Reductie, pentru bujii
![]() ![]() ![]() |
Reductie, pentru bujii
Tudor Badescu |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|||
G I M |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
In weekend daca voi avea timp voi da chiulasa jos sa o fac. Vreau sa bucsez toate gaurile sa nu mai am probleme pe viitor. Totul se va face pe masini (planare, rectificare scaune, bucsare si ce mai trebuie) asa ca as vrea sa va intreb daca se merita sa iau mai mult din chiulasa pentru a mari putin compresia.
Reductiile deja sunt in lucru. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
rodi |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 5 Nov 2010, 23:17) Stiu multe reductii de fier care nu fac probleme si nu e nevoie sa se schimbe tipul de bujie.Trebuie ca reductia sa nu intre in camera de ardere,iar gulerul cu care se etanseaza pe chiulasa sa fie de 1...1,5 mm grosime.Astfel bujia nu sta ca intr-un putz si functioneaza practic normal.Iar etansarea cu silicon rosu n-a pus probleme in timp. Domnul Badescu de bronz este mai scump materialul dar daca se ovalizeaza iar sau sunt probleme de etansare post- functionare, bronzul aluneca mai usor si nu rugineste. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
G I M |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Strungaru stie cel mai bine cum sa le faca si din ce.
Deci ce sa fac, sa iau mai mult din chiulasa, sau doar sa o planez si sa o las asa? This post has been edited by Neagu Ionut: 7 Dec 2010, 21:32 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#65
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
parca ziceai ca nu iei din ea ca tu nu vrei sa maresti raportul
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
G I M |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai asa am zis initial, dar vreau sa intreb sa vad daca e ok sa iau mai mult din ea.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ia cu incredere macar 2 mm , nu mai stiu exact cat am luat dar a trebuit luat si din suportul alternatorului, tot 1600 am si eu, daca ai si gpl cred ca merge si mai mult luat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
G I M |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu am gpl, se simte ceva diferenta? Cu ce benzina mergi sa nu ai probleme?
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
de 95, dar merg rar cu benzina, doar cand raman fara gaz;are putere, nu cred ca as mai avea nevoie de dublucorp, desi as fi curios cum merge
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
2 mm luati din chiulasa o sa insemne o compresie sensibil marita.Cu motorul cald la plina sarcina si turatii mai joase or sa apara detonatii daca pui benzina de 95.Se mai corecteaza micsorand avansul sau,mai bine,benzina de 98...100.Pe gaz n-ar fi probleme ca are cifra octanica bine peste 100.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
G I M |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Asa m-am gandit si eu, mi se pare destul de mult sa iau 2 m. Cred ca pana la urma o planez si o las asa, nu stiu cate putere o sa castig din asta.
Pentru comprimarea arcurilor de la supape imi trebuie neaparat presa? Vreau sa o fac cap-coada si sa stiu la ce sa ma astept. This post has been edited by Neagu Ionut: 8 Dec 2010, 01:29 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#72
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#73
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
eu am luat 1.2 mm din chiuloasa am rectificat-o in totalitate scaune/arcuri/supape/fete plane/ si nu am nici cea mai mica detonatie :| si merge cu benzina 95 ca nu am bani de alta:D
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
rodi |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Parerea mea este sa faci doar planare. La uzurile care normal ca mai exista, o compresie marita foarte mult , prejudiciaza in continuare. Vrei sa mergi cu masina mult timp de acum incolo, fara cheltuieli prea mari, de-acum incolo, nu ?
off (pentru yY : palilalie de examinat cu lupa din ochiul altuia) |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
G I M |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Deci o sa fac doar planare.
Ramane in continuare intrebarea daca imi trebuie neaparat presa pt comprimat arcurile de la supapa. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
G I M |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu am mai dat chiulasa jos, am demontat doar alternatorul, suportul acestuia, delcoul si furtunul de tur de la radiator pentru a avea loc. Am marit gaura la 16 (nu am avut nici spiral mai mare si nici alezor) si apoi cu tarod de 18 am dat filet. Am tras tot spanul din cilindru cu aspiratorul, am dat cu un lipici special pe filetul reductiei si apoi am infiletat-o in ciulasa. E ca noua
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 03:37 |