Se poate pune robinet la caloriferul interior ?, se face cam cald in habitaclu...
![]() ![]() ![]() |
Se poate pune robinet la caloriferul interior ?, se face cam cald in habitaclu...
tud. |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
S-a discutat pe aria Logan. E același lucru.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#3
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
S-a discutat si pe aria DSN
![]() Nu este benefica ... de ce ? Prin faptul ca apa circula prin calorifer , apa din motor are aceeasi temperatura . In schimb , daca opresti acest circuit , apa clocoteste la mijloc si pana ajunge la termostat ai sanse sa arzi garnitura de chiulasa ![]() Daca iti baga aer cald desi e pe rece , vezi ca in dreapta ( la piciorul stang al pasagerului din dreapta ![]() Bafta si sper ca te-a ajutat postul meu ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
tud. |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
aha,multumesc de informatie,cam asa e si la mine .... jos baga aer cam cald si sus baga mai rece ,asta cu a/c pornit,am sa ma uit mai atent sa il reglez daca este din cauza asta..
![]() |
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
SYL |
![]()
Post
#5
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
La mine se inchid perfect cele 2 clapete (pt cine a vazut un blco de climatizare desfacut intelege despre ce e vorba), chiar se aude cum se lovesc cele 2 clapete cum se lovesc una de alta cnad se inchid. In plus, cand am demontat blocul de climatizare am imbracat cele 2 clapete cu folie pee pe ambele parti, ca sa izoleze mai bine...Si chiar si asa, tot se mai incalzeste cat de cat aerul care trece prin blocul de climatizare...
Dupa caldurile de anul trecut am pus robinet la calorifer(nu mai facea fata aerul conditionat, mai ales daca masina statea parcata in soare), dar nu l-am folosit de inchis decat de vreo 2 ori, pt ca il pusesem dupa ce trecusera temparaturile extreme...Dar ca idee, se simte o difernta cand e f cald. Liviu de pe forum avea la DSN robinet si mergea mult cu el pe inchis si era multumit de rezultat. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#6
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Sper sa nu gresesc , dar parca Liviu avea si un sistem prin care apa circula prin motor
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
tud. |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
io nu inteleg aici ceva..poate ma luminati voi..
ce traseu are antigelul prin sistemul de racire si dece ar dauna un robinet la calorifer? |
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
SYL |
![]()
Post
#8
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#9
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
si eu am robinet ce separa circuitele.era montat(sub capota) cand am cumparat mashina.
anu trecut(vara) l-am inchis si astfel nu mai circula apa prin radiatorul de incalzire.nu am avut probleme cu racirea motorului.practic,se scurteaza traseul din interiorul masinii(circuitul de racire.) daca am timp,ii fac si o poza pt cine e interesat. |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
tud. |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
da,daca poti fa o poza te rog
![]() |
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#11
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
salutare!!!am revenit cu 2 poze ale robinetului!sper sa intelegeti cam cum e.
sper ca rezolutia e buna,am facut pozele cu mobilul,sper sa va fie de folos.repet:eu ,vara trecuta am inchis robinetul,si motorul a functionat normal. SUCCES ![]() Attached thumbnail(s) 042408194324.jpg ( Size: 350.06k ) Number of downloads: 1445 042408194407.jpg ( Size: 321.48k ) Number of downloads: 1529 |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
tud. |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
mda..VREAU SI EU !!!
|
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
SYL |
![]()
Post
#13
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Cam tot acolo am si eu robinetul si e tot robinet de berlina, pt bord CN, dar eu am taiat din partea aia de metal care venea in plus...
@cosmin_ms curge pe la robinet antigel sau mi se pare mie, e doar murdarie ? |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tud. |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
deci ca sa ma lamuresc si eu
![]() cand ma duc in targ ce sa cer ? si nu afecteaza cu nimic daca pun robinetul ? |
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#15
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
pt SYL: o fi curs candva
![]() ![]() ![]() pt tud. :am mai scris:in cazul meu nu am simtit nici o diferenta(inafara bineinteles ca se incalzeste dimineata mai repede motorul)....insa nu stiu ce tip de robinet e ala(si unde nu cunosc ..nu ma bag...) spunea SYL ca e de berlina cu bord CN...eu asa am cumparat masina. |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#16
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cel de Berlină are 3 racorduri.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
este robinet pentru bordul model CN ... o teava de intrare si una de iesire! ceri robinet pt bord cn te uiti la el sa fie cum am scris.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
SYL |
![]()
Post
#18
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tud. |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
bun,si de montat fac in felul urmator:
tai furtunul ala in 2 si pun robientul cu 2 coliere ? |
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
SYL |
![]()
Post
#20
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Da...Vezi ca robinetul are o iesire mai subtire si alta mai groasa. Sa ai grija la iesirea subtire, pt ca e riscul sa scape furtunul sau sa se piarda antigel....Eu, daca tin minte bine, am pus pe iesirea subtire niste "teflon"(cred ca asta e denumirea corecta; e ca o banda ingusta alba si e folosita pt izolatii la calorifere, instalatii sanitare, etc, in locul caltilor).
