accelerare intarziata urmata de smucitura la 1,5dci
![]() ![]() ![]() |
accelerare intarziata urmata de smucitura la 1,5dci
pepyno |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
In ce treapta si de la ce turatie accelerezi cand face asa?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
pepyno |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
indiferent de treapta. treaba se intampla atunci cand demarez, atunci cand vreau sa " ma dau la ea".
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
Ampt |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Turbosuflanta a fost verificata ?
This post has been edited by Ampt: 20 Oct 2010, 10:33 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
pepyno |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
da, a fost verificata si turbosuflanta si EGR. a fost pusa pe tester si acolo ies toate bune. nu face mereu treaba asta dar o face destul de des incat sa fie deranjanta.
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
Ampt |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Filtrul de motorina cand a fost schimbat ultima oara ?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Agrig |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.057 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pedala acceleretie, cablu, "potentiometru " cu contacte aiurea?
Bafta, Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Care cablu?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.057 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Cablu pedala "potentiometru" daca are.
Daca nu ceva de legatura intre pedala si potentiometru. Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
pepyno |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
filtrele si uleiul sunt schimbate inainte de termen.
legaturile dintre pedala si potentiometru au fost verificate si nu s-a gasit nimic suspect nici acolo. |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
ady24 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Dar la injectoare s'a facut testul cu eprubetele ? Cred ca e vorba de vre'un injector mai suparat.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(pepyno @ 20 Oct 2010, 11:27) salutare, am si eu o problema la un logan 1,5 dci, 65 cp. masina are 35.000 km si de ceva timp imi face figuri. in momentul in care accelerez ( nu mereu) are o perioada in care pur si simplu motorul nu se tureaza , avand o intarziere de cateva secunde dupa care pleaca cu smucitura scotand si mult fum( cel mai probabil datorita amestecului de aer putin si motorina multa). pe testere nu apare nimic in neregula. precizez ca nu se pune problema de subturare fiindca merg cu ea mai mult sportiv. motorina e de la petrom, de acolo alimentand de cand am luat-o adica din anul 2006. stie cineva vreo rezolvare? Efectul asta se cheama Turbo-Lag. Motorul n-are nici pe dracu. Asa se manifesta toate motoarele supraalimentate (cu exceptia celor cu cate doua turbine)... Ca sa intelegi fenomenul... http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger This post has been edited by Sp!ke: 24 Oct 2010, 17:16 |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Turbo-lag-ul la traznaia de dCi nu se poate manifesta atat de evident, mai ales in conditiile in care pepyno zice ca nu merge subturat.
Si daca era turbo-lag, posesorul sesiza intarzierea de cand a cumparat masina dar in cazul de fata a aparut o anomalie, drept urmare nu mai putem califica fenomenul drept "normal". This post has been edited by Danny_bb: 24 Oct 2010, 17:54 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Inseamna ca dci-ul meu e defect din nastere...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
pepyno |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
nu cred ca este de la turbo-lag fiindca ar fi facut asa de la inceput nu de la 35.000km.
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Hai sa-ti povestesc o chestie ce multi s-au ferit s-o spuna. De ce? Habar n-am! Dieselul "se lasa" dupa vre-o 30000 km. Abia atunci simti ce poate motorul cu adevarat. De ce? Pentru ca lucreaza intr-un regim mult mai lent decat un benzinar si toate componentele se uzeaza mai greu decat la un benzinar. Daca unui benzinar ii trebuiesc vre-o 6-8000km pentru a-si face oglinda (a se citi nivelarea pieselor aflate in miscare) pe cilindri si pe arbore si pe axul cu came, unui diesel ii ia mult mai mult pentru ca se invarte la un regim de turatie mult mai scazut decat al unui benzinar. Cel putin la mine, pana in 30000 aveam un consum exterior de peste 5%, si recunosc, ma cam ofticam cand auzeam amici cu consumuri de 3L%, 4L% samd. Ei bine, dupa 30000 am avut o surpriza extrem de placuta sa constat ca motorul trage mult mai bine, si surpriza, consumul a scazut cu cel putin 1L%! Am intrat in panica pentru ca aveam aceeasi senzatie ca si tine! Nu trage in turatii mici, dar ma arunca in portbagaj la turatii de peste 2000. Explicatia e simpla. Dupa 30000km, motorul nu mai intampina frecare mare si se tureaza mai repede, turbina prinde viteza ceva mai greu fata de cum te-ai obisnuit tu si furnizeaza presiunea de aer necesara numai cand intra in regim normal de turatie si atunci, surplusul de aer din camera de ardere, genereaza smucitura de care spui tu (asta se cheam turbo-lag). Motoarele pricopsite, mai au o turbina, mai mica, ce mentin o presiune de aer ridicata si la turatii mici tocmai pentru a diminua turbo-lag-ul.
