Sa ridem cu Stan si Bran !, Defectiuni antologice la Dacia
![]() ![]() ![]() |
Sa ridem cu Stan si Bran !, Defectiuni antologice la Dacia
corbex |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|||
deconectat |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Cica maine iar ma apuc de surubarit la masina...sper sa nu revin cu inca un post in genul celui de pe pagina precedenta.
![]() |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
cristian_ |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 April 07 ![]() |
Intr-o iarna, cu prietena(sotie acum), am fost la Slanic Modova. Cu Dacia lu-i taica-meu. Dupa o noapte petrecuta la minus nu stiu cate grade, in casa, cu 2 calorifere electrice bagate in priza, am socotit ca mai bine mergem in tarile calde. KK si 3,14 3,14 le-am facut la un bar din apropiere pt ca inghetasera ceva conducte prin buda si nu puteam folosi WC-ul.Ok, ne-am baut cafea, hai sa pornim masina. Pauza, bateria era super ok, dar nu pornea. La un moment a aparut un vecin cu un catel care mi-a explicat ca e ceva absolut(sau Finlandia, nu mai tin minte)normal. Mi-a inghetat benzina sau apa din benzina pe furtunasul dintre pompa de benzina si rezervor, si carburator. S-a rezolvat cu suflat in furtunase, renuntat la vestitul decantor, s.a.m.d.
La o alta dacie, break de la firma, ca sa inchid capota trebuia sa sar cu picioarele pe marginea capotei dinspre parbriz. Era super haios sa ma vezi pe E 85 sarind pe capota, sau la Universitate. Am 100Kg |
--------------------
OPEL
Astra
2001
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#34
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Tare faza de pe E85 ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
marian-j |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#36
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sa va amintesc din niste desene animate...viata cu louie
"tata este un mecanic foarte bun. intr-o zi nu vroia sa porneasca masina. a desfacut motorul si dupaia si-a dat seama ca nu avea benzina" de 2 ori am patit-o..am crezut ca se innecase....si era adevarat...cu aer ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#37
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Life with Louie-"Copiii ... dati-va jos, trecem pe <manual>"
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#38
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
exemplificare:
Masina e clasica ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Mario_b |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Asta nu e din vina masinii:
Aveam mai demult o dacia 1310 de prin 1990, si intr-o iarna plecam noi de la tara la oras! Tata schimbase o roata pe spate si a uitat sa stranga piulitele! Era noapte si eu stateam in spate si deodata vad pe jos multe scantei, ceva ca la flex!!!! Opreste tata masina destul de dificil, cu manevre, etc, ne dam jos, roata ciuciu! Pune-te si cauta roata pe camp noaptea, frig, zapada.... Rezerva era pe pana! Vine un paznic de la un depozit din apropiere care vazuse scanteile, si avea o lanterna! Cauta el cu lanterna si ce sa vezi: Noi cautam roata in urma masinii, cand colo, era o urma pe zapada, facuta de roata, care o luase in fata masinii!!! Roata am gasit-o la 100 metri in fata masinii... Piulitele nu le-a mai gasit tata, asa ca a luat cate o piulita de la celelate roti si le-a pus la asta cu ghinion. Noroc ca nu se bulise ceva pe la roata!! |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#40
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Noroc ca nu v-ati dat cu ea peste cap
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Da, a mers mai incet, dar macar am ajuns acasa!
Daca era vreo roata din fata, putea fi mult mai urat... Asa ca fiti atenti... |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
marksman |
![]()
Post
#42
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.744 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Prin '95 am plecat intr-o iarna cu parintii pana la Sibiu la niste neamuri. Am plecat dimineata, dupa ce am facut plinul; era frig dar masina pornise fara eforturi.
