DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Troncane in decelerare, simptome planetara?

ydaniel
post 30 Mar 2008, 16:37
Post #31


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai cel mai bine e sa ai rampa;).bagi o bucata de lemn intre baie si cric,ridici incet(nu mult) si cu atentie.ai scule?asta e important,ca e cam ''tricky" operatia.ar fi bine sa iei si tampon nou,dar numai daca mai gasesti de rolast.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2008, 18:20
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce scule? blink.gif trebuie o inelara cotita de 13, si inca una mai mare, pentru piulita de la tampon, m-am uitat, si blocul are o polita de sprijin in colt, nici nu trebuie sa dau scutul jos, sau sa ridic de baie..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Mar 2008, 18:57
Post #33


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




laugh.gif foarte bine atunci.spor la treaba!
ai scut mic?
si daca mai astepti putin,poate te ajut icon_mrgreen.gif cool.gif wink.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2008, 19:12
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Suport dreapta de Conex-11 ron.

Suport dreapta de Uzina-25 ron.


Decat sa iau de Conex, mai bine il lasam pe ala vechi rupt, asa ca am luat de uzina, a trebuit demontat scutul termic de la electromotor, priza de aer cald de la galerie, si cam atat, Mai complicat a fost sa strang surubul dreapta jos de la suport, ca nu intra inelara cotita, dar am facut rost de o tubulara cu o prelungire la fix, ca nu intra cu prelungirea clasica..locul fiind foarte stramt, in conditiile in care nu am dat jos electromotorul.

This post has been edited by argon: 31 Mar 2008, 12:04


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 31 Mar 2008, 13:27
Post #35


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Aceeasi problema o am si eu de ceva timp. Exact aceeasi problema.
Cat timp ti-a luat? Poate ma apuc si eu in weekend.
Cum ai ridicat motorul?


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Apr 2008, 06:37
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




blocul motor are in partea din fata mai spre stanga(cum privesti din fata masinii), chiar unde se imbina cu baia, o buza de vreo 2 cm, unde poti sprijinii cricul la fix, daca ai scut mic, si cric hidraulic nu-l dai jos, ca nu e nevoie, ridici motorul, si demontezi suportul vechi, iti trebuie fixa si inelara cotita de 13, posibil sa nu intre inelara la toate 3 suruburile, deoarece sunt prea aproape de margine, eu nu am dat electromotorul jos si m-am chinuit putin, daca il dai jos e mai simplu, ca ai loc. Mai trebuie sa demontezi neaparat priza de aer de pe galerie, si scutul termic de pe galerie, mai iti trebuie o inelara cotita(sau tubulara cu prelungire mica) de 19, pentru piulita de pe tampon. Odata dat jos suportul vechi, pui pe cel nou, strangi suruburile , dar nu taraneste sa nu strici filetul in bloc, aici am avut de furca cu surubul dreapta jos, din cauza pozitiei, cheia fixa nu prinde, inelara nu intra, tubulara cu clichet nu intra din cauza prelungirii prea mari, am reusit cu o tubulara cu maner cotit, fara prelungire...mi-a luat o ora in total..bafta, si nu mai amana ca faci varza planetara.

EDIT: daca nu dai jos electromotorul, sa decuplezi bateria neaparat, ca mai atingi bornele cu coada cheiilor wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Apr 2008, 08:20
Post #37


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




icon_mrgreen.gif ti-am zis nenea argoane ca ai nevoie de scule.evident nu tre dat jos electromotoru.pt unele operatii ai nevoie de scule dedicate. icon_mrgreen.gif
bine ca l-ai schimbat.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 1 Apr 2008, 10:25
Post #38


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Merci argon, o singura intrebare, ce legatura are planetara cu toata treaba asta ?


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 1 Apr 2008, 10:32
Post #39


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Nicio legatura. Se pare ca troncanitul provenea din alta parte si probabil ca a disparut odata cu schimbarea suportului.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Apr 2008, 11:36
Post #40


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Zgomotul meu nu era de la planetara, dar legatura e ca motorul sta intr-o parte, prin urmare si cutia, de asemenea la accelerare si decelerare jocul e mare, si, in timp se duce naibii partea dinspre cutie a planetarei de pe partea respectiva.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Apr 2008, 11:52
Post #41


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




De obicei n-ai treaba cu electromotorul, daca ai loc sa umbli la suruburi cand schimbi suportii.

