DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> imping socu de tot da in nas cand plec de pe loc

Magnumutz
post 17 Mar 2008, 19:10
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Salut, am si eu tot o problema legata de soc si pornire...

Dimineata cand ma duc la scoala cu masina (cea din semnatura, adica o dacie din '76), dau prima cheie fara socul tras, si mi se opreste in 2 secunde motorul (dupa ce porneste). Dupa aceea, trag socul si pornesc motorul... atunci, ramane pornit, dar la turatii destul de joase si bineinteles, vibreaza destul de mult. Nu asta ar fi problema totusi... ci ca atunci cand am motorul cald, nu va porni sub nici o forma cu socul tras... Este normal?
Saptamana trecuta am crezut ca am ramas in pana de benzina deoarece aveam socul tras si motorul nu mai pornea... am fost la benzinarie cu sticla de bere, am luat 2 litri, am turnat in rezervor, am dat 2 chei si am observat ca aveam socul tras... am impins socul si in 5-6 secunde de dat la cheie, a pornit masina...

S-ar putea sa fiu eu paranoic deoarece inca nu stiu prea multe despre masini, dar mie nu mi se pare normal.


--------------------
N/A N/A N/A - N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Myhay1
post 18 Mar 2008, 18:39
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 October 07
From: Iasi




Nici o rezolvare la ce am scris mai sus ? sad.gif(


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 18 Mar 2008, 18:55
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




pai cand ai motoru cald,de ce vrei sa o prnesti cu socu?vrei sa o ineci?pai de aia nu prnea la cald cu socu ca tu ai udat bujiile...
vai vai...dimineta cand ii frig o pornesti cu socu,ii dai 2 trei pedale asa usor,il bagi treptat la loc.dupa aia nu o mai pornesti cu socu(daca ii motoru cald),decat daca nu sta la relanti...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnumutz
post 18 Mar 2008, 20:53
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Da... eu uit sa il imping la loc... nah, incepator tongue.gif


--------------------
N/A N/A N/A - N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 18 Mar 2008, 22:03
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Myhay1, e bine sa o lasi mai mult sa se incalzeasca.

Citeste AICI si fa testul recomandat, apoi spune-ne ce ai observat.
Mult succes.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar85mar
post 20 Mar 2008, 17:39
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 20 March 08




myhay 1 dimineatza cand pornesti dai la cam putzin apoi dai o spritzui putzin si du paia dai la cheie fara sa mai tragi socul si o sa ai rezultate si lasa motorul mai mult sa se incalzeasca si nu o sa ai probleme dar verifica si buziile, fisele,filtru de benzina sa fie bune eventual noi si itzi garantez eu k nu o sa itzi mai faca probleme wink.gif


--------------------
dacia d1300 1987 - BC-02-FKZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stalin
post 26 Mar 2008, 23:52
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 September 06




Revin dupa o binemeritata vacanta si observ o alta ciudatenie la masina: dau la cheie, porneste merge bine 10 sec dupa care incepe sa mearga prost si se ineaca. Scot bujiile care sunt negre toate, le curat le pun la loc si pornesc iar motorul, de data asta porneste (nu am plecat de pe loc cu masina) a doua zi aceeasi poveste. M-am gandit ca are prea multa benzina si am zis sa mai strang putin surubul din talpa dar chestia e ca daca rotesc de el foarte putin incepe sa mearga prost(da rateuri pe esapament) deci inseamna ca e strans aproape la maxim si nu ar trebui sa dozeze amestec asa de gros in pozitia in care e si totusi afuma bujiile. Mentionez ca nu am jicloare supradimensionate. Sa aiba vreo defectiune grava carburatorul ? ma gandesc ca s-ar putea si de aici sa imi faca figura cu datul in nas cand imping socul de tot. Ce mai imi recomandati sa fac (inafara sa-i dau foc, la asta m-am gandit deja dry.gif )


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Mar 2008, 07:02
Post #38


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tu ai strans amestecul si ai deschis clapeta de acceleratie si te pacaleste progresiunea . Surubul de amestec se desface pentru o turatie cat mai stabila si mare dupa aceea se revine la surubul oblic si se reduce turatia iar se regleaza surubul de amestec pentru omogenizare. Cred ca nu te ajuta cum trebuie si aprinderea fisele au rezistenta mare si pierzi energie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Myhay1
post 19 Apr 2008, 13:53
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 October 07
From: Iasi




Kinetix am facut testul ala merge foarte bine filtru de benzina ii curat carburatorul la fel, avansul nu ii reglat la 0 Rac si dupa ureche smile.gif , fise noi , ar mai fi o chestie dar nush dar poate sa fie aia : garnitura termoizolatoare la carburator aia care se pune intre talpa si carburator ii veche si cam distrusa aplatizata cand am schimbat am pus numai alea de textolit noi aia nu am schimbato ca nu gasisem atunci smile.gif. Ar influenta asa tare daca intra putin aer pe acolo ? cu toate ca nu cred ca intra biggrin.gif ca este strans bine carburatorul in piulite .Inca face asa urat cand pornesc si bag a II nu inteleg de ce nu face si in III si IV numai a II =)) parca nu ii place numarul II smile.gif). Astept pareri smile.gif ms anticipat. NU plec cu II de pe loc =)) am mentionat cand schimb din a I in a II da in nas , de schimbat reglat si toate alea le-am facut, si tot la fel face smile.gif

This post has been edited by Myhay1: 19 Apr 2008, 21:19


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 19 Apr 2008, 14:03
Post #40


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Poate am inteles eu gresit dar ... tu pleci cu treapta a II-a de pe loc ? blink.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 19 Apr 2008, 19:41
Post #41


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




curata si regleaza carburoatorul, schimba jigloarele, cuiul ponton si plutitorul, pune filtru decantor, asa imi facea si mie pana am facut ce am mentionat mai sus si acum se comporta foarte frumos la acceleratie


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:52
Forum Renault