DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum GPL, consuma mult GPL... cum ar trebui sa o mai reglez?

mitu2002
post 3 Sep 2008, 08:24
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




cred ca aici te inseli Ph-06... exact ala e vaporizatorul si exact alea sint suruburile de reglaj cum am zis ala din centru (1)regleaza relantiul si pornirea iar (2)e surub de suplimentare pt motoare de capacitati cilindrice mai mari pina la 1800cc pt tipul asta de vaporizator si instalatie
intradevar surubul 2 este strins la max si la mine de cind am instalatia si ala de a montat-o a zis ca la ala nu se umbla ca dupaia consuma ca la prosti si tot el mi-a explicat ce regleaza fiecare surub

This post has been edited by mitu2002: 3 Sep 2008, 08:28


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 3 Sep 2008, 15:40
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




cum am mai spus ...am incercat si reglajul sugerat de PH-06-BOA..si anume:
-am stabilit relantiul din surubul 2 (are o pozitie in care este stabil si motorul merge rotund).
-surubul 1 l-am strans mult ,aproape a intrat tot in vaporizator..
-t-ul reglat dupa metoda cu 3000 rot/min;

consecinte:

-cand eram cu masina pe loc...si piscam usor acceleratia....motorul dadea sa moara...dupa care isi revenea pe masura ce o turam.
-consumul crescut.

acum am reglat-o astfel:
- surubul 2 inchis complet.(asa si trebuie)
-reglat vacuumul din "t" cu metoda 3000 rot/min;
-reglat relantiul din surubul 1 astfel incat motorul sa mearga rotund....iar pornirea sa fie facila.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 3 Sep 2008, 22:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Hai ca usor,usor , va reveniti. M-as bucura daca ati gandi instalatia, si n-ati transmite ideile "meseriasilor" care le instaleaza. As vrea sa ma convingeti ca gresesc.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 3 Sep 2008, 23:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Mai e un aspect pe care nu l-am prea vazut tratat... rigidizarea membranelor prin imbatranire. Am desfacut la un moment dat un vaporizator Lovato de vreo 5 ani, e drept ca pornea omul si iarna pe gaz. Membrana de cauciuc era ata de tare incat eu initial am crezut ca e facuta din tabla. Evident ca pierzandu-si elasticitatea, nici nu mai inchide corect (lasa sa treaca gaz mult chiar daca motorul e la turatie si sarcina mica) si nici nu mai deschide corect, in sarcina da in nas. Si nici nu o mai poti regla calumea, nu ai cum sa influentezi elasticitatea membranei.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 4 Sep 2008, 21:52
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Rigida? Riscul e sa crape si sa scape gaz catre afara. Eu i-am schimbat arcul din interior, cu unul mai tare, care ar fi totuna cu o membrana rigida. Merge minunat!
Ideea este: in relanti , nu lucreaza, ca primeste pe dincolo....
La inceperea deschiderii clapetei de acceleratie, arcul incepe sa se comprime cu usurinta, pe masura ce apas pe acceleratie, el se va comprima din ce in ce mai greu, ca la un momentdat sa nu mai aiba forta de comprimare(membrana), ori cel original, ajunge spira langa spira, ceea ce inseamna ca trece intregul debit (fara ca acceleratia sa fie prea mult apasata) nefiindu-i necesar atat, amestec bogat(inutil) consum mare, putere mica, se incalzeste motorul....

Comentati ideea.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 5 Sep 2008, 00:05
Post #36


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Nu puteti pune o schema cu vaporizatorul Landi Renzo SE81, ca nu prea se respecta ce e desenat in schema lui PH-06-BOA?

Eviednt, ma adresez celor care au desfacut unul. Ca exemplu de deosebiri, surubul de reglare relanti la Renzo apasa cu un arc cred ca un 'stift', cu cat e introdus mai mult, cu atat da drumul mai mult la gaz. Ca suruburi de reglaj pe vaporizator este doar unul, pentru relanti.

