2 oameni vorbesc si chiar fac iar 20 aplauda sau critica..cand vad ca m-i s-a taiat din start cu rasete.. iar acum ai zis ca "nu scoatem un furtun grofat si gata miracol" imi vine sa va las in continuare sa cutati turbine electrice pentru berline cautand aer fortat biggrin.gif asta in tandem cu titlul topicului.. iar la mine stiu ca sufla sigur.. diferentele fiind.. ce faceam cu aerul suflat primit pe de-a moca? ca si asa in viteza a 1-a s a 2-a iar de la a 3-a incepe sa se cunoasca mai ales daca stii cum mergea inainte masina.. planetarele se rup daca le forjam in trepte mici deci nu avem nevoie de putere la trepte mici, desi eu simt si acolo o imbunatatire.. iar la viteza... se putea directiona pe unde trebuie si cum trebuie.. aici merita discutata pb zic eu.. gasite niste solutii si crede-ma ca aveam o idee si pentru tine daca zici ca esti pe carburator.. astept sa vad ce mai zice lumea..

Si imi pare rau ca ne-am ciondanit, eu zic sa facem pace, suntem si asa din ce in ce mai putini cei care avem dacii(tip berlina)si daca ne mai si ghiontim... smile.gif in viitorul apropiat cred ca o sa ne salutam ca trabantistii cand ne vedem cu berlinele din sens opus biggrin.gif stiti ca trabantistii se saluta pentru ca sunt putini si se respecta.. cine a avut trabant si a facut upgrade la dacie stie despre ce vorbesc laugh.gif


Da.. se pare ca si altii s-au mai gandit la asta dar asta nu inseamna ca nu exista rezultate smile.gif si nu s-ar putea optimiza

http://www.daciaclub.ro/priza-de-aer-si-el...-t4149-s30.html

Urmariti ce zice userul "Nimic" el a montat dar am inteles ca a facut priza pe capota sa poata primi acel suflu in filtru smile.gif sper sa putem optimiza totusi, eu nu am gaurit nci o capota pentru asta , si el ca si mine e de parere ca urca mai bine in ture cu aerul suflat cititi acolo rolleyes.gif

This post has been edited by panter1: 19 Mar 2009, 05:51


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 19 Mar 2009, 10:23
Post #125


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




E clar ca n-a citit nimeni cu atentie, ci doar v-ati grabit sa contraziceti...

QUOTE(Club12TRS @ 7 Mar 2009, 20:06)

Eu am testat o turbina electrica demontata de pe o masina japoneza (ce marca...nu stie nimeni). Si am testat pe Oltcit.

Jucaria chiar face treaba, motorul urca in ture aproape instantaneu, am dat "scart" in treapta 3 si destul de subturat.

*


Ia vedeti, reusiti sa cititi acum? Am TESTAT, nu citit!!! Trezirea lume!


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Mar 2009, 10:31
Post #126


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si? ce esti tu, Budha sa te cred pe cuvant ca ai dat scart in a treia? ce te face pe tine diferit de cei ce au 'testat' si au si pus pe youtube diverse aberatii gen generatorul de hidrogen pe masina personala ? totul e in mintea voastra, daca esti convins ca ceva da rezultate atunci garantat ti se va parea ca da, chiar daca practic merge mai rau.

Apropos, am testat magnetul pe conducta de benzina care ioniaza moleculele, si sunt foarte multumit. Rezultatele sunt excelente. Am dat scart cu a cincea in marsalier si consum 3 % Repet, am testat, deci nu pui la indoiala.


(nu stiu daca e exemplul bun, s-ar putea sa pui botul la magnetul ala).


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 19 Mar 2009, 12:46
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




=)) moama....LASER FRATE radmasa.gif radmasa.gif vreau si eu unul 053.gif


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 19 Mar 2009, 21:20
Post #128


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Cum spuneam: acrii rau strugurii astia radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon, daca te oftica atat de tare ca nu iti permiti o turbina electrica, iti fac eu cadou una radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Doar sa nu mai scrii prostii aici, ok? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 19 Mar 2009, 21:41
Post #129


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Nu stiu cine scrie prostii pe topic.
Nu inchide cineva topicul asta de aberatii?


