Probleme alternator, (Nu mai vrea sa porneasca! A murit subit.)
![]() ![]() ![]() |
Probleme alternator, (Nu mai vrea sa porneasca! A murit subit.)
einstein1984 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.356 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
allancrown |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 October 07 ![]() |
Multumesc mult pentru rapiditate. Intr timp mi-a recomandat un prieten un electrician de prin baicului
|
--------------------
Dacia
Logan
2005/Laureate 1.5 DCI
- B-47PYZ
|
|
vsebas |
![]()
Post
#63
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Dupa parerea mea problema e la puntea de diode din alternator; una din diode este defecta; din cate stiu nu se gasesc separat diode sau punte cum se gaseau pt. daciile vechi; numai daca ai alternator din dezmembrari si un electrician sa faca lucrarea.
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nasol daca nu se gasesc diode sau punte separat , defectul de mai sus pare sa fie de la punte ( punti ) sau releul regulator cu un aparat de masura se poate depista defectul , totusi poate fi si o perie uzata
This post has been edited by bygy007: 9 Dec 2009, 00:32 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
YRX |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca s-a schimbat si alternatorul.Se practica.Vezi ce este cu el,verifica-l cu atentie,fiind dat jos.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
allancrown |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 October 07 ![]() |
Multumesc tuturor pentru sugestii.
Am mers ieri la electricianul de pe baicului si s-a dovedit ca e uzat colectorul. S-au inlocuit inelele colectoare si carbunii iar acum totul e ok. Uzura prematura s-a datorat uleiului de motor ce a ajuns prin alternator de la o revizie mai veche, cand mecanicul a uitat sa stranga filtrul de ulei. |
--------------------
Dacia
Logan
2005/Laureate 1.5 DCI
- B-47PYZ
|
|
Bullix |
![]()
Post
#68
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am urmatoarea problema. Ma chinui cu un Clio 1.4MPI din 2001 echipat cu alternator Bosch de acelasi tip ca la Logan. Incepuse sa nu mai incarce, la pornirea motorului, decat dupa un sprit pe la 3000, 3000 si ceva, dupa care incarca ok. Dupa o vreme, n-a mai incarcat deloc. Am banuit regulatorul, asa ca l-am schimbat. Acuma incarca, dar cu aceleasi probleme ca prima data. Ii trebuie acea prima talpa pana sa inceapa sa incarce.
Problema este ca masina nu are niciun conector care merge la regulator, asa cum este la Logan. Din povesti si chiar din experienta, auzisem ca lipsa legaturii la tabloul de bord face ca alternatorul sa nu mai incarce, ca si cum excitatia ar fi sustinuta de un acelasi conector. Am facut un test la Loganul unchiului meu, 1.4MPI Preferance 2005, la care conectorul acela de la regulator are numai un singur fir, si anume catre pinul 2. Am pornit masina cu conectorul scos, evident nu incarca, i-am dat un sprit, a inceput sa incarce, adica aceeasi figura ca la Clio. Pe de alta parte, la un Logan 1.6MPI cu care am avut de-a face recent, conectorul cu pricina avea ambele fire cablate, probabil unul fiind excitatia, celalalt pt martor. In ambele cazuri mai sus mentionate, regulatorul este BR14-M1. La Clio-ul amicului este BR14-M0. Si tot ca un exemplu, la o Skoda Fabia 1.4TDI cu fix acelasi alternator, regulatorul este BR14-H0, iar acolo incarca la fel de bine si cu conectorul scos, de la bun inceput, fara niciun sprit initial. Stie cineva care este semnificatia celor 2 pini de la acea mufa, si totodata explicatia la cum de unele au doar un fir legat, altele ambele iar Clio-ul asta niciunul? Attached thumbnail(s) regulator.jpg ( Size: 78.67k ) Number of downloads: 846 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Bullix |
![]()
Post
#69
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu cunoaste nimeni semnificatia acelor pini, sau e secret de uzina?
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
conform schemei unul nu se foloseste iar alalalt se duce la martorul de incarcare , becul din bord , mai multe nu stiu , poate stie cineva care s-a bagat mai adinc
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 08:01 |