DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....

yhattori
post 17 Jun 2024, 11:06
Post #901


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Ambele-s aproximativ jumatate de kilometru cu 15 metri de urcare. 3%.

Asa sosoc cum ii place ironicului sa ma alinte si tot pot mai mult: https://www.strava.com/activities/1153697575

Cu o viteza.

This post has been edited by yhattori: 17 Jun 2024, 11:06


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Jun 2024, 11:15
Post #902


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cumva eram sigur ca asta vrei sa scoti in evidenta, nu inutilitatea vitezelor la o bicicleta in bucuresti....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 11:34
Post #903


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Daca asta voiam sa scot in evidenta m-as fi inscris la concursuri de biciclat.

Cum inca nu s-a auzit pe Eurosport de ala de 100 de kile care rupe plutonul pe urcari pleaca de la presupunerea ca voiam sa evidentiez inutilitatea vitezelor la o bicicleta in Bucuresti.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stolniceanulucian
post 17 Jun 2024, 11:53
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 31 March 11





Mai existã si butuc cu 2 viteze la care schimbarea se face pedaland inapoi:
Aici zice cum funcționeazã
https://youtu.be/186XoroANgY?si=e8q_Uy1Vf-3PwHzc

Si aici este un review la o bicla de oras care are asa ceva
https://youtu.be/wXVd-S2YA0U?si=SKAp_vKApcxFDAQL

Pentru un oras relativ plat ar fi o solutie buna si fara fire suplimentare


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL Landi Renzo 2008 Preferance - BT-03-YPY
berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox
orlando 1.8 twinport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Jun 2024, 12:12
Post #905


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Exista schimbatoare in butuc cu 3 pana la 8 trepte... Cu ala cu 3 trepte eu n-am reusit sa urc pe MAria Hilfer Strasse in Vienna, am facut schimb cu un amic cu MTB cu care am urcat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 17 Jun 2024, 12:30
Post #906


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 17 Jun 2024, 09:32)
si la dealul paralamentului o pui in autobuz pana sus....
depinde si pe unde faci naveta, titan-pantelimon e plat.
*



Sau daca vrei s aurci d ela Eroilor spre Leu, pe linga Gradina Botanica
Mai ales cind sint vreo 37 grade afara


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 17 Jun 2024, 12:37
Post #907


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.557
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Acolo la Botanica mi se pare cel mai nasol in Buc. Sau pe la Filaret sau Academie.

In rest ....din Grozavesti spre Leu merge....pe Ciurel de la emag la Lujerului e ok daca nu te agata niciunul ca e ingust, dar ca panta e lunga dar lejera.

Eu am 21 de viteze....si prin Bucuresti folosesc cam....7, gen cand urc merg pe foaia mica pinion mare, cand am un bulevard lung si intins merg fix invers, foaia mare pinion mic, iar uzual prin oras merg pe foaia medie si pinioanele medii 3-4-5-6 in fuctie de chef si de starea de oboseala.

Nu stiu de ce te-ai complica cu un singur raport......

This post has been edited by vallixx: 17 Jun 2024, 12:38


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 12:52
Post #908


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Deci 1 raport e mai complicat decit 21 de rapoarte.



--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 17 Jun 2024, 13:03
Post #909


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.557
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




21 mi se par si mie fara rost, deraior complex..dificil de reglat sa zicem ca n-ar fi, dar dificil sa-l tii reglat corect, poate fi.

Dar un 5-7...rapoarte nu vad ce ar fi complicat la ele...iar daca din 18 sau 21 iti faci singur o selectie de cateva.....gen urcat, mers lejer pe plat, mers mai rapid pe plat...etc etc....ma gandesc ca mai bine sa fie si sa n-ai nevoie decat sa ai nevoie si sa n-ai de unde.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 14:51
Post #910


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Un biciclist utilitar, care foloseste bitigla strict pentru nevoi urbane si peri-urbane are o plaja de cadenta intre 45 si 75 rpm si dezvolta o putere de ~150 W. Echivalentul unei plimbari lejere cu 4 kilometri pe ora.

Pe bicicleta aceeasi putere ii permite sa atinga o viteza de aproximativ 22 de kilometri pe ora pe plat in aer linistit si sa urce o rampa de 3.5% cu o viteza de 10 kilometri pe ora, stind asezat comod in sa.

Intrucit raportul vitezelor e de 2.2:1 iar cel al cadentelor de numai 1.66:1, rezulta ca biciclistul nostru incepator sau isi va extinde plaja de cadente intre 40 si 80 de rpm (+33%) sau va accepta o viteza maxima un pic mai mica de 20 la ora si o rampa maxima catarabila asezat de numai 3%.

