Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
sinaxis |
![]()
Post
#2251
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2252
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Buletin de service cum zici tu exista pentru mieunatul motorului de servodirectie electrica. Dar nu se aplica prin Romania. Problema e ca daca emiti asa ceva, te cam obligi sa-l aplici si in garantie ca recunosti ca e o problema, si costa mult mai mult decat implementarea din fabrica. Nu o poti face in asa fel incat sa fie aplicata solutia numai pe banii clientului.
klaus, ca bine le mai zici. sinaxis, nu e cazul. This post has been edited by einstein1984: 8 Dec 2009, 12:08 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Rezonanta de la 2000rpm este provocata de armonica a doua a motorului si se situeaza la frecventa de 66hz. La aceasta frecventa se suprapun vibratiile esapamentului intre primul si al doilea punct de prindere (lungimea de 1.3m) cu unul din modurile habitaclului (2.6m). Nu degeaba a fost pus batatorul acustic intre prima si a doua prindere. Sunt confuz acum si nu-mi dau seama daca batatorul este acordat pe 66 sau 132hz.
Frecventa este invers proportionala cu radacina patrata a masei, deci pentru o dublare a frecventei trebuie o masa de 4 ori mai mica, pastrand neschimbata elasticitatea. Daca se monteaza un batator acustic intre a doua si ultima prindere, trebuie avut in vedere ca trebuie sa functioneze ori la frecventa data de lungimea tevii (1.63m, care corespunde unei frecvente de 106hz), ori unei frecvente de 116hz (3500rpm, aproximativ varful rezonantei). Deci trebuie crescuta masa batatorului acustic de 1.55/1.29 ori, sau scazuta de 2.58/3.09 ori (datorita incertitudinii frecventei pe care este acordat batatorul acustic actual). Mai are rost sa intreb cine se ofera sa experimenteze? LE. Am uitat sa precizez ca este vorba de un al doilea batator acustic care trebuie montat intre a doua si ultima prindere, pastrandu-se primul pe pozitie. This post has been edited by dia_ph2: 8 Dec 2009, 13:17 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2254
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
EU cred ca sunt mai surd, la 2000 rot/min mi se pare f liniste in masina (K7M E4 din 2005). La 3000 rot/min da, face ca toate alea, insa la 2000 nu vad nimic nelalocul lui. Sub 1500rot/min, daca ingenunchezi motorul iar incep sa vibreze geamurile.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Daca citeai sau taceai, filozof ramaneai. Am specificat ca numai ph2 si ultimele loturi de ph1 NU au batator acustic. Deci numai acestea AU rezonanta la 2000rpm. De altfel, si Sandero mi-a infundat urechile la drive-test, tot la 2000rpm.
Si, ca sa fie mai clar, eu propuneam un al doilea batator acustic care sa trateze rezonanta de la 100-132hz. Numai ca aici este vorba de una destul de larga si nu stiu daca va avea rezultate bune. Ideea in sine, a mai fost expusa mai demult si a fost precizat chiar de mine locul unde trebuie pus, numai ca atunci am gresit putin cand am montat un batator acustic fara sa-i ajustez greutatea. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2256
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci pentru rezonanta aia de la 2000 e de ajuns batatorul din fabrica, nu? Si un al doilea ar fi de ajutor pentru cea de la 3000?
Un scut termic izolat si fonic se gaseste pe undeva? Sau macar tabla aia ambutisata pentru a o face pe toata lungimea esapamentului? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Da, dar exista un dar: daca rezonanta la 2000rpm se petrecea intr-un interval restrans (aprox 50rpm), cea de la 3000 pana la 4000 este foarte larga, deci exista o foarte mare posibilitate sa nu mearga aceeasi solutie (cu atat mai putin cu batator acustic calibrat pentru 2000rpm). O ameliorare ar fi totusi posibila.
LE. Un scut este total inutil pt a reduce un astfel de zgomot. Oricat de gros ar fi. Pentru ca zgomotul se propaga prin structura, nu prin aer. This post has been edited by dia_ph2: 8 Dec 2009, 18:06 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#2258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Loganul are absorbantul fonic de sub bord pe toate variantele. La Renault-ul Fluence, prima varianta, acesta lipseste, asa cum lipseste si absorbantul fonic de sub cutia cu acte, care inchide bordul in partea din dreapta. Amandoua exista pe variantele de top. Deh, e criza. Sa speram ca nu o sa inceapa si la Dacia sa faca astfel de diferentieri intre variante.
