[VIDEO] Crash test Laguna II, Laguna vs Pom
![]() ![]() ![]() ![]() |
[VIDEO] Crash test Laguna II, Laguna vs Pom
Forum Bot |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Bot Posts: 1.618 Joined: 10 July 06 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Nasu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 14 January 08 ![]() |
A rezistat destul de bine tinand cont ca a intrat cu 80Km/ora in acel copac...
|
--------------------
Megane
Bicorp 1.6 16V
2007 Dynamique
- Super multumit de ea
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
88 km/h.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#4
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Intreb pentru ca nu stiu pur si simplu ce se intampla. La airbagul pasager se poate vedea ceea ce pare a fi o mica explozie (flacara) vizibila la 4:15. De ce?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pentru că declanșarea și umflarea airbagurilor se face printr-o explozie. Sunt cazuri în care pasagerii suferă chiar arsuri, dar superficiale.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#6
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Multumesc de raspuns si promptitudine:)
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#7
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Chiar ma intreb daca ar veni si la noi sa catalogheze drumurile si ar trebui sa faca slalom printre gropi si sa evite biciclisti beti si carute nesemnalizate cate din drumurile noastre ar lua macar o stea?
|
--------------------
Renault
Megane II
2005
- B-43-ZHY (sau 42) Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
Mirciulik |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
totusi au pezentat doar starea masinii. de ce nu au dat si date despre pasageri?
Decelarea nu e prea rapida? chiar daca "pe afara " par in regula, organele interne pot fi afectate. Din cate imi amintesc organele se altereaza la o decelerare de 80G . Daca vroiau sa faca un test stiintific ar fi dat mai multe detalii. Parerea mea. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu ăsta a fost scopul testului. Datele despre pasageri le poți citi în testele făcute de EuroNCAP.
Ei au vrut să sublinieze pericolul reprezentat de diferite obstacole aflate pe marginea drumurilor, chiar și la viteze medii de deplasare. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
A l e x |
![]()
Post
#10
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Daca ei se plang, as vrea sa vedem un studiu facut la noi. Cred ca s-ar speria aia...
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
a rezistat surprinzator avand in vedere ca a fost pe mijloc lovit copacul si a fost o orpire pana la 0 copacu nu a suferit o deformatie sau ceva. Pacat de masina .... nu au putut lua una mai putin dotata... te doare sufletul cand vezi ca exact una cu navigatie si de toate ei o plesnesc de copac
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sunt destul de ieftine, mai ales ca nu era noua, si avea si urme de lovituri. Probabil au luat-o cu cateva mii de euro, nu spre zece mii cat se dau la noi, problema lor, bugetul lor, masina lor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și pe mine mă doare sufletul... de copac...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
era uscat, trebuia taiat, specifica... In tarile civilizate nici nu se pune problema sa faca asta pe un copac viu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Same thing applies for the car...
![]() This post has been edited by MAERSK: 5 Mar 2008, 11:05 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#16
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
5 stele
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#17
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Eu sunt de parere ca masina a rezistat extraordinar de bine la impact !
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e si normal, ca de aia are 5 stele, problema e ca trebuiau sa puna niste g-meter-uri pe manechinele alea, sa se convinga toata lumea ca fortele au fost cu mult peste capacitatea umana de suportare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu cred că ar fi convins pe multă lume... Viteza ucide!
