Bec ulei ?, Se aprinde cand e cald motoru ......
![]() ![]() ![]() |
Bec ulei ?, Se aprinde cand e cald motoru ......
Merced |
![]()
Post
#31
|
||
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|||
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
La asta ma gandeam si eu, sa fie faza de la filtru nenorocit... ca se vedea inauntru, lucru care stiu ca nu trebuia, pentru ca au o membrana... Ei, asta care il am eu acum, astupa gaurile alea mari doar pe jumate... Piese nenorocite
1 Sep 2008, 18:41: HELP! ![]() Am pus azi ulei Elf Competition 20W50 + o conserva din aia portocalie de aditiv, 2+2 cu teflon. Mi se pare ca da putin in nas si ELV porneste mai repede si sta mai mult aprins, de la asta sa fie??? This post has been edited by v_razvan_c: 1 Sep 2008, 17:41 |
--------------------
-
-
-
|
|
Merced |
![]()
Post
#33
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
De dat in nas n-are treaba, dar de incalzit e un pic in plus e posibil, datorita unor frecari mai mari. Dar ce aveai inainte de asta?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Deci de dat in nas inseamna ca ramane de la consumul prea mare de la ELV...
Inainte aveam ulei din ala apos la 15RON 3L... |
--------------------
-
-
-
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
e bun 20w50 mai ales pt motoare mai uzate cu multi km la bord dar nu prea pricep de ce ai mai pus si aditiv 20w50 e indeajuns de viscos sa faca fata cu brio vara intr-un motor cu peste 100k la bord
Numai ca probabil la prima bruma o sa invirta mai greu dimineata la pornire This post has been edited by mitu2002: 2 Sep 2008, 09:55 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
E VARZA aditivul ala, nu face nimic!!!
M-am chinuit sa pornesc motorul de mi-a venit rau, abia pe la a V-a cheie a pornit. Motorul mergea foarte greu, chiar si dupa ce se incalzea+ ca frigea rau de tot, ELV pornea cu prima ocazie cand stateam pe loc... E muci aditivul, cica pe pentru motoare uzate... Al meu e super uzat si nu s-a vazut nicio imbunatatire ( nici nu ma asteptam); am facut un drum de 300km si am completat 2l de ulei ![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#37
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Razvan ai grijeca iti poate salta astia talonu daca te vede ca iti scoate fum rabla . Duo la fer vechi si ieiuna pe injectie sau un tico.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#38
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
'djasu', nu stiu ce aveti toti cu,,fierul vechi"
![]() + ca NU scoate fum cand merg normal cu ea, am grija sa nu ma vada nimeni. Alt cazan ( fie el si pe injectie - injectia e de cacao ) eu nu-mi mai iau... Minel, ai dreptate! ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
mar10may |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
injectia e de cacao?cred ca glumesti.cred ca habar nu ai cum porneste o dacie pe injectie iarna fara sa apesi acceleratia si fara sa dea in nas .la carburator poate sa fie si 40 de grade afara ca dimineata la pornire pana nu da in nas macar o data nu se simte bine.la dacia cu injectie nu iti este frica sa treci cu masina printr o apa mai mare cum e la carburator sa ai sanse sa ramai pe acolo.la fel si cand speli motorul,la carburator ai sanse 1 la suta sa mearga ok o vreme.odata cu racirea vremii daciile pe carburator au probleme cu consdensul,la injectie acest lucru a disparut.daciile pe injectie au euro 2,tu cu carburator ai grija din 2010 ,2011.
