DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-a ajuns temperatura la 95 grade

mar85mar
post 20 Mar 2008, 14:38
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 20 March 08




da termostatul jos si nu o sa mai ai probleme dar sar putea sa fie si radiatorul infundat vezi ca sunt solutii speciale de curatat instalatia de racire si cele mai bune sunt de firma 2+2


--------------------
dacia d1300 1987 - BC-02-FKZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 20 Mar 2008, 14:59
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Pai.. Am curatat motorul cu 2+2, problema e alta, o sa vina vara si aglomeratie+caldura = probleme mari. Acum tot e bine, nu am mai avut probleme cu incalzit motor, dar ma gandesc la vara si vreau sa ii montez un ELV. Ms mult..

Caut solutii de montat ELV pe radiator mic, si daca se poate sa fie si in fata ar fii ideeal


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 20 Mar 2008, 21:14
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu,92 grade nu e mult.De ce ti se pare ca ar fi?Termostat care sa deschida la 82?Lichidul nu fierbe la 100 grade in sistemul de racire...Repet,fabrica le-a facut asa.Crezi ca nu stiau la ce temperatura trebuie sa functioneze motorul?La toate masinile este cam acelasi regim de temperatura.Pe radiatorul mic va cam trebui sa improvizezi sistemul de prindere.Daca ti-ai pune unul mare ai avea si locasul de termocupla,si sistemul de prindere ptr elv.Termocupla e f buna,si se pune cu releu.Nu ai de ce sa ai emotii.Elv-ul de dacia nu se poate pune in fata,si oricum,nu are sens.Daca pui elv scoti elicea clasica.Nu face decat sa incurce.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 20 Mar 2008, 23:57
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




PaulT u ai ELV montat?


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Mar 2008, 18:51
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Da,am elv montat.Altfel nu ma apucam sa postez...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 22 Mar 2008, 13:39
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




DETALII, cum se comporta masina, cum stai cu tensiunea la baterie cand porneste ELV, ti-a fiert motorul pana acum?
Spune sa stiu si eu parerea unuia care are


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Mar 2008, 14:34
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai,masina se comporta f bine.Cu tensiunea la baterie stau bine..oricum,am alternator de 50A.Sa fiarba motorul?Nu fierbea nici inainte..De pornit porneste rar(doar cand prind un semafor de cateva ori,atfel deloc) chiar in oras la 20 grade.Nu mai vajaie elicea aiurea,se incalzeste mai repede motorul(deci consum mai mic),nu se mai consuma putere aiurea sa fie elicea invartita permanent.Daca citesti postul #22 din topicul asta,vezi ca am mai spus si acolo ca il am montat,si am trecut si niste impresii.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alix_0_2
post 19 May 2008, 21:52
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 5 April 07




salutare !am si eu o problema cu temp. dupa juma de ora de mers bara la bara temp. ajunge usor usor la 95 'C. cum prind o viteza constanta 40-50 km tinde sa scada. mentionez ca mi se intampla asta dupa ce am segmentat motoru si rectificat chiulasa (inclusiv schimbat supapele). acu sper sa nu fiu nevoit sa schimb iar garnitura de chiulasa ca le ce am citit pe aici cam asta ar urma sa se intample


--------------------
DACIA Break full / ex SuperNova Europa cheala 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 19 May 2008, 21:56
Post #69


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pai ti-a fiert? Din cate inteleg eu nu... E normal sa se incalzeasca in trafic pe calduri, si normal sa se raceasca cand incepi sa iei viteza. N-ai de ce sa te ingrijorezi momentan.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 19 May 2008, 22:15
Post #70


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




QUOTE(Hacker @ 13 Mar 2008, 12:04)
Pai si de la ce temperatura incepe sa fiarba motorul?
Din cate stiu eu termostatul e de 86 grade.
*



Verifica cu un alt termostat, stiu eu, asta s-ar putea sa fie infundat, ceva e cu el, sau poate o fi infundat radiatorul pe undeva: am avut un termostat de 90 grade pe berlina si
s-a blocat pana a trebuit sa schimb garnitura de chiuloasa. Nu sta pe ganduri! S-ar putea sa scapi, mai vezi daca face bulbuci apa in vasul de expansiune, daca face, e dusa garnitura de chiulasa. Cauta un termostat de Vaslui, sunt cele mai bune.