Seara vrem sa ne intoarcem. Plecam din Sibiu si pe DN7, prin localitatea Cristian, prindem un ger din ala groaznic incat incalzirea (care si asa la Dacia 1300 e subdimensionata) nu baga decat aer caldut. Incepe si motorul sa dea rateuri (se oprea din senin, nu pornea decat la a 3-a sau a 4-a incercare), si noi eram deja departe de orice localitate, eram 5 persoane in masina, opriti pe marginea drumului si traficul dupa Revolutie nu era asa intens... iar daca mai trecea cate o masina nu oprea nimeni. Si ma apuc cu tata de facut bypass la decantor (suspectand ca elementul filtrant e imbacsit), da tata la cheie, pleaca. Parcurgem cativa km, iar opriri aleatoare cu porniri la fel. Na, ce-i de facut? Bujiile bune, curent are, benzina vine... iar porneste; pune si un carton in fata radiatorului si hai! A mers asa pana intr-o comuna (Miercurea Sibiului) cand motorul s-a oprit si n-a mai pornit deloc. Bujiile bune, curent are, benzina ioc! Dar totusi indicatorul arata ca exista benzina in rezervor. Ideea: facem rost de o sticla (ne-am si dus la hanul de acolo si am facut rost de o sticla de 1.5l) si scoatem benzina din rezervor, punem doua furtune si mergem tot asa, oprind ca sa punem benzina din rezervor cand aia din sticla se epuizeaza. Si ne chinuim noi cu mainile inghetate sa deschidem busonul dar asta nu se clintea. Era inghetat bocna! Bun, hai ca demontam litrometrul si scoatem pe acolo. Si cand deschidem por'bagaju' gasim una bucata sticla de un litru cu spirt medicinal plina ochi, pe care tata o luase ca sa puna continutul in borcanelul cu lichid de spalat parbrizul. Si atunci tatei ii vine o idee, se duce si desface capacul respectivului borcanel: apa inghetata tun! Ca sa scurtez povestea, am turnat litrul ala de spirt in rezervor prin gaura pentru litrometru, intre timp am demontat sticla cu furtunelele respective, lasand bypassul de pe decantor, am asteptat un pic si i-am dat cheie. A pornit si n-a mai facut figuri pana la destinatie. Dupa Miercurea Sibiului mai erau cateva masini oprite pe marginea drumului, toate banuiesc ca aveau aceeasi problema pe care o avusesem noi: apa din benzina inghetase undeva pe traseul de alimentare. Noroc cu spirtul! |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
yoncv |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 442 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
Eu am o intimplare din luna de miere.
Plecasem spre Brasov, din Craiova. Urma sa facem escala undeva linga Cimpulung Muscel, la rude. Eram cu masina lui socru-meu, o Dacie berlina aproape noua (putin peste 1 an). Pe drum am avut ceva rateuri, dar nu le-am bagat in seama prea mult, am dat vina pe benzina. Cind mai aveam vreo citiva km pina la destinatie se facuse noapte si aveam de urcat un deal. Nu era mare lucru, luna septembrie, masina noua, nu-mi faceam probleme. Ei bine, din senin, motorul s-a oprit cam pe la jumatatea dealului. M-am dat jos din masina, am ridicat capota, n-am vazut nimic. Era intuneric bezna si n-aveam nici o sursa de lumina, doar o bricheta care nu ajuta prea mult. Telefon mobil nu aveam pe vremea aia (in '97), asa ca n-aveam decit doua solutii: sa incerc sa repar cumva masina sau sa merg pe jos cale de vreo 3-4 km, din care vreo 2 la deal, pina in sat si sa cer ajutor. Masini n-au trecut deloc. Undeva la baza dealului (cam la 1 km) era un bec aprins pe marginea drumului. Fiind intuneric total, am luat-o incet in jos, spre lumina, cu spatele si cu motorul oprit! Nu vedeam nimic, asa ca proaspata mea sotie a coborit sa ma dirijeze, cu bricheta aprinsa in mina! In fine, am ajuns cu greu la lumina (dupa ce ne-am speriat si de citiva ciini cam furiosi) si am reusit sa depistez problema: capacul de la pompa de benzina era slabit si tragea aer fals, asa ca benzina nu mai ajungea la motor. Am strins suruburile si masina a pornit la prima cheie. |
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
dantes |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Vad ca cele mai adevarate patanii sunt iarna cu berlina =)) ...