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2259
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Fluence are si punte H ca aia de Logan. Ma rog, cu alte setari, dar constructiv este identica.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Ete ce gasii eu:
![]() Cu specificatia: "This repair is covered under the Toyota Powertrain Warranty. This warranty is in effect for 60 months or 60,000 miles, whichever occurs first, from the vehicle’s in-service date. * Warranty application is limited to correction of a problem based upon a customer’s specific complaint." Tot prin greutati si batatoare acustice s-a putut rezolva si la Toyota. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#2261
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu-i de mirare, ca toyota e tatal lor la mase si batatoare acustice. Mai tatuc decat renaultul.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2262
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai ieftin sa agati o masa decat sa inlocuiesti in post vanzare toata linia de esapament si suportii ei.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Pai da, dar cum sa stii unde sa o agati? Ca daca numai unul cauta si ceilalti asteapta, poate multi vor ajunge sa schimbe masina pana sa fie gasit "antidotul".
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#2264
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Niste solutii de inchidere a zonelor de rezonanta pe niste masini toyota:
Auris: auris_1.jpg ( Size: 842.46k ) Number of downloads: 3724 auris_2.jpg ( Size: 853.68k ) Number of downloads: 3775 Lexus LS 460: lexus_Page_2.jpg ( Size: 828.14k ) Number of downloads: 3496 lexus_Page_3.jpg ( Size: 692.9k ) Number of downloads: 3290 lexus_Page_4.jpg ( Size: 802.69k ) Number of downloads: 3151 lexus_Page_5.jpg ( Size: 989.14k ) Number of downloads: 761 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2265
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dia_ph2, ma refeream ca solutia gasita de toyota e una de post vanzare. Daca scapau de problema din productie, poate (nu zic ca musai) o faceau altfel si nu cu batatoare acustice.
Insa ai dreptate si tu. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Cand proiectul este la final, dupa cativa ani de R&D, cand prototipul este realizat si testat, pot interveni probleme. Si ca sa nu refaca tot (lucru mult prea costisitor), se intervine cu astfel de metode (greutati, batatoare acustice, schimbare suporti, rigidizari, etc.). De asemenea, la post-vanzare, daca se semnaleaza astfel de probleme, producatorii care se respecta (si care au si cu ce), lanseaza imbunatatiri de acelasi gen, prin TSB. Si pune o nota cum numai clientii care se plang, sa beneficieze de tratament, si au scapat de rechemarea toturor vehiculelor. Pentru ca nu putem confunda cu probleme grave de gen frane, etc. Multi clienti poate nu sunt deranjati de acest zgomot, care nu pune in pericol in nici un fel circulatia vehiculului respectiv.
Dar eu nu sunt economist si nici nu am legatura cu marketingul. LE: TSB pt Toyota, editia imbunatatita si revizuita: ![]() This post has been edited by dia_ph2: 10 Dec 2009, 11:53 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
GBi |
![]() ![]()
Post
#2267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
La logan ar inbunatati ceva "batonul" asta, cum este prezent pe Renault Fluence?
Attached thumbnail(s) Renaul_Fluence.JPG ( Size: 430.02k ) Number of downloads: 1267 |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
juristul2000 |
![]()
Post
#2268
|
![]() "Membru 20 cm record" Group: Members Posts: 793 Joined: 6 October 05 From: Oradea ![]() |
La primavara si eu o sa o antifonez, dar ma gandesc la ceva simplu.Un strat de second skin +un strat de pasla cred ca-i ajunge, sau cel putin sper
![]() |
--------------------
logan
dacia
Laurate 2005
- AR-07-RZV 20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!! NU, da spaga!!! |
|
razvanamza |
![]()
Post
#2269
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Ieri noapte am montat chederul la capota. Mi-a confirmat si sotia ca este un zgomot mai grav, mai infundat de la motor, nu se mai aude bazaitul electric atat de caracteristic...