![]() This post has been edited by mar10may: 9 Sep 2008, 20:38 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Minel |
![]()
Post
#41
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mar10may @ 9 Sep 2008, 21:37) Dar si cand ti se buleste ceva stai si te uiti la ea e marginea drumului !! ![]() Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii ,si apropo de ulei bun pt o mai buna ungere , ar trebui folosit la toate motoarele , nu numai la cele pe carburator ( asta reiese din ce ai scris tu ) ,inseamna ca iti pasa macar atat de masina respectiva incat sa ii dai un ulei bun ( vorbesc in general ) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
'mar10may', eu cred ca te-ai simtit jignit, dar asta e parerea mea. Nu o zic din auzite, spun pentru ca am avut o DACIA pe injectie pe mana cateva luni, in perioada rece. E VARZA, scuza-ma. A dat si in nas, a facut de toate. Ai avut dreptate dintr-o singura privinta, a pornit la prima cheie fara pedale. O DACIA SuperNova e altceva, n-am ce zice, aia da injectie, nu monopunct ca la cazane.
P.S.: Stai linistit ca in 2010-2011, va fi la fel ![]() ![]() ,,Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii" Mda, nasol, mi se face mila. Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Minel |
![]()
Post
#43
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Stiu, dar asta cred eu ca gandesc cei care rup motorul rece
![]() 10 Sep 2008, 17:46: ,,dar nu prea pricep de ce ai mai pus si aditiv 20w50" 'mitu2002', am uitat sa-ti raspund. M-am gandit ca la cat de uzate sunt piesele din motor, nu strica... ![]() This post has been edited by v_razvan_c: 10 Sep 2008, 16:46 |
--------------------
-
-
-
|
|
mar10may |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(Minel @ 9 Sep 2008, 22:30) Dar si cand ti se buleste ceva stai si te uiti la ea e marginea drumului !! ![]() Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii ,si apropo de ulei bun pt o mai buna ungere , ar trebui folosit la toate motoarele , nu numai la cele pe carburator ( asta reiese din ce ai scris tu ) ,inseamna ca iti pasa macar atat de masina respectiva incat sa ii dai un ulei bun ( vorbesc in general ) stai linistit ca daca ti se buleste si la carburatie poti sta pe marginea drumului.asta daca nu cumva ai dupa tine cam toate piesele de schimb de care ai avea nevoie de la A la Z.ceea ce ma cam indoiesc.treaba cu facutul pe marginea santului la carburator sta numai in ceea ce priveste reglajele sau curatatea jigloarelor etc.dar la injectie asa ceva nu se mai face.deci treaba asta nu mai este valabila cu reparatul pe marginea santului.am spus de ulei bun pentru carburatie pt ca in general cam asa sta treaba ,nu ca nu ar trebui folosit ulei bun si la injectie.din contra.si la magazin la piese auto cand te duci daca iei ceva pt dacie vanzatorul iti ofera consumabile ieftine,nu din cele mai scumpe. 10 Sep 2008, 17:56: QUOTE(v_razvan_c @ 10 Sep 2008, 12:18) 'mar10may', eu cred ca te-ai simtit jignit, dar asta e parerea mea. Nu o zic din auzite, spun pentru ca am avut o DACIA pe injectie pe mana cateva luni, in perioada rece. E VARZA, scuza-ma. A dat si in nas, a facut de toate. Ai avut dreptate dintr-o singura privinta, a pornit la prima cheie fara pedale. O DACIA SuperNova e altceva, n-am ce zice, aia da injectie, nu monopunct ca la cazane. P.S.: Stai linistit ca in 2010-2011, va fi la fel ![]() ![]() ,,Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii" Mda, nasol, mi se face mila. Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. ![]() nu stiu ce dacie ai avut tu pe injectie si dadea in nas dar asta se intampla pt ca sigur acea masina avea o problema.in foarte multe cazuri consumabilele nu sunt schimbate la timp.daca acea masina avea un filtru de aer sau benzina sau nu mai stiu ce neschimbat de cand hau,atunci fii sigur ca fie ea si mercedes nu va mai functiona corect.eu la masina de la serviciu si cea personala schimb consumabilele cum scrie in manualul de utulizare.la dacia mea pun ulei semisintetic si il schimb la 5000 de km,cu toate ca tine mai mult de atat.antigel nu pun la 6 lei ci la 20 de lei.lichid de frana nu pun din ala la 4 lei.de turat pana la 5000 de ture sau 140 de km la ora nu obisnuiesc si sunt f multumit pana acum de masina.cum o pastrezi asa o ai.multi spun ca dacia e naspa,dar vor ca ea sa mearga fara sa ii faca aproape nimic.in ceea ce priveste dacia 1310 pe injectie versus supernova e o mica diferenta.la super nova cand ai sa mergi la service s ar putea ca preturile sa fie exprimate in eur.s ar putea sa fie o diferenta mai mare in ceea ce priveste intretinerea.deci dai un ban in plus.automat si masina trebuie sa fie mai buna.daca ai bani mai multi iti iei o masina de peste 20 000 de eur si termini treaba.chestia cu 2010 2011 am zis o in gluma dar.....pot aparea surprize.in romania nu mai trebuie sa te mire nimic This post has been edited by mar10may: 10 Sep 2008, 17:56 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Nu stiu ce sa mai spun, nu mi-a lasat o impresie placuta si nu am observat mare diferenta, dar nu te contrazic si se poate sa nu fi fost intretinuta, ma refer la mecanica, ea asa arata foarte bine; era un Break pe injectie din 2002 parca... Treaba cu preturile e adevarata, adica intretinerea pentru SUperNova e mai scumpa. M-am referit strict la sistemul de injectie, nu ca as vrea sa-mi cumpar SuperNova.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Minel |
![]()
Post
#47
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mar10may @ 10 Sep 2008, 18:42) stai linistit ca daca ti se buleste si la carburatie poti sta pe marginea drumului.asta daca nu cumva ai dupa tine cam toate piesele de schimb de care ai avea nevoie de la A la Z.ceea ce ma cam indoiesc .... Ma refer strict la alimentare , carburatie (injectie ) si aprindere in rest nu difera mai cu nimic una cu injectie cu una pe carburatie sunt la fel si directia , transmisia , motorul , franele . Si stai linistit ca si la carburatie daca ai consumabilele schimbate la timp ( filtre ,etc ) cam rar sau deloc se mai infunda jicloarele sau pompa de bezina .. Deci daca la tine se buleste injectia sau mia stiu eu ce senzor ce faci ... ![]() Pe cand la carburatie i mai simpla treaba si pe cat ii mai simpla cu atat sunt mai putine componente care se pot defecta !! ![]() Daca mai ai si mici imbunatatiri la ea aprindere, etc ...( ma refer la carburatie ) nu ai probleme cu ea,numai DACA tot ce inseamna consumabil se schimba la timp !!! ![]() This post has been edited by Minel: 11 Sep 2008, 11:48 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mar10may |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(Minel @ 11 Sep 2008, 11:48) Ma refer strict la alimentare , carburatie (injectie ) si aprindere in rest nu difera mai cu nimic una cu injectie cu una pe carburatie sunt la fel si directia , transmisia , motorul , franele . Si stai linistit ca si la carburatie daca ai consumabilele schimbate la timp ( filtre ,etc ) cam rar sau deloc se mai infunda jicloarele sau pompa de bezina .. Deci daca la tine se buleste injectia sau mia stiu eu ce senzor ce faci ... ![]() Pe cand la carburatie i mai simpla treaba si pe cat ii mai simpla cu atat sunt mai putine componente care se pot defecta !! ![]() Daca mai ai si mici imbunatatiri la ea aprindere, etc ...( ma refer la carburatie ) nu ai probleme cu ea,numai DACA tot ce inseamna consumabil se schimba la timp !!! ![]() ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli. ![]() |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#49
