aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
aprindere electronica
petrysorr2006 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#32
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
04 platini, 07-08 bujii. preferabil 07
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
am montat aprinderea, a pornit destul de bine dar nu isi tine relantiul. bine ca nu am stat sa reglez avansul. am luat in casa bujiile sa le curat si sa incerc asa fara lera sa le pun la 0.7/0.8.
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
neajiji |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Respecta instructiunile din prospectul de la aprindere el. acolo ai distanta optima la bujii si platina, daca nu ai lera nu te mai obosi ca mai rau strici.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#35
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Va spun doar atat o scantee puternica amorseaza chiar si un amestec prostreglat iar motorul nu va trepida doar daca avansul e mic sau mult prea mare .
20 Jul 2008, 17:20: Nu mai descurajati oameni sa nu puna pe masina o aprindere eletronica ! E foarte fiabila impreuna cu o bobina puternica si bujii de calitate gen denso scapati de neplaceri ! This post has been edited by djasu82: 20 Jul 2008, 16:20 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
am auzit ca la aprinderea asta paltina trebuie sa fie undeva pe la 0.25/0.3. in manualul ala de utilizare nu scrie nimic de modificarea platinei
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#37
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
tine=o la 035.
eu am aprindere mult mai puternica ca at01 si o tin la 04. si bujiile la 08 si functioneaza impecabil. si la malvina, in instructiuni scrie ca se tin la 09-1mm dar merge ca porcu. mai ales pe sinteroame... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dimineata, se opreste imediat dupa pornire, pentru ca fiind cald afara, motorul cald, nivelul mic, benzina are timp sa se evapore din camera de nivel, si porneste doar cu ce ramane in emulsor, dupa care dai la cheie pana ce pompa reuseste sa aduca benzina din rezervor. Solutia, da-i la coada sa umpli camera , dupa care-i dai la cheie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Eu deja is scarbit de "aprindere puternica" "bobina de AMG", "puternica" sa topeasca electrodul si de astea.
In clipa in care motorul este in parametri, carburatorul este curatat si bine reglat iar pe la delcou piesele uzate (platina, lulea, capac) sunt inlocuite cu altele noi si bune calitativ motorul trebuie sa mearga bine pe aprinderea clasica. Abia apoi te apuci de imbunatatiri. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#40
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
normal ca imbunatatirile isi fac simtita prezenta numai dupa ce motorul este bine pus la punct pe clasic. altfel degeaba. e doar risipa aiurea de bani sa-ti iei jante de 300E cand motorul e zob, nu?
![]() |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
nu prea cred eu sa se evapore benzina de seara pana dimineata. cred ca problema ar fi de la pastilele pompei de benzina si zic asta pentru ca dimineata mai am cateva picaturi de benzina in filtrul care duce spre carburator. am reglat bujiile la 0.8, platina 0.3, am reglat avansul(am tinut o surubelnita in locul bujiei de la cil 1 pentru ca nu mai vad semnul de pe volanta) si a pornit la sfert, dar daca o accelerez asa brusc imi da rateuri. la relanti merge perfect. am incercat sa mai strang surubul ala de aer, l-am strans la max si motorul tot nu se oprea..ma gandeam ca am un gunoi cv in carburator. dau jos gatul de lebada si o turez tare, pun mana, mai incerc o data si surpriza... o scanteie destul de mare, mai mare ca cea de la o bujie apare inauntru carburatorului, da un rateu si se opreste. de ce...nu stiu. aa..imi mai da si rateuri in carburator cand e turata tare...asta chiar nu stiu pe unde...garniturile de sub carburator sunt schimbate recent..