Vreau sa reglez un raspuns mai bun la accelerare si nu prea ating optimul.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 5 Sep 2008, 08:05
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




pai nu atingi optimul pt ca probabil surubul de la care incerci sa reglezi cantitatea de gaz in regim de sarcina e cu totul altul
In mod normal pt raspuns in sarcina se regleaza de la robinetul de pe furtunul dintre vaporizator si carburator ( tii turat motorul la aprox 2500 ture si stringi de robinet pina da sa moara motorul dai jumatate de tura inapoi si tup la volan ... proba de drum daca e prea lensa mai desfaci un sfert de tura si tot asa pina esti multumit)la un momentdat tot desfacind de la robinet o sa ajungi la un compromis intre consum si acceleratie (a mea ia 8%la drum si cam 11 in oras dar nu ma rog de ia sa urce o panta sau sa fuga intr-o depasire)

This post has been edited by mitu2002: 5 Sep 2008, 08:06


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 5 Sep 2008, 10:03
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




scuze, nu am mai avut timp sa mai intru.
Nu mai pun poza cu vaporizatorul pentru ca este identic cu cel prezentat mai sus. Marini adica.
L-am reglat din surubul 1 din poza. Adica de acolo i-am stabilit relantiul. Nu am stiut ca 2-ul trebuie inchis complet. Eu il am destul de deschis (a ramas asa de la service si nu am mai indraznit sa umblu la el). Reglajul de putere l-am facut din T. Sio consumul e ok acum, numai ca, dupa cum v-am spus, duhneste a gaz la demaraje. Oare daca strang 2-ul scap de miros?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 5 Sep 2008, 10:50
Post #39


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(mitu2002 @ 5 Sep 2008, 08:05)
pai nu atingi optimul pt ca probabil surubul de la care incerci sa reglezi cantitatea de gaz in regim de sarcina e cu totul altul
In mod normal pt raspuns in sarcina se regleaza de la robinetul de pe furtunul dintre vaporizator si carburator ( tii turat motorul la aprox 2500 ture si stringi de robinet pina da sa moara motorul  dai jumatate de tura inapoi  si tup la volan ... proba de drum daca e prea lensa mai desfaci un sfert de tura si tot asa pina esti multumit)la un momentdat tot desfacind de la robinet  o sa ajungi la un compromis intre consum si acceleratie (a mea ia  8%la drum si cam 11 in oras dar nu ma rog de ia sa urce o panta sau sa fuga intr-o depasire)
*



Multumesc, reglajele le stiu si le aplic. Am nevoie de o schema cu vaporizatorul Landi Renzo SE81 (daca este cineva sa-l fi desfacut si sa-si aminteasca structura interna), sa pot optimiza aceste reglaje.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 5 Sep 2008, 11:19
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




TIXTI....inchide surubul 2...si vei scapa de mirosul de gaz

5 Sep 2008, 11:20:
s-ar putea sa fie nevoie sa refaci relantiul....dupa ce vei strange surubul 2


This post has been edited by NICK82: 5 Sep 2008, 11:20


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 5 Sep 2008, 14:11
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




o sa inchid 2-ul, numai sa nu mi se duca in balarii din nou consumul. Intrebare: inchid de tot 2-ul? Sau mai las un luft pe-acolo?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 5 Sep 2008, 15:19
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




INCHIDE-L DE TOT
SI APOI VEZI CUM ESTE CONSUMUL
NORMAL AR FI SA FIE LA FEL....SAU MAI MIC...
MARE GRIJA CA S-AR PUTEA SA REGLEZI RELANTIUL DEOARECE SCADE CANTITATE A DE GAZ LA MERS IN GOL...


