cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....
![]() ![]() ![]() |
cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....
yhattori |
![]()
Post
#901
|
||
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
*
*
*
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#902
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cumva eram sigur ca asta vrei sa scoti in evidenta, nu inutilitatea vitezelor la o bicicleta in bucuresti....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
yhattori |
![]()
Post
#903
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Daca asta voiam sa scot in evidenta m-as fi inscris la concursuri de biciclat.
Cum inca nu s-a auzit pe Eurosport de ala de 100 de kile care rupe plutonul pe urcari pleaca de la presupunerea ca voiam sa evidentiez inutilitatea vitezelor la o bicicleta in Bucuresti. |
--------------------
*
*
*
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#904
|
Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 31 March 11 ![]() |
Mai existã si butuc cu 2 viteze la care schimbarea se face pedaland inapoi: Aici zice cum funcționeazã https://youtu.be/186XoroANgY?si=e8q_Uy1Vf-3PwHzc Si aici este un review la o bicla de oras care are asa ceva https://youtu.be/wXVd-S2YA0U?si=SKAp_vKApcxFDAQL Pentru un oras relativ plat ar fi o solutie buna si fara fire suplimentare |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#905
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Exista schimbatoare in butuc cu 3 pana la 8 trepte... Cu ala cu 3 trepte eu n-am reusit sa urc pe MAria Hilfer Strasse in Vienna, am facut schimb cu un amic cu MTB cu care am urcat.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
miki |
![]()
Post
#906
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.225 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
vallixx |
![]()
Post
#907
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.557 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Acolo la Botanica mi se pare cel mai nasol in Buc. Sau pe la Filaret sau Academie.
In rest ....din Grozavesti spre Leu merge....pe Ciurel de la emag la Lujerului e ok daca nu te agata niciunul ca e ingust, dar ca panta e lunga dar lejera. Eu am 21 de viteze....si prin Bucuresti folosesc cam....7, gen cand urc merg pe foaia mica pinion mare, cand am un bulevard lung si intins merg fix invers, foaia mare pinion mic, iar uzual prin oras merg pe foaia medie si pinioanele medii 3-4-5-6 in fuctie de chef si de starea de oboseala. Nu stiu de ce te-ai complica cu un singur raport...... This post has been edited by vallixx: 17 Jun 2024, 12:38 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
yhattori |
![]()
Post
#908
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Deci 1 raport e mai complicat decit 21 de rapoarte.
|
--------------------
*
*
*
|
|
vallixx |
![]()
Post
#909
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.557 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
21 mi se par si mie fara rost, deraior complex..dificil de reglat sa zicem ca n-ar fi, dar dificil sa-l tii reglat corect, poate fi.
Dar un 5-7...rapoarte nu vad ce ar fi complicat la ele...iar daca din 18 sau 21 iti faci singur o selectie de cateva.....gen urcat, mers lejer pe plat, mers mai rapid pe plat...etc etc....ma gandesc ca mai bine sa fie si sa n-ai nevoie decat sa ai nevoie si sa n-ai de unde. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
yhattori |
![]()
Post
#910
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Un biciclist utilitar, care foloseste bitigla strict pentru nevoi urbane si peri-urbane are o plaja de cadenta intre 45 si 75 rpm si dezvolta o putere de ~150 W. Echivalentul unei plimbari lejere cu 4 kilometri pe ora.