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Pune niste piese de calitate, adica,
- Fise bufii Tesla (siliconate) - Capac delcou Doduco - Bujii Sinterom - Platina Doduco (bina ca acuma ai senozrul at011) Avansul i-ti da multi tremurici la masina daca ese reglat prost. Ce ai mai putea sa faci tu, sa vezi cum arata acele arcuri din delcou, sa vezi daca are joc axul delocului. Imprumuta un carburator de la cineva sa eleimini probelma cu carburatorul. In general benzina cam dispare din acele filtru care duce la carburator, te vor ajuta cateva "pedale" la coada de la pompa de banzina. Baniesc ca ai acele garnituri (3 la numar) de sub carburator, date cu putina vaselina grafitata. Pentru cine nu stie, sub acea tabla care sta sub carburator, are atasata o garnitura ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
eu stiam ca sub carburator e o garnitura, dupa aia vine sa zic radiatorul ala care raceste carburatorul si sub el inca o garnitura. posibil sa fie cum zici tu inca o garnitura sub tabla aceea.. tot nu sunt lamuric de ce a dat scanteie in carburator. era vreo 8 jumate si s-a vazut
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Stai asa, tu ai avut o scanteie IN CARBURATOR?
Nu a fost si o flacara violenta? Ia vezi ordinea fiselor la bujii 1-3-4-2, cu bujia nr1 inspre cutia de viteze si pe delcou fix langa capsula aia de vacum. Tu ai avut acolo o bujie care a dat scanteie cand supapa de admisie era deschisa. Lucrul asta nu cred ca se poate intampla daca ai jocul la supape mai mare pentru ca in acest caz supapa se inchide mai repede. Vezi sa nu fie decoul defazat cu 180 de grade. Eu sunt convins ca tu nu ai doar o problema cu aprinderea: bujii, fise, lulea, capac delcou ci una mult mai grava de fapt. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
a fost doar o scanteie cv de genul cum face o bricheta cu rotita, dupa care a dat un rateu si s-a oprit motorul. delcoul e fixat bine, fise, capac, platina, bobina acum si aprindere el noua. azi dimineata am dat la cama, am desfacut gatul de lebada, i-am dat 2 sprituri, am tras socul la jumate si nu a vrut sa porneasca deloc. am mai incercat de cateva ori, i-am dat sprituri, pana cand a luat-o dar mergea in 3 pistoane, banuiesc ca se umezise o bujie de la atatea sprituri. chiar nu stiu ce sa-i mai fac. dupa ce o pornesc dimineata pana seara porneste la sfert, fara probleme
am uitat sa precizez..cu avansul reglat bine( nu cu semnul de pe volanta, ca nu-l mai vad, cu surubelnita sa verific cand se ridica pistonul 1), la acceleratie da in nas. si de cand cu aprinderea asta electronica imi da rateuri destul de puternice in carburator This post has been edited by petrysorr2006: 21 Jul 2008, 11:09 |
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Deci mai verifica odata fisele si du-te la un mecanic care stie ce face sa vezi ce buba e.
Daca iti da des rateuri in carburator e clar ca aprinderea nu pica pe pistonul aflat in compresie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
am mai adus eu un mecanic sa-mi regleze si mi-a reglat nivelul mai mare...si asa consuma ea. pana nu am reglat inapoi nivelul mic nu puteam sa merg cu ea decat cu cisterna dupa mine:)). jiclorul ala de aer daca il infiletezi consuma mai putin, iar daca il desfiletezi intra mai mult aer, deci consuma si mai mult adevarat? si fisele cat trebuie sa aiba? cu toate ca sunt noi, de urziceni
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
De alea de urizceni am si eu. La mine aia centrala are aproape 10k si restul cam 3,3k si una din ele vreo 5k.
Eu iti repet inca o data ca nu e de la carburator si de la avans faza cu rateurile in carburator dese si daca ai vazut si scanteie in el e clar ca ai probleme mult mai grave. Eu am patit-o asa si mi-a luat foc benzina care era in galeria de admisie si a fost destul de groaznic asa ca iti recomand sa fii prevazator. Problemele astea pun in pericol siguranta ta si a celor din jur aflati in trafic! |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
am facut un scurt reglaj, i-am dat mai mult avans fata de cum trebuia si acum vad ca nu-mi mai da rateuri in carburator si la turatii mari mai da doar cateva rateuri, dar totusi scoate in spate fum negru la accelerare. daca strans surubul ala de aer imi copnsuma mai putin??
