DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pasarela a cazut peste doua masini la Tancabesti, morti si raniti :(

liviu2004
post 27 Jun 2008, 16:30
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




@os: avand in vedere ca bena se ridica cu ajutorul hidraulicii, se poate face un interblocaj pentru viteza. Problema ar fi fiabilitatea.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afilon
post 27 Jun 2008, 16:41
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 12 September 07




eu zic ca cornuta aia de sofer vedea si singur ca are bena ridicata daca arunca o privire in retrovizoare. da' cum la noi oglinzile-s pentru fraieri, ca smecherii merg tare si tot ce vine, vine din fata....


--------------------
zil cu pritzep 1984
baba frosa intercracis magna crapetur habet
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 Jun 2008, 16:44
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nici rezistenta la inaintare nu avea bena aia ridicata...


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Jun 2008, 17:28
Post #64


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Ce avea, ce n-avea: accidentul e tragic orice ar fi, si discutia noastra din pacate nu poate indrepta nimic.

Cauza este dupa mine clar de natura umana: mi-se-rupismul lui Titirca ala care mīna "bascula", combinata cu inactivitatea "organelor".



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 Jun 2008, 17:31
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Trist este ca soferica nu era platit de noi, pe cand organele da.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Jun 2008, 17:34
Post #66


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




E adevarat. Dar dupa mine in prima linie vina e a lui mi-se-rupe, fiindca: nici o organizatie de control (aici: politia) nu poate fi mereu peste tot. Dar Titirca era acolo in vreme ce conducea magaoaia...

Iar chestia e absolut elementara: cum nu circuli cu portierele fluturind, la fel (ba muuult mai important) nu circuli cu bena altfel decit in pozitia de circulatie. De aia ar fi bune interblocarile de care spun (care-s de-a dreptul banale ca realizare)...


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrul
post 27 Jun 2008, 17:43
Post #67


Membru'


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 July 07
From: Bucuresti




Totusi comportamentul miserupist este prezent la mai toti camionagiii la trecerea prin localitati.
Nu de putine ori mi s-a intamplat sa fiu depasit in localitati de vreun maniac d-asta cu 80km/h, pe unde mergeam cu 50km/h din motive de bun simt (drumuri slabe, multi copii iesiti din curte, lume pe strada etc).
Cu alte cuvinte, una este sa fugi cu 70km/h cu o masina de 1,5t, alta este cu o masina de 20t. Iar Dorel nu stie ce e aia inertie.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition - B-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 27 Jun 2008, 17:50
Post #68


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Soferul nu e asa prost cum pare avand in vedere ce a facut .Se pare ca avea firma lui si lucra pentru el. Firma avea acces la drum doar pe DN1, ieri un angajat al individului a fost prins de politie cu o basculanta de aceeasi capacitate tot pe DN1 evident. Logic putem presupune ca treaba e veche dar daca nu se intampla nenorocirea politia nu facea nimic pentru ca lua spaga.


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 27 Jun 2008, 17:58
Post #69


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(afilon @ 27 Jun 2008, 16:17)
asi maica, nu stiu ce ai calculat tu dar o grinda cilindrica, plina, de otel, 30 metri lungime si 16 metri diametru cintareste 47500 de TONE! 3.14 x 8^2 x 30 x 7.87 (pi x R^2 x H x ro fier (7.87 tone/ metru cub)). avind in vedere ca un bolard de otel cu o sectiune circulara de 700 cm^2 si 1 metru inaltime (aprox 900 kg/metru) face MUCI o betoniera de 40 de tone lansata cu 90 la ora fara deformari plastice masurabile eu cred ca mata ai gresit pe undeva la calcule. e adevarat ca in exemplul dat de mine, forta e aplicata la =< 1 metru de la incastrare in timp ce in calculele tale avem 15 metri dar momentul de rasucire creste liniar cu bratul fortei, nu exponential si p-orma, totusi, 47500 de tone? asta-i deplasamentul unui portavion mai mic. io zic sa mai verifi o data calculele ca rezultatul nu-i foarte plauzibil.
*