Pe bicicleta aceeasi putere ii permite sa atinga o viteza de aproximativ 22 de kilometri pe ora pe plat in aer linistit si sa urce o rampa de 3.5% cu o viteza de 10 kilometri pe ora, stind asezat comod in sa. Intrucit raportul vitezelor e de 2.2:1 iar cel al cadentelor de numai 1.66:1, rezulta ca biciclistul nostru incepator sau isi va extinde plaja de cadente intre 40 si 80 de rpm (+33%) sau va accepta o viteza maxima un pic mai mica de 20 la ora si o rampa maxima catarabila asezat de numai 3%. Cum modificatul cadentei e mai greu ca modificatul asteptarilor psihologice rezulta ca biciclistul nostru va fi perfect capabil sa circule in acesti parametri (<20km/h , <3%) cu o singura viteza iar puterea maxima necesara va fi de doar 125 de W, chiar mai mica decit in presupunerile initiale. Daca intilneste rampe mai mari, se va ridica in pedale, lucru care-i dubla puterea dezvoltata la 250 de wati si-i va permite sa urce tot cu 10 kilometri pe ora rampe de 6%. 250 de wati e aproximativ efortul pe care-l poate sustine un sedentar timp de 5 minute. La 10 kilometri pe ora si 6% inseamna 830 de metri cu 48 de metri de urcare adica de vreo trei ori mai mult (ca metri urcati) decit are Soseaua Cotroceni de pe linga gradina botanica. Un raport transmisie de 2:1 (de ex 38 cu 19) la o roata de 700Cx35, dimensiuni standard pentru bitiglele urbane, se va plia perfect pe parametrii de mai sus. Pe masura ce conditia fizica se imbunatateste raportul de transmisie poate fi crescut. Daca lungimea rampelor e de sub 1 kilometru iar performanta anaeroba permite (tzoglistul are cracii dotati cu muschi corespunzator dezvoltati) atunci pot fi urcate in sprint cu 20-25 la ora si cu rapoarte de pina la 4:1 dezvoltind o putere de aproximativ 550 W. Un biciclist competitiv de nivel mondial, cum zice einstein, sare binisor de 1 kW in sprint ducindu-se catre 1.5 iar cei mai buni sprinteri de velodrom trec de 2. 2 kilowati. Deci nu, nu trebuie sa fii "de nivel mondial" ca sa urci Cotroceniul vijelios, si 1/4 din nivelul mondial ajunge. This post has been edited by yhattori: 17 Jun 2024, 14:59 |
--------------------
*
*
*
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#911
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
HSBP, ne explica unu de la 500 km distanta cum se urca dealuri pe care noi urcam zilnic....
This post has been edited by einstein1984: 17 Jun 2024, 15:36 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#912
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Mi se pare mai simplu cu 7 viteze si cu asistenta electrica 5 trepte (in afara de cea doar in electric)
![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#913
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.488 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Asa este, fizica ia forme noi cand da de dealu' Cotroceniului. Decat l-am coborat si eu in primavara, cu un Citronel Traction avant, n-am ramas prea impresionat. Parea perfect urcabil cu Tohanu'. Sper ca vorbim de acelasi deal, dar nu cred ca aveti mai multe p-acolo...
In materie de viteze, oricum, sunt 100% de acord, teancul de viteze de pe bicicletele de azi e inutil in 99% din utilizari, ar trebui sa verific daca schimbatorul de pe fata mai merge, ca nu l-am mai folosit de un an. Nici macar cand am remorcat-o pe a mica ( https://www.trail-gator.com/ ) vreo 3-4 km in primavara... This post has been edited by bucatzel: 17 Jun 2024, 15:21 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
miki |
![]()
Post
#914
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.225 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yhattori @ 17 Jun 2024, 15:51) Un biciclist utilitar, care foloseste bitigla strict pentru nevoi urbane si peri-urbane are o plaja de cadenta intre 45 si 75 rpm si dezvolta o putere de ~150 W. Echivalentul unei plimbari lejere cu 4 kilometri pe ora. ..... ..... Buahahaahah Sa-mi.... daca stiam astea Ah, vezi ca nu ai luat in calcul puterea pierduta din cauza rezistentei la inaintare a caucucurilor de diferite latimi Una e un fat de 3.5 , alta un mtb cu 2.2 ( gravell) si alta un 1.5 sau 1.9 la bicla "de oras" Doar ca eu nu pot urca, nici ridicat in pedale dealu Cotrocenulor daca nu schimb pe 2 cu 1 sau 2 ( depinde de unde numeri pinioanele poate fi si 8 sau 7) De 10 km la ora nu mai vorbesc PS max am prins 27 km /ora pe plat Ca n-am cursiera This post has been edited by miki: 17 Jun 2024, 16:57 |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
medelin |
![]()
Post
#915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 23 May 10 ![]() |
Toti vorbiti de dealuri….cel mai greu cand ai viteze putine e la plecarea de la semafor, si slava domnului, Bucurestiul are infinit mai multe decat dealuri.