Cum modificatul cadentei e mai greu ca modificatul asteptarilor psihologice rezulta ca biciclistul nostru va fi perfect capabil sa circule in acesti parametri (<20km/h , <3%) cu o singura viteza iar puterea maxima necesara va fi de doar 125 de W, chiar mai mica decit in presupunerile initiale.

Daca intilneste rampe mai mari, se va ridica in pedale, lucru care-i dubla puterea dezvoltata la 250 de wati si-i va permite sa urce tot cu 10 kilometri pe ora rampe de 6%.

250 de wati e aproximativ efortul pe care-l poate sustine un sedentar timp de 5 minute. La 10 kilometri pe ora si 6% inseamna 830 de metri cu 48 de metri de urcare adica de vreo trei ori mai mult (ca metri urcati) decit are Soseaua Cotroceni de pe linga gradina botanica.

Un raport transmisie de 2:1 (de ex 38 cu 19) la o roata de 700Cx35, dimensiuni standard pentru bitiglele urbane, se va plia perfect pe parametrii de mai sus.

Pe masura ce conditia fizica se imbunatateste raportul de transmisie poate fi crescut. Daca lungimea rampelor e de sub 1 kilometru iar performanta anaeroba permite (tzoglistul are cracii dotati cu muschi corespunzator dezvoltati) atunci pot fi urcate in sprint cu 20-25 la ora si cu rapoarte de pina la 4:1 dezvoltind o putere de aproximativ 550 W.

Un biciclist competitiv de nivel mondial, cum zice einstein, sare binisor de 1 kW in sprint ducindu-se catre 1.5 iar cei mai buni sprinteri de velodrom trec de 2. 2 kilowati.

Deci nu, nu trebuie sa fii "de nivel mondial" ca sa urci Cotroceniul vijelios, si 1/4 din nivelul mondial ajunge.

This post has been edited by yhattori: 17 Jun 2024, 14:59


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Jun 2024, 15:08
Post #911


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




HSBP, ne explica unu de la 500 km distanta cum se urca dealuri pe care noi urcam zilnic....

This post has been edited by einstein1984: 17 Jun 2024, 15:36


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 17 Jun 2024, 15:16
Post #912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Mi se pare mai simplu cu 7 viteze si cu asistenta electrica 5 trepte (in afara de cea doar in electric) smile.gif . Din cele 7 folosesc cel mai des 4 si 7, iar electric 1,2 sau 5, dar depinde de aglomeratie si chef, ca rampa sau vant din fata nu impacteaza cine stie ce. Pasajul Domnesti de ex l-am putut urca cu 37 (minim), astea de prin oras s prea mici. Dar fara asistenta...merg pe jos pe langa vehicul daca tre sa urc ceva de genu la aia de la botanica, efortu e mai mic si nu am conditia necesara.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 17 Jun 2024, 15:20
Post #913


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.488
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Asa este, fizica ia forme noi cand da de dealu' Cotroceniului. Decat l-am coborat si eu in primavara, cu un Citronel Traction avant, n-am ramas prea impresionat. Parea perfect urcabil cu Tohanu'. Sper ca vorbim de acelasi deal, dar nu cred ca aveti mai multe p-acolo...

In materie de viteze, oricum, sunt 100% de acord, teancul de viteze de pe bicicletele de azi e inutil in 99% din utilizari, ar trebui sa verific daca schimbatorul de pe fata mai merge, ca nu l-am mai folosit de un an. Nici macar cand am remorcat-o pe a mica ( https://www.trail-gator.com/ ) vreo 3-4 km in primavara...

This post has been edited by bucatzel: 17 Jun 2024, 15:21


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 17 Jun 2024, 15:51
Post #914


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(yhattori @ 17 Jun 2024, 15:51)
Un biciclist utilitar, care foloseste bitigla strict pentru nevoi urbane si peri-urbane are o plaja de cadenta intre 45 si 75 rpm si dezvolta o putere de ~150 W. Echivalentul unei plimbari lejere cu 4 kilometri pe ora.

.....

.....
*


Buahahaahah
Sa-mi.... daca stiam astea
Ah, vezi ca nu ai luat in calcul puterea pierduta din cauza rezistentei la inaintare a caucucurilor de diferite latimi
Una e un fat de 3.5 , alta un mtb cu 2.2 ( gravell) si alta un 1.5 sau 1.9 la bicla "de oras"

Doar ca eu nu pot urca, nici ridicat in pedale dealu Cotrocenulor daca nu schimb pe 2 cu 1 sau 2 ( depinde de unde numeri pinioanele poate fi si 8 sau 7)
De 10 km la ora nu mai vorbesc

PS max am prins 27 km /ora pe plat
Ca n-am cursiera

This post has been edited by miki: 17 Jun 2024, 16:57


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 17 Jun 2024, 15:52
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 23 May 10




Toti vorbiti de dealuri….cel mai greu cand ai viteze putine e la plecarea de la semafor, si slava domnului, Bucurestiul are infinit mai multe decat dealuri.