Am si eu una... Intro zi de februarie, ger de crapau pietrele, pe drum de la Cta la Buc pe la Medgidia a inceput sa tremure si dadea sa se opreasca motorul pana cand chiar murea. In masina super cald, dat jos si suflat jiglorul de relanti, apoi cheie si gata... DAAAR treaba asta a inceput la Medgidia, dar se petrecea din 10 in 10 km si a tinut pana in Buc... Rezolvarea a fost un litru de alcool tehnic, care a rezolvat drumurile de genul asta, insa se pare ca atunci procentul de apa din benzina depasise orice bun simt... Si mai am una... Afara cald, soare, vara, autostrada pana la Lehliu...moaama super... Berlina mea care se cam incalzea a plecat la drum spre cta din buc, pe A2.... Binenteles, dupa nici 1 km de A2, incepe sa urce apa si becul rosu se aprinde... Buuun..cobor, am vazut ca fierbea un pic....am lasat-o, apoi cum s-a racit, am scos termostatul, am completat cu apa, apoi la drum....1km -2 si gata...bec rosu... Am deschis capota, totul ok, apa incepea sa fiarba, dar termostatul era jos... asta e. Se raceste, apoi plec. Am descoperit ca tot radiatorul era plin de noroi si nu stiu cum, dar in ziua aia a blocat cam tot radiatorul, asa ca singura metoda era maaaxim 50 km/h in tr. 4... Daca urcam mai mult se incalzea, daca era panta, iar urca apa...etc... Si uite asa am inaugurat eu A2-ul cu 50 km/h sa il pot admira ![]() ![]() Si ultima.... Tot pe un astfel de drum, inainte cu vreo 30 km de Fetesti sare cureaua, aveam una noua de rezerva, o pun pe aia, merg vreo 10km apoi se rupe si aia, noroc ca mai aveam una mai veche dar era varza rau, am montat-o insa a crapat si aia cand mai aveam fix 2 km pana in Fetesti.... Nici o curea disponibila, luat ciorapii de dama de la nevasta, legat strasnic, apoi am ajuns in Fetesti am luat 2 curele DAR nu am montat curea ci am mers pe ciorapi pana in Cta.... D-abia in Cta am schimbat ciorapii pe curea... Si a mai fost una cand s-a rupt cablul de acceleratie si am improvizat o sfoara trasa pe geam pe post de acceleratie, iar tot atunci s-a dus si ambreiajul si nu puteam sa mai schimb treptele decat la turatie sau pe loc cu motor oprit.... Ehee..chiar ca amintiri cu Stan si Bran... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Tabara in clasa a IV-a la Navodari (prin anii '69). Ne intalnim toti la gara Obor; tov. diriginte ne imbaca si ne ureaza drum bun in stilul propriu: "dracilor, stati tzapeni ca va astept in Navodari. Care misca, se tunde zero!" . Ajungem pe la pranz, dirigu, ia-l de unde nu-i! Se face noapte, sa mai vina cineva dupa noi, draci. Intr-un tarziu apare si omul negru de suparare. Pe la Dragalina ii luase foc Warsava!
Pe DN22 (Ramnicu-Sarat - Braila) prin anii '85 in miezul lui august cu Dacia 1300 pe gazolina! La bariera de la Boldu moare motorul la relanti si nici ca vrea sa mai porneasca. Se decreteaza ca este vinovat jiclorul de relanti si incepe ritualul curatarii carburatorului. Cand suflam mai abitir piesa cu pricina se baga in treba si amicul cu care eram: "nu asa ma ... cenzurat... , trage". Imi umfla jiclorul si incepe sa suga aer prin el. Jiclorul lunecos, amicul cu degete butucanoase, asa ca minunata piesa a ajuns in stomacul amicului. Ne-am descurcat pana in primul sat si fara. Mai grav este ca astuia i se pusese pata sa recupereze a doua zi jiclorul ![]() |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
deconectat |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Mi-am mai amintit una de vara trecuta...Plecasem de la Constanta spre Buzau. Vazusem eu un indicator la iesirea din Constanta care zicea ca mai sunt vreo 88 km pana la Buzau si imi calculasem ca ajunge benzina. Bani nu mai aveam. Eram doar eu cu prietena; veneam din concediu de la mare.
