apa in solentza
![]() ![]() ![]() |
apa in solentza
i96nds |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
bzip2 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 5 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Stefan, esti asa sigur ca au rezolvat problema etanseitatzii, de la DSN la SLZ ? Poate tehnic (adica teoretic) au schimbat ceva, dar asamblarea tot aceeasi muncitori o fac (ca sa nu zic cu ~uck): Lui Marty i-a intrat bine-mersi apa, si se pare ca pe la cheder parbriz - am apasat si eu pe parbriz si se misca cativa milimetri, lasand un spatiu frumos intre el si cheder....
|
-------------------- loose bits sink chips
|
|
i96nds |
![]()
Post
#33
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Stefan, esti asa sigur ca au rezolvat problema etanseitatzii, de la DSN la SLZ ? Ei, oricum e remarcabil faptul ca se intampla la mai putini decat la DSN. Am vazut si eu la Marty ca mai intra apa. Deci se mai intampla la unele masini. Se intampla si la Peugeot 206.... Oricum, eu nu as face teste dintr-astea sa vad cu cat se misca geamul. E clar ca nu e foarte bine prins - insa daca vreau sa vad care e treaba nu reusesc decat sa misc parbrizul, ceea ce face doar rau. Imi satisfac curiozitatea insa imi va intra apa in masina. Stiu ca nu e normal asa, insa... nu avem ce face. Eu sunt dupa principiul "Mai bine nu o atinge, daca merge bine". |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Adriana |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 September 03 From: Bucuresti ![]() |
mersi, Ionut. Asta pt ca mi-ai dat si mie oarecum dreptate..Incepusem sa cred ca eu am fost singura ghinionista.........Asta nu-mi rezolva situatia...si-afara ploua in disperare..... :cry:
|
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#35
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE poate cineva sa ma ajute, sa-mi dea un sfat, in afara de a ma duce cu ea la Service? :?: Asa cum ziceai si tu, doar la Service poti merge. Nu te vad surubarind la masina sa vezi pe unde intra apa.... Si nici nu e bine. De aia esti in garantie, sa nu te intereseze.... Succes ! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Marty |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Adriana, sa-ti explic cum sta treaba. Am si eu o Scala, si la mine ploaua inauntru (e drept ca nu gasesc balta pe jos, dar gasesc mocheta uda pe sub torpedo). Asta vara, mergind prin Constanta, am auzit un harshait in partea dreapta, ca de fier pe cauciuc. Am crezut ca imi freaca usa de chederul de pe caroserie. Acu' 2 saptamini, cu ocazia primei dimineti friguroase, ma sui in masina sa ma duc la birou. In drum (deja obisnuit cu harsaiala aia dupa 3 luni), am deosebita neplacere sa aud acelasi harsait si in partea stinga. Plin de nervi, ascult mai atent. Concluzia ? Harsaiala aia vine de la parbriz, nu de la usa. Chederul sta total aiurea, atit pe caroserie cit si pe parbriz. Se pare ca ai acelasi ghinion ca si mine.
![]() Ca masura de remediere, m-am dus la service si am reclamat problema, care a fost constatata si de ei. Acum astept sa ma cheme la service ca sa imi remedieze si alta problema, ocazie cu care ii voi pune sa-mi si etanseze parbrizul! Iti recomand sa te duci la service, pentru ca o remediere a problemei, pe genunchi in spatele blocului, nu e viabila! E mult de munca si , din moment ce ai dat banii pe o masina care ar trebui sa functioneze, trebuie sa ti-o repare meseriasii Dacia! Parerea mea.... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MMihai |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Adriana, daca ai gasit apa in fata inseamna ca vine de pe la chederul de la parbriz ... slz e mai incheiata pe la aripi m-am uitat si nu ar putea sa fie de acolo ... da' mai stii :roll: sa le spui la service sa se uite si deasupra rotii, la imbinarea plasticului cu aripa ... poti verifica si tu asta pune mana acolo si vezi daca este distanta intre cele doua - acel loc trebuie umput cu silicon la fel ca la parbriz ... bai dar oamenii astia de la Dacia fac economie de silicon? De ce nu put atat cat rebuie din fabrica :shock:
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
shi mie imi curge apa in fatza dreapta, de undeva de prin zona cutiei de acte. nu stiu exact de pe unde ca n-am apucat sa studiez, abia am constatat. cantitatea nu e prea mare; weekendul asta am facut buc - suceava shi retur, 50% din drum a plouat... iar cantitatea a fost "rezonabila" - gen o ceshcutza de cafea la dus shi inca una la intors
![]() exceptand asta, mai curge apa (dat NUMAI la spalare cu jet) pe la geamul spate dreapta - acolo unde se imbina geamul cu completarea aia de geam sau cum s-o chema. la ploaie nu a intrat nimic pe acolo, da la fiecare spalare intra. |
-------------------- |
|
CATALIN CONSTANTIN |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 March 03 From: Bucuresti ![]() |
salut
Si eu ma laudam cu ea ca nu intra apa nici la jeturi foarte puternice, dar iata ca a venit frigul si chederele au inceput sa se stringa dind voie la apa sa intre.Asta este parerea mea si nu stiu ce o sa fac, momentan imi usuc mocheta din portbagaj care este uda bine. Daca stie cineva cu ce putem da prin portbagaj (ceara sau unsori) ptr. protectia tablei din portbagaj ca deja a format mici pete de ruguna unde a stat apa. |
-------------------- |
|
![]()
Post
#40
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Trebuie date jos parbrizul si luneta, pus silicon de-ala negru LA GREU -se consuma un tub la fiecare geam, nu se face economie, trebuie sa refuleze la montajul geamului si in interior si in exterior - atentie cind se scoate sfoara la montaj ca se pot murdari tapiteria si adio, nu mai iese cu nimic, si cam gata cu apa. Pina nu faceti asa nu scapati de apa in masina. Nu va recomand introducerea de silicon fara scoaterea geamului ca nu da rezultate. Mecanicii puturosi vor zice ca nu e nevoie de demontat geamul, dar mai bine il dati jos, mai ales ca cineva cu experienta il scoate f.f. usor - mie mi le-a dat jos in mai putin de 3 min. pe amindoua - si nu le-a spart !!
|
-------------------- |
|
MMihai |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Eu folosesc ceara impotriva ruginei :roll:
Mie mi-a rezolvat problema asta fara sa-mi dea luneta jos ... nu cred ca e nevoie, ridici chederul si acolo pui silicon, oricum apa iti intra pe la colturile de jos ale lunetei, mai sta apa acolo si nu trebuie pe tot chederul pus, doar pe partea de jos si colturti :? un prieten cu Opel Vectra i s-a crapat luneta de la soare (va dati seama ca nu are cheder), e prinsa in silicon si cand se dilata prea mult nu are unde sa se duca si se crapa ... deci e mai bine cu cheder :?: :roll: |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 14:18 |