DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bec ulei ?, Se aprinde cand e cald motoru ......

Merced
post 29 Aug 2008, 18:01
Post #31


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Si la mine de cand am facut schimbul, nu stiu care e smecheria, poate am prins un filtru mai prost, ca se sting mai greu becurile la pornire, si o secunda se aude un pic de zgomot de fier pe fier la pornire, dar dupaia merge brici. Deh, cat de mult poa sa se uzeze de la o secunda, sunt altii care merg mii de kilometri asa...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 31 Aug 2008, 20:29
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




La asta ma gandeam si eu, sa fie faza de la filtru nenorocit... ca se vedea inauntru, lucru care stiu ca nu trebuia, pentru ca au o membrana... Ei, asta care il am eu acum, astupa gaurile alea mari doar pe jumate... Piese nenorocite

1 Sep 2008, 18:41:
HELP! ohmy.gif

Am pus azi ulei Elf Competition 20W50 + o conserva din aia portocalie de aditiv, 2+2 cu teflon.

Mi se pare ca da putin in nas si ELV porneste mai repede si sta mai mult aprins, de la asta sa fie???

This post has been edited by v_razvan_c: 1 Sep 2008, 17:41


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 1 Sep 2008, 17:50
Post #33


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




De dat in nas n-are treaba, dar de incalzit e un pic in plus e posibil, datorita unor frecari mai mari. Dar ce aveai inainte de asta?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 1 Sep 2008, 17:52
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Deci de dat in nas inseamna ca ramane de la consumul prea mare de la ELV...


Inainte aveam ulei din ala apos la 15RON 3L...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 2 Sep 2008, 09:53
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




e bun 20w50 mai ales pt motoare mai uzate cu multi km la bord dar nu prea pricep de ce ai mai pus si aditiv 20w50 e indeajuns de viscos sa faca fata cu brio vara intr-un motor cu peste 100k la bord
Numai ca probabil la prima bruma o sa invirta mai greu dimineata la pornire

This post has been edited by mitu2002: 2 Sep 2008, 09:55


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 9 Sep 2008, 13:03
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




E VARZA aditivul ala, nu face nimic!!!

M-am chinuit sa pornesc motorul de mi-a venit rau, abia pe la a V-a cheie a pornit. Motorul mergea foarte greu, chiar si dupa ce se incalzea+ ca frigea rau de tot, ELV pornea cu prima ocazie cand stateam pe loc... E muci aditivul, cica pe pentru motoare uzate... Al meu e super uzat si nu s-a vazut nicio imbunatatire ( nici nu ma asteptam); am facut un drum de 300km si am completat 2l de ulei icon_mrgreen.gif . Nu mai folosesc asa ceva! 20W50 simplu, e super. smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Sep 2008, 13:07
Post #37


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Razvan ai grijeca iti poate salta astia talonu daca te vede ca iti scoate fum rabla . Duo la fer vechi si ieiuna pe injectie sau un tico.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 9 Sep 2008, 13:47
Post #38


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(djasu82 @ 9 Sep 2008, 14:07)
. Duo la fer vechi si ieiuna pe injectie sau un tico.
*




Sau sa isi cumpere un motor sau sa il faca pe al lui !!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 9 Sep 2008, 20:16
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




'djasu', nu stiu ce aveti toti cu,,fierul vechi" radmasa.gif E DIN `97, PANA MEAAA!!! Ca papa ulei, asta e, se rezolva. Alea din `70 care stau sa cada tablele dupa ele, mananca si ulei, etc, nu mai spuneti ,,la fier vechi cu ele"... Oare de ce...
+ ca NU scoate fum cand merg normal cu ea, am grija sa nu ma vada nimeni.

Alt cazan ( fie el si pe injectie - injectia e de cacao ) eu nu-mi mai iau...
Minel, ai dreptate! smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 9 Sep 2008, 20:37
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




injectia e de cacao?cred ca glumesti.cred ca habar nu ai cum porneste o dacie pe injectie iarna fara sa apesi acceleratia si fara sa dea in nas .la carburator poate sa fie si 40 de grade afara ca dimineata la pornire pana nu da in nas macar o data nu se simte bine.la dacia cu injectie nu iti este frica sa treci cu masina printr o apa mai mare cum e la carburator sa ai sanse sa ramai pe acolo.la fel si cand speli motorul,la carburator ai sanse 1 la suta sa mearga ok o vreme.odata cu racirea vremii daciile pe carburator au probleme cu consdensul,la injectie acest lucru a disparut.daciile pe injectie au euro 2,tu cu carburator ai grija din 2010 ,2011.smile.gif)))))))))))cate dacii pe carburator care abia pornesc iarna nu sunt turate sa nu se opreasca motorul?atunci cand e motorul rece se produce o uzura mai mare a motorului.pun pariu ca nu f multe dacii pe carburator au un ulei performant care sa asigure o buna protectie la pornirepe timp de iarna.la injectie nu mai stai sa reglezi atatea ca la carburatie.asa ca mai gandeste te