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
bobo77 |
![]()
Post
#2270
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
De care cheder ai pus si daca se aseaza bine?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2271
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 7 Oct 2009, 08:38) "Ansamblul" realizat l-am introdus "la orizontala" in partea de jos a montantului, sub centura, obturind pragul atit catre fata cit si catre spatele masinii. Am pus si eu material acolo pana la urma. Am folosit insonorizant de M2, decupat si bagat fortat tot pe orizontala. Zona era ceruita si fara umezeala. Rezultate? La fel, peste asteptari. Mersul pe bucata cimentata din autostrada A2 devine o placere. Zgomote la trecerea roptilor peste gropi? Mult atenuate.Rezultat: mult, mult peste asteptari!!! 31 Dec 2009, 15:16: Am o poza cu reglajul boltului de la yala. bolt.jpg ( Size: 766.68k ) Number of downloads: 1363 PS. Ce vedeti acolo cu galben este ceara. Nu strica sa verificati daca dealerii la care ati facut "ceruirea" au facut economie de materiale. Nu ma mira sa faca mai multe masini cu materiale pentru o masina. Nu degeaba era si anuntul ala de la bursa care vindea ceara ... This post has been edited by IRONICK: 31 Dec 2009, 15:16 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Peja |
![]()
Post
#2272
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 26 January 08 From: SERBIA ![]() |
clipboard01ae.jpg
Remarcat o parte din bara fata pe partea stânga și la dreapta este de vibrare puternic în timpul conducerii. Puteți testa vibratii dacă ați lovi cu piciorul această poziție. Alte auto nu au această problemă. Nimeni nu au încercat să rezolve această? Peja This post has been edited by Peja: 8 Jan 2010, 13:04 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI Preference + AC
Apr 2008 http://loganimprovements.blogspot.com
|
|
Kostica |
![]()
Post
#2273
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 6 May 06 ![]() |
Ma poate ajuta cineva cu un sablon pentru o blana de capota portbagaj Logan ? Multumesc
|
--------------------
LOGAN
1,6 AMB
sept. 2004
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2274
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am eu unu facut de mult timp, problema este ca nici pana acum nu am decupat mocheta sa o montez. Incerc in weekend sa o decupez pe a mea.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#2275
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pentru sabloane la topicul corespunzator
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=52781 Aici e oarecum off-topic |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nickvio |
![]()
Post
#2276
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
Am fost foarte atent la discutiile pe baza subiectului " zgomot si vibratii " si ma numar intre cei care ai deranjeaza foarte mult vibratia si zgomotul indus in habitaclu in plaja de turatii 3500....4000 rot/min. Turatia aceasta, corespunde mersului pe autostrada (lucru care al fac destul de des) si este foarte suparator. Multumesc pe aceasta cale celor care au facut incercari si teste in scopul eliminarii acestui neajuns. La randul meu, am facut cateva experiente empirice cu ajutorul unui amic mecanic si la modul simplist spus, am ajuns la concluzia ca mare parte din zgomotul perceput in plaja de turatii mai sus amintita, se datoreaza tobei finale si modului de prindere a acesteia. In esenta, cred ca o alta toba finala,mult mai silentioasa, care sa corespunda debitului de gaze pentru motorul din semnatura cu o prindere suplimentara elastica, ar rezolva probabil o mare parte a problemei. Sunt dispus sa fac acest experiment si sa va impartasesc din rezultate, dar sunt oarecum blocat in a alege o toba silentioasa. Rog pe aceasta cale, celor care cunosc subiectul, sa-mi recomande un model si (sau) producator de astfel de componente.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
Ionut Stoica |
![]()
Post
#2277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 February 10 ![]() |
chestia cu esteticul pentru cei atenti la detalii se poate rezolva cu niste banda dublu adeziva prinsa pe interior si deci nu se mai vede nimic...
|
--------------------
dacia
logan
1.4 mpi ambition 2006 verde camleon
- bz 10 ***
|
|
male |
![]()
Post
#2278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
"Ar fi fost de preferat material asemanator sau identic cu cel din care se confectioneaza izolatia pentru tevi, dar nu am gasit pe nicaieri foi"
cristio_79 poti folosi izolatia de tevi pe care o despici si o faci foaie.se gasesc izolatii si de diametre mai mari.au la dedeman sigur.eu mi-am cumparat asa ceva.zilele astea ma apuc de treaba.dar eu o sa le invelesc si in celofan ceva. |
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
male |
![]()
Post
#2279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
iata ce am facut eu zilele trecute:
am captusit carenajul rotilor fata cu aluband pe interior, si mocheta ordinara(lipita cu Moment) pe partea cu roata. daca tot am desfacut canenajul am pus si un burete(invelit in celofan) intre aripa si montant. munca cam multa raportat la efecte obtinute zgomotul pietricelelor aruncate de roti(pentru care facusem operatiunea special )nu s-a redus in totalitate, dovada fiind ca rotile arunca aceste pietricele si pe podeaua masinii.asta impune montarea aparatorilor. in schimb s-a redus zgomotul trenului de rulare atunci cand trece peste gropi, se aude mai infundat. de asemenea la viteze mari zgomotul facut de cauciucuri este diminuat.am inceput si eu sa aud suieratul vantului asa cum se vorbea pe aici. 6 Mar 2010, 18:35: alte poze aici This post has been edited by male: 6 Mar 2010, 18:35 Attached thumbnail(s) IMG0725A.jpg ( Size: 225.74k ) Number of downloads: 1126 IMG0721A.jpg ( Size: 196.96k ) Number of downloads: 973 IMG0722A.jpg ( Size: 169.04k ) Number of downloads: 895 IMG0723A.jpg ( Size: 204.93k ) Number of downloads: 846 IMG0724A.jpg ( Size: 210.79k ) Number of downloads: 893 |
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
male |
![]()
Post
#2280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
exista veriuni de logan la care carenajul rotii spate sa protejeze toata aripa.la fel ca cel din fata?
|
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:36 |