De la 70 la 85 cai pentru dci-diferente?
![]() ![]() ![]() |
De la 70 la 85 cai pentru dci-diferente?
balanel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#32
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Dacia Logan, in Romania nu se comercializeaza cu motorul 1.5dCi 105Cp ...
This post has been edited by AR-18-MOS: 18 Feb 2008, 20:23 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
IRONICK |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 18 Feb 2008, 19:28) Eh, 80 de cai din 65 obtii, dar si fum cat cuprinde cand ii pui la treaba 1. La cresteri normale de putere, nu scoate decat daca cu motorul ala se merge subturat. Daca este exploatat normal, nu scoate fum. 2. Doar daca vrei sa scoti maxim dintr-un motor, atunci o sa scoata indiferent de regimul de exploatatre. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
Dupa cele citite pe celelalte topicuri am inteles ca nu este nici un risc sa scoti ceva mai multi caluti din dci cu conditia ca cel care face acest update sa fie foarte bine documentat si daca poate sa se numeasca OBD TUNING ar fi super.
|
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pana la "documentat" ai zis bine.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
??
This post has been edited by logan_dci_bz: 18 Feb 2008, 22:47 |
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#37
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Dar, totusi, eu revin la postul lui ainstain:
QUOTE(einstein1984 @ 17 Feb 2008, 21:06) Gurile rele se zic ca K9K este cel mai ieftin motor diesel pentru puterea produsa de pe piata... Ar fi fost culmea sa fie si cel mai fiabil Care e legatura cu ceea ce s-a discutat pana in acel punct ? Sper ca intelegi sensul intrebarii si n-ai sa-mi raspunzi intorcandu-mi intrebarea ... Vrei sa zici ceva de genul: La o asa caroserie, un motor pe masura ? Sau ? This post has been edited by cristi.r: 19 Feb 2008, 14:20 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Crrisstian |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 February 08 ![]() |
Eu nu le am cu mecanica asa ca nu pot diferentia obiectiv 1.5 dci 70CP fata de 1.5 dci 85CP. Eu personal vroiam o masina cu motor diesel (nu neaparat din motive economice, mai ales ca nu am de gand sa parcurg mai mult de 15.000 km/an) si loganu' a fost singura pe care mi-am permis-o. Cand a trebuit sa aleg intre varianta Laureate 70CP fabr. 2007 si cea de 85 fabr. 2008 am ales 85CP pentru ca dealer-ul parea destul de disperat sa scape de cele fabr. 2007 oferind tot felul de discounturi si promotii si am presupus ca trebuie sa fie vorba si de anumite imbunatatiri pe langa cele doua culori noi disponibile din ianuarie 2008. Momentan sunt multumit de masina, mai ales ca nu au aparut inca greierasii
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate / 1.5 dCI 85CP / 2008
|
|
Scenic83 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 31 Joined: 2 April 08 ![]() |
|
--------------------
Logan
kissfm
2007
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
Cum zicea si cineva mai sus diferenta intre dci-ul de 70cp si cel de 85cp este la turbina fiind alta in cazul celui de 85cp.
Si as mai adauga aici si alt tip de cutie de viteze(JR5) cu alt ambreiaj. PS. Si poate alte injectoare dar nu sunt sigur. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#41
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Daca zici ca in cazul motorului K9K 796, turbina e alta fata ... de care fel este?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#42
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#43
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Care pe care lovește?
![]() Cum ziceam, se modifică unghiul de incidență... Prin "voalete" te referi cred la voleți. This post has been edited by MAERSK: 13 Apr 2008, 18:28 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#44
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok, hai sa o iau altfel ca nu ne intelegem. Sa zicem ca sufli intr-o morisca. Una e daca sufli perpedicular pe planu ei de rotatie, si alta e daca sufli dintr-un unghi, ceva mai strans. Morisca nu are pasul variabil ca o elice de avion cu turbina, e fixa, insa unghiul de incidenta se modifica.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
babone |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
Balanel avea dreptate: "unde scrie despre aceste diferente intre cele 2 motoare, in special despre turbina cu geometrie variabila, despre care eu stiam ca este doar pe varianta 1.5 dci 105?" Nu am gasit nimic oficial despre asta.