This post has been edited by mar10may: 9 Sep 2008, 20:38


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 9 Sep 2008, 22:30
Post #41


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(mar10may @ 9 Sep 2008, 21:37)
la injectie nu mai stai sa reglezi atatea ca la carburatie.asa ca mai gandeste te
*




Dar si cand ti se buleste ceva stai si te uiti la ea e marginea drumului !! ph34r.gif

Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii ,si apropo de ulei bun pt o mai buna ungere , ar trebui folosit la toate motoarele , nu numai la cele pe carburator ( asta reiese din ce ai scris tu ) ,inseamna ca iti pasa macar atat de masina respectiva incat sa ii dai un ulei bun ( vorbesc in general )


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 10 Sep 2008, 12:18
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




'mar10may', eu cred ca te-ai simtit jignit, dar asta e parerea mea. Nu o zic din auzite, spun pentru ca am avut o DACIA pe injectie pe mana cateva luni, in perioada rece. E VARZA, scuza-ma. A dat si in nas, a facut de toate. Ai avut dreptate dintr-o singura privinta, a pornit la prima cheie fara pedale. O DACIA SuperNova e altceva, n-am ce zice, aia da injectie, nu monopunct ca la cazane.

P.S.: Stai linistit ca in 2010-2011, va fi la fel wink.gif E vrajeala de adormit copii. Dar, daca totusi se va intampla asa sa zicem, nu ma intereseaza, ca nu o s-o mai am pana atunci. laugh.gif

,,Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii"
Mda, nasol, mi se face mila. Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. radmasa.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 10 Sep 2008, 12:59
Post #43


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(v_razvan_c @ 10 Sep 2008, 13:18)
Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. radmasa.gif
*



Motorul se incalzeste in mers , nu turandu-l de nebun prin parcare , Doamne ... wacko.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 10 Sep 2008, 14:03
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Stiu, dar asta cred eu ca gandesc cei care rup motorul rece smile.gif

10 Sep 2008, 17:46:
,,dar nu prea pricep de ce ai mai pus si aditiv 20w50"

'mitu2002', am uitat sa-ti raspund. M-am gandit ca la cat de uzate sunt piesele din motor, nu strica... smile.gif

This post has been edited by v_razvan_c: 10 Sep 2008, 16:46


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 10 Sep 2008, 17:42
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(Minel @ 9 Sep 2008, 22:30)
Dar si cand ti se buleste ceva stai si te uiti la ea e marginea drumului !! ph34r.gif

Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii ,si apropo de ulei bun pt o mai buna ungere , ar trebui folosit la toate motoarele , nu numai la cele pe carburator ( asta reiese din ce ai scris tu ) ,inseamna ca iti pasa macar atat de masina respectiva incat sa ii dai un ulei bun ( vorbesc in general )
*


stai linistit ca daca ti se buleste si la carburatie poti sta pe marginea drumului.asta daca nu cumva ai dupa tine cam toate piesele de schimb de care ai avea nevoie de la A la Z.ceea ce ma cam indoiesc.treaba cu facutul pe marginea santului la carburator sta numai in ceea ce priveste reglajele sau curatatea jigloarelor etc.dar la injectie asa ceva nu se mai face.deci treaba asta nu mai este valabila cu reparatul pe marginea santului.am spus de ulei bun pentru carburatie pt ca in general cam asa sta treaba ,nu ca nu ar trebui folosit ulei bun si la injectie.din contra.si la magazin la piese auto cand te duci daca iei ceva pt dacie vanzatorul iti ofera consumabile ieftine,nu din cele mai scumpe.

10 Sep 2008, 17:56:
QUOTE(v_razvan_c @ 10 Sep 2008, 12:18)
'mar10may', eu cred ca te-ai simtit jignit, dar asta e parerea mea. Nu o zic din auzite, spun pentru ca am avut o DACIA pe injectie pe mana cateva luni, in perioada rece. E VARZA, scuza-ma. A dat si in nas, a facut de toate. Ai avut dreptate dintr-o singura privinta, a pornit la prima cheie fara pedale. O DACIA SuperNova e altceva, n-am ce zice, aia da injectie, nu monopunct ca la cazane.

