DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ceas temperatura, acul ceasului de temperatuta in zona rosie

boditza
post 1 Jan 2011, 21:57
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




maskatu o sa iti fac poze cu prima iesire sa vezi cum arata la mine, dar nu am termometru cu temperatura exterioara. termostatul il poti pune nou si sa nu mearga cum trebuie, sunt patit deci nu ma mira. lichidul de racire l-am schimbat acum 1 an cand am schimbat garnitura de chiulasa si din ce imi aduc aminte am pus 3l de antigel dacia glacerol rx tip d si restul apa, deci nu stiu ce raport a iesit. orice motor ar fi cu un termostat bun trebuie sa bage caldura bine wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 2 Jan 2011, 00:50
Post #92


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Poate fi problema si cu caloriferul, infundat de mizerie, frunze, praf, sa nu mai degaje cum trebuie.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 2 Jan 2011, 19:56
Post #93


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(ramsen @ 31 Dec 2010, 10:27)
fratilor...hai sa ajungem la o concluzie daca este bun un carton pus in bot si gata...eu unul am analizat pe solenza mea ca mie imi trebuie un carton intre cele doua radiatoare pus...daca vreti mai multe detalii pentru cit de bun este pe timpul ierni un carton intrati la sectiunea logan unde userul ssilviu a pus un clip video cu un fel de jaluzele...si culmea este ca masina este un BMW !!!...
aviz si pentru tine pician90 ca vrei sa iti faci un fel de jaluzele...bravooo...dar uitate cum este mai bine sa le faci...succes

http://www.daciaclub.ro/Mai-e-nevoie-sa-ac...ml#entry2790521
*


revin la acesta postare scrisa de mine si va anunt ca este foarte mare nevoie de carton in bot chiar daca sint altfel concepute fata de vechea Dacia si anume...
azi am avut un drum de facut de la Pitesti -Cimpulung si retur...la ducere am avut carton pus intre radiatorul de racire si cel de aer conditionat lat de 30 cm...consumul a fost super bun 6.0%,caldura a fost bestial de buna aeroterma numai pe 1...la intoarcere am zis sa incerc fara carton iar consumul a crescut la 7,2% si nici caldura nu prea era,am venit numai pe aeroterma 2 la ventilator...mentionez ca la ducere am fost 4 persoane in masina si la revenire decit eu singur singurel...
deci concluzie... este foarte bun un carton in bot si cu asta am incheiat...bafta

<span class='edit'>2 Jan 2011, 22:25:</span>
la ce am scris eu aici am scris si pe sectiunea Logan...raspunsul lor a fost ...intrati aici si cracitiva de ras fratilor...cind le intra in cap o prostie pe aia o tin...succes...
pentru mine este clar ...ce am observat eu azi la drum este destul de clar cu intrebuinta unui carton in botul masinii...
http://www.daciaclub.ro/Mai-e-nevoie-sa-ac...ml#entry2793058

This post has been edited by ramsen: 2 Jan 2011, 22:26


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 2 Jan 2011, 22:30
Post #94


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Caloriferul l-am schimbat cand am luat masina, adica acum 2 ani si ceva. Functioneaza foarte bine. Termostatul ma indoiesc ca are ceva. Daca ar fi fost blocat pe deschis, nu s-ar mai fi incalzit nici cu cartoane, iar daca ar fi fost blocat pe inchis, ar fi fiert apa in instalatie, deci nu este cazul.

Atata vreme cat nu sunt singurul, consider problema ca fiind normala... restul opiniilor pot fi influentate de multi factori cum ar fi: la ce turatie se schimba vitezele, cati km se circula cu masina, de cat timp nu a mai fost schimbat lichidul de racire, care a fost proportia lichidului si care a fost a apei, cat de curata este instalatia, cat de bine functioneaza caloriferul, etc.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianSavu
post 2 Jan 2011, 23:40
Post #95


Supernovist


Group: Members
Posts: 353
Joined: 28 August 08
From: Bucuresti




Eu la masina mea imi dau seama cand deschide termistatul dupa ceasul de temperatura de la bord.
Am facut si un clip asa din mers biggrin.gif uitati-va atent de la secunda 7 sa vedeti cum coboara acu' cate putin pana la jumate.
Pot sa observa chestia asta doar cand e rece si cand deschide termostatul prima data ... dupa ce s-a incalzit, acul de la temperatura, raman la jumate.