In concluzie... stai linistit, masina n-are nimic... This post has been edited by Sp!ke: 25 Oct 2010, 20:01 |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
pepyno |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
sp!ke, poate ca ideea ta e buna dar totusi la mine cred ca e o problema. am mers si cu alte dci-uri treute de 30.000 km si nu am simtit aceeasi problema. oare acelea nu au turbo-lag?
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
radunre |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Asa cum a mentionat si Agrig mai sus, problema vine 95% de la potentiometrul pedalei de acceleratie, cel mai sigur e sa o inlocuiesti temporar eventual dezmembrari.
Si eu am o problema asemanatoare care se manifesta aleator dar mai des in perioada rece, este departe de un turbo-lag si cel ma tare se simte la schimbarea vitezelor 1->2 fiindca respectivul raport implica o puternica frana de motor. Cand apare mai des (1-2 ori pe zi), fac 10-15 curse complete de pedala (rapid) si i-si revine pt. 1 saptamana. Cand e cald face odata/luna. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
PaulT |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sp!ke @ 25 Oct 2010, 20:59) Hai sa-ti povestesc o chestie ce multi s-au ferit s-o spuna. De ce? Habar n-am! Dieselul "se lasa" dupa vre-o 30000 km. Abia atunci simti ce poate motorul cu adevarat. De ce? Pentru ca lucreaza intr-un regim mult mai lent decat un benzinar si toate componentele se uzeaza mai greu decat la un benzinar. Daca unui benzinar ii trebuiesc vre-o 6-8000km pentru a-si face oglinda (a se citi nivelarea pieselor aflate in miscare) pe cilindri si pe arbore si pe axul cu came, unui diesel ii ia mult mai mult pentru ca se invarte la un regim de turatie mult mai scazut decat al unui benzinar. Cel putin la mine, pana in 30000 aveam un consum exterior de peste 5%, si recunosc, ma cam ofticam cand auzeam amici cu consumuri de 3L%, 4L% samd. Ei bine, dupa 30000 am avut o surpriza extrem de placuta sa constat ca motorul trage mult mai bine, si surpriza, consumul a scazut cu cel putin 1L%! Am intrat in panica pentru ca aveam aceeasi senzatie ca si tine! Nu trage in turatii mici, dar ma arunca in portbagaj la turatii de peste 2000. Explicatia e simpla. Dupa 30000km, motorul nu mai intampina frecare mare si se tureaza mai repede, turbina prinde viteza ceva mai greu fata de cum te-ai obisnuit tu si furnizeaza presiunea de aer necesara numai cand intra in regim normal de turatie si atunci, surplusul de aer din camera de ardere, genereaza smucitura de care spui tu (asta se cheam turbo-lag). Motoarele pricopsite, mai au o turbina, mai mica, ce mentin o presiune de aer ridicata si la turatii mici tocmai pentru a diminua turbo-lag-ul. In concluzie... stai linistit, masina n-are nimic... 30.000km?? Diferentele de turatie dintre un benzinar dacia si un diesel dacia sunt sunt de maxim 15-20%(nu stiu in cazul mcv dci cum e, dar parca era si mai scurta cutia decat la sedan). Un benzinar la 8-10.000km este "lasat" perfect, chiar daca s-a mers cu el super-batraneste. Un diesel, de asemenea, la 10-12.000km este in toate mintile, si da tot ce poate. De la 6000km de "rodaj" pentru benzinar, la 30.000km pentru diesel totusi vorbim de o diferenta de 500%... Turbo-lagul nu poate sa fie atat de brutal incat sa te arunce direct in scaun.. Chiar si daca se incepe accelerarea in conditii de subturare trecerea de la "abia se misca" la "trage bine" se face gradual. Mai