P.S.: Stai linistit ca in 2010-2011, va fi la fel wink.gif E vrajeala de adormit copii. Dar, daca totusi se va intampla asa sa zicem, nu ma intereseaza, ca nu o s-o mai am pana atunci. laugh.gif

,,Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii"
Mda, nasol, mi se face mila. Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. radmasa.gif
*


nu stiu ce dacie ai avut tu pe injectie si dadea in nas dar asta se intampla pt ca sigur acea masina avea o problema.in foarte multe cazuri consumabilele nu sunt schimbate la timp.daca acea masina avea un filtru de aer sau benzina sau nu mai stiu ce neschimbat de cand hau,atunci fii sigur ca fie ea si mercedes nu va mai functiona corect.eu la masina de la serviciu si cea personala schimb consumabilele cum scrie in manualul de utulizare.la dacia mea pun ulei semisintetic si il schimb la 5000 de km,cu toate ca tine mai mult de atat.antigel nu pun la 6 lei ci la 20 de lei.lichid de frana nu pun din ala la 4 lei.de turat pana la 5000 de ture sau 140 de km la ora nu obisnuiesc si sunt f multumit pana acum de masina.cum o pastrezi asa o ai.multi spun ca dacia e naspa,dar vor ca ea sa mearga fara sa ii faca aproape nimic.in ceea ce priveste dacia 1310 pe injectie versus supernova e o mica diferenta.la super nova cand ai sa mergi la service s ar putea ca preturile sa fie exprimate in eur.s ar putea sa fie o diferenta mai mare in ceea ce priveste intretinerea.deci dai un ban in plus.automat si masina trebuie sa fie mai buna.daca ai bani mai multi iti iei o masina de peste 20 000 de eur si termini treaba.chestia cu 2010 2011 am zis o in gluma dar.....pot aparea surprize.in romania nu mai trebuie sa te mire nimic

This post has been edited by mar10may: 10 Sep 2008, 17:56


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 11 Sep 2008, 10:02
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Nu stiu ce sa mai spun, nu mi-a lasat o impresie placuta si nu am observat mare diferenta, dar nu te contrazic si se poate sa nu fi fost intretinuta, ma refer la mecanica, ea asa arata foarte bine; era un Break pe injectie din 2002 parca... Treaba cu preturile e adevarata, adica intretinerea pentru SUperNova e mai scumpa. M-am referit strict la sistemul de injectie, nu ca as vrea sa-mi cumpar SuperNova. smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Sep 2008, 11:48
Post #47


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(mar10may @ 10 Sep 2008, 18:42)
stai linistit ca daca ti se buleste si la carburatie poti sta pe marginea drumului.asta daca nu cumva ai dupa tine cam toate piesele de schimb de care ai avea nevoie de la A la Z.ceea ce ma cam indoiesc ....
*



Ma refer strict la alimentare , carburatie (injectie ) si aprindere in rest nu difera mai cu nimic una cu injectie cu una pe carburatie sunt la fel si directia , transmisia , motorul , franele .

Si stai linistit ca si la carburatie daca ai consumabilele schimbate la timp ( filtre ,etc ) cam rar sau deloc se mai infunda jicloarele sau pompa de bezina ..

Deci daca la tine se buleste injectia sau mia stiu eu ce senzor ce faci ... huh.gif
Pe cand la carburatie i mai simpla treaba si pe cat ii mai simpla cu atat sunt mai putine componente care se pot defecta !! smile.gif
Daca mai ai si mici imbunatatiri la ea aprindere, etc ...( ma refer la carburatie ) nu ai probleme cu ea,numai DACA tot ce inseamna consumabil se schimba la timp !!! excl.gif

This post has been edited by Minel: 11 Sep 2008, 11:48


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 11 Sep 2008, 21:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(Minel @ 11 Sep 2008, 11:48)
Ma refer strict la alimentare , carburatie (injectie ) si aprindere in rest nu difera mai cu nimic una cu injectie cu una pe carburatie sunt la fel si directia , transmisia , motorul , franele .

Si stai linistit ca si la carburatie daca ai consumabilele schimbate la timp ( filtre ,etc ) cam rar sau deloc se mai infunda jicloarele sau pompa de bezina ..