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
neajiji |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
i-ai stricat amestecul, intra prea multa benzina si prea putin aer, eu chiar nu inteleg de ce nu mergi la cineva care stie sa-ti regleze aprinderea si te tot chinui atat.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
nu merg la mecanici...pana acum am fost la 2 si mi-au stricat masina asta mai rau. asa ca prefer sa fac eu totul. si asa a trebuit sa repar eu dupa ei. unu mi-a reglat carburatorul ca am pus de 200 mii benzina si n-am mers 10 km. deci daca desurubez jiclorul ala consuma mai putina benzina nu? eu stiam invers la insurubare consuma mai putin
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Doamne cand va vad ca va agitati de aprinderi ca virgula clasice sau eletronice ma prapadesc de ras dar la cele pe injectie oare aia cele fac ? Deci imbunatatire o aduce o aprindere eletronica fie ea CDi TCi sau inductiva . In afara de aprinderi trebuie avut in vedere reglajul culbutoriilor cu metoda evacuare deschisa dupa aceea daca lantul de la distributie torncane se reface reglajul . La avans e foarte important verificare axului central sa nu balangane dupa aceea cama trebuie sa aiba doar o mica deplasare circulara de la dreapta la stanga si dupa aceea sa revina singura ( datorita mecanismului care e format din contragreutati si 2 arcuri diferite ca reglaj si ca diametru). Avansul pentru inceput :
se regleaza aducand volanta la semn se scoate fisa centrala din capacul de delco se pune langa masa caroserie la 1cm distanta intre masa si fise se da delculul spre stanga maxim se cupleaza contacul se misca delcoul spre dreapta pana cand apare scanteea si acolo se strange piulita. Dupa aceea se regleaca carburatorul surbul de dozaj amestec cel orizontala se stange la maxim se desface 3 ture complete iar cel oblic se deschide la jumatate. Dupa pornirea motorului si incalzirea lui dupa 10 minute se trece la reglajul optim al carburatorului . Se aduce turatia la 850-950 de ture si se strange surubul de dezaj cel orizontal pana cand motorul trepideaza ( aici daca s-ar avea aprindere eletronica nu ar mai trepida asa de rau ) si se deschide dupa aceea usor surubul pana cand turatia se stabilizeaza si motoarul toarce frumos ( aici explozia in clindru e albastruie spre tenta galbuie). Marind putin turatia spre 950 de ture amestecul e optim. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Chiar nimeni nu s-a prins inca de faptul ca scanteie in carburator si rateuri dese in carburator = aprindere carburant cu supapa de admisie deschisa?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
culbutorii i-am reglat la lera(0.15a/0.20e). la mine axul delcoului are si putin joc, dupa aia mai are putin joc si pinionul de sub delcou. i-am pus celalalt set de bujii sinterom care il aveam si eu de rezerva, le-am reglat la 0.8, am mai reglat putin pe la carburator si avans(l-am reglat de data asta dupa ureche, unde a fost turatia mai mare am strans surubul) si vad ca imi merge bine. acum scoate un usor fum alb, nu mai e negru. nu stiu bujiile cum o-r fi..
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#55
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Atunci cand pe evacuare iti scoate gaze foarte firbinti ai reglajul optim si fara bubuituri gen rateu.
Devil nu toti au reglajul prost la avans sau supape ca sa-ti dea acele rateuri in carburator. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
djasu rateuri da, dar SCANTEIA?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
un mic
![]() ![]() This post has been edited by badboy_marius: 22 Jul 2008, 11:04 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
argon |
![]()
Post
#58
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ti se modifica aleator distanta la platini din cauza jocului in ax.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
deci ar fi bine sa il schimb.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
pana acu n-am vazut delcou fara joc in ax. la mine mai e putin joc in pinionul de sub delcou..o sa incerc sa-l schimb si pe ala
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th June 2024 - 04:39 |