<span class='edit'>17 Jun 2024, 16:55:</span>
Se poate manca vanatul crud, dar daca tot am descoperit focul….cam asa si cu vitezele.

This post has been edited by medelin: 17 Jun 2024, 15:56


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 16:44
Post #916


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Ai de capu' meeeu, deci acu' ne trebuie viteze pentru plecatul de la semafor!

Zici ca esti cu camionul cu 40 de tone in bena, nu alta.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 17 Jun 2024, 16:58
Post #917


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Ai aflat care-i perderea de putere functie de cauciucuri?!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 17 Jun 2024, 17:02
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 23 May 10




Pai sa dam situatia de azi:
Pedalezi linistit in oras, 20-30 km/h….ajungi la semafor si te sufoci. Dupa care se face verde si te pui pe pedalat pana la urmatorul semafor, trecere de pietoni, intersectie, unde te opresti si te…sufoci iar.
Fa asta de 10-20 de ori la 34 grade in Bucuresti si o sa vrei sa ai si viteze.


Sau alt exemplu: esti la semafor langa bordura, in spatele tau vine un autobuz. Trebuie sa pleci repede la verde ca vine autobuzul peste tine si te baga peste parapet. In felul asta el are timp sa semnalizeze si sa te ocoloeasca cat de cat la distanta, nu sta dupa tine sa pedalezi in picioare pana la 20km/h.

This post has been edited by medelin: 17 Jun 2024, 17:08


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 17:20
Post #919


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Nu stiu cum naiba fac ca eu traversez Timisoara de la sud la nord si invers zilnic si stau la un singur semafor.

O fi din cauza ca TM ii oras cu un singur semafor?

Trebe s-o iau mai mult pe bulevarde ca sa vad daca pot sa stau la semafor si sa inghit gaze de esapament si sa ma disput cu soferii STPT-ului macar pe 1/10 cit un bucurestean.



--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 17 Jun 2024, 17:26
Post #920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 23 May 10




Mai e situatia in care nu vreau sa stau la semafor la stradutele mici sau la treceri de pietoni unde nu trece nimeni in momentul ala: incetinesc, schimb vitezele, ma asigur ca e safe sa trec si am zbugit-o repede.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 17 Jun 2024, 17:27
Post #921


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.488
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




In primul rand, nenorocitul ala de tohan are o combinatie de foi medie, care sa nu te rupa la plecari de pe loc, si sa-ti permita o deplasare la o viteza acceptabila. E fain ca il comenteaza unii care probabil nu l-au vazut nici in poze.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 19:43
Post #922


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(miki @ 17 Jun 2024, 16:58)
Ai aflat care-i perderea de putere functie de cauciucuri?!
*



https://www.bicyclerollingresistance.com/

Da' vezi ca omu' a devenit chitros de cind i-a ajuns site-ul cunoscut si vrea bani ca sa vezi toate datele si sa citesti toate articolele.

Rezumind scurt, cea mai greoaie anvelopa fat abia umflata absoarbe ~50W, cel mai usurel tubeless de sosea umflat la limita exploziei 5W. Un ordin de marime diferenta.

Pe de alta parte cea mai rapida anvelopa fat e undeva pe la 12W iar cea mai lenta anvelopa de sosea cu camera se apropie de 30W deci presiunea, daca ai camera sau mergi pe tubeless si compozitia cauciucului de pe calea de rulare conteaza mai mult decit balonajul.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Jun 2024, 21:24
Post #923


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(yhattori @ 17 Jun 2024, 17:20)
Nu stiu cum naiba fac ca eu traversez Timisoara de la sud la nord si invers zilnic si stau la un singur semafor.

O fi din cauza ca TM ii oras cu un singur semafor?

Trebe s-o iau mai mult pe bulevarde ca sa vad daca pot sa stau la semafor si sa inghit gaze de esapament si sa ma disput cu soferii STPT-ului macar pe 1/10 cit un bucurestean.
*



Conform ultimului recensamant, Timisoara are 2.446,5 loc./km² (192 daca pui toata aria metropolitana), iar Bucurestiul are 8.260,6 loc./km² (vreo 430 daca pui zona metropolitana). Ce zici, suficient incat conditiile de trafic sa fie complet diferite? Adauga si o dezvoltare stupida inca de cand au fost dezvoltate "marile cartiere muncitoresti", si ai o imagine mai exacta.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 17 Jun 2024, 22:19
Post #924


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Numai daca numarul de semafoare e proportional cu densitatea populatiei.