Am pornit masina si dupa vro 4-5 km sa incalzit

This post has been edited by AdrianSavu: 2 Jan 2011, 23:43


--------------------
Dacia SuperNova 2003 - Clima
Conduc o Dacia si asta imi ocupa tot timpul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 3 Jan 2011, 14:18
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




QUOTE(Maskatu @ 2 Jan 2011, 22:30)
Caloriferul l-am schimbat cand am luat masina, adica acum 2 ani si ceva. Functioneaza foarte bine. Termostatul ma indoiesc ca are ceva. Daca ar fi fost blocat pe deschis, nu s-ar mai fi incalzit nici cu cartoane, iar daca ar fi fost blocat pe inchis, ar fi fiert apa in instalatie, deci nu este cazul.

Atata vreme cat nu sunt singurul, consider problema ca fiind normala... restul opiniilor pot fi influentate de multi factori cum ar fi: la ce turatie se schimba vitezele, cati km se circula cu masina, de cat timp nu a mai fost schimbat lichidul de racire, care a fost proportia lichidului si care a fost a apei, cat de curata este instalatia, cat de bine functioneaza caloriferul, etc.
*



te-ai gandit ca este posibil sa inceapa sa deschida mai devreme decat trebuie?? prea multa ceara in el sau mai stiu eu ce smile.gif. eu sunt 90% sigur ca am instalatia curata si am facut un test la antigel cu o pipeta supradimensionata din hypermarket si mi-a iesit o temperatura de inghet de -30 grade

@AdrianSavu si la mine tot asa face, dar indiferent de temperatura si fara carton in fata.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 2 Feb 2011, 20:42
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




Am si eu o problema cu martorul temperatura apa...dimineata la rece,martorul temperatura apa se ridica pana in zona hasurata...trebuie sa astept cate 10 minute,stand pe loc cu masina...sami "cada" martorul jos,iar GMV nu porneste desi ajunge pana in zona hasurata.ce poate sa fie?parte mecanica sau electrica?senzorul de la temperatura apa?ce pot sa verific?sau sa ma duc in serivce?acasa nu pot sa fac nimic?


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 2 Feb 2011, 21:05
Post #98


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




Cred ca ai vreun contact prost pe undeva. Tinand cont ca semnalul de temperatura vine de la UCE Injectie (daca nu ma insel...) si acolo contactele sunt destul de bine protejate, cred ca ai contact prost in spatele ceasurilor. ..


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 2 Feb 2011, 21:07
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




Acest fenomen se intampla doar cand ii foarte rece afara...dupa ce martorul ''cade'' la nivelul lui nu se mai ridica..odata ajuns la nivelul normal,o opresc si cand o pornesc nu mai are nicio problema..
Deci doar acum in sezonul rece...odata ce se incalzeste motorul,nu mai are probleme


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 2 Feb 2011, 21:12
Post #100


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




La cald, plasticele de prin bord se mai dilata.... In spatele ceasurilor trece teava de la aeratorul stanga... nu stiu, era o varianta.
Eu pateam ceva asemanator cu martorul de la ulei. Nu se mai aprindea. La mine e un contact prost intr-una din mufele de deasupra panoului de sigurante (sunt cateva mufe fixate direct pe caroserie, undeva deasupra sigurantelor)

LE: Incearca dimineata cu motorul rece sa bagi mana prin usita de la sigurante si sa misti cablurile din spatele ceasurilor. (cu simt....)

Cand pui contactul cum arata ? (inainte sa pornesti motorul)

This post has been edited by harry: 2 Feb 2011, 21:14


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 2 Feb 2011, 21:14
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




deci unde ar trebui sa verific prima data?


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 2 Feb 2011, 21:23
Post #102


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




Ti-am zis, incearca sa misti cablurile din spatele ceasurilor, incearca sa apesi pe mufele ceasurilor.


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 2 Feb 2011, 22:09
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




si trebuie sa dau tot bordu jos?


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 2 Feb 2011, 22:52
Post #104


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




deschizi usita unde sunt sigurantele, si bagi mana pe acolo in spatele ceasurilor si incearca sa apesi pe mufele ce intra in ceas.... incearca sa misti firele de acolo, dar cu simt! daca e contact prost pe acolo, ar trebui sa vezi vreo modificare de moment.....