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#21
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(cosmin_ms @ 24 Apr 2008, 22:38) pt SYL: o fi curs candva ![]() ![]() ![]() pt tud. :am mai scris:in cazul meu nu am simtit nici o diferenta(inafara bineinteles ca se incalzeste dimineata mai repede motorul)....insa nu stiu ce tip de robinet e ala(si unde nu cunosc ..nu ma bag...) spunea SYL ca e de berlina cu bord CN...eu asa am cumparat masina. Oare de ce ? ![]() Daca tot vreti sa faceti asa ceva , faceti macar un sistem prin care sa circule apa ( o teava ) ! This post has been edited by cosmin_2300: 25 Apr 2008, 17:33 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#22
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
nu inteleg nimica!!!
![]() |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Aceeasi problema o are si Peugeot-ul, din constructie. Vreau sa montez si eu un astfel de robinet, dar voi lua cu 3 racorduri, cand il inchid nu seintrerupe circuitul lichidului ci doar se scurtcircuiteaza radiatorul interior.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#24
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
daca bine am vazut eu,si la supernova sunt doua furtune care merg spre interior.eu cred ca unul e special pt radiatorul de incalzire,ala de e pus robinetul pe el.celalalt facand circuitul motorului.cel putin asa se vede...
![]() |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#25
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Circuitul de răcire, reperul 5 fiind caloriferul:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=61931 Soluția optimă: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=61880 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=62222 Pozele aparțin lui han_1.6 mpi. Toată discuția aici: http://www.daciaclub.ro/obturarea-calorife...-t82236-s0.html |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#26
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
din schema grafica cu circuitul de racire..daca aia e la supernova,nu vad nimic gresit in montarea unui robinet ,asa cum e la mine..practic blocheaza accesul pe radiatorul de caldura,apa avand pe unde sa circule,se elimina doar un traseu,neavand treaba cu racirea motorului..dovada e ca la mine functioneaza perfect.din punctul meu de vedere,tipul respectiv s-a complicat mai mult decat era necesar,efectul fiind acelasi.
e parerea mea! respect ps:totusi,teoretic,e mai buna ideea cu aia 4 robineti.teoretic ![]() This post has been edited by cosmin_ms: 30 Apr 2008, 11:39 |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#27
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
3 robineți.
Ca să te lămurești de ce nu e bine la tine, citește linkul... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
costi |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SYL @ 22 Apr 2008, 20:20) La mine se inchid perfect cele 2 clapete (pt cine a vazut un blco de climatizare desfacut intelege despre ce e vorba) La mine (SN Europa) pe orice pozitie (din 3) as pune butonul de aer, imi intra aer pe la picioare; stiu sigur ca nu asa a fost de la inceput? ce naiba s-a blocat si unde umblu ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#29
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Desfaci plasticul din lateralul consolei, la picioarele pasagerului. Acolo se află o tijă, ce acționează printr-un mecanism gen cremaliera un tambur din interiorul cutiei de climatizare. Acel tambur comută difuzarea aerului spre cele 3 zone. Probabil mecanismul e "sărit de la punct". Se poate să aibă un marcaj pe tijă și rotiță (un punct alb era la mine). Dacă nu, miști rotița până obții direcționarea corectă, apoi corelezi poziția butonului de comandă cu a tijei și le interconectezi.
![]() Deasemenea, e posibil ca mecanismul din spatele butonului să nu mai lucreze corect. Cablul bowden are obiceiul de a sări la mine... This post has been edited by MAERSK: 2 May 2008, 13:43 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
costi |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
multumesc ! am umblat la buton odata...... pesemne ca acolo-i buba...
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:05 |