Eu cand am montat suportii (cel din dreptul electromotorului se agata de galerie, asa ca l-am introdus dupa ce am fixat motorul pe cutie si in celalalt suport) am folosit cricul, peste care am pus o bucata de scandura, sub baia de ulei, sa sprijin si sa aliniez motorul. Scutul era dat jos.

Pana la urma.... tot cu suportul ai avut probleme.... ti-am scris ca galeria nu coboara de nebuna, iar pe partea aia suportul are prostul obicei sa se rupa. Eu am folosit un suport mai vechi, cu care am fost la un amic si i-am intarit sudurile... evident, sudura in argon biggrin.gif .

This post has been edited by emircea: 1 Apr 2008, 11:59


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Apr 2008, 12:19
Post #42


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




icon_mrgreen.gif suportu ala se rupe de obicei cand se schimba ambreiaju laugh.gif
cine stie,cunoaste cool.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 1 Apr 2008, 13:00
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Ba are legatura suportul ala cu planetara in momentul in care motorul nu mai este sustinut de tampon se lasa pe partea restectiva pina saxofonul se sprijina in scut Anul trecut am pati-o io cu 2 palnetare care sau dus in 300 de km una deteriorata f tare irecuperabila din cauza de suruburi rupte la tampon (culmea pe aceiasi parte cea cu electromotorul) plus ca a doua planetara batea de noua din cauza pozitiei ciudate in care statea Adica mereu intinsa existind riscul ca la un hop +curba sa iasa din lalea
Dupa inlocuirea tomponului a disparut bataia plus ca intra in viteze super bine fata de inainte (cind nu reuseam sa gasesc mersul inapoi)


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Apr 2008, 13:46
Post #44


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mellow.gif ai perfecta dreptate.am mai intalnit un asemenea caz. wink.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 22 Apr 2008, 10:12
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




unsure.gif Am cautat un topic mai potrivit problemei mele pentru a nu deschide altul.

Problema mea e in felul urmator. Am un troncanit slab si putin sesizabil de cand am dat intr-o groapa prin Bucuresti. Se manifesta nu mai la plecarea de pe loc, si uneori in timp ce accelerez. Este pe undeva pe la roatile din fata sau la cutie ( nu stiu ce sa zic, mie mi se pare la roata dreapta, daca asculti mai atent este langa cutie, se propaga sunetul si nu imi pot da seama de unde vine )
Planetarele nu huruie la hopuri si nici in curbe. In afara de bucsele de bascula am schimbat tot pe fata ( etriere, bielete antiroliu, bielete de directie, pivoti superiori si inferiori, bucse tiranti).
Acum 1 luna am fost cu masina la ITP ( un prieten bun ) si am pus masina pe test sa vad daca mai trebuie schimbat ceva ( atunci nu aveam probleme ) si in afara de bucse de bascula care erau usor deteriorate nu aveam nimic.

Ce poate fi ? Sa fie planetara ? Bucse bascula? Suporti cutie(le-am verificat si par ok)? sad.gif


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Apr 2008, 12:16
Post #46


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Hacker @ 22 Apr 2008, 10:12)


Ce poate fi ? Sa fie planetara ? Bucse bascula?
*



Posibil planetara dar nu la articulatia de la intrarea in fuzeta ci la partea de catre cutie !
Bucsele de la bascula ar trebui sa iti bata mai ales cand treci peste denivelari sau linii tramvai ,piatra cubica etc.
Nu ar strica sa verifici toate piulitele si suruburile de pe puntea fata !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 22 Apr 2008, 16:18
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Acum am venit de la service si nu au stiut sa imi dea un verdict clar. Eu presupun ca e planetara. Dar cum imi dau seama care din ele, nu se aude ca ar fi stanga sau dreapta, e una din ele.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 11:22
Forum Renault