Undeva pe drum, intr-o intersectie (sens giratoriu parca) 2 semne consecutive care aratau directii diferite. Noroc ca in mijlocul intersectiei trona falnic reprezentantul legii. Intru eu in sensul giratoriu si realizez ca nu stiu pe unde sa ies, asa ca franez sa il intreb de sanatate. Nu am apucat sa spun nimic, pentru ca "organul", parca citindu-mi gandurile, imi zice: "Ba, da' prost mai esti!" Ma iau eu dupa al 2-lea semn, ies din giratoriu si ma opresc cu botul in fata portii unei fabrici...am presupus ca drumul nu trecea prin curtea alora, asa ca mi-am indreptat privirea spre masina de politie parcata in dreapta mea. L-am intrebat pe colegul individului din giratoriu incotro trebuie sa merg, iar respectivul m-a trimis pe drumul de unde venisem. Nu tineam eu minte sa fi ratat vreo intersectie, dar cum reprezentantul legii era foarte sigur ca incolo trebuie sa merg, m-am intors vreo 100 de metri pana la prima benzinarie, unde mi-a explicat cineva pe unde trebuie sa merg. Evident ca nu eram pe drumul cel bun, dar macar nu ocolisem mult si acum stiam ce am de facut. Am mers pana la Slobozia, unde ajunsesem deja pe rosu de ceva vreme, asa ca am oprit sa intrebam cat mai e pana la Buzau. Mai erau 100 km. Era vineri sau sambata seara, deci nici o sansa sa ne puna cineva bani pe card pana luni. Mai aveam cam 3 lei la noi si multe carduri goale. Ne-am oprit la un lukoil si am intrebat-o pe o domnisoara de acolo daca putem sa vedem daca mai sunt ceva bani pe cardurile alea si sa bagam benzina de ei. Domnisoara ne-a raspuns extrem de amabil ca ar fi prea multe tranzactii si e prea scump pentru lukoil si nu merita. I-am facut in gand ceva urari de sanatate valabile pentru toata familia si am mers la urmatoarea benzinarie. Un petrom parca. Acolo am gasit 2 domnisoare dispuse sa ne ajute; au luat fiecare card la mana si au bagat de cat a fost pe el; in total benzina de vreo 12 lei parca. Cu ce mai era in rezervor am calculat eu ca ne ajunge pana la destinatie. Intre timp s-a facut noapte, ar fi trebuit sa fie traficul mai lejer, asa ca am pornit din nou la drum. Undeva, intr-un sat, va un semn cu Buzau inainte. In timp ce studiam semnul de dincolo de intersectie care zicea ca Buzaul e spre dreapta, observ ca nu mai sunt pe drum asfaltat, ci pe o ulita din acel sat; abia atunci am inteles sensul indicatorului de curba periculoasa. Am ajuns in Buzau pe la 12 noaptea cred, cu foarte putina benzina in rezervor si rupti de oboseala, da' am ajuns. Noroc ca am dormit la o prietena acolo si ne-a dat ea ceva bani ca sa ne ajunga pentru restul drumului. Nu a fost vina masinii, ci a piesei dintre scaun si volan...dar a fost o zi interesanta... This post has been edited by deconectat: 21 Apr 2008, 17:25 |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Si zici ca ala voia sa recupereze jiclorul?
![]() Mi-am adus aminte de una: Veneam odata de la Pitesti. Aveam masina de la tata si facusem vreo 20000 de km fara sa-i fac nimic. La un moment dat, aud un zgomot la roata din stanga si mi se aprinde becul de avarii. Am pus frana si am observat ca frana destul de slab. Imi cazuse o placuta. Asa de mult se uzase... Am pus-o la loc, dar n-a stat nici 500 de metri. Era clar ca imi trebuie o placuta. Mi-a dat un nene cu un papuc. De atunci, am niste placute de rezerva in portbagaj ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
costin_bad |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
La DSN-ul din dotare, in primavara lui 2002 am ratacit capacul de plastic de la vasul cu lichid de spalat parbrizul. L-am inlocuit cu un capac de tabla de borcan mic de mustar, de a ras mecanicu' cand m-am dus la revizie.
In vara lui 2007, ma tot uitam pe la caseta de directie, imbinarea cu axul de volan, cand, ce sa vezi, asezat bine-mersi pe dedesubt, pe-acolo, trona capacul cel de plastic, evident plin de praf si altele luate in 5 ani de drumuri pe toate coclaurile. ![]() |
--------------------
suzuki
sx4 glx
2009
|
|
Diac |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Shit... Si eu am pierdut capacul de la bidonul de lichid de spalat parbrizul, si l-am inlocuit provizoriu cu o punga.