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 7 Sep 2008, 23:04
Post #43


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Ok, cum ramane cu desenul de vaporizator Landi Renzo? Nimeni?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trandafirulrosu
post 8 Sep 2008, 09:00
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 August 08




cred ca aici te inseli Ph-06... exact ala e vaporizatorul si exact alea sint suruburile de reglaj cum am zis ala din centru (1)regleaza relantiul si pornirea iar (2)e surub de suplimentare pt motoare de capacitati cilindrice mai mari pina la 1800cc pt tipul asta de vaporizator si instalatie
intradevar surubul 2 este strins la max si la mine de cind am instalatia si ala de a montat-o a zis ca la ala nu se umbla ca dupaia consuma ca la prosti si tot el mi-a explicat ce regleaza fiecare surub




de ce esti tu asa de sigur ca se inseala Ph-06-BOA , eu cred ca are foarte multa dreptate, si iti spun si de ce . Eu cand mi-am pus GPL ,mi-au montatato niste persoane jalnice mi-a data masina total peste cap. Mari meseriasi sau pus sa regleze ei motorul si multe altele, la care mi-au spus exact cum spui tu ca nu am ce cauta la reglajele de pe plaman ( plosca) , am plecat de acolo dar masina mergea jalnic la care m-am pus sa reglez , sa invar de surubul care da debit si ce crezi ca mi-a sari arcul si am fost la ei inapoi ca sa-mi puna arcul inapoi ca eram in garantie la care ei scandal ca de ce am umblat acolo , la care eu i-am spus suruburile astea sunt puse ca sa umbli la ele nu ca sa nu umbli asa si cu tine nu te lua dupa toti..........! daca nu erau pt. reglaje nu le mai puneau acolo. Dupa ce mi-a reglato un superrrrrr meserias masina merge impecabil . Concluzie cei care monteaza GPL sunt asa cum a spus PH-06-BOA adunaturi ,probabil seful acela din birou sa cunoasca ceva ,dar ma indoiesc.


Si mai este ceva in legatura cu consumul este exact asa cum a spus cel mai de sus are dreptate. Si eu am vreficat si asa este nu din auzite cum fac alti este testat de mine.


VA multumesc !
anticipat


--------------------
Dacia Nova GTI 1999 motor 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 8 Sep 2008, 11:27
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




si care este problema ta...... tehnica ca nu pricep daca ai fii citit de la inceput ai fii vazut ca i-am dat dreptate omului pt schema desenata si descrierea reglajelor
pt tipul de vaporizator pe care i-l am io si tixti ala e reglajul ;pt alte modele si marci nu stiu si nu ma bag ;considerati asta o ultima interventie la acest subiect din punctul meu de vedere acest topic poate fii inchis
http://www.gplclub.ro/forum/index.php?show...threaded&start=


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 8 Sep 2008, 12:35
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




TRANDAFIRULROSU....faptul ca masina merge impecabil...nu inseamna automat ca are si un consum pe gpl rezonabil....ceea ce este si subiectul acestui topic.
in primul rand ne puteai spunece tip de instalatie ai ...iar daca ai fost atent cand ti-a reglat "superrrrr meseriasul" instalatia....spune-ne si noua cum a facut reglajul.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 9 Sep 2008, 10:37
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




lasa-l ..... tu nu vezi ca "tradafiru..."e suuuupppeeer meeeessseeeerias " cind vine vb de atacul la persoana si asta din primul post sau o fii careva care e deranjat de oarece probleme si si-a facut un id "under-cover' ph34r.gif

This post has been edited by mitu2002: 9 Sep 2008, 10:37


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 9 Sep 2008, 11:53
Post #48


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Deoarece sunt diferente de la un tip la altul de instalatii, consider ca topicul nu se poate inchide.

As dori sa-mi optimizez consumul si raspunsul in sarcina pentru instalatia care o am, Landi Renzo cu vaporizator SE81. Pe vaporizator are un singur surub de reglaj si ar mai fi o tija ce tine bobina, dar acolo nu sunt convins ca se poate regla ceva. Din cate am putut sa-mi dau seama, strangand surubul de reglaj creste debitul de gaz pentru relanti, exact pe dos fata de instalatia descrisa in pagina anterioara.

V-as ruga, cine stie, sa-mi desenati o schema cu vaporizatorul Landi Renzo SE81 (daca este cineva sa-l fi desfacut si sa-si aminteasca structura interna), sa pot optimiza aceste reglaje.

Foto cu vaporizatorul este atasata.

Multumesc anticipat!

