DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> tacanit, TACANIT LA ACCELERARE VIOLENTA

Hacker
post 16 May 2008, 22:56
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Am rezolvat problema. Am facut din nou reglajul iar acum e bine. Cu pornirea nu am rezolvat. Porneste tot greu. O fi semne de Bobina ?


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 18 May 2008, 07:55
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Reglarea aprinderii cu stroboscopul poate evidentia alte defecte (amestec incorect, bujii sau bobina cu probleme,etc) sau poate sa duca la precizarile lui Mondiru (pornirea cu soc la motor rece, vapour-lock, etc.). NU CRED ca o AT01 sau AT011 inrautateste mersul motorului, ci (verificat pe AT011) imbunatateste. Cand o masina are uzuri, reglarea dupa ureche a avansului duce la adaptarea acestuia la uzurile existente, iar reglarea ca la carte (cu aparate si valori date) evidentiaza problemele mascate de un reglaj dupa ureche ce se adapteaza la situatia data. Incercati sa reparati cauza, nu efectul, gandind nemteste, nu romaneste!


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 18 May 2008, 09:42
Post #33


torquemada


Group: Members
Posts: 1.902
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Porneste mai greu din cauza avansului reglat "dupa ureche"(boala romanilor). Incearca sa-l reglezi ca in biblie (Mondiru) si daca apoi nu pornesti atunci incerci alte metode.

Pana atunci verifica aste:

Attached thumbnail(s)
Motor___diag.jpg ( Size: 483.96k ) Number of downloads: 40
Motor___control1.jpg ( Size: 825.79k ) Number of downloads: 36
Motor___control2.jpg ( Size: 794.75k ) Number of downloads: 30


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 May 2008, 12:39
Post #34


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Dupa ureche la relantii se poate regla dar trebuie scos furtunul de la avansul vacumatic sa se observe daca scade turatia daca nu scade e avansul mare. La turatie mare peste 3500 de ture se poate regla iar avansul fiindca depresiunea in capsula vacumatica v-a fi nula implicit v-a luca avansul centrifugal si asa poti trage perfect aproape de limita avansul . Aici ar trebui un turometru analogic sau digital pentru vizualizarea turatiei. Dar cel mai optim e dupa stroboscop cu defazare gradelor si cu afiseara in acelasi timp a turatiei loat de pe prima fise a cilindrului nr .1.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 11:22
Forum Renault