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 4 Feb 2011, 14:54
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




Am fost azi la 2 mecanici si mi-au zis asa:unul din ei mi-a zis ca s-ar putea sa fie de vina termostatul,ca nu deschide la timp.Al doilea mecanic mi-a zis ca parte electrica,ori bulbul de la senzorul de temperatura apa,ori ceva fir din instalatie.Pt ca mi-a scos senzorul de temperatura apa si martorul din bord a "cazut" jos,si a pornit GMV,iar cand a bagat inapoi s-a ridicat la normal(s-a ridicat la normal pt ca motorul era deja cald),pt ca azi dimineata la prima cheie iar s-a ridicat pana in zona hasurata si a trebuit sa stau vreo 10 minute sa isi revina la normal...deci sa ar putea?din instalatia electrica sau termostat? huh.gif dry.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 4 Feb 2011, 16:08
Post #106


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




tu ai verificat masa de pe caroserie si cutia de viteze daca au contact perfect???un coleg a patito la solenza la fel ca tine....si avea masa de pe cutia de viteze din cite firilete avea cablul se mai tinea in citeva...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 4 Feb 2011, 17:07
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




@ramsen unde sa verific?nu ai o poza ceva?


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 15 Feb 2011, 11:57
Post #108


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




@sergiu-iulian
Daca era de la termostat, problema era in felul urmator:
Porneai motorul, dupa cativa km de mers (vreo 20 minute de mers in relanti ... aproximez eu) motorul incepe sa se incalzeasca, creste temperatura pe indicator, urca mult, ajunge in zona hasurata, si de abia apoi deschide termostatul si coboara la normal temperatura. Asta inseamna ca deschide termostatul prea tarziu. La tine nu e asa, tu pornesti motorul si deja ai temperatura in zona hasurata.... nici vorba de termostat.


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu-iulian
post 15 Feb 2011, 17:04
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.103
Joined: 16 December 07




Asa ma gandeam si eu ca nu e vorba de termostat,mai ales ca in zilele astea s-a mai incalzit..si am umblat cu masina si am lasat motorul pornit cateva minute sa vad daca o sa pornesaca ventilatorul..martorul bord s-a ridicat pana la prima liniuta...iar ventilatorul a inceput sa functioneze...deci cred ca e bine asa...nu?


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Confort - Ms 64 GVS
DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 15 Feb 2011, 18:58
Post #110


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Da, acolo trebuie sa porneasca.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 24 Feb 2011, 22:59
Post #111


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Am radiatorul acoperit un pic peste jumatate cu un carton. Afara erau -3 grade. Am facut un drum de ~3km, am stationat (cu motorul pornit) 10-15 minute, si am mers din nou ~3km, si abia era pe la jumatate acul.... Wtf? Incep sa cred ca nici termostatul asta nu este bun si o fi blocat pe "deschis" adica lasa apa sa treaca prin radiator chiar daca apa nu are 89 grade. Totusi vara trecuta a functionat corect racirea. wacko.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrOzOy
post 24 Feb 2011, 23:38
Post #112


Membru cu Dacie !


Group: Members
Posts: 839
Joined: 8 September 09
From: Ramnicu Sarat,Buzau !




Eu i-am acoperit tot radiatorul si diferenta e foarte mica. In oras daca merg 30-40 de km continuu acul nu trece de sfert.... nu stiu care e treaba dar vara in 2-3 km acul e sus iar iarna sta jos orice i-as face. dry.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2002 , fara piele :D - BZ 52 MTG
Cazan Romanesc !

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 25 Feb 2011, 00:08
Post #113


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Exact... vara ma seaca ca nu apuc sa trec de 3-4 semafoare si a si ajuns acul sus, iar iarna abia trece de jumatate. As fi dat vina pe calorifer care este polonez dar el nu influenteaza incalzirea apei in instalatie. Ar mai fi termostatul dar este practic nou, fiind schimbat iarna trecuta. Dupa ce l-am schimbat simptomele erau aceleasi. Iar ultima varianta la care ma gandesc ar fi compozitia lichidului de racire. Eu am pus apa normala in loc de apa distilata atunci cand am schimbat lichidul, adica acum 2 ani la schimbarea caloriferului. Ma gandesc sa nu fie de la asta.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 25 Feb 2011, 13:35
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




apa normala face doar depuneri mai multe fata de cea distilata, fata de temperatura are aceleasi proprietati