De acord, totusi a se tine cont ca eu am calculat pt un corp de 20 de tone, ce se delaseaza cu viteza de 70km uniform accelerata (9.81m/s2, adica g) deoarece eu am formula numa pt corpuri in cadere libera.
Apoi presupun ca obiectul de 20tone isi disipa TOATA energia in grinda noastra, (toata adica, basculanta in cauza nu se deformeaza deloc iar imediat dupa impact are vieza zero) de aici si o forta muuult marita fata de ce s-a intamplat in cauza
Iar motivul principal pt o grinda asa de mare care a rezultat din calcul este insasi ce presupune rezistenta la soc, adica rezista iar toate solicitarile din timpul socului se vor exercita numai in domeniu elastic si in nici un caz nu se va atinge valoarea tensiunii limita (asta a fost conditia de dimensionare, sigma admisibil=150MPa=sigma dinamic maxim obtinut).
Si cea mai mare eroare care s-a produs este depasirea teoriilor existente pt bare drepte, si trebuie abordata o teorie pe elemente finite.
In conditiile astea, sa dau drumu la basculanta de 20tone de la 20 de metri in aer peste o grinda lunga de 30m exact la jumate, iar aceasta grinda sa preia tot socul in domeniul elastic.. asta e foarte de laudat, de aceea si dimensiunea mare, mai realista ar fi dimensiunea unei incarcari statice care ar fi de 150MPa=Mi/pid^3/8 =>d=aproape 3 metri (radical de ordin 3 din 25.46) - iar ramane speranta ca va rezista in domeniul plastic la impact (desi nu cred)
Totusi factorul de multiplicare pt OL45 in cazul asta este 188. adica de 188 de ori este mai mare incarcarea dinamica decat cea statica.


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 27 Jun 2008, 18:06
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Astia cu mastodontii lor, n-are mama, n-are tata. Nu se uita in oglinda. Ca n-au de ce. Doar nu s-or sifona camioanele la impactul c-o masina mica. De ce s-ar fi uitat v... aia in oglinda, sa vada ca e bena ridicata, cand el merge la intimidare? De cate ori, daca nu franati, se suiau pe voi cu mastodontii aia, numai pentru ca ei "e mari si n-are frica"?
Mi-am amintit de unu cu un camion identic, care a iesit dintr-o curte fix in sosea (calea Plevnei), fara sa dea pripritate (ca e mare, ce ... lui?) si-a calcat pe cap un motociclist care circula cu 40km/h. Sau de copilul ala de 20 de ani care a rasturnat mastodontul in curba, peste doi oameni nevinovati.

LE. Va rog sa-i dati 10% lui Asi, ca m-a zapacit de tot cu "calculelele" lui. radmasa.gif tongue.gif

This post has been edited by Victoras2001: 27 Jun 2008, 18:07


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 Jun 2008, 18:06
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(Asi @ 27 Jun 2008, 18:58)
De acord, totusi a se tine cont ca eu am calculat pt un corp de 20 de tone, ce se delaseaza cu viteza de 70km uniform accelerata (9.81m/s2, adica g) deoarece eu am formula numa pt corpuri in cadere libera.
*


Era cumva basculanta Porsche? huh.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 27 Jun 2008, 18:42
Post #72


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Cu ceva ani in urma cand eram pustan si ne dadeam cu caruciore cu rulmenti, am fost pe pasarela de la Poarta 2 (cine e din Constanta o stie; defapt e un pod de beton cu latimea de vreo 5-6 m inclinat - coboara usor spre port) exact in momentul in care o basculanta goala si cu bena ridicata ce trecea pe dedesupt inspre Poarta 1, a lovit-o cu spor!
Damage:
*podul s-a cutremurat si i sa dus muchia de beton;
*basculanta s-a oprit mai incolo la vreo 20 m, soferul s-a dat jos si se minuna uitandu-se la bena ce zacea mai in spate pe drum;
*perpedesii si noi pustanii: o sperietura pe cinste dupa care ne-am vazut fiecare de drum (sau joaca).

Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 27 Jun 2008, 19:19
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(os @ 27 Jun 2008, 12:55)
Am o intrebare:

dupa mine asemenea vehicule ar trebui prevazute cu interblocari de genul urmator: bena nu se poate ridica decit daca viteza e mai mica de (hai sa spunem) 2km/h; daca bena e ridicata, viteza nu poate creste dincolo de aceasta valoare.

Nu exista asemenea interblocari? Cam acum doua saptamini mia era unul care basculase "din greseala" niste fiare pe sosea, vrind sa porneasca radioul (sau asa ceva).
*



TOATE benele au dispozitiv de blocare impotriva ridicarii accidentale (se intampla destul de des sa se ridice bena accidental cand este goala), doar ca la acea masina nu era pus. Este un dispozitiv din fier care prinde bena de sasiu si nu se poate ridica. Mi-a spus cineva care lucreaza pe asa ceva...


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 27 Jun 2008, 19:41
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




@koldun,
Ca o paranteza, mi-ai adus aminte de un episod pe care n-am sa-l uit vreodata-n viata. Mergeam linistit pe o straduta dintr-un orasel de provincie. Dintr-un gang ies brusc doi copilasi, pe o sanie. O basculanta (d-aia veche) tocmai ce se gandise sa fie si ea prin zona. Copilasii au iesit din gang (pe sanie) si-au trecut pe sub basculanta.(Pur si simplu din gang, au traversat strada). Normal ca involuntar. Am intepenit, doar se petrecuse la 1 m in fata mea. M-am asezat in cur pe un gard, ca mi se muiasera genunchii. Soferul basculantei, care vazuse toata faza in oglinda, a franat, s-a dus sanie metri buni, apoi s-a dat jos. N-am vazut in viata mea o privire mai disperata. I-am strigat ca-s bine copiii (se oprisera cu tot cu sanie in parcare, lesinati de frica), i-am facut semn cu degetul in directia lor, i-a vazut, apoi s-a asezat langa mine. Va dau cuvantul de onoare ca minute bune, n-a scos o vorba.

@Lucian,
Nu era montat, sau nu era pus in functiune?


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afilon
post 27 Jun 2008, 20:01
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 12 September 07




QUOTE(Asi @ 27 Jun 2008, 03:58)
Apoi presupun ca obiectul de 20tone isi disipa TOATA energia in grinda noastra, (toata adica, basculanta in cauza nu se deformeaza deloc iar imediat dupa impact are vieza zero)
*



pai vezi, aici cred c-ai divortat de realitate.


--------------------
zil cu pritzep 1984
baba frosa intercracis magna crapetur habet
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 27 Jun 2008, 20:15
Post #76


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




@Victoras2001
Cred ca soferul ala a imbatranit cativa ani in momentul ala!
Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 Jun 2008, 21:03
Post #77


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




voia la noi ca la Banu' Ghica...a intrat cretinu cu ditamai javra de camion de nush cate tone pe acel drum unde nu avea voie.....

mentalitatea de neam prost....deh...noi trebuie sa fim amendati rau de tot sa invatam...si asta ca ii opreste pe tiristi si ii amendeaza e doar asa...sa nu spunem ca nu fac astia nimic...parerea mea....

poate nu par eu o pers care sa imi pese, dar imi pare groaznic de rau cand unele pers isi sfarsesc viata tragic, din cauza unor tampiti


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giany911
post 29 Jun 2008, 11:48
Post #78


Aproape util


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 June 07
From: Bucuresti




Mie mi se pare cel putin ciudat ca soferul nu a observat bena ridicata. E ditamai bena vorba aia, opune rezistenta, soferul ar trebui sa simta ca trage masina.

