tacanit, TACANIT LA ACCELERARE VIOLENTA
![]() ![]() ![]() |
tacanit, TACANIT LA ACCELERARE VIOLENTA
Hacker |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|||
adrianne |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Reglarea aprinderii cu stroboscopul poate evidentia alte defecte (amestec incorect, bujii sau bobina cu probleme,etc) sau poate sa duca la precizarile lui Mondiru (pornirea cu soc la motor rece, vapour-lock, etc.). NU CRED ca o AT01 sau AT011 inrautateste mersul motorului, ci (verificat pe AT011) imbunatateste. Cand o masina are uzuri, reglarea dupa ureche a avansului duce la adaptarea acestuia la uzurile existente, iar reglarea ca la carte (cu aparate si valori date) evidentiaza problemele mascate de un reglaj dupa ureche ce se adapteaza la situatia data. Incercati sa reparati cauza, nu efectul, gandind nemteste, nu romaneste!
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
torquemada |
![]()
Post
#33
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Porneste mai greu din cauza avansului reglat "dupa ureche"(boala romanilor). Incearca sa-l reglezi ca in biblie (Mondiru) si daca apoi nu pornesti atunci incerci alte metode.
Pana atunci verifica aste: Attached thumbnail(s) Motor___diag.jpg ( Size: 483.96k ) Number of downloads: 40 Motor___control1.jpg ( Size: 825.79k ) Number of downloads: 36 Motor___control2.jpg ( Size: 794.75k ) Number of downloads: 30 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Dupa ureche la relantii se poate regla dar trebuie scos furtunul de la avansul vacumatic sa se observe daca scade turatia daca nu scade e avansul mare. La turatie mare peste 3500 de ture se poate regla iar avansul fiindca depresiunea in capsula vacumatica v-a fi nula implicit v-a luca avansul centrifugal si asa poti trage perfect aproape de limita avansul . Aici ar trebui un turometru analogic sau digital pentru vizualizarea turatiei. Dar cel mai optim e dupa stroboscop cu defazare gradelor si cu afiseara in acelasi timp a turatiei loat de pe prima fise a cilindrului nr .1.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 11:22 |