ales la un motor td mic, asa cum e in cazul 1.5dci. Nici la BMW 320d nu se manifesta atat de dur turbo-lagul. Mai ales ca inca din primul post initiatorul specifica foarte clar ca NU merge subturat, ci chiar sportiv. Dupa 30.000km turbina se invarte cu aceeasi vioiciune, neavand nici cea mai mica legatura cu lasatul motorului... Unele modele utilizeaza in paralel un compresor mecanic, destinat imbunatatirii raspunsului in ture putine, si o turbina, care isi face simtita prezenta in turatii mari. Cea ce are masina lui pepyno nu este turbo-lag. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Asa o fi... Mai pot sa zic ceva? Ai putea sa vii si cu ceva fapte/exemple concrete care sa-ti sustina afirmatiile? Iarta-ma, dar, de povesti despre motoare diesel de la posesorii de benzinare... sunt satul, adu si tu ceva exemple concrete, experiente traite, etc... Nu de alta dar e penibil ca tu sa-mi spui mie cum se manifesta masina MEA care e total diferita de masina TA, in conditiile in care nici macar nu ai vazut-o vreodata!... ca sa nu mai spun de faptul ca nu ai condus-o niciodata!...
In alta ordine de idei... BMW320d<>Dacia Logan... la orice capitol vrei tu... e ca si cum ai compara mierea de albine naturala cu zeama aia de se cheama glucoza... |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Sp!ke @ 25 Oct 2010, 20:59) Hai sa-ti povestesc o chestie ce multi s-au ferit s-o spuna. De ce? Habar n-am! Dieselul "se lasa" dupa vre-o... Tu chiar crezi ce spui??? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.357 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Face doar la rece sau si la cald?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
fnp |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
http://www.duecielectronic.it/index.php?la...=010+-+R-11&k=0
Special pt. potentiometre, ramane uleios pe contacte. Gasesti pe strada Maica Domnului la Vitacom de ex. Bun si pentru cei carora le paraie boxele cand dau mai tare-incet. This post has been edited by fnp: 27 Oct 2010, 15:37 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
PaulT |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sp!ke @ 26 Oct 2010, 23:14) Asa o fi... Mai pot sa zic ceva? Ai putea sa vii si cu ceva fapte/exemple concrete care sa-ti sustina afirmatiile? Iarta-ma, dar, de povesti despre motoare diesel de la posesorii de benzinare... sunt satul, adu si tu ceva exemple concrete, experiente traite, etc... Nu de alta dar e penibil ca tu sa-mi spui mie cum se manifesta masina MEA care e total diferita de masina TA, in conditiile in care nici macar nu ai vazut-o vreodata!... ca sa nu mai spun de faptul ca nu ai condus-o niciodata!... In alta ordine de idei... BMW320d<>Dacia Logan... la orice capitol vrei tu... e ca si cum ai compara mierea de albine naturala cu zeama aia de se cheama glucoza... Faptul ca am rulat cateva sute bune de mii de km la volanul unor masini cu motoare diesel de diverse marci si capacitati cilindrice, turbo sau aspirate, cred ca imi da dreptul sa imi exprim opinia(in cunostinta de cauza) despre felul in care se comporta o masina pe motorina. Daca masina ta a suferit modificari majore de comportament la 30.000km, asta incluzand si scaderi de consum de cel putin 1l/100km... asa o fi. O avea ceva mai special fata de altele. Am rugamintea sa imi arati unde anume in postul anterior am facut referiri specifice la masina TA, ca eu nu imi dau seama. BMW320d a fost ales ca exemplu, deoarece intotdeauna o masina