D.


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 May 2008, 08:14
Post #71


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Sfaturi:
-nu mai puneti solutii de lipit radiatoru-mai bine il lipiti/schimbati
-mergeti numai cu antigel-direct din sticle,nu mai puneti apa
-dati jos elicea si montati un ELV
-NU dati jos termostatu


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 May 2008, 09:11
Post #72


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cum sa mergi numai cu antigel? blink.gif Se pune si apa, ce-i drept distilata daca tii la masina si nu vrei diverse depuneri prin instalatie...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 May 2008, 09:14
Post #73


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai ma nene,antigelulcare e de vanzare -rezista pan la -45 daca mai pui apa ajungi la -30 si tot asa.intelegi ce vreau sa zic?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 May 2008, 09:17
Post #74


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Daca vorbesti de solutii deja preparate de antigel si apa, ok, dar antigelul pur 100% nu are cine stie ce punct de inghet, combinat in diverse proportii cu apa, acesta ajunge sa reziste mai mult la inghet, nu singur.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 May 2008, 09:18
Post #75


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai de unde iei antigel pur?normal ca din asta care deja a fost amestecat cu apa din fabrica.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 May 2008, 09:22
Post #76


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cum de unde? Se gaseste la orice benzinarie... Citeste pe etichetele lor proportiile in care sa le amesteci cu apa in functie de punctul de inghet...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 May 2008, 09:26
Post #77


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




unsure.gif bine nene,fie cum zici tu.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alucard
post 22 May 2008, 10:54
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 October 07
From: Petrosani




s-a mai discutat de antigel,e de 2 tipuri(nu mai retin numele )iar unul are temperatura de inghet mai scazuta daca este combinat cu apa decat in stare pura,in orice caz o proportie 1:1 e perfecta pt orice anotimp, eu folosesc antigel de la hexol si e cam vascos pt a fi pus nediluat cu apa


--------------------
DACIA berlina 1310 Li 2001 - HD 05 GXN
Singura constanta e inconstanta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyrrutzu
post 11 Jul 2008, 12:56
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 March 07
From: Timisoara




am citit si mi se pare interesanta ideea cu elv-ul.
dar poate cineva spune cam la preturi se gaseste si eventual daca la montat usor sau a mai trebuit modificat ceva?


--------------------
Dacia 1310 TLX '89 - B 70 GHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 11 Jul 2008, 17:38
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




si pe mine ma batea gandul sa-mi pun un ELV, chiar gasisem la dezmambrari unu cu tot cu radiator, la 70 de lei, si separat, ELV-ul la 27 de lei. partea nasoala e ca se monteaza dupa radiator, deci trebuie anulata elicea normala.
eu initial vroiam sa o iau si sa o pun in fata radiatorului, si sa o leg invers, dar nu functioneaza invers. am vazut EVL-uri faine in magazine la piese auto, de dacii papuc, care sunt montate in fata radiatorului, si sunt si silentioase.
da asta vroiam si eu initial sa fac, sa nu anulez elicea clasica, si sa pun elv-ul in fata, dar m-am gandit, il iau de la dezmembrari, cine stie ce viata 'lunga' o avea, si ma lasa pe undeva, printr-un pustiu...
mie nu mi-a fiert motorul niciodata, dar vroiam sa o pun pentru aglomeratii in trafic, si eu stiu...poate ceva in plus la pret daca o sa o vand...biggrin.gif


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipiotul
post 18 Aug 2008, 11:09
Post #81


^RIP^ IS28AUG


Group: Members
Posts: 264
Joined: 22 July 08
From: Iasi




intrebari de incepator ... cel de la care am luat masina o tinea cu apa ... voiam sa-i pun antigel ... dar nu prea stiu cum sa fac golirea completa si cat antigel tre sa iau (eventual o metoda rapida de reumplere) ... multzam fain pt raspuns(uri) si scuze celor care se simt ofensati de intrebarile astea ...

si la mine sta temperatura la 95 si chiar da sa creasca ... da cred ca sigur e de la pompa de apa ...