Deci daca la tine se buleste injectia sau mia stiu eu ce senzor ce faci ... huh.gif
Pe cand la carburatie i mai simpla treaba  si pe cat ii mai simpla cu atat sunt mai putine componente care se pot defecta !! smile.gif
Daca mai ai si mici imbunatatiri la ea aprindere, etc ...( ma refer la carburatie ) nu ai probleme cu ea,numai  DACA tot ce inseamna consumabil se schimba la timp !!! excl.gif
*


ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli.smile.gif)))))))))))))))la carburatie poti schimba consumabilele in fiecare zi ca tot nu ai garantia ca va merge ok.spune mi tu mie ca daca astazi schimbi capacul de la delcou sau platina maine nu pot fi iar probleme.daca ii speli motorul s ar putea sa fie nevoie sa ii sufli in struna sa porneasca.deci daca la mine se buleste injectia...............s ar putea sa nu se buleasca.nu am avut pana acum o singura dacie pe injectie ci 3.am avut si 150 000 de km cu ele.si nu s a bulit injectia si nici nu am avut asa de mult de furca cu ele precum am avut la cele pe carburatie.cam tot vreo3.deci daca se buleste vreun senzor il schimbam.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipiotul
post 11 Sep 2008, 22:10
Post #49


^RIP^ IS28AUG


Group: Members
Posts: 264
Joined: 22 July 08
From: Iasi




QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 21:14)
ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli.smile.gif)))))))))))))))la carburatie poti schimba consumabilele in fiecare zi ca tot nu ai garantia ca va merge ok.spune mi tu mie ca daca astazi schimbi capacul de la delcou sau platina maine nu pot fi iar probleme.daca ii speli motorul s ar putea sa fie nevoie sa ii sufli in struna sa porneasca.deci daca la mine se buleste injectia...............s ar putea sa nu se buleasca.nu am avut pana acum o singura dacie pe injectie ci 3.am avut si 150 000 de km cu ele.si nu s a bulit injectia si nici nu am avut asa de mult de furca cu ele precum am avut la cele pe carburatie.cam tot vreo3.deci daca se buleste vreun senzor il schimbam.
*


si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea ... =))
daca nu-i sulfi (la carburatie) nu se simte bine si de asta nu merge ...
si probleme pot fi la oricare ... la cea pe carburatie e stresant cand se strica cate ceva la inceput ... apoi te obisnuiesti si incepe sa-ti placa icon_mrgreen.gif
si ... stai relax ca vom circula si din 2011 ... wub.gif

si ... daca "se buleste" ceva ... tu .. cu injectata ... fuga la magazin ... noi .. cu carburatele ... ne oprim pe drum si pe la remat ... si poate plecam "mai fericiti" ca avem si de bere cand o reparam cool.gif

This post has been edited by Cipiotul: 11 Sep 2008, 22:14


--------------------
Dacia LOGAN 1.4 MPI 2006 - ISxxSEC
ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018)
Opel Astra G-CC (Y20DTH)
Grabeste-te incet sa intarzii la timp !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Sep 2008, 22:22
Post #50


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 22:14)
daca la mine se buleste injectia...............s ar putea sa nu se buleasca.
*




Sincer imi place ca-i optimist , daca se buleste ,s-ar putea sa nu se buleasca , dar nu ai zis ce faci DACA se buleste ...

This post has been edited by Minel: 11 Sep 2008, 22:24


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipiotul
post 12 Sep 2008, 10:08
Post #51


^RIP^ IS28AUG


Group: Members
Posts: 264
Joined: 22 July 08
From: Iasi




QUOTE(Cipiotul @ 11 Sep 2008, 22:10)
si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea ... =))
*




--------------------
Dacia LOGAN 1.4 MPI 2006 - ISxxSEC
ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018)
Opel Astra G-CC (Y20DTH)
Grabeste-te incet sa intarzii la timp !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2008, 10:11
Post #52


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 22:14)
ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli.smile.gif)))))))))))))))la
*




Daca tot esti unul din aia ce cred orice prostie aud, ideealul tau chiar e sa mai ai tentativa aia de masina peste 3 ani ?! tot un drac e, non euro sau Euro2. Macar sa ai aspiratii mai inalte...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 12 Sep 2008, 10:37
Post #53


