Zgomot cand deccelerez, Probleme
![]() ![]() ![]() |
Zgomot cand deccelerez, Probleme
intravenos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|||
Vlady |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 December 07 ![]() |
Pentru a schimba amortizoarele iti trebuie o presa pentru a comprima arcurile.
|
--------------------
******
******
******
- ******
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
e o bataie la una din bucsile de la bascule.
Trebuie verificat.Acea bataie o am si eu. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
intravenos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe spate nu e nevoie de presa...eu le`am schimbat fara presa. Pe fata sigur imi trebuie. Cele de le`am schimbat erau Bilsteain ...cum imi dau seama daca sunt pe gaz...si ca sunt uzate...ca acum parca nu par uzate
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
intravenos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu o problema, care imi poate spune cu ce desfac si eu bieleta.. cu ce fel de cheie... si cum desfac piulta de la amortizorul fata ..cea de sus !!!
|
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Bieleta cu o cheie si un mox
![]() desfaci cele 2 suruburi de pe port-fuzeta apoi desfaci din partea de sus a amortizorului(mai exact pe "oala" de pe fata) cele 2 suruburi.nu desfaci surubul amortizorului ca nu va iesi bine deloc. dupa ce ai desfacut toate astea, scoti ansamblul de arc cu amortizor cu totul. Acum poti desface acea piulita in mai multa siguranta.Oricum iti trebuie presa . eu am folosit o menghina si 2 spalieri ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Cel mai bine slabesti intai piulita de la amortizor,cu roata pe pamant.Eu m-am chinuit o gramada prima data si nu am scos piulita decat cu dalta si ciocanul.Ai nevoie si de un inbus de calitate.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 3 Mar 2008, 21:10) Cel mai bine slabesti intai piulita de la amortizor,cu roata pe pamant.Eu m-am chinuit o gramada prima data si nu am scos piulita decat cu dalta si ciocanul.Ai nevoie si de un inbus de calitate. e prea periculos, atat pentru tine cat si pentru masina.gandeste-te ca e comprimat arcul ala acolo.mai bine il desfaci din acele 2 surubele de sus , il dai jos si-l duci intr-un loc sigur. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
intravenos |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Treba e cum desfac bieleta..ca din brat nu are rost ca se invarte in gol in nuca aia ....???? exista vreo cheie speciala...peunde se gaseste ?
|
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
Vlady |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 December 07 ![]() |
Pai tocmai cum a spus si Apollo, iti trebuie un mox si prinzi cu el "nuca", oricum e o pozitie foarte nasoala o sa te chinui putin, dupa ce o montezi pe cea noua sa mergi sa ti faci unghiurile.Vezi ca la amortizor(dupa ce l dai jos cu arc cu tot), sus la piulita, axul are loc pentru imbus, poti tine contra cu imbusul si desfaci usor piulita.
|
--------------------
******
******
******
- ******
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
cateva poze.in caz de am gresit, sa faca cineva un "edit" la ele.sper sa va ajute.
Attached thumbnail(s) SA000063.JPG ( Size: 121.88k ) Number of downloads: 128 SA000064.JPG ( Size: 131.62k ) Number of downloads: 141 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
intravenos |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Merci mult. Am reusit sa le dau pe alea vechi ...printr`o metoda ciudata ... am sudat nuca.. si din partea dinspre capatul de bara cu un mops. La strans am reusit cu mopsul.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
moX.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
intravenos |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
MOPS - S.n. Clește cu fălci curbate folosit la strângerea țevilor, a vanelor etc. În cadrul operațiilor de montare. – Din germ. Mops.
Sursa: DEX '98 ..... deci MOPS |
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
apollo iti curge ulei din cutie pe la axele de comanda ,
cat despre bieleta aia se strange numai cu cleste mox , (vorba lui catalin) |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
mops
|
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
apollo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mersi Mihai.Voi face exact cum mi-ai zis.Sper sa reusesc.
Cat de chior pot fi sa nu observa asta ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
APOLLO...tot timpul intelegi pe dos.Am spus ca se slabeste piulita,adica e bine sa te asiguri ca ea se desface dupa ce dai amortizorul jos.Eu m-am chinuit la primul cu N mox-uri,dalti si alte minuni.Era cat pe ce sa il pun la loc dar pana la urma am reusit.La al doilea am reusit sa slabesc piulita direct pe masina si treaba a mers super.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
apollo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
de ce nu ai zis asa de prima data?merge si cum ai zis.
Nu inteleg pe dos.Inteleg ceea ce zici.Specifica, ca sa nu ajungem in discutii contradictorii ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
cristidb |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand schimbi amortizorul se desface piulita de sus cu o inelara de 22 si un inbus bun. Obligatoriu se va folosi o presa de arcuri.
Singurul unghi reglabil este convergenta. Unghiurile de fuga si de cadere se corecteaza prin schimbarea basculei. Eu am dat jos caseta cand am schimbat bielete, e mai comod asa. Daca amortizorul e pe gaz (gaz+ ulei de fapt)se ridica singur axul. Daca e pe ulei axul ramane in amortizor. Nu cred ca mai gasesti amortizoare pe ulei. Monroe sunt putin mai moi si le recomand. Bilstein sunt mai tari. Ambele tin destul de mult. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
inteleg ca bieleta de directie mai are o articulatie in partea dinspre caseta
ce fel de articulatie e? elastica ? e o rotula ? ce efecte are uzura ei asupra directiei si modului de comportare al masinii ? |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
cristidb |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Bieleta are 2 articulatii tip rotula, una spre caseta si una la capatul de bara. Ambele dau joc la directie cand sunt uzate. Desteptii au facut partea dinspre caseta a articulatiei rotunda, nu ai cum sa o strangi cu cheia. De asta trebuie folosit un cleste mops. Multa minte au avut cand au proiectat asa o piesa.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
eu nu percep un joc la directie
nu trage in nici o parte cand iau mainile de pe volan nici la franare nici la accelerare problema mea e ca , dupa ce am schimbat bucsele si pivotii (cu exceptia bieletelor de directie) simt denivelarile la fel (adica zgomotos cumva) si ma gandesc ca un joc la bielete e posibilul vinovat in alta ordine de idei la un anumit unghi de viraj, doar pe loc, apare un hop (in axul volanului se simte cred) ce parere aveti? |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
cristidb |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Zgomot la denivelari - verifica scutul. Are prostul obicei sa se slabeasca si face zgomot.
Volanul se roteste cu hopuri - crucea de la axul volanului sau rulmentii de la amortizoare. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#25
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bieleta are o singura articulatie tip rotula , si este gacuta torunda pentru ca se poate strange bine cu clestele mox , mops , si cum mai vrei sa i spui , si are o saiba de blocare ale carei margini se deformeaza , deci nu vad rostul strangerii ei la un cuplu foarte mare , a doua articulatie nu este a bieletei este exact cum se aude a capului de bara separat de bieleta , se monteaza separat de bieleta se uzeaza separat de bieleta , si doloseste la reglarea paralelismului
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
intravenos |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Unde sunt rulmentii de la amortizoare ???? ca eu am vazut in partea de jos a arcului .. doua garnituri... mai ciudate de plastic...sus nimic
|
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
apollo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
sus sunt.acolo pivoteaza.
acum nu mai sunt sigur, dar parca sunt cu rulment si fara rulment. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
cristidb |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Sunt in partea de jos a arcului, intre flansa pe care se sprijina arcul si amortizor.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
apollo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
intravenos |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Ok ..jos acolo.. da numa rulmennti nu imi par aia mie. E posibil sa fie fara ?
|
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 05:44 |