Consum GPL, consuma mult GPL... cum ar trebui sa o mai reglez?
![]() ![]() ![]() |
Consum GPL, consuma mult GPL... cum ar trebui sa o mai reglez?
Nicu2 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
depinde de motor, tot cam 900-1000, fara sa accelerezi, doar e reglaj relanti, adica mers in gol
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Ms mult pt informatii. Voi incerca maine sa reglez putin de prin suruburile alea si pe urma sa vad daca mai scade consumul.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
alpyne |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
nu umbla la surubu de relanti daca instalatia e relativ noua.parerea mea. schimba sau verifica BOBINA,am mai zis dar am zis degeaba...daca bobina e buna si pornesti la rece cat si la fierbinte,nu la cald ca te inseala...,regleaza-i turatia din surubu de debit.practic joaca-te la surubu de debit pana obtii o turatie de 1000 cu motorul cald tinand cont ca e iarna si mai vrei sa ai si caldura si alti consumatori,faruri,etc...nu te lua cu ture si matematica ca nu rezolvi nimic.fiecare motor e unic in felul sau datorita uzurii chiar daca toate sunt la fel... daca motorul merge rotund si-ti place tie cum se aude verificai consumul apoi si daca e cu mult peste asteptari fugi cu 2 beri la cel care ti-a montat instalatia si cred ca se rezolva.pe mine de ex m-au sacait 3 bobine de nu-mi mergea nimic cum trebuie.dereglasem instalatia in cautarea relantiului acceptabil pe gaz dar degeaba.treaba era din bobine.dupa ce am gasit o bobina buna am rezolvato doar din surubu de debit.sta fix la 1000 rpm cu motoru cald pe gaz si nu are sacade.consumul e ok.de regula cand motorul merge rotund la relantii(exceptie cand te inseala turometrul) fara sacade,fara urcusuri si coborasuri,fara trepidatii,rateuri si alte alea,consumul ar trebuii sa-ti fie ok.a fost doar o sugestie.incearca si asta.
|
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Instalatia nu e deloc noua. Are deja 7 ani iar eu am masina de un an si in cartea tehnica a instalatiei nu am vazut nicio revizie (poate au fost facute dar nu au fost trecute acolo) si are 53k Km pe benzina si 200k pe gaz. Nu mai incerc nimic ca de ieri nu a mai pornit la -30 grade, la 6 dim si oricum am scurtat naveta cu 40 km, acum fac doar 10 si nici nu am cum face consumul si nu mai conteaza pt 10 Km cat merg (5 dus-5 intors). Iar faptul ca nu a pornit nu ma mira pt ca am pe ea exact invers decat e indicat
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Postez aici o intrebare in legatura cu comutatorul benzina-gpl. Nu reusesc sa fac trecerea inversa de pe gpl pe benzina fara sa se opreasca motorul, chiar daca o fac la turatii mari. Postez o poza cu comutatorul ca mai are un buton langa si nu imi amintesc la ce foloseste, desi proprietarul mi-a zis dar am uitat. Va rog sa imi dati niste sfaturi cum sa fac aceasta trecere de pe gpl pe benzina ca sa nu mai fiu nevoit sa mai dau cheie sa pornesc ca ii vine greu benzina si mai consum si bateria care e si asa slabuta.
Butonul 1: comutatorul Butonul 2: ????? Attached thumbnail(s) CIMG0886.JPG ( Size: 93.07k ) Number of downloads: 191 |
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai simplu dai pe benzina in mers inainte de a opri motorul (bineinteles cu masina in viteza)
explicatia este ca dureaza pina se umple instalatia si camera CNC a carburatorului This post has been edited by bygy007: 29 Jan 2010, 18:19 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Si butomul al doilea nu stii la ce foloseste? Am apasat de el cu motrul oprit si revine inapoi pe pozitia initiala....o fi si acesta un comutator ceva care comanda o electrovalva parca????
|
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o fi pornirea de soc (da o cantitate d gaz mai mare la pornire)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:04 |