DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme alternator, (Nu mai vrea sa porneasca! A murit subit.)

einstein1984
post 8 Dec 2009, 13:47
Post #61


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.356
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Era la bursa un electrician de prin titan, vezi la oferte permanente.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allancrown
post 8 Dec 2009, 14:29
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 October 07




Multumesc mult pentru rapiditate. Intr timp mi-a recomandat un prieten un electrician de prin baicului


--------------------
Dacia Logan 2005/Laureate 1.5 DCI - B-47PYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 8 Dec 2009, 22:14
Post #63


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




Dupa parerea mea problema e la puntea de diode din alternator; una din diode este defecta; din cate stiu nu se gasesc separat diode sau punte cum se gaseau pt. daciile vechi; numai daca ai alternator din dezmembrari si un electrician sa faca lucrarea.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Dec 2009, 00:31
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nasol daca nu se gasesc diode sau punte separat , defectul de mai sus pare sa fie de la punte ( punti ) sau releul regulator cu un aparat de masura se poate depista defectul , totusi poate fi si o perie uzata

This post has been edited by bygy007: 9 Dec 2009, 00:32


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 9 Dec 2009, 08:23
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(vsebas @ 8 Dec 2009, 23:14)
......din cate stiu nu se gasesc separat diode sau punte.....
*


Se gaseste puntea ca reper separat. Du-te la magazine de piese auto straine cu codul alternatorului, numai sa fii atent cine le produce, mai sunt si chinezarii.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 9 Dec 2009, 08:37
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




Cred ca s-a schimbat si alternatorul.Se practica.Vezi ce este cu el,verifica-l cu atentie,fiind dat jos.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allancrown
post 9 Dec 2009, 12:11
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 October 07




Multumesc tuturor pentru sugestii.
Am mers ieri la electricianul de pe baicului si s-a dovedit ca e uzat colectorul. S-au inlocuit inelele colectoare si carbunii iar acum totul e ok. Uzura prematura s-a datorat uleiului de motor ce a ajuns prin alternator de la o revizie mai veche, cand mecanicul a uitat sa stranga filtrul de ulei.


--------------------
Dacia Logan 2005/Laureate 1.5 DCI - B-47PYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 23 May 2010, 12:54
Post #68


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Am urmatoarea problema. Ma chinui cu un Clio 1.4MPI din 2001 echipat cu alternator Bosch de acelasi tip ca la Logan. Incepuse sa nu mai incarce, la pornirea motorului, decat dupa un sprit pe la 3000, 3000 si ceva, dupa care incarca ok. Dupa o vreme, n-a mai incarcat deloc. Am banuit regulatorul, asa ca l-am schimbat. Acuma incarca, dar cu aceleasi probleme ca prima data. Ii trebuie acea prima talpa pana sa inceapa sa incarce.

Problema este ca masina nu are niciun conector care merge la regulator, asa cum este la Logan. Din povesti si chiar din experienta, auzisem ca lipsa legaturii la tabloul de bord face ca alternatorul sa nu mai incarce, ca si cum excitatia ar fi sustinuta de un acelasi conector.

Am facut un test la Loganul unchiului meu, 1.4MPI Preferance 2005, la care conectorul acela de la regulator are numai un singur fir, si anume catre pinul 2. Am pornit masina cu conectorul scos, evident nu incarca, i-am dat un sprit, a inceput sa incarce, adica aceeasi figura ca la Clio.
Pe de alta parte, la un Logan 1.6MPI cu care am avut de-a face recent, conectorul cu pricina avea ambele fire cablate, probabil unul fiind excitatia, celalalt pt martor.
In ambele cazuri mai sus mentionate, regulatorul este BR14-M1. La Clio-ul amicului este BR14-M0.
Si tot ca un exemplu, la o Skoda Fabia 1.4TDI cu fix acelasi alternator, regulatorul este BR14-H0, iar acolo incarca la fel de bine si cu conectorul scos, de la bun inceput, fara niciun sprit initial.

Stie cineva care este semnificatia celor 2 pini de la acea mufa, si totodata explicatia la cum de unele au doar un fir legat, altele ambele iar Clio-ul asta niciunul?

Attached thumbnail(s)
regulator.jpg ( Size: 78.67k ) Number of downloads: 846


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 25 May 2010, 09:46
Post #69


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Chiar nu cunoaste nimeni semnificatia acelor pini, sau e secret de uzina? blink.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 May 2010, 00:37
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




conform schemei unul nu se foloseste iar alalalt se duce la martorul de incarcare , becul din bord , mai multe nu stiu , poate stie cineva care s-a bagat mai adinc


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 08:01
Forum Renault