Probleme mari carburator, Jiclor relanti
Probleme mari carburator, Jiclor relanti
Minel |
4 Apr 2008, 06:37
Post
#1
|
||
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
djasu82 |
4 Apr 2008, 06:44
Post
#2
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Sa nu ai avansul mai mare dacat trebuie eu unu nu cred ca e de la carburaor dupa ce lai spalat si montat la loc ,joacate putin cu delcoul modificandu-i pozitia pentru a reduce avansul in sens orar.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
4 Apr 2008, 07:02
Post
#3
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(djasu82 @ 4 Apr 2008, 06:44) Sa nu ai avansul mai mare dacat trebuie eu unu nu cred ca e de la carburaor dupa ce lai spalat si montat la loc ,joacate putin cu delcoul modificandu-i pozitia pentru a reduce avansul in sens orar. Am scris mai sus , ca pe masura ce desurubez jiclorul de relanti turatia creste ,dispar rateurile si turatia se stabilizeaza si merge bine Asa face si cu aprinderea si pe clasic ,momentan sunt pe clasic cu avansul reglat la scanteie , deci avansul iese din discutie ... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mitu2002 |
4 Apr 2008, 08:25
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti |
si eu am cite un rateu la relanti dar se intimpla rar adica 1 rateu la 20-30 de secunde
dar presupun ca la mine este de la reglajul culbutorilor care nu a mai fost facut din iunie 2007 iar motorul e cel original nu sa umblat la el (cel putin asa stiu io ca tatal meu nu a schimbat nimic la motor) initial aveam rateuri f dese cam 3-4 in 10 sec iar motorul nu vroia sa traga dadea in nas si la cald se poticnea in accelerare si am desfacut carburatoru am gasit jiglerul principal infundat cu o atza ...pus la loc si inceput sa fac reglaje dat avans la minim si cautat din jigleru de amestec turatia max iara dat avans la minin iara cautat turatia maxima pina nu am mai putut creste turatia de loc am lasat asa si delcou si surubul de amestec si am marit turatia din surubul clapetei de aceleratie dupa reglaju asta mai da cite un rateu dar rar si slab probabil de la culbutori care se cer reglati |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
argon |
4 Apr 2008, 08:49
Post
#5
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Minel, ai incercat sa schimbi doar jiclerul de ralanti?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
renotgo |
4 Apr 2008, 08:53
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Carburatorul 32IRMA2AM este pentru motor 1400 cmc celalalt pentru motor 1300 cmc asa ca sint diferente...ar fi fost simplu sa schimbi doar jicloarele...Dupa parerea mea...problema ta este datorata amestecului sarac.Imbogateste-l !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Minel |
4 Apr 2008, 09:05
Post
#7
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
vallyyy |
4 Apr 2008, 09:46
Post
#8
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
o intrebare ce rateuri iti da gen petarda?? daca iti da gen petarda e ori din culbutori sau din ruptorul de la delcou(dai delcoul jos si vezi daca are joc la arculetul ala ,daca are d-aia iti da rateuri ,am patit si eu asta si am schimbat tot delcoul ) bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
4 Apr 2008, 09:47
Post
#9
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
sunt 2 arculete.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
4 Apr 2008, 09:50
Post
#10
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(vallyyy @ 4 Apr 2008, 09:46) o intrebare ce rateuri iti da gen petarda?? daca iti da gen petarda e ori din culbutori sau din ruptorul de la delcou(dai delcoul jos si vezi daca are joc la arculetul ala ,daca are d-aia iti da rateuri ,am patit si eu asta si am schimbat tot delcoul ) bafta Nu,Nu , da rateuri de genu ca ar merge gatuita ,inecata asa ceva; si pe clasic si pe aprindere electronica la fel face Aprinderea iese din discutie pt ca cum am scris mai sus daca desurubez un pic jiclorul de relanti creste turatia , nu mai da rateuri dar si cred ca PAPA mai multa benzina . This post has been edited by Minel: 4 Apr 2008, 09:51 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
4 Apr 2008, 09:52
Post
#11
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
si in benzina aia in plus consumata la ralanti stai? Totusi jiclerul de ralanti nu se desurubeaza, trebuie lasat strans, ce se desurubeaza este surubul de amestec, ai incercat sa umbli la el?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kinetix |
4 Apr 2008, 10:00
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
Minel, tu numesti asta "problema mare"?...