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fordpower
post 20 Mar 2009, 22:46
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 507
Joined: 20 October 05




Asta e una dintre cele mai convingatoare fraze pe care le-am vazut pe forum "Repet, am testat, deci nu pui la indoiala."
Iar asta e cea mai TARE "ghidusie" Am dat scart cu a cincea in marsalier si consum 3 % "
MARFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA smile.gif)))))


--------------------
Ford aaa - AA 22 BBB
Impossible is nothing
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 3 Apr 2009, 21:19
Post #131


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




mam interesat.si eu,..si am vazut niste ....motorase minuscule..care luau un consum de 70 de Amperi,...iar ca putere,.......zbura pa sus,......invingea legea graviationala..deci sa poate scoate performanta.si dintrun chitibus minuscul.. rolleyes.gif .....

This post has been edited by ct-03-tvy: 3 Apr 2009, 21:20


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Apr 2009, 21:32
Post #132


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 19 Mar 2009, 11:31)
si?  ce esti tu, Budha sa te cred pe cuvant ca ai dat scart in a treia?
*



biggrin.gif hihi...mor de ras.....

unii ar fi in stare sa umble cu aspiratoru pe la carburator la dacie radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ..... si sa plece cu "scart" intr-a 6-a.... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by sobolan: 3 Apr 2009, 21:33


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 23 Apr 2009, 11:09
Post #133


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




N-am stat sa citesc tot topicul pentru ca vad c-ati inceput sa va certati, dar pentru cei care credeti ca turbina electrica se merita pe dacie, o puteti achizitiona de aici. Am gasit-o si eu din greseala... si pana la urma .. vreau sa intreb .. se merita sau nu? Ca poate o sa-mi iau si eu una


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 23 Apr 2009, 11:25
Post #134


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




e o mare teaaaaapa


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 23 Apr 2009, 11:28
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




tinand cont la ce presiune baga aia ( sub 0.3 bari) diferenta de putere ar fi ceva dar "nu scartz cu a 6a" eu personal nu am testat una din asta dar stiu ca trebuie respectat raportul stoichiometric = more gas .

La un pret de 95 de euro nu mai bine iei o axa cu came ?smile.gif si asa sigur ai castig de putere.


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Apr 2009, 11:30
Post #136


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Tu ce crezi?

Cand vad topicu asta nu imi vine sa cred cati mai cred in Mos Craciun la varsta asta. Voi realizati ce debite de aer is pe admisie? Daca ati face o matematica de clasa a II-a chiar ati putea calcula cam cat e. Chiar credeti ca daca varianta asta ar fi fost cat de cat viabila, cel putin unii producatori nu ar fi implementat-o, chiar daca nu ar avea avantajele unei turbine adevarate, oferind un plus de putere mai mic?

Cred ca turbina aia la turatii mari incurca flow-ul de aer, nu ajuta deloc. Dar noah, trebuie sa existe si fraieri cu sperante mari pe planeta asta, altfel altii nu s-ar putea intretine. Macar asa fac bani de pe urma unora care cred in Mos Craciun dupa 18 ani. Unii cred ca daca au baga la viata lor o placa de sunet Plug&Play si a mers instant, asa o fi si la masini.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Apr 2009, 11:32
Post #137


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ca sa scutiti 100 de euro, aia nu face nimic altceva decat motorul sa moara la ralanti, si in ture actioneaza ca o piedica, adica aerul aspirat in mod normal de motor actioneaza turbina aia, nu invers, deci poti sa o folosesti linistit ca alternator suplimentar icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 23 Apr 2009, 11:38
Post #138


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Nu "se" merita. Arunci bani degeaba intr-un sac fara fund.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Apr 2009, 11:39
Post #139


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




de 95 de euro se pot face multe lucruri bune si folositoare la masina:)
ex:placute si saboti noi-ferodo premier:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 23 Apr 2009, 12:38
Post #140


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




M-am lamurit smile.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 23 Apr 2009, 13:55
Post #141


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Alungatu @ 23 Apr 2009, 11:09)
N-am stat sa citesc tot topicul pentru ca vad c-ati inceput sa va certati, dar pentru cei care credeti ca turbina electrica se merita pe dacie, o puteti achizitiona de aici. Am gasit-o si eu din greseala... si pana la urma .. vreau sa intreb .. se merita sau nu? Ca poate o sa-mi iau si eu una
*



Aia nu e buna nici pe post de aeroterma. Ce-am pus eu pe masina e de 3 ori mai mare si trebuie alternator sanatos.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 24 Apr 2009, 11:34
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




si nu ne spui si noua de unde ai luat-o si ce presiune baga ?biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 17:22
Forum Renault