Vina e a soferului, din cate am inteles ii s-a atras atentia ca are bena ridicata.
Daca vezi pe unul care are bena ridicata, il CLAXONEZI continuu, flash-uri, chit ca se opreste sa te bata, ii atragi atentia, chiar nu s-a gasit nimeni sa il faca sa vada ce face?
"Ŗoferul nu a observat cć remorca i s-a ridicat, deŗi cei care circulau din sens opus ar fi īncercat sć-i atragć atenžia asupra problemei de la remorcć". a spus Orban.

Daca mergi cu portiera deschisa si dai peste cineva pe trecere banuiesc ca tot vina ta e.
Pacat ca din neatentia unora mor altii, in mare parte nevinovati.

This post has been edited by giany911: 29 Jun 2008, 11:54


--------------------
Dacia Berlina 2000
Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramāne prost pentru totdeauna.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 29 Jun 2008, 11:50
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Mergea si el cu bena ridicata ca sa o scuture de mizerie. Nu conta ca acea mizerie venea peste masinile din spate.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 29 Jun 2008, 13:51
Post #80


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




mergea ca e cretin.....deh....omu prost tot prost ramane, sa ii dai si cu bata in cap, ca nu faci nimic.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 29 Jun 2008, 13:58
Post #81


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Ca sa spun drept, soferul ala ar trebui acuzat cel putin de:
- omor din culpa (sau cum se chema chestia asta)
- distrugere
- conducerea unui vehicol care nu indeplineste normele (va spun eu cel putin una: gabaritul)
- Mai departe: regres de la societatea la care avea RCA (caci careva trebuie sa plateasca reparatiile si despagubirile), si nici un asigurator nu poate fi pus sa plateasca daca asiguratul nu respecta macar un minim de prevedere
----------
Daca ne mai gindim un pic, sunt sigur ca mai gasim.

Sigur ca se intimpla tot felul de nenorociri, din cauze mai putin dependente de vointa participantilor. Dar chestia asta cu bena ridicata e o nesimtire crasa - care ar trebui penalizata zdravan de fiecare data cind este sesizata. Din pacate acum e prea tirziu pentru victime. Dar pentru potentialele victime viitoare, nu.

In paralel trebuiesc montate dispozitive de siguranta din categoria celor descridse de mine (si nu cine stie ce fiare care trebuiesc montate manual de fiecare data). Repet: daca viteza e mai mare de 2 km/hm, nu poti bascula. Daca bena e ridicata, nu poti mergemia repede. Daca cine stie cum mergi mia repede cu bena sus, viteza se reduce automat (de exemplu prin frinare la cca 25% din capacitate) la- sau sub 2km/h.(*)

In acelasi timp trebuieste intervenit serios de partea Politiei -> l-ai vazut ca circula asa, amenda/puncte/permis: pe loc si fara nici un fel de discutie, eu as merge chiar pina la a spune: camionul se trage pe dreapta, nu se elibereaza dovada provizorie (un paragraf se gaseste - de exemplu masina nu e-n normele tehnice caci e prea inalta, pin anu vine RAR sa constate nu se misca de pe loc). Caci fenomenul pare a fi relativ frecvent, acesta este al treilea (si cel mai grav la consecinte) caz in Romania in cam 3 saptamini: asta, ala care impastia fier vechi; inca unul care a lasat un sat fara curent, ca a agatat cablurile electrice cu bena. Nu-s cam multi?

(*) Aici cifra de 2km/h este orientativa, trebuieste vazut care e viteza de deplasare necesara (ca sa descarce in santier nu in forma de morman, ci sa poata "insira" un pic incarcatira).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 29 Jun 2008, 13:59
Post #82


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




camionu era mult prea greu pt drumul respectiv.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 30 Jun 2008, 07:08
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Aseara la 8 a murit si baiatu' internat in spital. sad.gif A mai ramas o fata, in stare grava.
Ieri am trecut pe langa un camion identic. M-am oprit si m-am uitat la el. S-a sculat parul pe mine cand am vazut cat e de mare.