Nu ai precizat daca "problema" asta a aparut brusc (si in ce conditii) sau face asa de la inceput. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 4 Apr 2008, 10:01 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Freelancer |
4 Apr 2008, 10:12
Post
#13
|
Membru avansat Group: Members Posts: 119 Joined: 24 January 06 |
Verifiva cuiul poatou sa nu aiba uzura la varful ala ascutit.
|
--------------------
DACIA
1310
1994
- B-05-VYK
|
|
Minel |
4 Apr 2008, 10:39
Post
#14
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(argon @ 4 Apr 2008, 09:52) si in benzina aia in plus consumata la ralanti stai? Totusi jiclerul de ralanti nu se desurubeaza, trebuie lasat strans, ce se desurubeaza este surubul de amestec, ai incercat sa umbli la el? Nu stau in acea benzina dar nu imi place cum merge motorul ,parca ar fi sugrumat in relanti , Jiclorul de relanti ii normal si clar ca trebuie sa fie complet strans dar daca il tin asa merge ca toti dracii Iar la amestec da am dat pana sa moara motoru ,apoi i-am obtinut turatia cea mai mare si am mai redus de la surubul de la clapeta de acceleratie , si mare lucru nu s-a simtit .... QUOTE(Kinetix @ 4 Apr 2008, 10:00) Minel, tu numesti asta "problema mare"?... Nu ai precizat daca "problema" asta a aparut brusc (si in ce conditii) sau face asa de la inceput. Toate cele bune. Am mai incercat cu desurubarea jiclorului si cand motorul functiona bine si nu crestea in turatie si se stabiliza ,din contra dadea sa moara imediat , asa si trebe ... Problema a aparut treptat , avea unele rateuri mici aproape isesizabile in evacuare ,si apoi a inceput cu variatii de turatie si apoi cu rateuri in evacuare , si apoi desfacand jiclorul de relanti un pic turatia crestea si cu 100 de ture , motorul nu mai tremura , nu mai dadea rateuri ,mergea ca uns ... Si dupa curatare tot asa face ,deja ma dispera .... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
renotgo |
4 Apr 2008, 10:47
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Motorul iti trage aer fals!Prin jiclorul de ralanti trece o anumita cantitate de benzina necesara mersului in ralanti a motorului.Jiclorul de amestec (de unde reglam ralantiul ) combina benzina primita de la jiclorul de ralanti cu aer .Daca motorul trage aer in exces (aer fals ) e nevoie de mai multa benzina si desfiletam jiclorul de ralanti .Benzina va trece pe langa jiclor ,nu va mai fi dozata de orificiul jiclorului va cobori spre jiclorul de amestec ...acesta va trebui sa-l infiletam pentru ca avem destul aer tras de motor pe unde nu trebuie .Consecinte...consum mare si poluare pe masura .Renunta la improvizatie (saiba) schimba garniturile dintre carburator si galerie si garnitura dintre galeria de admisie si motor .
4 Apr 2008, 11:48: Chestia ,am mai scris-o ...sper sa dati importanta la ce spun ! This post has been edited by renotgo: 4 Apr 2008, 10:48 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
ionut.tanase |
4 Apr 2008, 10:51
Post
#16
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Pune o saiba subtire la jiclerul de ralanti dupa care strange-l bine!