"Provizoratul" dureaza de un an jumate si am schimbat de doua ori punga! This post has been edited by Diac: 22 Apr 2008, 13:00 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
GIC |
![]()
Post
#50
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 930 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
pasparache |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu, mecanicu' lu' Pește:
Aveam o dacie din '83, ștergătoarele mergeau când vroiau ele, experiență zero. Desfac mecanismul ștergătoarelor de sub bord, mă chinui 2 ore, îl studiez, îl ung, îl motez la loc și fac proba: ștergătoarele mergeau aiurea, mai mult pe capota motorului decât pe parbiz, gata să se rupă ![]() Mă sperii, opresc, demontez din nou (numai o oră de data asta), montez mecanismul în casă (aduc și bateria), studiez mai atent, revin și montez din nou pe mașină, de data asta cu mai mult succes (umblasem inclusiv la manivela motorașului iar poziția de repaus era complet aiurea). 29 May 2009, 10:38: Eu, elev la școala de șoferi, coducere pe timp de noapte: Instructorul: - Și acum ia total dreapta! Eu (preocupat, emoționat, speriat) învârt de volan spre dreapta cu mișcări rapide, precipitate. Se aude o trosnitură dar n-o bag în seamă, nici instructorul. Câteva minute mai târziu: Instructorul: - Și acum semnalizează dreapta! Eu caut maneta semnalizatorului dar n-o găsesc. Instructorul: - Hai semnalizează odată! Eu: - Nu e, nu găsesc semnalizatorul! ... La "total dreapta" am agățat cu mâneca hăinii maneta semnalizatorului și am rupt-o ![]() This post has been edited by pasparache: 29 May 2009, 10:38 |
--------------------
Dacia Logan
Ambition 1.6MPi
- B-96-TGV Unde se duce mincarimea cind te scarpini?
|
|
Diac |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(Diac @ 22 Apr 2008, 12:58) Shit... Si eu am pierdut capacul de la bidonul de lichid de spalat parbrizul, si l-am inlocuit provizoriu cu o punga. "Provizoratul" dureaza de un an jumate si am schimbat de doua ori punga! La un an si ceva dupa acest post in sfarsit am schimbat si eu punga.......cu un capac de tabla de la un borcan de mustar ![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Sony |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Dupa ce ai bagat mustaru' in radiator.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Executron |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Diac |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Merced |
![]()
Post
#56
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ba adevaru' ca ca la Dacia unui amic cu bloc d-ala "nou" care are manete de plastic am reusit si eu sa-i rup maneta de semnalizare. Si dupaia am lipit cu Super Glue incercand sa-l pacalesc pe altu' care s-a urcat la volan ca a rupt-o el. Ce fata facuse saracu' cand a ramas cu ea in mana, dupaia se uita el mai bine si zice "Ba ce dracu', asta are deja lipici pe ea?"
![]() In timp ce eu si proprietaru' stateam in spate, pe drum spre Bucuresti cu niste beri in mana. ![]() Faze am patit in 2007 cand am plecat prin tara cu rabla, pana de doua ori la rand in mijlocul pustietatii, la prima a reusit un berbec sa rupa cricu'. Dupaia pe parcurs cu franele, am plecat de doua ori din parcare fara lichid din cauza garniturilor de cacao pe care le-am tot prins si la curba de 90 de grade de la iesire era sa raman cu maneta franei de mana in... mana de speriat, desi n-aveam cine stie ce viteza, insa mi-era sa nu vina unu' sa ma zboare. Cu masina aceluiasi amic de care am zis initial am reusit sa ramanem fara o placuta de frana care s-a incapatanat sa se bage intre disc si aparatoarea aia de tabla chiar dupa ce facusem plinu' intr-o noapte sa plecam spre munte. Am stat in benzinarie pana la 3 sa o scoatem, mai mult am cioplit la ea, timp in care se aduna lume in "birtul" din benzinarie si se uitau la noi ca la filmele cu Stan si Bran. Si mai sunt, daca-mi mai aduc aminte mai postez. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Eu am avut parte de o experienta mai putin comica dar a drak de urata.Eram in Italia de 3-4 zile.Nu cunosteam nici limba frizerilor si nici strazile.Am mers cu sotia si cu sora mea la un super-market sa facem cumparaturile(la fix 12 km de casa).Ok..am facut cumparaturile ne-am intors la masina.Cand am deskis porbagajul ca sa pun sacosele cu ce am cumparat trec prin spatele meu niste taranoi de cea mai joasa spetza(romani).
