DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> [VIDEO] Crash test Laguna II, Laguna vs Pom

Forum Bot
post 28 Feb 2008, 15:02
Post #1


Membru autentic


Group: Bot
Posts: 1.618
Joined: 10 July 06




MAERSK: Se comporta admirabil zic eu, avand in vedere viteza de impact...
(ca sa nu mai ziceti ca am ceva cu masina...)



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nasu
post 28 Feb 2008, 17:33
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 14 January 08




A rezistat destul de bine tinand cont ca a intrat cu 80Km/ora in acel copac...


--------------------
Megane Bicorp 1.6 16V 2007 Dynamique - Super multumit de ea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 17:37
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




88 km/h.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 28 Feb 2008, 17:46
Post #4


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Intreb pentru ca nu stiu pur si simplu ce se intampla. La airbagul pasager se poate vedea ceea ce pare a fi o mica explozie (flacara) vizibila la 4:15. De ce?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 17:48
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pentru că declanșarea și umflarea airbagurilor se face printr-o explozie. Sunt cazuri în care pasagerii suferă chiar arsuri, dar superficiale.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 28 Feb 2008, 17:52
Post #6


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Multumesc de raspuns si promptitudine:)


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bear_mc
post 28 Feb 2008, 22:55
Post #7


Half-Life 2 Fan


Group: Members
Posts: 678
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




Chiar ma intreb daca ar veni si la noi sa catalogheze drumurile si ar trebui sa faca slalom printre gropi si sa evite biciclisti beti si carute nesemnalizate cate din drumurile noastre ar lua macar o stea?


--------------------
Renault Megane II 2005 - B-43-ZHY (sau 42)
Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 28 Feb 2008, 23:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




totusi au pezentat doar starea masinii. de ce nu au dat si date despre pasageri?

Decelarea nu e prea rapida? chiar daca "pe afara " par in regula, organele interne pot fi afectate.

Din cate imi amintesc organele se altereaza la o decelerare de 80G .

Daca vroiau sa faca un test stiintific ar fi dat mai multe detalii.

Parerea mea.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2008, 23:12
Post #9


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu ăsta a fost scopul testului. Datele despre pasageri le poți citi în testele făcute de EuroNCAP.
Ei au vrut să sublinieze pericolul reprezentat de diferite obstacole aflate pe marginea drumurilor, chiar și la viteze medii de deplasare.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 29 Feb 2008, 00:24
Post #10


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Daca ei se plang, as vrea sa vedem un studiu facut la noi. Cred ca s-ar speria aia...



--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 5 Mar 2008, 10:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




a rezistat surprinzator avand in vedere ca a fost pe mijloc lovit copacul si a fost o orpire pana la 0 copacu nu a suferit o deformatie sau ceva. Pacat de masina .... nu au putut lua una mai putin dotata... te doare sufletul cand vezi ca exact una cu navigatie si de toate ei o plesnesc de copac ph34r.gif


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 11:00
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sunt destul de ieftine, mai ales ca nu era noua, si avea si urme de lovituri. Probabil au luat-o cu cateva mii de euro, nu spre zece mii cat se dau la noi, problema lor, bugetul lor, masina lor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2008, 11:02
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Și pe mine mă doare sufletul... de copac...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 11:04
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




era uscat, trebuia taiat, specifica... In tarile civilizate nici nu se pune problema sa faca asta pe un copac viu.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2008, 11:05
Post #15


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Same thing applies for the car... wink.gif

This post has been edited by MAERSK: 5 Mar 2008, 11:05


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 5 Mar 2008, 11:13
Post #16


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




5 stele wub.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp Decembrie 2006 - B-XX-FUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 5 Mar 2008, 11:22
Post #17


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Eu sunt de parere ca masina a rezistat extraordinar de bine la impact !


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 11:24
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e si normal, ca de aia are 5 stele, problema e ca trebuiau sa puna niste g-meter-uri pe manechinele alea, sa se convinga toata lumea ca fortele au fost cu mult peste capacitatea umana de suportare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2008, 11:33
Post #19


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu cred că ar fi convins pe multă lume... Viteza ucide!

Cine nu a realizat asta, nu își va schimba părerea acum...

5 stele sau 5 cruci, e cam tot aia la viteze mari, din păcate...

Ok, cumpăr o mașină cu 6 stele NCAP, și 15 sisteme de siguranță active și pasive. DAR, trebuie să rămân conștient că poate voi fi în siguranță la viteze "de bun simț"...

