DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se afuma bujiile

petrysorr2006
post 5 Jun 2008, 16:38
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




sal la toata lumea. am o problema si nu reusesc sa-i dau de cap. bujiile se afuma intr-un hal, incat dupa vreo 20 km nu mnai da scanteie. am reglat platina la lera
(0.45), fise bujii noi, am schimbat jicloarele la carburator, azi l-am si curatat, am reglat culbutorii la lera(0.15 a; 0.20 e), avansul m-am tot jucat cu el.degeaba. m obervt imi consuma enorm... motorul are set nou...dak are vreo l;egatura. astept pareri


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 5 Jun 2008, 16:39
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




regleaza nivelul in cnc
scanteia ce culoare ai daca te-ai uitat? poate e si bobina slaba,asta daca nivelul in cnc e corect


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 5 Jun 2008, 16:48
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




azi am reglat plutitorul. nu m-am uitat sa vad c culoare are scanteia...oricum am 2 seturi de bujii, unele au vreo luna


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jun 2008, 16:58
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pune jicloarele originale la carburator reglezi cnc 7mm din lingurita de pe coiul poanto si 13mm lingurita care se opreste poantou. Dupa aceea refaci reglajul la relantii 800 de ture din surubul oblic si inchizi aproape de maxim si deschizi dupa aceea usor surubul de dozare amestec pana cand motorul are o turatie stabila. Verificarea pentru un consum mic se face desurubandu-se usor jiclorul de relanti (acela care se infunda mai mereu cu gome). Daca e regat corect turatie v-a scade rapid si motorul da sa se opreasca daca e reglat prost surubul de dozaj motorul se tureaza cand desurubezi acel jiclor de amestec (aer benzina).


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 5 Jun 2008, 23:21
Post #5


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Poate s-a uzat cuiul/scaunul.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 9 Jun 2008, 13:31
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




am reglat nivelul plutitorului si degeaba. imi consuma enorm si mai nou, imi scoate chiar si la relanti un fum negru. cat m-am jucat pe la reglaje am afumat tot trotuaru din spatele masinii:)) se facuse negru park era dat cu spray. am curatat din nou bujiile dar degeaba...s-au facut negre si imi merge dupa 5 min in 2/3 pistoane. o sa verific si bobina dak imi da destul curent. mai aveti vreo idee??


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Jun 2008, 19:17
Post #7


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sa nu o innece, poti tu sa reglezi de jdemii de ori,daca nu tine cuiul

pune pe cineva sa opreasca mtoorul, si te uiti pe clapeta de acceleratie.
daca se umple de benzina, atunci inseamna ca o inneaca. poti face si testul static, dand la pompa de benzina, si daca incepe sa apara benzina pe clapeta de acceleratie nu inchide pontoul.

daca pontoul nu inchide, atunci il verifici(scoti capacul de al carb, si furtunul de benzina din el si tragi . trebe sa tina limba prinsa pe mustiuc...trebe sa si deschida cand e lasat liber si sufli....)

plutitorul sa fie bun, sa nu se fi umplut cu benzina
axul care tine plutitorul sa nu aiba probleme(la mine pontoul era bun, la fel si plutitorul, dar axul era un pic indoit si nu se misca plutitorul..si tot o inneca....


verifica neaparat asta daca o inneaca.

pui la punct si aprinderea si avansul.....

daca tot nu merge, probleme la chiuloasa, desi nu se innegresc asa repede bujiile din cauza ei. cel mai probabil nu e reglata sau o inneaca


inca una. sa nu fie returul infundat(prima data). curata-l. benzina o baga in carburator , in cantitati prea mari si creste si consumul.

9 Jun 2008, 19:39:
p.s. regleaza ralantiul, posibil sa o innegreasca de acolo(amestec prea bogat)

This post has been edited by cristitranca: 9 Jun 2008, 19:39


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 9 Jun 2008, 19:57
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




plutitorul nu se umple cu benzina...am verificat. dupa oprirea motorului nu imi baga benzina pe clapeta. returul l-am desfundat, am mai reglat avansul, pus la semn pe scanteie, am ars bujiile, am mai reglat pe la carburator dar degeaba. acum am mai ridicat plutitorul pe la vreo 9 mm(am mai auzit si asa..) ..am scapat de fumul negru din spate dar bujiile sunt la fel de negre.