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Cipiotul @ 12 Sep 2008, 11:08)


si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea

*




Ca sa nu mai vorbim de portofel ,ala o sa se goleasca primul daca se buleste injectia .. dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 12 Sep 2008, 20:17
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(Cipiotul @ 11 Sep 2008, 22:10)
si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea ... =))
daca nu-i sulfi (la carburatie) nu se simte bine si de asta nu merge ...
si probleme pot fi la oricare ... la cea pe carburatie e stresant cand se strica cate ceva la inceput ... apoi te obisnuiesti si incepe sa-ti placa  icon_mrgreen.gif
si ... stai relax ca vom circula si din 2011 ...  wub.gif

si ...  daca "se buleste" ceva ... tu .. cu injectata ... fuga la magazin ... noi .. cu carburatele ... ne oprim pe drum si pe la remat ... si poate plecam "mai fericiti" ca avem si de bere cand o reparam  cool.gif
*


problema cu daca se buleste este asemanatoare cu chestia aia "daca o sa cada drobul de sare in capul copilului".treaba cu rematul e in felul urmator:2 lei dai,2 lei face.problema este ca tu cu diferenta nu bei o bere,s ar putea sa o dai spaga la itp.eu l am trecut acum 3 zile fara spaga.63 de lei m a costat itp ul 63 de lei am dat.oricum daca as da fuga la magazin dupa piese nu m i se par chiar asa de scumpe piesele la o dacie 1310 pe injectie...iar daca tie iti place sa mesteresti in drum la masina asta nu inseamna ca la toata lumea ii place.prefer sa dau un ban pe piese mai bune decat sa iau de la remat si sa nu am nici o garantie.

12 Sep 2008, 20:19:
QUOTE(Minel @ 11 Sep 2008, 22:22)
Sincer imi place ca-i optimist , daca se buleste  ,s-ar putea sa nu se buleasca , dar nu ai zis ce faci DACA se buleste ...
*


daca am grija de ea si schimb la timp ce este nevoie chiar nu cred ca o sa se buleasca.oricum nu am sa o tin 10 ani.

12 Sep 2008, 20:21:
QUOTE(argon @ 12 Sep 2008, 10:11)
Daca tot esti unul din aia ce cred orice prostie aud, ideealul tau chiar e sa mai ai tentativa aia de masina peste 3 ani ?! tot un drac e, non euro sau Euro2.  Macar sa ai aspiratii mai inalte...
*


la anu imi iau un logan care are euro 4.deci am aspiratii mai inalte.

12 Sep 2008, 20:25:
QUOTE(Minel @ 12 Sep 2008, 10:37)
Ca sa nu mai vorbim de portofel ,ala o sa se goleasca primul daca se buleste injectia .. dry.gif
*


de unde stii tu daca am eu bani sa imi repar masina sau nu?

This post has been edited by mar10may: 12 Sep 2008, 20:25


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 12 Sep 2008, 23:45
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




MERCED,zgomotul ala de fier pe fier care se aude doar la pornire,iar apoi cand creste presiunea e de la un bolt de la un piston sau doamne fereste sa nu fie mai multe iar ontopic treaba cu scaderea presiunii la ulei dupa ce se incalzeste eu am patit din cauza unui filtru(parerea mea inainte sa ajungi la pompa de ulei vezi daca nu e de la filtru,asta in cazul in care inainte de schimbat uleiul nu ai avut aceeasi problema) aaaa si in leg cu aditivul eu am ramas cu impresia ca e ca frectia la piciorul de lemn...deci tine banii pt altceva

This post has been edited by CandyMan13: 12 Sep 2008, 23:47


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipiotul
post 13 Sep 2008, 08:47
Post #56


^RIP^ IS28AUG


Group: Members
Posts: 264
Joined: 22 July 08
From: Iasi




QUOTE(mar10may @ 12 Sep 2008, 20:17)
problema cu daca se buleste este asemanatoare cu chestia aia "daca o sa cada drobul de sare in capul copilului".treaba cu rematul e in felul urmator:2 lei dai,2 lei face.problema este ca tu cu diferenta nu bei o bere,s ar putea sa o dai spaga la itp.eu l am trecut acum 3 zile fara spaga.63 de lei m a costat itp ul 63 de lei am dat.oricum daca as da fuga la magazin dupa piese nu m i se par chiar asa de scumpe piesele la o dacie 1310 pe injectie...iar daca tie iti place sa mesteresti in drum la masina asta nu inseamna ca la toata lumea ii place.prefer sa dau un ban pe piese mai bune decat sa iau de la remat si sa nu am nici o garantie.
*