-Baaiii...mai merge dacia?..Mai ajungi cu ea acasa? Le-am explicat ca nu sunt "bai" cu mine si ca nu ne strim de o viata si mi-am vazut de treaba(timp in care taranoii stateau rezemati de un bmw din 2000(masina preferata a taranoilor ajunsi in tarile calde). Pun contactul masina porneste la prima jumatate de keie dar cu o problema.Statea la relanti la 4000-5000 ture. Am oprit repede motorul si am ridicat capota(taranoii deja radeau) Ca sa scurtez povestea...nu am batut taranoii care mi-au facut 1000de draci si nici nu am abandonat masina.Dupa o ora jumate am vazut ca s-a rupt stutul de la sevofrana(la cerere pot atasa poze cu stutul rupt) L-am lipit cu super atack si am mers pana acasa cu 20 km/h ca sa o pot opri n conditii de siguranta cu frana de mana. Prostia aia de plastic costa 7 lei in rom.Dar acum ma intreb....daca se rupea noaptea in Austria pe autostrada.....? |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
XanRO |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 16 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca e de ras cu Stan si Bran trebuie s-o zic si eu p-a mea.
La intersectia Calea Rahovei cu Trafic Greu (McDonalds) cand opresc la stop simt ceva ciudat la frana, se bloca roata, mai mergea putin, se mai bloca,iar isi dadea drumu, un fel de ABS. Stiind ca n-am ABS in dotare, am facut dreapta pe Trafic Greu si fiind liber Sambata pe la amiaza incep teste de frana - concluzia, s-a dus naibii frana. Continui pana la Filaret in autogara si iar teste de frana - se manifesta mai dubios cand luam maxim de volan. Precizez ca toate astea le facusem fara sa ma dau jos din masina. In parcare la Filaret ma dau jos si ma minunez: toata roata dreapta fata si interiorul aripii erau negre de ulei. Am zis ca aia e s-a dus dracu si ma indrept spre primu service cu 20km/h. Ajung acolo, isi fac si baietii cruce si incepe diagnosticarea: servofrana nu, servodirectie nu, de la motor nu, de la amortizor nu, de la nimic. Concluzia, calcasem pe o punga de ulei in dreptul McDonalds, ca am gasit urmele cand m-am intors. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
2006
- B-XX-XXX
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#59
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
E o zicala: ce isi face omul cu mana lui se numeste lucru manual. Acum vin si intreb, dar daca ti-o faci cu mana altuia cum se numeste?
Azi un angajat PETROM, serviabil baiat, s-a oferit sa alimenteze el in locul soferului (tatal meu). Intreaba: Motorina? I se confirma: Motorina. Dupa vreo 2 ore, si cam 20 km, incep niste manifestari dubioase. Se consulta bonul peco pe care scrie: 95 FARA PLUMB!!! Sa fac criza de nervi nu alta! In acel moment eram in service dacia, cu o alta problema. Le explic astora ca mai mult ca sigur am pus benzina, ei recomanda clar schimbare de filtru de motorina si golire rezervor. Noroc cu criza mondiala ca nu am cumparat decat de 20 lei (aproape 6l), si cu ce a fost in rezervor s-a facut un amestec cam 1:1. Ma duc la petrom, vorbesc cu o angajata, aia isi cheama sefa, asta il cheama pe Costel, care costel incearca sa se scoata ca nu a pus el benzina ca asa am comandat noi, ... eu incep sa ma enervez, le zic ca am masina in service si ca nu discut, ei trebuie sa plateasca. In cele din urma Costel e bun de plata 220 lei reparatia si 20 lei benzina convertita in motorina! Ca eram cu rezervorul gol si m-am dus cu un pet inapoi sa imi dea benzina. Ba chiar ma intreaba sefa petrom, daca mai doresc returnarea combustibilului?! Concluzii: Eu mi-am pierdut 4 ore aiurea, Costel munceste o juma de luna moca, si serviceul dacia e fericit ca a facut 220 lei intr-o zi de relaxare totala cum e sambata. A, concluzia 2: Ori pui cu mana ta combustibil, ori nu pleci de langa masina si stai langa individ cu ochii pe el ca pe butelie!!! PS: cam acum un an o gagica era sa imi faca aceeasi figura, noroc ca am observat-o la timp. Motorina doriti? Scuze, mama are masina la fel (model/culoare) si ea cumpara benzina hi hi hi! Succesuri! |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Acum 2 ani montasem GPL la dacia 1310 din 98 a lui taica-miu, el imi lasase banii sa fac montajul si plecasera in concediu prin Europa. Cum Clio nu avea GPL, imi convenea de minune sa fac plinul la dacie cu 60 de lei (1.5 lei era gazul pe atunci), asa ca abandonasem Clio in parcare. Pe vremea aia nu aveam cine stie ce salariu, se simtea bine la buzunar un plin de benzina.