Cine nu a realizat asta, nu își va schimba părerea acum... 5 stele sau 5 cruci, e cam tot aia la viteze mari, din păcate... Ok, cumpăr o mașină cu 6 stele NCAP, și 15 sisteme de siguranță active și pasive. DAR, trebuie să rămân conștient că poate voi fi în siguranță la viteze "de bun simț"... Din nefericire, și prostie, țăranu' mărește viteza proporțional cu numărul de stele și acronime din specificațiile tehnice ale mașinii. This post has been edited by MAERSK: 5 Mar 2008, 11:33 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Tot respectul pentru cei care fac astfel de teste
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#21
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 12:24) e si normal, ca de aia are 5 stele, problema e ca trebuiau sa puna niste g-meter-uri pe manechinele alea, sa se convinga toata lumea ca fortele au fost cu mult peste capacitatea umana de suportare. Au spus ca probabil ar fi murit pasagerii din cauza presiunii enorme care s-a exercitat datorita opririi masinii de la 88 la 0 km/h |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
saraca masina:-((
isi bat joc de ea degeaba |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nimic nu se intampla degeaba. S-a demonstrat ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
au demonstrat ca cei care au acordat cele 5 stele au avut dreptate, asta la N ani de la efectuarea testului si de cativa ani de la iesirea din productie a modelului
au mai demonstrat capacitatile echipei de a face pregatirile necesare pentru simularea accidentului au demonstrat de asemena capacitatile celor care au filmat montat si editat imaginile si nu in ultimul rand au demonstrat rezistenta materialelor, legile fizicii( care oricum le consideram premise) etc altceva??? This post has been edited by antifizic2: 5 Mar 2008, 12:50 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
au demonstrat in primul rand ce periculoase pot fi o anume categorie de drumuri, si probabil aia a fost cea mai ieftina masina sigura pe care au putut sa o gaseasca, aia le-a picat prima in mana, etc. Testul nu are legatura cu o marca anume.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#26
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 11:24) e si normal, ca de aia are 5 stele, problema e ca trebuiau sa puna niste g-meter-uri pe manechinele alea, sa se convinga toata lumea ca fortele au fost cu mult peste capacitatea umana de suportare. Ai niste rezultate ale unor cercetari stiintifice, date de la NASA, de la EuroNCAP sau doar ti se pare tie ca fortele au fost mult peste capacitatea umana de suportare? Ia benocleaza-te pe aici: Da, este adevarat, e masina de f1, a intrat intr-o bariera de cauciucuri si avea centura de siguranta cu prindere in nspe puncte. Si ce? Deceleratia tot la fel de grava a fost, nu? Pot sa-mi dau si eu cu parerea, asa dupa ochi, nu? Sa iti spun un secret: conteaza si pentru cat timp suporta corpul uman G-urile alea. This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:15 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da, aveam, fatal era parca 80G la nivelul capului si 100 la nivelul pieptului si asta pentru cateva milisecunde, dar nu-s 100% sigur de valori, nu asta e ideea.
Apropos de Formula 1, presupun ca in intelepciunea ta netarmurita stii cate milioane de dolari se investesc in cercetari pentru botul dintr-un material special tocmai pentru a absoarbe socul?! This post has been edited by argon: 5 Mar 2008, 13:19 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#28
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mometan nu se mai investeste nici un ban, tehnologia a ajuns la maturitate. De altfel nu m-as hazarda sa numesc fibra de carbon material special de parca cine stie ce ultima descoperire e. Cand eu am umbrela cu maner din fibra de carbon.
Iar ideea e ca tu ai afirmat faptul ca pasagerii din Laguna nu vor supravietuii pentru TI S-A PARUT TIE ca deceleratia a fost foarte mare. Si eu ti-am dat exemplu de accident similar, in care soferul nu a avut nimic. Dar na, nici nu ma asteptam sa nu desconsideri orice este mai modern decat breakul tau ... This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:23 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu am zis eu, daca asculti, au zis chiar realizatorii. Mai tii minte testul cu Smart-ul in bariera de beton?
Nu disconsider nimic, si ti-am mai zis ca ai o obsesie legata de break-uri, care vine ca nuca in perete in acest topic, si nu numai. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
este special felul in care este tesuta acea fibra de carbon, modul in care sunt aranjate straturile pentru a prelua forta
una e la nivelul umbrelei tale alta la F1, asta dupa parere a unui non-cunoscator |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 17:47 |