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Jun 2008, 20:37
Post #9


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




deci, incearca cu un alt carburator(sau curata-l si regleaza-l pefect pe asta)
si cu un set de bujii NOI, de calitate

daca tot le afuma....probleme la chiuloasa(daca nu mananca ulei)..daca mananca si ulei, atunci ...mai vorbim

9 Jun 2008, 20:40:
pai, daca atunci cand ai micsorat nivelul in cnc au mai scazut problemele, at pare a fi din carb

This post has been edited by cristitranca: 9 Jun 2008, 20:40


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2008, 20:42
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Plutitorul se verifica in apa clocotita . Incalzesti apa intr-un vas si scufunzi plutitorul , ies bule... altu. Vezi ce buji ai poate nu ating temperatura de autocuratare poatetu mergi mai mereu subturat si aprinderea nu te ajuta . Din cand in cand insarcina e binesa mai maresti turatia pana la 3500 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Jun 2008, 20:55
Post #11


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am uitat de amanuntul asta.
mai verifica culbutorii odata, sa nu ii fi strans prea tare.
daca e motor de 1.3 mergi pe bujii pt el, nu pt alte motoare.

sa verifici si fisele.
si poti spune ca nu le innegreste dupa un drum de min 20 km constant(fara opriri, etc)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 9 Jun 2008, 21:09
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




o sa incerc sa verific in apa calda plutitorul. fisele sunt noi, platina de 1 luna, capac nou, bujiile tot de 1 luna(mai am un set nou dar nu vreau sa le pun ptr k le ancraseaza si p alea...sunt sinterom), am verificat si scanteia la bobina si da vreo 0.9/1mm.de mers cu 3.500 ture nu prea merg ptr k am set nou si schimb pe la 2000/2500 ture. i-am pus si termostat k nu aveam...am zis sa se incalzeasca motorul...si cat am mers mai mult de 70 grade nu se incalzea.


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2008, 21:11
Post #13


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Zi ca daca are scapari de compresie poti sa-i faci tot ce vrei ca tot negre vor fi sau daca se scapa pe filetul bujiilor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 9 Jun 2008, 21:29
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




nu are scapari de compresie. culbutorii inainte aveau joc prea mare(tot asa se intampla cu bujiile) iar acum i-am reglat eu dar i-am cam strans. maine o sa-i reglez mai bine sa vad daca are vreun efect. de 400 mii-10 l de benzina am mers cam 25 km prin oras....


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2008, 21:34
Post #15


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Deci ai motor 1400 culbutori ai tragi la cota admisie 0.15 evacuare 0.20 prin metoda evacuare deschisa adica evacuare cilindru 1 se regleaza admisia la cilindru 3 si evacuarea la 4 si tot asa vezi mai jos . Ai grije sa nu strangi prea tare pentru admisie se strange cu lera 0.15 sub culbutor si supapa ,se verifica sa nu intre lera de 0.20 iar lera de 0.15 sa intre usor. Pentru evacuare se strange usor cu lera 0,20 sub culbutori si supap se verifica sa nu intre lera de 0.25 iar lera de 0.20 sa intre usor asa nu se v-a auzi tacanitul diferit.evacuaredeschisareglajcvx3.th.jpg

This post has been edited by djasu82: 9 Jun 2008, 21:37


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Jun 2008, 21:40
Post #16


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




moamaaaaa ce consum

ia verifica tu iarasi returul
avansul
franele(am mers si eu cu ele blocate)...ridicata masina pe cric
nivelul in cnc...iar...
reglezi, pui capacul, porneste cineva masina(tu tii acolo capacul apasat), o turezi, o opresti si verifici sa fie unde trebuie
si membrana de la pompa de benzina(sa nu bage benzina in ulei)
si conductele si rezervorul si furtunele.

9 Jun 2008, 21:46:
de cat e motorul? si ce bujii ai? la cat sunt reglate?

daca scoti fisele, se simte acelasi efect de scadere de turatie pt fiecare piston?

This post has been edited by cristitranca: 9 Jun 2008, 21:46


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 9 Jun 2008, 22:17
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




motorul e cel clasic de pe dacie de 1.4. bujii sinterom, reglate la 0.6 dupa cum scrie si pe cutia lor. nivelul e acum undeva pe la 0.9 cand era reglat la 0.6 mi se pare k era un consum mai mare... condensatorul de pe aprindere nou. rotile nu sunt infranate...la o roata am mai schimbat gariniturile de la etrier k erau cam varza.. am fost putin cu ea...nu scadea tensiunea la baterie cum scadea benzina. o sa incerc si faza cu plutitorul sa vad dak e spart. pe cine am mai intrebat pe la bloc..ba k e de la carburator, ba k de la avans(acum e pus pe scanteie), k e bobina dusa...