Sa imi spui dupa daca mai face figuri la relanti. PS: Daca ai deja saiba, scoate-o sau mai pune una, dupa caz. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Minel |
4 Apr 2008, 10:52
Post
#17
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(renotgo @ 4 Apr 2008, 10:47) .Renunta la improvizatie (saiba) schimba garniturile dintre carburator si galerie si garnitura dintre galeria de admisie si motor . <span class='edit'>4 Apr 2008, 11:48:</span> Chestia ,am mai scris-o ...sper sa dati importanta la ce spun ! Tocmai de asta imi bat capul ca nu am si nici nu vreau sa pun saibi si alte improvizatii , |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut.tanase |
4 Apr 2008, 11:00
Post
#18
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Pai cu ce te deranjeaza ca-i pui o saiba?
Am vazut "n" dacii care au asa ceva ... |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
renotgo |
4 Apr 2008, 11:02
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Alta rezolvare nu este !Elimina aerul fals sau improvizeaza ...!
4 Apr 2008, 12:03: Daca-i pui saiba o sa te cam rupa la consum ! 4 Apr 2008, 12:05: Acei "N" detinatori de Dacii fac si ei ce pot in necunostinta de cauza.Dupa ceva ani de "studiu" nu-mi dau doar cu parerea ...! This post has been edited by renotgo: 4 Apr 2008, 11:05 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
4 Apr 2008, 11:06
Post
#20
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(ionut.tanase @ 4 Apr 2008, 11:00) Inafara ca se duce naibii tot sistemul, nu ma deranjeaza. Capul jiclerului trebuie sa calce strans intr-un locas, ca benzina sa treaca doar prin gaura calibrata, daca nu mai calca nu e bine. Ce dai tu desi stiu ca nu esti, sunt solutii de mecanic carpaci pus pe jecmaneala, scuza-ma ca-ti spun. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionut.tanase |
4 Apr 2008, 11:08
Post
#21
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
QUOTE Inafara ca se duce naibii tot sistemul, nu ma deranjeaza. Capul jiclerului trebuie sa calce strans intr-un locas, ca benzina sa treaca doar prin gaura calibrata, daca nu mai calca nu e bine. Ce dai tu desi stiu ca nu esti, sunt solutii de mecanic carpaci pus pe jecmaneala, scuza-ma ca-ti spun. In fine ... eu am dat doar o posibilitate! Cine vrea sa aplice este liber si daca vrea si are timp de teste sa ne spun si noua cat i-a consumat cu saiba si fara saiba. PS1: Chiar sunt mecanic auto dar nu profesez. PS2: Nu are rost sa ne contram pe acest detaliu; chiar sunt curios cu cat consuma in plus daca-i pui saiba aia. This post has been edited by ionut.tanase: 4 Apr 2008, 11:11 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
renotgo |
4 Apr 2008, 11:14
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Fa o proba in oras, unde stai mult cu motorul la ralanti .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
ionut.tanase |
4 Apr 2008, 11:16
Post
#23
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Ceva mai sus ne spuneai de ceva ani de "studiu" asa ca astept o parere de la un avizat asa ca daca stii, te rog sa-mi spui cu cat sau cat consuma in plus (in ml, in procent etc).