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arogant
post 27 Feb 2011, 12:16
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 10




QUOTE(GrOzOy @ 25 Feb 2011, 00:38)
Eu i-am acoperit tot radiatorul si diferenta e foarte mica. In oras daca merg 30-40 de km continuu acul nu trece de sfert.... nu stiu care e treaba dar vara in 2-3 km acul e sus  iar iarna sta jos orice i-as face. dry.gif
*




Exact aceeasi problema am si eu, dar inca nu ma grabesc sa schimb termostatul, astept sa se mai incalzeasca putin afara sa fad cum se comporta si cred ca am sa scot acel senzor de pe bloc motor sa-l curat (daca-l scot curge mult antigel pe la el???), si eventual am sa scot termostatul sa-l pun intr-o oala pe foc si cu un termometru (daca gasesc cu minim 100 grade) si sa vad la ce temperatura incepe sa deschida


--------------------
Dacia Super Nova 2002 Clima - b02dsn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Mar 2011, 22:57
Post #116


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Minim ti-ar trebui 80-85, pentru ca termostatul are inceputul cursei de deschidere la 89 grade si sfarsitul la 102 grade.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy05edy
post 4 Jun 2011, 17:57
Post #117


Edy


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 January 09




salut...
problema!!! nu`mi mai porneste ventilatorul... deloc... si urca indicatorul la apa pana la portiunea hasurata... sus... chiar si cand sta masina pe loc. nici cand pornesc ac`ul nu porneste ventilatorul

am verificat siguranta.. e ok.. am verificat releele .. cred ca sunt ok.. (le`am inlocuit cu cel de la proiectoare ca sunt la fel.. cel putin cel de la pozitia I) insa ventilatorul tot nu porneste

am scos mufa de la senzorul de temperatura si indicatorul la apa a scazut pana la minim.. cand l`am pus la loc.. a urcat la maxim... ventilatorul tot nu a pornit..

capacul la rezervorul de antigel e ok..

sa fie senzorul de temperatura dus?.. sa fie cablajul...??

help pls!


--------------------
Dacia Supernova Clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v-king
post 6 Jun 2011, 13:31
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 8 March 10
From: Hunedoara - HD




Probabil ai probleme la mufa ventilatorului, din moment ce nu porneste nici cand scoti mufa de la senzorul de temperatura. De verificat in primul rand mufa cu pricina. Altfel, s-ar putea sa fie ventilatorul ars (putin probabil) sau sa nu primeasca comanda de la calculator (si mai putin probabil).

Poate nu ar strica sa mergi la service pt o diagnoza computerizata, sa nu fie bube prin alta parte. Dai vreo 80 lei pe diagnoza, dar previi o garnitura de chiulasa puscata, chiulasa deformata, cheltuieli de tractare, nervi etc. Mai ales ca incepe sa fie cald afara si GMV la supernova e vital, datorita modului "ingenios" in care a fost conceputa instalatia de racire.

This post has been edited by v-king: 6 Jun 2011, 13:32


--------------------
Ex: Dacia SuperNova 2002/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Acristi
post 17 Jul 2011, 19:11
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 11 April 10
From: mizil/prahova




salut am si eu o problema. nu mai porneste gmv-ul, daca pornesc ac porneste , daca scot mufa de la senzor porneste, daca apas pe releul tr1, tr2 porneste , am pus testeru imi indica 79 de grade apa in vas bolborosea , in bord acul trecuse de zona hasurata. sa fie sonda decalibrata ( dusa )? daca o schimb se pierde antigel?


--------------------
dacia supernova clima 2002 - PH 12 KBT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v-king
post 18 Jul 2011, 07:22
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 8 March 10
From: Hunedoara - HD




Cel mai probabil sonda de temperatura e dusa, din moment ce transmite spre ECU o temperatura mult mai mica decat cea reala, acesta din urma necomandand pornirea GMV-ului. Schimba urgent sonda de temperatura, nu se pierde mult antigel pe acolo. Risti o garnitura de chiulasa puscata daca se mai repeta de cateva ori faza cu urcatul apei in zona rosie. Asta in cazul fericit in care nu se deformeaza si chiulasa. Bafta!


--------------------
Ex: Dacia SuperNova 2002/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 19:23
Forum Renault