This post has been edited by emircea: 9 Sep 2008, 12:06

Attached thumbnail(s)
riduttore_SE81.jpg ( Size: 53.58k ) Number of downloads: 951


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bombonell
post 9 Sep 2008, 14:36
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 14 March 08




Salut@re!
Ma bag si Io in seama, in privinta consumului GPL, la Dacia carburatie, de ce sa incercam diferite combinatii de reglaje, "garantate" de "meseriasi", cand foarte simplu putem face reglajul pe un tester la un service. Parerea mea.
De exemplu pentru PH, in Ploiesti, exista Diral Eco (in spatele stadionului Astra) si pentru 20 lei, mi se regleaza instalatia/consumul.
Am una bucata Dacia 1999, cu instalatie GPL (BRC) din 2004, din care parcursi pe GPl 90000, si cam la 10000 Km merg la reglaj, am un consum mixt de 7,0 / 7,2 %.
Mentionez k si Io am incercat sa fiu mare mecanic, si sa umblu la regleje dupa recomandarile altora, si asa meserias am fost k ajunsesem la 10 / 11 % consum.
Asa k recomandarea mea, reglajul trebuie facut pe tester/calculator, cel putin la mine da rezultate.
B@fta! si consum cat mai mic.


--------------------
DACIA 1410 berlina 1999 ALB - PH-98-ARD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 9 Sep 2008, 15:12
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




BONBONELL....cred ca stiu de ce service spui tu....acolo mi-am montat eu instalatia...de obicei baietii de acolo fac reglajele fara tester.



--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trandafirulrosu
post 9 Sep 2008, 16:35
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 August 08




nu stiu de ce va agitati eu nu am venit aici sa va deranjez v-am spus numai adevarul scuzati-ma daca v-am deranjat


--------------------
Dacia Nova GTI 1999 motor 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bombonell
post 9 Sep 2008, 19:43
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 14 March 08




Probabil k ai dreptate Nick, se prea poate ca la reviziile de garantie (fiind gratuite) sa nu faca reglaje pe tester, dar reglajele la Albutza' mea numai pe tester sunt facute.
Cam de 3 ani le reglez acolo, si sunt fff multumit.


--------------------
DACIA 1410 berlina 1999 ALB - PH-98-ARD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 10 Sep 2008, 07:46
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




E mircea din poza care ai postat-o tu presupun ca suruburile de reglaj sint cele din lateral din bronz /alama Acum care si cum actioneaza asupra membranei nu stiu trebuie sa faci ceva probe
vezi ca am postat mai sus un linck spre un forum dedicat noua ... gpl-istilor poate vei gasi acolo ceva explicatii
Bonbonel nu peste tot sint servisuri care sa aiba tester cu analizator de gaze la mine in onesti e numai unu unde se face itp-ul si e mereu super aglomerat plus de asta mici reglaje se fac macar de 2-3 ori pe an functie de anotimp pt a se putea obtine cit de cit un optim in ceeace priveste consumul
plus ca asa cum zicea si PH_06_... nu intodeauna meseriasii stiu ce fac
http://www.daciaclub.ro/Instalatie-GPL-t4917.html

This post has been edited by mitu2002: 10 Sep 2008, 07:59


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Sep 2008, 10:55
Post #54


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Multumesc, mitu, am studiat topicul acela 'din scoarta-n scoarta', daca pot sa ma exprim astfel. Cu toate ca are multe, multe pagini, nu a fost postata in el nici o schema de instalatie, la fel cum a facut PH-06-BOA.

Speram ca sa gasesc raspuns la intrebarea mea, dar se pare ca nimeni n-a fost curios sa desfaca un Landi Renzo pana acum.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 10 Sep 2008, 11:00
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




eu am incercat sa te ajut .... macar oleaca;gasisem pe forumul gpl-istilor niste poze dar acu nu dau de ele nici daca ma bati era tot pacolo si o descriere a modului de reglare pt tipul tau de instalatie am vazut-o dimineata - dar am avut ceva urgent de facut si am inchis topicul iar acu nu mai dau de el wub.gif
de vro 2 ore ma tot holbez pacolo dar pauzahttp://www.gplclub.ro/forum/index.php?act=idx