spaga la itp o dai sau n-o dai ... depinde de noroc ... se poate sa fi avut tu noroc acum ... dar pun pariu ca daca mergi la 3 inspectii ... in aceeasi zi ... la 2 tot tre sa dai spaga ... ca asa-i romanu - e bine nu e bine, tre sa traiasca si el unsure.gif
si la remat nu ma refeream la piesele de 2 lei cum le-ai zis tu ... ci la cele care nu le mai gasesti in magazin, sau daca le gasesti sunt la niste preturi de te doare mintea...
"prefer sa dau un ban pe piese mai bune" ... si esti sigur ca-s bune ?
si gata cu offtopicu` ... mergi si i-ati ce vrei, de unde vrei, lasa-ne pe noi sa ne reparam masinile pe marginea drumului, macar pana in 2011 cand zici c-o sa tragem la muzeu ... wink.gif


--------------------
Dacia LOGAN 1.4 MPI 2006 - ISxxSEC
ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018)
Opel Astra G-CC (Y20DTH)
Grabeste-te incet sa intarzii la timp !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Sep 2008, 08:50
Post #57


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(mar10may @ 12 Sep 2008, 21:17)
s-ar putea sa o dai spaga la itp.eu l am trecut acum 3 zile fara spaga.63 de lei m a costat itp ul 63 de lei am dat.

iar daca tie iti place sa mesteresti in drum la masina asta nu inseamna ca la toata lumea ii place

daca am grija de ea si schimb la timp ce este nevoie chiar nu cred ca o sa se buleasca.oricum nu am sa o tin 10 ani.

de unde stii tu daca am eu bani sa imi repar masina sau nu?
*




Spaga la ITP , cred ca glumesti , datorita felului in care o intretin , am luat ITP-ul fara probleme si din prima , 55 lei a costat atat am dat , am intrat a verificat-o si am plecat , ATAT

Mare dreptate ai , atat timp cat iti ingrijesti masina , sigur nu te va lasa in drum si de cand o am pe am NICIODATA rolleyes.gif nu m-a lasat in drum sau ceva de genu suflat in jicloare pe marginea drumului,

Aaaa, si sa imi precizezi te rog unde am scris eu ca tu nu ai avea bani , am scris ca ti se va goli portofelul DACA o sa ai probleme cu injectia ,atat ... dry.gif


Hai sa incheiem polemica pe acest subiect , ca o dam offtopic si nu se merita , fiecare daca are cat de cat grija de masina lui sunt sanse mici sa te lase in drum , fie pe injectie ,carburatie sau ce-o fi .. smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 27 Sep 2008, 20:38
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(v_razvan_c @ 9 Sep 2008, 20:16)
'djasu', nu stiu ce aveti toti cu,,fierul vechi" radmasa.gif E DIN `97, PANA MEAAA!!! Ca papa ulei, asta e, se rezolva. Alea din `70 care stau sa cada tablele dupa ele, mananca si ulei, etc, nu mai spuneti ,,la fier vechi cu ele"... Oare de ce...
+ ca NU scoate fum cand merg normal cu ea, am grija sa nu ma vada nimeni.

Alt cazan ( fie el si pe injectie - injectia e de cacao ) eu nu-mi mai iau...
Minel, ai dreptate! smile.gif
*


Cine ti-a spus tie ca Daciile din 70 stau sa cada?De unde prejudecata asta ca o masina veche este si rabla?Chiar nu ti-e rusine?A mea este din 1970 si este in perfecta stare.Prin afirmatia ta jignesti o multime de posesori de Dacii din anii'70 care sunt in stare perfecta de functionare.Daca nu ma crezi,intra pe Dacia 1300''Frantuzoaica".Ai sa vezi acolo adevarate minuni din anii'70,nu cele din 90.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 30 Sep 2008, 16:16
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Ma refeream strict la jafuri vechi, nu la masinile vechi. Mi se pare corect ca o masina veche si intretinuta sa fie OK. Nu am jignit pe nimeni smile.gif Recunosc de asemenea si faptul ca materialele care se foloseau acum 30 de ani, erau mai rezistente fata de cele de acum... Numai bine!


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 2 Oct 2008, 00:25
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Mergeti cu Castrol Racing SAE50 monograd ...sa vedeti dupa aia presiune .... si costa doar 20 ron/L. Este ulei special pentru motoarele masinilor clasice folosite inclusiv in regim de competitie wink.gif


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:21
Forum Renault