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 10 Jun 2008, 06:45
Post #18


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(petrysorr2006 @ 9 Jun 2008, 22:17)
motorul e cel clasic de pe dacie de 1.4. bujii sinterom, reglate la 0.6 dupa cum scrie si pe cutia lor. nivelul e acum undeva pe la 0.9 cand era reglat la 0.6 mi se pare k era un consum mai mare... condensatorul de pe aprindere nou. rotile nu sunt infranate...la o roata am mai schimbat gariniturile de la etrier k erau cam varza.. am fost putin cu ea...nu scadea tensiunea la baterie cum scadea benzina. o sa incerc si faza cu plutitorul sa vad dak e spart. pe cine am mai intrebat pe la bloc..ba k e de la carburator, ba k de la avans(acum e pus pe scanteie), k e bobina dusa...
*



40 % consum , wacko.gif nici nu mai merita sa o pornesti macar , consuma mai mult ca un tanc ph34r.gif

Verifica integritatea rezervorului , furtunelor , returul , membrana de la pompa de benzina , jicloarele sa fie pt . carburator de 1.4 si cam tot ce ti s-a scris mai sus

Bafta ,ca sigur ai nevoie de ea !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Jun 2008, 07:57
Post #19


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Mai mult ca sigur ai returul infundat.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 10 Jun 2008, 08:49
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




100l = 250 km pt tine smile.gif))))Regleza carb ala odata, ca o sa bati recordul de consum al Daciei.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 10 Jun 2008, 11:38
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




am bagat plutitorul in apa fiarta si ieseau cateva bule de aer, asa k l-am inlocuit cu unul tot din alama, de armcomp maracineni. am luat si garniturile care vin la partea de jos a carburatorului, am luat si garnitura dintre partea superioara si inferioara a carb, dar e cam jumate fata de cea veche...ma refer la grosime. acum cum sa reglez plutitorul... la 6 mm sau cineva mi-a mai spus sa fie nivelul benzinei din camera la jumatea pantei care este acolo in camera?


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jun 2008, 11:44
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La inceputul pantei..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 10 Jun 2008, 14:04
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




am fixat plutitorul la inceputul pantei dar vad k pe esapament cand o accelerez apare un fum negru...nu mult dar oricum. inca nu am apucat sa merg cu ea sa vad cat mai consuma. am pus si un colier la termostat k nu aveam si intra apa pe langa el. acum vad k imi creste foarte repede temperatura. poate k si bujiile o sa se arda in felu asta


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 Jun 2008, 14:46
Post #24


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




depinde de carburator. pt 32-IRM in mondiru parca era 6mm
bujiile nu se ard, se autocurata
sa pui si tu bujii pt 1.4....daca ai sinterom sa fie 14NP21, ca sunt pt 1.4
membrana de la pompa de benzina sa o verifici(verifici daca a crescut nivelul la ulei sau daca miroase a benzina)

sper ca ai suflat si jigloarele sin carburator


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2008, 17:08
Post #25


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cred ca a montat jicloare din acelea parlite - decalibrate mai bine le lasati pe cele vechi ca nu se duc . Gasisem tot setul de jicloare pentru 1400 si 1300 calibrate perfect dar costa in jur de 50 de lei.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Jun 2008, 17:12
Post #26


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




La cat consuma zici ca n-a mai montat jicloare deloc. laugh.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2008, 18:17
Post #27


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Carburatorul carfil si altele sunt reglate pentru oanumita turatie cu un consum mic ... dar cum la motorul nostru s-a admis de ing. romani orice , concuziile le tragem la peco.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 Jun 2008, 20:01
Post #28


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu mai exista peco de mult timp

jigloare bune inca se gasesc

motoarele sunt bune, si sunt economice la 3500-4000 ture(cele de 1.3...cele de 1.4 sunt un pic diferite)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 10 Jun 2008, 20:54
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




bujiile sunt sinterom de-alea 14n 21. jicloarele le-am pus pe cele vechi..mai putin vreo 2 care mi-au parut mai bune...am dat si 90 mii de lei pt 1.4. dupa ce am prins si colierul acela al 2-lea la termostat vad ca se incalzeste si motorul meu pe la vreo 70 grade. dar acum alta problema e cu uleiu...cand se incalzeste nu mai am presiune:(((. mi se aprind becurile. cand e motorul rece..totul ok, dar cand se incalzeste becuri aprinse si sta in 2 chiar si in mers. pompa de ulei e noua...de 2 luni


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jun 2008, 20:57
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




a intrat benzina in ulei.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 21:11
Forum Renault