This post has been edited by Cipiotul: 18 Aug 2008, 11:10


--------------------
Dacia LOGAN 1.4 MPI 2006 - ISxxSEC
ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018)
Opel Astra G-CC (Y20DTH)
Grabeste-te incet sa intarzii la timp !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Aug 2008, 13:09
Post #82


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Eu unul nu ma ingrijorez deloc , am ELV si termocupla da comanda sa porneasca ELV-ul undeva la linia de sus a alba (habar nu am cate grade sunt acolo, banuiesc ca vreo 95-96 unsure.gif ) , si nu a facut niciodata figuri sau sa fiarba .
Termocupla este de vreo 20 de ani de pe alta masina , ElV-ul la fel , reconditionat bineinteles , radiator mare si cam atat .
Chiar si pe temperaturile astea sufocante acul indicator imi statea undeva perpendicular pe ceas in afara si cand ma dadeam la ea urca un pic , iar in oras era undeva aproape de pornire dar foarte rar pornea ..depindea de trafic

This post has been edited by Minel: 18 Aug 2008, 16:24


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 18 Aug 2008, 19:48
Post #83


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




QUOTE(Cipiotul @ 18 Aug 2008, 12:09)
intrebari de incepator ... cel de la care am luat masina o tinea cu apa ... voiam sa-i pun antigel ... dar nu prea stiu cum sa fac golirea completa si cat antigel tre sa iau (eventual o metoda rapida de reumplere) ... multzam fain pt raspuns(uri) si scuze celor care se simt ofensati de intrebarile astea ...

si la mine sta temperatura la 95 si chiar da sa creasca ... da cred ca sigur e de la pompa de apa ...
*


La radiator in stanga jos ai un buson de golire. Inainte de a baga antigel fa-i o spalare sub presiune. Proportia este in general de 50/50% apa distilata+antigel. Aprox. 2 litri din fiecare. Cam asta ar fi pe scurt.


This post has been edited by n3m0: 18 Aug 2008, 19:49


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Aug 2008, 11:37
Post #84


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(tzepesch @ 19 Mar 2008, 09:49)
nu-i problema ca nu se pot scoate firele.... ,

am inteles ca pe pantelimon , la magazinele de acolo sunt termostate d-astea...

ma uit, sau daca sta cineva in zona si are drum p-acolo rog sa intrebe
*


n-am vazut asa ceva vreodata in magazin:) mai ales in alea de acolo icon_mrgreen.gif

QUOTE(vyrrutzu @ 11 Jul 2008, 12:56)
am citit si mi se pare interesanta ideea cu elv-ul.
dar poate cineva spune cam la preturi se gaseste si eventual daca la montat usor sau a mai trebuit modificat ceva?
*


e topic la imbunatatiri. laugh.gif un elv nou de imep pitesti e 70lei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 13 Jan 2009, 23:25
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




la mine problema este alta, cand stau pe loc nu am probleme, se ridica apa destul de mult, dar cand merg sta super jos..nici la prima liniuta nu urca, i-am pus in fata o bucata de mocheta, tot radiatorul...si tot degeaba......aveti idee de la ce poate sa fie?cand merg in oras mai se ridica undeva, putin mai sus de prima linie.....de la ce sa fie?sper sa nu omor motorul.....


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Jan 2009, 23:30
Post #86


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce termostat ai?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 13 Jan 2009, 23:32
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




de 86, sau ceva de genu.....blocat pare a nu fii, ca l-am mai scos odata cand aveam motoru dupa vre-o 8km si nu era blocat pe deschis....sa il schimb totusi?sa fie de la el?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Jan 2009, 00:18
Post #88


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai..ce marca e?eu iti recomand vernet.
dar e numai de 89 grade.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 14 Jan 2009, 00:21
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




clar nu-i vernet....ceva romanesc....


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 14 Jan 2009, 02:13
Post #90


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ydaniel, vreu si eu unu vernet!!!!

esti din buc???


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 02:22
Forum Renault