10 Sep 2008, 11:17:
'Il cheama SE81,si are un reglaj,privind foto la ora 3 e surubul auriu....daca restul e ok,dupa ce se incalzeshte motorul,la citeva ture inainte de inchis total,vei gasi o plaja de 2-3 ture unde motorul merge bine pe ralanti,altfel spus daca desurubezi prea mult merge prost,daca il stringi spre inchidere va merge prost tinzind spre oprire,ideea e sa gaseshti reglajul corect.Daca ai clima inchizi clima sa fii mai precis in reglaj....la ora 6 gasesti acel surub de purjare a unui ulei reziduu al gazului,ce trebuie eliminat la 10-20000km,in functzie de calitatea gazului...'sursa ... forumul gpl; mai mult de atit nu am cu ce sa te ajut

This post has been edited by mitu2002: 10 Sep 2008, 11:17


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 13 Jan 2010, 23:07
Post #56


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




pt tixti: verfica imbinarea unde intra conducta in locasul cu filtru....desfa curata, apoi revino cu informatii daca mai miroase a gaz...la mine pe aco scapa....bafta!


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicu2
post 17 Jan 2010, 13:49
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 March 09




Rog si eu pe cineva cu experienta sa imi explice cum sa reglez suruburile astea ca a inceput sa imi consume cat un jeep, 14-15 extraurban pe gaz. Precizez ca, cu motorul cald imi sta la ~1500 rpm, iar cu motorul relativ rece nu sta la relanti. Atasez si o poza pt explicatii concrete si precise pt ca sunt novice in ale mecanicii. Scriu si o legenda pt poza din ce am inteles eu din toate explicatiile de pana acum, dar pe care le-am inteles doar partial blush.gif
1. Surubul pt relanti
2. Surubul pt amestec
3. Surubul de debit.

P. S. va mai rog sa nu aruncati cu pietre in mine pt ca s-a mai discutat pe tema asta, dar vreau o explicatie scurta si usor de aplicat. Mersi anticipat tuturor celor care se vor deranja sa scrie cate ceva.

Attached thumbnail(s)
vaporizator_lovato.JPG ( Size: 99.23k ) Number of downloads: 964


--------------------
Dacia 1310 L 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Jan 2010, 14:37
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




2 e pt golirea apei ce ar ajunge odata cu gazul in plosca, nu ai ce umbla
1 relanti - cauti un maxim de turatie cu mot cald, si sa porneasca bine
3 debit ,ai spus bine, tii turat fix la 3000 rot/min, desfaci cateva ture apoi strangi incet pana scade turatia, mai deschizi putin, vreo jum de tura.
Vezi la drum , daca merge gatuit mai deschizi
dar intai se regleaza sa mearga bine pe benzina ,cam 1000 la cald


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicu2
post 17 Jan 2010, 15:27
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 March 09




QUOTE(krapcarasu @ 17 Jan 2010, 14:37)
2 e pt golirea apei ce ar ajunge odata cu gazul in plosca, nu ai ce umbla
1 relanti  -  cauti un maxim de turatie cu mot cald, si sa porneasca bine
3 debit ,ai spus bine,  tii turat fix la 3000 rot/min, desfaci cateva ture apoi strangi  incet pana scade turatia, mai deschizi putin, vreo jum de tura.
Vezi la drum , daca merge gatuit mai deschizi
dar intai se regleaza sa mearga bine pe benzina ,cam 1000 la cald
*



Ms mult, dar mai am o oarecare nelamurire: ce se intelege prin maxim de turatie, de pornit porneste usor pe gaz cu motorul cald, cu motorul rece nu risc la frigul de pe la noi, eu fiind tot din SV.


--------------------
Dacia 1310 L 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Jan 2010, 15:39
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu procedez asa:avans la bec,reglez sa mearga bine pe benzina rotund la 900-1000,din mom asta nu mai umblu la carb, comut pe gaz, fac o tura cu masina , apoi invart surubul 1 pana obtin o turatie maxima posibil, asta e relantiul, debitul cum am spus


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 12:33
Forum Renault