turbo cu motor mare va avea o iesire din lag(daca se pleaca subturat in demaraj cu pedala la fund) mai brutala decat un motor mic.. Va avea si reactii mai dure in general la accelerare. Credeam ca a fost destul de clar ce vroiam sa spun, ca nu am facut nici o comparatie intre BMW si Dacia.. Nu vad ce te-a deranjat in postul meu.. Am gresit cu ceva in aprecierea diferentelor de turatii in mers? Nu. Am gresit cand am spus ca intre parcursul necesar "lasarii" unui motor pe benzina si parcursul necesar in cazul rodarii unui diesel nu poate fi o diferenta de 500%? Nu. Daca am gresit altceva chiar de rog sa imi atragi atentia. Dar la obiect. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Stii cum e vorba aia... tonul face muzica. Te-ai exprimat in asa fel incat am crezut ca vorbesti despre masina mea avand in vedere ca ma contraziceai referitor la rodaj. In fine... imi cer scuze daca nu asta ti-a fost intentia. Referitor la rodajul dieselului, imi sustin afirmatiile anterioare. De ce? Pai e simplu numai daca ma uit la regimul de temperaturi de la diesel si cel de la benzinar (faptul ca un benzinar produce enorm de multa caldura si foarte putin lucru mecanic iti spune ceva?), daca ma uit regimul de turatii (dieselul la 130km/h are undeva in jurul a 2700-2800rpm, benzinarul se apropie de 4000rpm), daca ma uit la faptul ca pentru a pleca de la semafor eu am nevoie de 1000rpm cu un diesel si de cel putin 2000rpm cu un benzinar... si poate ar mai exista cateva exemple de acest gen. Sunt de acord cu tine ca dupa 5-6000 de km poti cere performante unui diesel, dar asta nu inseamna ca motorul este rodat complet, e doar rodat suficient si poate face fata unui regim de exploatare mai draconic. Acum eu ma-ntreb , cum mama ciorilor a scazut consumul dupa pregul de 30000 si pana atunci nu vroia sa scada nici de-al naibii? Cum se face ca pana in 30000 nu simteam atat de mult turbolag-ul (de fapt eram chiar bucuros ca la mine nu se manifesta)?
In alta ordine de idei... ti-am mai spus, e total nefericita comparatia BMW320d cu DaciaLoganDCI... de ce? GoogleSearch si o sa ai o mare surpriza (am spus in postul 16). |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
PaulT |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
@Sp!ke, ma bucur ca ne-am inteles asupra faptului ca nu la masina ta am facut referire. Eu am zis ca un diesel la 10.000-12.000km ar fi perfect in toate mintile si lasat corespunzator. Si la 6000km poate fi considerat rodat, intr-adevar. La 1.5dci la 130km/h esti aproape lipit de 3000rpm, iar la benzinar esti la 3500rpm(la 140km/h are cam 3800-3900rpm). Asta stock, la mine actual, dupa schimbarea pinioanelor este cam 3200rpm.. Diferenta este in intervalul mentionat anterior de 15-20% in plus fata de diesel. La dieseluri mari diferenta e mai mare... La BMW, ca tot vorbeam de el ( repet, strict ca exemplu de masina cu motor mare, nu faceam comparatii cu Logan; nu trebuie sa dau Google ca am mers destul cu ambele modele
![]() On topic - La masina lui pepyno e aproape 100% o problema la potentiometrul de la pedala de acceleratie . Oricum, nu este lag. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Citeste tot ce am scris...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
PaulT |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am citit... Tu ai citit ce am scris?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Atunci comenteaza!
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:31 |