<span class='edit'>17 Jun 2024, 16:55:</span> Se poate manca vanatul crud, dar daca tot am descoperit focul….cam asa si cu vitezele. This post has been edited by medelin: 17 Jun 2024, 15:56 |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
yhattori |
![]()
Post
#916
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Ai de capu' meeeu, deci acu' ne trebuie viteze pentru plecatul de la semafor!
Zici ca esti cu camionul cu 40 de tone in bena, nu alta. |
--------------------
*
*
*
|
|
miki |
![]()
Post
#917
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.225 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Ai aflat care-i perderea de putere functie de cauciucuri?!
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
medelin |
![]()
Post
#918
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 23 May 10 ![]() |
Pai sa dam situatia de azi:
Pedalezi linistit in oras, 20-30 km/h….ajungi la semafor si te sufoci. Dupa care se face verde si te pui pe pedalat pana la urmatorul semafor, trecere de pietoni, intersectie, unde te opresti si te…sufoci iar. Fa asta de 10-20 de ori la 34 grade in Bucuresti si o sa vrei sa ai si viteze. Sau alt exemplu: esti la semafor langa bordura, in spatele tau vine un autobuz. Trebuie sa pleci repede la verde ca vine autobuzul peste tine si te baga peste parapet. In felul asta el are timp sa semnalizeze si sa te ocoloeasca cat de cat la distanta, nu sta dupa tine sa pedalezi in picioare pana la 20km/h. This post has been edited by medelin: 17 Jun 2024, 17:08 |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
yhattori |
![]()
Post
#919
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Nu stiu cum naiba fac ca eu traversez Timisoara de la sud la nord si invers zilnic si stau la un singur semafor.
O fi din cauza ca TM ii oras cu un singur semafor? Trebe s-o iau mai mult pe bulevarde ca sa vad daca pot sa stau la semafor si sa inghit gaze de esapament si sa ma disput cu soferii STPT-ului macar pe 1/10 cit un bucurestean. |
--------------------
*
*
*
|
|
medelin |
![]()
Post
#920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 23 May 10 ![]() |
Mai e situatia in care nu vreau sa stau la semafor la stradutele mici sau la treceri de pietoni unde nu trece nimeni in momentul ala: incetinesc, schimb vitezele, ma asigur ca e safe sa trec si am zbugit-o repede.
|
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#921
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.488 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
In primul rand, nenorocitul ala de tohan are o combinatie de foi medie, care sa nu te rupa la plecari de pe loc, si sa-ti permita o deplasare la o viteza acceptabila. E fain ca il comenteaza unii care probabil nu l-au vazut nici in poze.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
yhattori |
![]()
Post
#922
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
QUOTE(miki @ 17 Jun 2024, 16:58) https://www.bicyclerollingresistance.com/ Da' vezi ca omu' a devenit chitros de cind i-a ajuns site-ul cunoscut si vrea bani ca sa vezi toate datele si sa citesti toate articolele. Rezumind scurt, cea mai greoaie anvelopa fat abia umflata absoarbe ~50W, cel mai usurel tubeless de sosea umflat la limita exploziei 5W. Un ordin de marime diferenta. Pe de alta parte cea mai rapida anvelopa fat e undeva pe la 12W iar cea mai lenta anvelopa de sosea cu camera se apropie de 30W deci presiunea, daca ai camera sau mergi pe tubeless si compozitia cauciucului de pe calea de rulare conteaza mai mult decit balonajul. |
--------------------
*
*
*
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#923
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yhattori @ 17 Jun 2024, 17:20) Nu stiu cum naiba fac ca eu traversez Timisoara de la sud la nord si invers zilnic si stau la un singur semafor. O fi din cauza ca TM ii oras cu un singur semafor? Trebe s-o iau mai mult pe bulevarde ca sa vad daca pot sa stau la semafor si sa inghit gaze de esapament si sa ma disput cu soferii STPT-ului macar pe 1/10 cit un bucurestean. Conform ultimului recensamant, Timisoara are 2.446,5 loc./km² (192 daca pui toata aria metropolitana), iar Bucurestiul are 8.260,6 loc./km² (vreo 430 daca pui zona metropolitana). Ce zici, suficient incat conditiile de trafic sa fie complet diferite? Adauga si o dezvoltare stupida inca de cand au fost dezvoltate "marile cartiere muncitoresti", si ai o imagine mai exacta. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
yhattori |
![]()
Post
#924
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Numai daca numarul de semafoare e proportional cu densitatea populatiei.