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 21:14) ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli. ![]() si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea ... =)) daca nu-i sulfi (la carburatie) nu se simte bine si de asta nu merge ... si probleme pot fi la oricare ... la cea pe carburatie e stresant cand se strica cate ceva la inceput ... apoi te obisnuiesti si incepe sa-ti placa ![]() si ... stai relax ca vom circula si din 2011 ... ![]() si ... daca "se buleste" ceva ... tu .. cu injectata ... fuga la magazin ... noi .. cu carburatele ... ne oprim pe drum si pe la remat ... si poate plecam "mai fericiti" ca avem si de bere cand o reparam ![]() This post has been edited by Cipiotul: 11 Sep 2008, 22:14 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
Minel |
![]()
Post
#50
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#51
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 22:14) Daca tot esti unul din aia ce cred orice prostie aud, ideealul tau chiar e sa mai ai tentativa aia de masina peste 3 ani ?! tot un drac e, non euro sau Euro2. Macar sa ai aspiratii mai inalte... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#53
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mar10may |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(Cipiotul @ 11 Sep 2008, 22:10) si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea ... =)) daca nu-i sulfi (la carburatie) nu se simte bine si de asta nu merge ... si probleme pot fi la oricare ... la cea pe carburatie e stresant cand se strica cate ceva la inceput ... apoi te obisnuiesti si incepe sa-ti placa ![]() si ... stai relax ca vom circula si din 2011 ... ![]() si ... daca "se buleste" ceva ... tu .. cu injectata ... fuga la magazin ... noi .. cu carburatele ... ne oprim pe drum si pe la remat ... si poate plecam "mai fericiti" ca avem si de bere cand o reparam ![]() problema cu daca se buleste este asemanatoare cu chestia aia "daca o sa cada drobul de sare in capul copilului".treaba cu rematul e in felul urmator:2 lei dai,2 lei face.problema este ca tu cu diferenta nu bei o bere,s ar putea sa o dai spaga la itp.eu l am trecut acum 3 zile fara spaga.63 de lei m a costat itp ul 63 de lei am dat.oricum daca as da fuga la magazin dupa piese nu m i se par chiar asa de scumpe piesele la o dacie 1310 pe injectie...iar daca tie iti place sa mesteresti in drum la masina asta nu inseamna ca la toata lumea ii place.prefer sa dau un ban pe piese mai bune decat sa iau de la remat si sa nu am nici o garantie. 12 Sep 2008, 20:19: QUOTE(Minel @ 11 Sep 2008, 22:22) Sincer imi place ca-i optimist , daca se buleste ,s-ar putea sa nu se buleasca , dar nu ai zis ce faci DACA se buleste ... daca am grija de ea si schimb la timp ce este nevoie chiar nu cred ca o sa se buleasca.oricum nu am sa o tin 10 ani. 12 Sep 2008, 20:21: QUOTE(argon @ 12 Sep 2008, 10:11) Daca tot esti unul din aia ce cred orice prostie aud, ideealul tau chiar e sa mai ai tentativa aia de masina peste 3 ani ?! tot un drac e, non euro sau Euro2. Macar sa ai aspiratii mai inalte... la anu imi iau un logan care are euro 4.deci am aspiratii mai inalte. 12 Sep 2008, 20:25: QUOTE(Minel @ 12 Sep 2008, 10:37) de unde stii tu daca am eu bani sa imi repar masina sau nu? This post has been edited by mar10may: 12 Sep 2008, 20:25 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
MERCED,zgomotul ala de fier pe fier care se aude doar la pornire,iar apoi cand creste presiunea e de la un bolt de la un piston sau doamne fereste sa nu fie mai multe iar ontopic treaba cu scaderea presiunii la ulei dupa ce se incalzeste eu am patit din cauza unui filtru(parerea mea inainte sa ajungi la pompa de ulei vezi daca nu e de la filtru,asta in cazul in care inainte de schimbat uleiul nu ai avut aceeasi problema) aaaa si in leg cu aditivul eu am ramas cu impresia ca e ca frectia la piciorul de lemn...deci tine banii pt altceva
This post has been edited by CandyMan13: 12 Sep 2008, 23:47 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#56