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Minel |
4 Apr 2008, 11:37
Post
#24
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(ionut.tanase @ 4 Apr 2008, 11:00) Carburatorul a fost prevazut fara saiba , si deci asa o sa ramana si de acum inainte ,ma repet nu am de gand sa pun nici o saiba , mai bine imi dau drumul la vale cu ea decat sa pun saibi si alte improvizatii , O sa ma axez mai mult pe inca o curatare eventual cu Decarburol sau alti derivati ,se pare ca la mine nu a dat roade metoda lui Dodo .... din pacate Abia astept sa ma apuc de surubareala dupa ora 15 ca atunci termin serviciul ... pe saptamana asta ... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
renotgo |
4 Apr 2008, 11:48
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Ionut,printre altele ,cand am spus "studiu" m-am referit si la multele Dacii pe care le-am reparat ...eu postez aici pentru ca am axperienta in domeniu si vreau sa-i ajut pe cei ce au nevoie.Ar fi culmea sa -ti spun cat iti consuma masina cu improvizatii facute ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
mitu2002 |
4 Apr 2008, 12:08
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti |
nici eu nu am saiba acolo de fapt aveam una dar am dat-o jos ca nu isi avea rostul acolo pentru ca jigleru nu stringea pe ia de fapt fara saiba intre capul jiglerului si corpul carbului ramine loc cam de 1 mm (jigler strins la maxim carburator si jigler originale)daca desfiletez si numai un sfert de tura creste turatia motorului f mult iar fumul la esapament devine negru dar de mers merge super bine se infige de zici ca-i nou motorul (pot sa plec cu scirtieli de roti daca vreau)dar probabil si consumul este pe masura
|
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
ionut.tanase |
4 Apr 2008, 12:21
Post
#27
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
QUOTE(renotgo @ 4 Apr 2008, 12:48) Eu cred ca ar fi interesant si util de stiut pentru ca, in cazul in care este gresita aceasta metoda, sa nu se repete. Deci, eu stiu un caz in care orice remediu nu a dat rezultate si pana la urma doar acea saiba si-a facut efectul... si cand spun remediu ma refer la curatat, suflat + reglat carburatorul si schimbat jiglere si tot nu i-s-a dat de cap. I-a schimbat pana si garniturile de sub carburator fara nici un rezultat. Ei bine, singurul rezultat a fost schimbarea carburatorului pentru eliminarea acestei defectiuni (nici pana in ziua de azi nu am inteles ce-a avut). Acel carburator statea la relanti doar daca avea acea saiba. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
hans112 |
4 Apr 2008, 12:52
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 31 January 08 From: Bucuresti |
verifica si planeitatea talpii carboratorului! Planeaza-l !
|
--------------------
Dacia 1300 Break
Fiat 1300
1980 si 1966
- B 28 JVJ
|
|
renotgo |
4 Apr 2008, 12:53
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Da ,Ionut , ai dreptate ,acel carburator avea nevoie de mai multa benzina pentru a mentine ralantiul . Prin jiclorul de ralanti trece o anumita cantitate de benzina ,jiclorul de amestec combina benzina primita cu aer (reglat de tine) dar...clapeta centrala daca are uzura ,diuza cu orificiul prea mare ,talpa carburatorului "cocosata" toate astea duc la imprivizatii sau cumpararea unui carburator nou .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Kinetix |
4 Apr 2008, 18:43
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
renotgo, nu contest defel ca ai experienta in repararea/reglarea dispozitivelor tehnice de pe Dacie, numai ca trebuie sa fii atent cum explici.
Jiclorul de ralanti este de fapt un jiclor combinat: are un orificiu calibrat pentru benzina (in varful lui) si doua orificii calibrate (in corpul lui, transversal) pentru aer. Ceea ce trece de acest "sistem" si intra in circuitul de ralanti si progresiune este deja amestec, nu doar benzina. La ralanti, cantitatea de amestec (realizat cum am spus mai sus) este dozata prin intermediul surubului de amestec ralanti (cel cu varful conic). In regimul de tranzitie (pana la amorsarea circuitului principal, prin centrator/difuzor mic), pe langa aceasta cantitate se mai adauga (progresiv) si cea livrata prin gaurile de progresiune. Daca apare necesitatea unei saibe, inseamna, probabil, ca motorul trage prea putina emulsie/amestec la ralanti. Asta ma duce cu gandul la obturarea partiala a jiclorului de amestec ralanti (mica bucsa de bronz in care intra varful surubului de reglaj amestec), sau la depuneri pe varful surubului. O alta posibilitate ar fi sa se fi infundat partial canalul din peretele carburatorului situat in dreptul jiclorului de amestec si/sau gaurilor de progresiune. Pentru a verifica asta, e bine de scos carburatorul, demontat capacul si jiclorul de ralanti si se sufla cu putere pe acolo, verificandu-se daca iese aer si prin jiclorul de amestec si prin gaurile de progresiune. Se scoate si surubul de reglaj amestec si se inspecteaza cu o sursa de lumina proiectata convenabil starea de curatenie a jiclorului, privit dinspre locul surubului de reglaj. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 06:28 |