Robu "Swarco" Nicolae nu e de acord cu tine: https://letmegooglethat.com/?q=semaforisoara


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Jun 2024, 22:23
Post #925


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Sau daca stradutele in cazul Timisoarei iti permit sa ocolesti aglomeratia de pe bulevarde, iar in Bucuresti nu. Pentru ca lume pe strada, masini parcate si loc ioc. Sau daca semaforizarea este facuta cu val de verde la viteza ta medie sau nu, in cazul in care circuli pe bulivare.
EDIT: intr-un mod ciudat, desi auzisem de semaforisoara, am dat click pe linku' tau si io-te ce zice:

QUOTE
There are no results for semaforisoara



EDIT2: si ca sa vezi ceva frumos, uite: aici in stanga se termina o statie de tramvai. In fata se vede un semafor. Daca intorci omuletul ala un pic vezi ca semaforul de care taman "ai trecut" e fix la celalalt capat al statiei de tramvai. Daca mai sapi un pic, 160 de metri inainte de semaforul din celalalt capat al statiei mai e un semafor. Si inca 260 de metri mai spate mai este unul. Iar dupa semaforul care se vede in fata, urmatorul este departe, deja la 450 de metri. Si inca unul 400 de metri mai departe, si urmatorul inca 280 de metri mai departe. Sa continui?

This post has been edited by tatabobu: 17 Jun 2024, 22:34


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 17 Jun 2024, 23:11
Post #926


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.488
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Amu' dreptu-i, orasul ala nu-i de locuit in el, dar asta stiam deja, nu mai trebuie sa-l faceti de rusine biggrin.gif . Am vazut si cateva pixte pentru biciclete in ultima expeditie la copitala, dar n-am urmarit, ca google maps-ul s-a pierdut in stiinta cu mine ca pieton, de am renuntat si-am luat metroul.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Jun 2024, 23:39
Post #927


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Pai am zis si eu sa fie legatura-legaturã, si am dat cu guglemaps pe bulevardul Timisoara 04.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jun 2024, 07:02
Post #928


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(yhattori @ 17 Jun 2024, 17:20)
Nu stiu cum naiba fac ca eu traversez Timisoara de la sud la nord si invers zilnic si stau la un singur semafor.

O fi din cauza ca TM ii oras cu un singur semafor?

Trebe s-o iau mai mult pe bulevarde ca sa vad daca pot sa stau la semafor si sa inghit gaze de esapament si sa ma disput cu soferii STPT-ului macar pe 1/10 cit un bucurestean.
*


probabil ca treci pe rosu ma gandesc.
Dar ce faci tu ne intereseaza mai putin

18 Jun 2024, 07:05:
QUOTE(bucatzel @ 17 Jun 2024, 17:27)
In primul rand, nenorocitul ala de tohan are o combinatie de foi medie, care sa nu te rupa la plecari de pe loc, si sa-ti permita o deplasare la o viteza acceptabila. E fain ca il comenteaza unii care probabil nu l-au vazut nici in poze.
*


eu imi aduc aminte ce dealuri urcam cu ala cand eram tanar.... si parca tot sputnikul cu viteze era mai folosibil in oras, cu alea 4 pe care le avea te deplasai mai repede si cu mai putin efort.

This post has been edited by einstein1984: 18 Jun 2024, 07:05


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 18 Jun 2024, 08:38
Post #929


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(tatabobu @ 17 Jun 2024, 22:23)
Sau daca stradutele in cazul Timisoarei iti permit sa ocolesti aglomeratia de pe bulevarde, iar in Bucuresti nu.
*



Ete scirt, ca sa nu zic voila mon sex Marie.

Da-mi punctul de plecare, destinatia si iti fac eu, timisorean, traseu prin Bucuresti care ocoleste aglomeratii, bulevarde, semafoare si tot restul.

pese:

QUOTE
Sa continui?


Proclamatia de la Timisoara/ Bv. Revolutiei, 7 semafoare in mai putin de 1 kilometru:

https://brouter.de/brouter-web/#map=17/45.7...rofile=shortest

Probabil e recordul, de obicei sint cel mult 4-5 pe kilometru.

This post has been edited by yhattori: 18 Jun 2024, 09:34


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 18 Jun 2024, 13:21
Post #930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 23 May 10




QUOTE(yhattori @ 18 Jun 2024, 09:38)

Da-mi punctul de plecare, destinatia si iti fac eu, timisorean, traseu prin Bucuresti care ocoleste aglomeratii, bulevarde, semafoare …


Aleea teisani 292 - strada Frumusani nr 10.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
34 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 16:50
Forum Renault