Robu "Swarco" Nicolae nu e de acord cu tine: https://letmegooglethat.com/?q=semaforisoara |
--------------------
*
*
*
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#925
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sau daca stradutele in cazul Timisoarei iti permit sa ocolesti aglomeratia de pe bulevarde, iar in Bucuresti nu. Pentru ca lume pe strada, masini parcate si loc ioc. Sau daca semaforizarea este facuta cu val de verde la viteza ta medie sau nu, in cazul in care circuli pe bulivare.
EDIT: intr-un mod ciudat, desi auzisem de semaforisoara, am dat click pe linku' tau si io-te ce zice: QUOTE There are no results for semaforisoara EDIT2: si ca sa vezi ceva frumos, uite: aici in stanga se termina o statie de tramvai. In fata se vede un semafor. Daca intorci omuletul ala un pic vezi ca semaforul de care taman "ai trecut" e fix la celalalt capat al statiei de tramvai. Daca mai sapi un pic, 160 de metri inainte de semaforul din celalalt capat al statiei mai e un semafor. Si inca 260 de metri mai spate mai este unul. Iar dupa semaforul care se vede in fata, urmatorul este departe, deja la 450 de metri. Si inca unul 400 de metri mai departe, si urmatorul inca 280 de metri mai departe. Sa continui? This post has been edited by tatabobu: 17 Jun 2024, 22:34 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#926
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.488 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Amu' dreptu-i, orasul ala nu-i de locuit in el, dar asta stiam deja, nu mai trebuie sa-l faceti de rusine
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#927
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai am zis si eu sa fie legatura-legaturã, si am dat cu guglemaps pe bulevardul Timisoara
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#928
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yhattori @ 17 Jun 2024, 17:20) Nu stiu cum naiba fac ca eu traversez Timisoara de la sud la nord si invers zilnic si stau la un singur semafor. O fi din cauza ca TM ii oras cu un singur semafor? Trebe s-o iau mai mult pe bulevarde ca sa vad daca pot sa stau la semafor si sa inghit gaze de esapament si sa ma disput cu soferii STPT-ului macar pe 1/10 cit un bucurestean. probabil ca treci pe rosu ma gandesc. Dar ce faci tu ne intereseaza mai putin 18 Jun 2024, 07:05: QUOTE(bucatzel @ 17 Jun 2024, 17:27) In primul rand, nenorocitul ala de tohan are o combinatie de foi medie, care sa nu te rupa la plecari de pe loc, si sa-ti permita o deplasare la o viteza acceptabila. E fain ca il comenteaza unii care probabil nu l-au vazut nici in poze. eu imi aduc aminte ce dealuri urcam cu ala cand eram tanar.... si parca tot sputnikul cu viteze era mai folosibil in oras, cu alea 4 pe care le avea te deplasai mai repede si cu mai putin efort. This post has been edited by einstein1984: 18 Jun 2024, 07:05 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
yhattori |
![]()
Post
#929
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 17 Jun 2024, 22:23) Sau daca stradutele in cazul Timisoarei iti permit sa ocolesti aglomeratia de pe bulevarde, iar in Bucuresti nu. Ete scirt, ca sa nu zic voila mon sex Marie. Da-mi punctul de plecare, destinatia si iti fac eu, timisorean, traseu prin Bucuresti care ocoleste aglomeratii, bulevarde, semafoare si tot restul. pese: QUOTE Sa continui? Proclamatia de la Timisoara/ Bv. Revolutiei, 7 semafoare in mai putin de 1 kilometru: https://brouter.de/brouter-web/#map=17/45.7...rofile=shortest Probabil e recordul, de obicei sint cel mult 4-5 pe kilometru. This post has been edited by yhattori: 18 Jun 2024, 09:34 |
--------------------
*
*
*
|
|
medelin |
![]()
Post
#930
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 23 May 10 ![]() |
QUOTE(yhattori @ 18 Jun 2024, 09:38) Da-mi punctul de plecare, destinatia si iti fac eu, timisorean, traseu prin Bucuresti care ocoleste aglomeratii, bulevarde, semafoare … Aleea teisani 292 - strada Frumusani nr 10. |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 16:50 |