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(mar10may @ 12 Sep 2008, 20:17) problema cu daca se buleste este asemanatoare cu chestia aia "daca o sa cada drobul de sare in capul copilului".treaba cu rematul e in felul urmator:2 lei dai,2 lei face.problema este ca tu cu diferenta nu bei o bere,s ar putea sa o dai spaga la itp.eu l am trecut acum 3 zile fara spaga.63 de lei m a costat itp ul 63 de lei am dat.oricum daca as da fuga la magazin dupa piese nu m i se par chiar asa de scumpe piesele la o dacie 1310 pe injectie...iar daca tie iti place sa mesteresti in drum la masina asta nu inseamna ca la toata lumea ii place.prefer sa dau un ban pe piese mai bune decat sa iau de la remat si sa nu am nici o garantie. spaga la itp o dai sau n-o dai ... depinde de noroc ... se poate sa fi avut tu noroc acum ... dar pun pariu ca daca mergi la 3 inspectii ... in aceeasi zi ... la 2 tot tre sa dai spaga ... ca asa-i romanu - e bine nu e bine, tre sa traiasca si el ![]() si la remat nu ma refeream la piesele de 2 lei cum le-ai zis tu ... ci la cele care nu le mai gasesti in magazin, sau daca le gasesti sunt la niste preturi de te doare mintea... "prefer sa dau un ban pe piese mai bune" ... si esti sigur ca-s bune ? si gata cu offtopicu` ... mergi si i-ati ce vrei, de unde vrei, lasa-ne pe noi sa ne reparam masinile pe marginea drumului, macar pana in 2011 cand zici c-o sa tragem la muzeu ... ![]() |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
Minel |
![]()
Post
#57
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mar10may @ 12 Sep 2008, 21:17) s-ar putea sa o dai spaga la itp.eu l am trecut acum 3 zile fara spaga.63 de lei m a costat itp ul 63 de lei am dat. iar daca tie iti place sa mesteresti in drum la masina asta nu inseamna ca la toata lumea ii place daca am grija de ea si schimb la timp ce este nevoie chiar nu cred ca o sa se buleasca.oricum nu am sa o tin 10 ani. de unde stii tu daca am eu bani sa imi repar masina sau nu? Spaga la ITP , cred ca glumesti , datorita felului in care o intretin , am luat ITP-ul fara probleme si din prima , 55 lei a costat atat am dat , am intrat a verificat-o si am plecat , ATAT Mare dreptate ai , atat timp cat iti ingrijesti masina , sigur nu te va lasa in drum si de cand o am pe am NICIODATA ![]() Aaaa, si sa imi precizezi te rog unde am scris eu ca tu nu ai avea bani , am scris ca ti se va goli portofelul DACA o sa ai probleme cu injectia ,atat ... ![]() Hai sa incheiem polemica pe acest subiect , ca o dam offtopic si nu se merita , fiecare daca are cat de cat grija de masina lui sunt sanse mici sa te lase in drum , fie pe injectie ,carburatie sau ce-o fi .. ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(v_razvan_c @ 9 Sep 2008, 20:16) 'djasu', nu stiu ce aveti toti cu,,fierul vechi" ![]() + ca NU scoate fum cand merg normal cu ea, am grija sa nu ma vada nimeni. Alt cazan ( fie el si pe injectie - injectia e de cacao ) eu nu-mi mai iau... Minel, ai dreptate! ![]() Cine ti-a spus tie ca Daciile din 70 stau sa cada?De unde prejudecata asta ca o masina veche este si rabla?Chiar nu ti-e rusine?A mea este din 1970 si este in perfecta stare.Prin afirmatia ta jignesti o multime de posesori de Dacii din anii'70 care sunt in stare perfecta de functionare.Daca nu ma crezi,intra pe Dacia 1300''Frantuzoaica".Ai sa vezi acolo adevarate minuni din anii'70,nu cele din 90. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Ma refeream strict la jafuri vechi, nu la masinile vechi. Mi se pare corect ca o masina veche si intretinuta sa fie OK. Nu am jignit pe nimeni
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Mergeti cu Castrol Racing SAE50 monograd ...sa vedeti dupa aia presiune .... si costa doar 20 ron/L. Este ulei special pentru motoarele masinilor clasice folosite inclusiv in regim de competitie
![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:21 |