Din nefericire, și prostie, țăranu' mărește viteza proporțional cu numărul de stele și acronime din specificațiile tehnice ale mașinii.

This post has been edited by MAERSK: 5 Mar 2008, 11:33


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 5 Mar 2008, 11:53
Post #20


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




Tot respectul pentru cei care fac astfel de teste respekt.gif


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 5 Mar 2008, 11:58
Post #21


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 12:24)
e si normal, ca de aia are 5 stele, problema e ca trebuiau sa puna niste g-meter-uri pe manechinele alea, sa se convinga toata lumea ca fortele au fost cu mult peste capacitatea umana de suportare.
*


Au spus ca probabil ar fi murit pasagerii din cauza presiunii enorme care s-a exercitat datorita opririi masinii de la 88 la 0 km/h


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 5 Mar 2008, 12:30
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




saraca masina:-((

isi bat joc de ea degeaba



--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 12:34
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nimic nu se intampla degeaba. S-a demonstrat ceva.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 5 Mar 2008, 12:49
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




au demonstrat ca cei care au acordat cele 5 stele au avut dreptate, asta la N ani de la efectuarea testului si de cativa ani de la iesirea din productie a modelului

au mai demonstrat capacitatile echipei de a face pregatirile necesare pentru simularea accidentului

au demonstrat de asemena capacitatile celor care au filmat montat si editat imaginile

si nu in ultimul rand au demonstrat rezistenta materialelor, legile fizicii( care oricum le consideram premise) etc

altceva???

This post has been edited by antifizic2: 5 Mar 2008, 12:50


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 12:58
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




au demonstrat in primul rand ce periculoase pot fi o anume categorie de drumuri, si probabil aia a fost cea mai ieftina masina sigura pe care au putut sa o gaseasca, aia le-a picat prima in mana, etc. Testul nu are legatura cu o marca anume.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Mar 2008, 13:13
Post #26


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 11:24)
e si normal, ca de aia are 5 stele, problema e ca trebuiau sa puna niste g-meter-uri pe manechinele alea, sa se convinga toata lumea ca fortele au fost cu mult peste capacitatea umana de suportare.
*



Ai niste rezultate ale unor cercetari stiintifice, date de la NASA, de la EuroNCAP sau doar ti se pare tie ca fortele au fost mult peste capacitatea umana de suportare? Ia benocleaza-te pe aici:

Da, este adevarat, e masina de f1, a intrat intr-o bariera de cauciucuri si avea centura de siguranta cu prindere in nspe puncte. Si ce? Deceleratia tot la fel de grava a fost, nu? Pot sa-mi dau si eu cu parerea, asa dupa ochi, nu? Sa iti spun un secret: conteaza si pentru cat timp suporta corpul uman G-urile alea.

This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:15


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 13:15
Post #27


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Da, aveam, fatal era parca 80G la nivelul capului si 100 la nivelul pieptului si asta pentru cateva milisecunde, dar nu-s 100% sigur de valori, nu asta e ideea.

Apropos de Formula 1, presupun ca in intelepciunea ta netarmurita stii cate milioane de dolari se investesc in cercetari pentru botul dintr-un material special tocmai pentru a absoarbe socul?!

This post has been edited by argon: 5 Mar 2008, 13:19


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Mar 2008, 13:21
Post #28


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mometan nu se mai investeste nici un ban, tehnologia a ajuns la maturitate. De altfel nu m-as hazarda sa numesc fibra de carbon material special de parca cine stie ce ultima descoperire e. Cand eu am umbrela cu maner din fibra de carbon.

Iar ideea e ca tu ai afirmat faptul ca pasagerii din Laguna nu vor supravietuii pentru TI S-A PARUT TIE ca deceleratia a fost foarte mare. Si eu ti-am dat exemplu de accident similar, in care soferul nu a avut nimic. Dar na, nici nu ma asteptam sa nu desconsideri orice este mai modern decat breakul tau ...

This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:23


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 13:23
Post #29


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu am zis eu, daca asculti, au zis chiar realizatorii. Mai tii minte testul cu Smart-ul in bariera de beton?

Nu disconsider nimic, si ti-am mai zis ca ai o obsesie legata de break-uri, care vine ca nuca in perete in acest topic, si nu numai.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 5 Mar 2008, 13:25
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




este special felul in care este tesuta acea fibra de carbon, modul in care sunt aranjate straturile pentru a prelua forta

una e la nivelul umbrelei tale alta la F1, asta dupa parere a unui non-cunoscator


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 17:47
Forum Renault