In alta ordine de idei, insa mai on-topic ![]() Sustin parerea ca merita loganul de 85 cp in comparatie cu cel de 70 cp, si nu numai datorita diferentelor hardware, dar si performantelor. Am condus ambele modele si am simtit diferenta de cuplu si putere, am remarcat un ambreiaj mai comod si o CV mai bine etajata la cel de 85 cp, am vazut sub capota o teava de inox in locul uneia de plastic, nu mai simt caderea puterii la pornirea AC, e mai putin zgomot inauntru iar bomboana de pe coliva este consumul, care la 85 cp dupa 3500 km e 5.5 iar la cel de 70 cp nu am reusit sa-l scad sub 5.7 nici chip, dupa mai mult de 15000 km.(ma refer bineinteles la aceleasi conditii si aceleasi trasee parcurse, nu compar mere cu pere..). Concluzionand, plusul fata de versiunea anterioara il reprezinta cuplul si puterea, si astea se simt din plin, in depasiri, in rampa, cu masina plina, in trepte inferioare, etc. Vreau sa spun ca dupa ce am trecut de la benzinar la dieselul de 70 de cai nu am simtit prea mare lucru, in afara de turatiile joase la care obtineam ce-mi dadea benzinarul la 3500, insa cand m-am urcat in cel de 85 prima oara, am simtit adevarata diferenta. Acum, depinde si de stilul fiecaruia si de asteptarile pe care le are. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
valispeed04 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 March 08 ![]() |
Avantaje si dezavantaje sunt de ambele parti motorina vs benzina
eu zic sa va achizitionati ce vi se potriveste si ce stiti sa conduceti...multi strica masinile diesel mai ales de generatie noua cu stilul lor de condus ( batranesc) si mai stiu eu fani benzina care nu trec de 2000 RPM ca ii scumpa benzina si daca ii intrebi le consuma 5 % si inca ceva calculele de pe hartie nu se bat cap in cap cu cele de pe sosele ![]() |
--------------------
dacia
logan
preferance 2007
|
|
BuNu' |
![]()
Post
#47
|
![]() Biker Group: Members Posts: 72 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
am eu pe un logan dci de 85 de cai soft pus de doc de la dimsport de 105 cai si pe langa faptul ca nu scoate fum nici atunci cand ii dai talpa am observat urmatoarea chestie de la 1500rpm pana in 2000 schimbarea este mica, dupa aia intre 2000 si 2500 este ceva mediocru dar dupa 2500 practic este alta masina trage pana in 4500 extraordinar iar inainte de la 4000 se plafona. Inainte in oras aveam consum mediu pe cb 7.3-7.4 iar acum am 6.6-6.7 am facut schimbarea de 2500km si nici nu stiu cum am putut sa stau inainte fara. Cuplul ala face toti banii.
|
--------------------
Dacia
Golan
2007 1,5dci 85 KissFM
- B-zerozero-LEO Arguing on the internet is like running on special olympics, even if you win, you're still retarded!!!(somebody once said)
|
|
klaus |
![]()
Post
#48
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cuplu ala face toti banii, insa vezi ca afisarea de la computerul de bord e "manarita" in urma chiptuningului de la dimsport.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BuNu' |
![]()
Post
#49
|
![]() Biker Group: Members Posts: 72 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
tot ce este posibil maestre dar sunt sigur ca dupa resoftare ajunge mai repede la 120km/h in conditiile unei masini pline si cu aerul cond la maxim fata de masina stock goala si fara aer pornit. Scaderea fiabilitatii pt o crestere de putere asa de mare nu cred ca va afecta piesele direct implicate decat dupa vreo 150000-200000 km iar pana atunci se vor strica alte lucruri care sunt consumabile in romania...
|
--------------------
Dacia
Golan
2007 1,5dci 85 KissFM
- B-zerozero-LEO Arguing on the internet is like running on special olympics, even if you win, you're still retarded!!!(somebody once said)
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#50
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
cristi.r |
![]()
Post
#51
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Acu' pe bune, daca tu simti o asa mare diferenta, chiar crezi ca se pot obtine performante asa mari cu mai putina motorina ?
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#52
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Chiar si pentru benzina se poate rezolva sa apara consum de diesel pe cb
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vijelie |
![]()
Post
#53
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca ciptuningul se adreseaza celor care nu au bani sa faca plinul pentru a calcula un consum REAL sau cum?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#54
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Nu chiar ... da' unele firme mai masluiesc consumul instant pentru a atrage mai multi clienti.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vijelie |
![]()
Post
#55
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai si nu se vede la primul plin diferenta?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#56
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pana acum nu s-a plans nimeni ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vijelie |
![]()
Post
#57
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#58
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Deci, in mod normal, masina va consuma ceva mai putin (0.3l) daca stilul de mers se mentina dupa remapare. In schimb, daca se conduce sportiv, consumul va creste fata de stock. Iar consumul instant, este facut sa arate valori putin mai mici, de exemplu in loc de 7.5% sa arate 7%. Deci, nu se va putea determina cu exactitate consumul ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
cristi.r |
![]()
Post
#59
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
klaus, tot ai tu "prieteni" prin zona aia: unde se umbla cand se face tiuningu asta ? Eu cunosc pe cineva in GL care a avut legatura cu dimsport, si-a dus loganul de 65 la 90 de cai, insa mi-a spus foarte clar ca si consumul i-a crescut semnificativ, atat pe CB, cat si la pompa. N-am intrat in detalii. Omul este prea pasionat de alergatura cu masina aia sa stea sa-mi calculeze mie procente si alte alea ...
Daca stie si altcineva sa raspunda, este invitatul meu sa o faca. This post has been edited by cristi.r: 9 Jun 2008, 15:47 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#60
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Daca se face doar resoftare, prin intermediul unei interfate si a unui laptop, se conecteaza laptopul prin mufa OBD, care la Logan, se afla in bord, la ECU. Se sterge/salveaza hartile originale de injectie, si se scriu cele <tunate>.
In cazul Chip-Tuningului, este mai complicata treaba. Ori se deslipeste ECU de tot, si se schimba. Ori se adauga inca un <ECU> inainte de cel original(exemplu Uni-Chip, Power Box). |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 00:04 |