Vine week-end-ul, era frumos afara (tot mai era), zic eu:"Hai pana la Iasi", ca tot aveam prieteni pe acolo si aveam unde sa stau. Am luat si un prieten cu mine la drum. Ma duc la benzinarie, fac plinul la gaz, ies din oras pe la Metro, incep si-i dau 110-115 (mai mult de 120 nu urca dacia nici s-o omori, nici pe benzina), fac eu la stanga spre Cuca, trec de padurea Garboavele, mai merg cateva sute de metri si aud un zgomot metalic din spate ce nu disparea. Ma gandesc ca e de la extinctorul P3 de il avea taica-miu in portbagaj care se balanganea pe acolo. Trag pe dreapta, ma dau jos din masina si vad un abur care iesea din surubul-tub de la antifurtul tub de la roata stanga-fata. Mi-am zis: "e groasa treaba", dar ma gandeam ca e ceva obisnuit la dacie si m-am dus spre portbagaj sa vad ce e cu extinctorul. Din pacate nu era de la el, ci de la roata. Dau cu piciorul in roata si vad ca avea joc. Mi-a cazut cerul atunci, am realizat ca nu mai pot sa merg asa. Tubulare, presa, etc, nu aveam la mine, aveam doar 2 seturi de chei fixe, un ciocan, cutit, niste sarma, etc, ce gasesti normal printr-o dacie, dar nimic care sa ma ajute. Vad eu care e treaba, pun cricul la loc si intorc, caci nu aveam nici 20 de km de cand plecasem de acasa. Intorc si mai merg vreo 200 de metri, cand aud alta bocanitura de pe spate si simt cum incepe masina sa se balangane. Am vazut acum ca nici acasa nu mai pot sa ajung, asa ca sun un prieten. Acesta, posesor de flex, bormasina si generator de curent, le-a pus in masina, l-am trimis sa ia un set de rulmenti pentru spate si i-am explicat cum sa ajunga. A venit el dupa vreo ora, cu ce i-am cerut, si ne-am apucat sa dam jos roata, apoi piulita de la tambur, apoi sa taiem restul de rulment, care se sudase acolo, altfel nu puteam scoate tamburul. In fine, toata treaba a durat vreo 4 ore (incluzand si un drum dus-intors pana in oras) si, dupa ce am dat in sfarsit tamburul jos si acum curatat cu flexul resturile de rulment, am constatat ca si rulmentul mare (din capat) are si el joc. Dar presa, NEMA ca sa-l scoatem. Cum era vineri seara, deja se facuse ora 6 (plecasem la 2 din Galati, teoretic ar fi trebuit sa fi fost ajuns in Iasi la ora aia), am decis sa pun alt rulment mic si sa ajung usurel inapoi in Galati. Am ajuns pana la urma acasa, am facut repede un dus, ne-am spalat (ca doar eram plini de vaselina cu totii), am transferat tot ce aveam din dacie (lasand-o si cu plinul de gaz facut) in Clio si am plecat. Am oprit doar la benzinarie, tin minte si acum ca pe bon scria 19:09, unde am facut plinul. De draci ca pierdusem atata timp pe camp, i-am dat tare, cel putin pana la Barlad, pe drum judetean, unde la un moment dat am simtit ca sunt cu rotile din fata in aer pe la 160 la ora, dar am ajuns in 2 ore si jumatate la Iasi, cale de 230 de km. De atunci n-am mai plecat cu dacia la drumuri mai lungi de 50 de km, si atunci aveam grija sa am la mine bani suficienti sa iau maxi-taxi in caz ca raman in drum. Daca e sa raman, pur si simplu, o imping in sant si fac semn la primul maxi-taxi care trece pe drum. Vad eu dupa-aia cum aduc cotoarba inapoi acasa. Am mai vrut acum un an sa trec granita pana la Reni, in Ucraina, cu ea (vreo 30-40 de km in total), tot cu dacia, dar nu m-au lasat vamesii, pe motiv ca nu eram eu proprietarul si n-aveam procura. Acu, cine stie ce se mai intampla daca ramaneam cu ea pe pamant ucrainean. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 04:24 |