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 30 Jun 2008, 09:34
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Idee cretina poate: Pasarela nu ar putea fi prinsa doar intr-o parte cu ceva cupla de rotatie, iar cand o loveste dorel sa fie trasa si sa cada pe lateral, pe lungimea drumului? Ma gandesc ca ar putea fi facut ceva sistem sa se roteasca doar cu 90de grade si nu mai mult,nu?


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 30 Jun 2008, 09:36
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Victoras2001 @ 27 Jun 2008, 19:41)

@Lucian,
Nu era montat, sau nu era pus in functiune?
*



Nu era activat, pus in functiune...montat pe masina era ca dupa cum am zis toate au asa ceva , nu e dotare optionala biggrin.gif

30 Jun 2008, 09:37:
QUOTE(Victoras2001 @ 27 Jun 2008, 19:41)

@Lucian,
Nu era montat, sau nu era pus in functiune?
*



Nu era activat, pus in functiune...montat pe masina era ca dupa cum am zis toate au asa ceva , nu e dotare optionala biggrin.gif

This post has been edited by lucian_v: 30 Jun 2008, 09:37


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wo_name
post 30 Jun 2008, 10:51
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 10 August 04
From: Timisoara




De ce se tot da vina pe constructorul si proiectantul pasarelei? Daca un bloc nu rezista la o explozie de gaza tot pe proiectantul si constructorul blocului se da vina?

La WTC au fost de vina constructorul si proiectantul?
Cu o masina normala de oras ati incerca sa va plimbati pe Dunare sau Marea Neagra?

Sunt lucruri gandite cu un anume scop.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.6 8v 2011 - TM ?? ???
Parerea mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 30 Jun 2008, 11:06
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




@eXtenSion, ar fi deschiderea prea mare. Ce forta poate sustine asa ceva?
Pana la urma ajung si eu la concluzia ca nu-i vinovat constructorul. Daca ala era sistemul standard si-a fost respectat intocmai, nu-i vinovat.


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 30 Jun 2008, 11:09
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Victoras2001 @ 30 Jun 2008, 07:08)
Aseara la 8 a murit si baiatu' internat in spital. sad.gif  A mai ramas o fata, in stare grava.
Ieri am trecut pe langa un camion identic. M-am oprit si m-am uitat la el. S-a sculat parul pe mine cand am vazut cat e de mare.
*




Sa vezi cum le intorc idiotii cu frana de mana...

Eu ma intreb, ce viteza avea ala daca a mers atat de mult dupa inpact, totusi, buloanele care tin bena, si pistonul care o ridica, au si ele o rezistenta destul de mare. Imi amintesc ca parca au zis la stiri ca urmele de franare erau la ceva distanta de locul impactului. Nu ai cum sa lovesti ceva in halul ala si sa nu trantesti piciorul pe frana!


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 30 Jun 2008, 11:36
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Din reconstituirea facuta pe calculator, am vazut asa. Bena a lovit pasarela, s-a desprins de tractor, a zburat peste masina aflata chiar in spatele camionului, intre timp tractorul a trecut mai departe, iar pasarela a cazut pe masina care ajunsese fix sub ea.
E clar ca n-avea cum sa puna frana inainte de a se desprinde bena, cu toate reflexele lui, pentru simplu motiv ca lovitura l-a smucit in scaun de nu s-a vazut. Probabil ca-n virtutea inertiei a facut tandari volanul si bordu' camionului. Altfel de ce-a ajuns la spital, ca n-a cazut pasarela pe el?


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 30 Jun 2008, 16:27
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Eu nu spuneam ca pasarela sa ramana la orizontala, dar cand e lovita sa cada peste ce o loveste si sa se roteasca, iar partea cealalta sa ramana pe picior, prinsa cumva, nu sa cada cu totul. Stiu ca nu e mare diferentam, dar macar nu ar cadea pe doua sensuri de circulatie.

Oricum, a fost interesant ce am auzit la tv: Cica "provocat de un sofer de camion care nu avea dreptul sa circule pe DN1". Ca parca doar asta e vina lui. Mai mult se insista sa se caute vinovati in constructori si proiectanti.


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:09
Forum Renault