DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> RODAJ, cum este mai bine....

Sony
post 21 Feb 2005, 17:21
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Stai linistit ca nu s-a intamplat nimic nociv pentru motor! Poate daca faci chestia asta in mod repetat.
Nu ai facut prima mie de km?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 21 Feb 2005, 17:21
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




QUOTE(GABY IS BACK ! @ 18 Feb 2005, 12:58)
Oricum, eu te-as sfatui sa o iei pe ruta: Craiova - Bucuresti - Urziceni - Buzau - Rm. Sarat - Focsani - Bacau.
Sunt 520 km in loc de 436 prin Brasov, dar pt.doar 85 km in plus...,( La urma urmei sunt cel mult 6 litri benzina, adica 180.000 lei, desi diferenta poate sa fie mai mica datorita consumului mai mare pe serpentine ) Este adevarat ca trebuie sa socotim " DUS - INTORS" !

Iar de la Bucuresti la Bacau esti pe E85.( 2 benzi pe sens, sosea buna, etc)
In plus, ocolind partea de munte, reduci sensibil riscul de a rula pe un carosabil cu zapada. Ieri de la ora 17.00, intre Brasov si sinaia m-a nins ingrozitor iar soseaua incepuse sa nu mai fie curata. A trebuit sa rulez cu vit II in loc de III, III in loc de IV si tot asa...

Bafta!
*



Multumesc, Gabi. Asa o sa fac. In felul asta ocolesc si serpentinele si am parte si de un drum mai bun si mai uscat. Nu cred ca daca e masina noua, trebuie sa ne batem joc de rodaj. Eu vad rodajul ca un proces de formatare al acumulatorului de la un celular nou. Daca nu il faci cum trebuie, mobilul tau va fi unul nou dar va sta mai mult la incarcat. Asa si cu masina; degeaba e noua daca vei sta mai mult pe la sectiunea SLZ - Probleme tehnice. Nu vreau sa supar pe nimeni aici dar chiar daca nu tin masina 20 de ani, cred ca trebuie facut exact cum scrie in manualul de intretinere. Nu fac parte din marea majoritate a romanilor care "le stiu pe toate" asa ca o sa ma conformez specificatiilor indicate de producator.



--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 21 Feb 2005, 17:32
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




PENTRU VV
Nu este asa de rau, a fost o intamplare, asa cum se poate intampla sa trebuiasca sa turezi mult motorul ca sa "termini" o depasire care la inceput parea usoara. Doar nu o sa ramai pe sensul opus ca nu poti forta motorul !
Problema este sa nu devina un obicei.

Pentru Alan25

Bine faci.
Sambata dimineata ( de pe la 4:00 ) am prins o ninsoare zdravana, de data aceasta cu acoperire de asfalt, de inainte de Sibiu pana la Lugoj. A fost destul de greu si pentru mine, care SUNT OBISNUIT CU MASINA.

This post has been edited by GABY IS BACK !: 21 Feb 2005, 17:41


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 22 Feb 2005, 14:49
Post #64


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(GABY IS BACK ! @ 21 Feb 2005, 18:08)
Nu inteleg de spui ca sunt "panicat si(!?) speriat".
Faptul ca ai "...avut pe mana cateva masini si... reparat (sic!) tot atatea ", crezi ca are o importanta? Afla atunci ( de pe acest forum ) si cate masini am avut sau condus eu. Dar nu asta e important.
Oricum vad ca am evoluat de la: "...un om multumit cu mizeria pe care o are... sau ... plange pe la colturi..." la "panicat"
Nu am inteles ce vrei sa spui cu " urcat v\catea serpentine ".

Nu stiu de regula cu crapatul mai repede in gol.
Oricum nu vorbim aici de crapatul unui motor, ci de rodaj. Desigur ca nu va crapa un motor nou pe serpentine, dar nu este acesta motivul.

NU STIU UNDE AI VAZUT TU CA ARGUMENT AL MEU "CA E SARCINA PREA MARE"

CHIAR CREZI CA IDEEA TA DESPRE RODAJ NU ARE LEGATURA CU PROBLEMELE MOTORULUI TAU ( sau chiar cu faptul ca o treime din posturile tale sunt la "probleme tehnice",  adica 124 posturi !!!)
ATUNCI INSEAMNA CA DOAR ESTI TU MAI GHINIONIST !!!
*


eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar daca tu ai frustrarile tale nu ii mai spune altuia ce ai face tu pana nu esti convins ca e bine. Daca ai fi citit toate posturile mele ai fi vazut ca in multe dintre ele nu erau problemele mele, ci doar niste sfaturi. Intreaba pe cei care la DSN au Km multi cum au facut ei rodajul si trage o concluzie.
A si inca ceva. Cred ca la cate masini am reparat eu cred ca tu nu ai condus atatea. Se innumara printre job-urile mele si cateva de mecanic printre multe altele la Daewoo. Ca nu mai practic acum... Asta e alta poveste. Mergi si citeste cateva carti despre motoarele termice (din care ti-am dat cateva citate mai sus privitor la rodajul pe banc care este considerat a fi rodajul perfect, cu scuzele de rigoare ca nu au ghilimele) da un search pe net si apoi mai vii si mai discutam. De la ceea ce spun eu aici pana la ceea ce TIPI tu e distanta mare. Considera ca este ultimul raspuns care ti-l dau vis avis de acest subiect. Mai vorbim aici dupa ce te documentezi si tu putin despre motoare, nu de la nea Gica de la coltul strazii care a auzit el... Incearca sa dai informatii crecte altora, cat despre tine faci cum vrei.
Merci si sper ca macar acest mesaj ai rabdare sa-l citesti pana la capat, ca post-urile mele nu le-ai citit... Statisticile mint..smile.gif)
bafta si sa folosesti sanatos masina pe care o ai!! Sa nu crezi ca am ceva cu tine, e doar o polemica si atat.

Apropos, din posturile tale am vazut ca ai ceva probleme existentiale, sau poate esti doar curios din fire. Am si eu o curiozitate: cati km are masina ta si de cand o ai? A mea are aproape 34.000 si o am din Mai 2004. Fac o medie de aproximativ 4000 km/luna. Dar ce sa-i faci de la o varsta ideile devin fixe...

This post has been edited by Cib: 22 Feb 2005, 15:02


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 22 Feb 2005, 15:07
Post #65


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(Alan25r @ 21 Feb 2005, 18:21)
Nu fac parte din marea majoritate a romanilor care "le stiu pe toate" asa ca o sa ma conformez specificatiilor indicate de producator.
*


nu trebuie sa le stii pe toate, dar trebuie sa inveti sa traiesti fara sa ai griji existentiale in plus. Ai o viata si trebuie sa o traiesti bine. Nu le stiu pe toate din pacate, chair daca mi-ar placea, dar atunci cand inveti de la cei mai buni si ai o groaza de informatii la indemana ajungi sa vrei sa inveti cat mai multe. Am avut si eu dacii normale, am facut rodaj de la camioane romanesti la limuzinele de la mercedes, am ascultat oameni scoliti prin facultati si cursuri practice in fabricile de autoturisme din afara, am citit ce am mai gasit despre motoare termice pe net, am lucrat ca mecanic (motoare diesel si motoare Oto) samd. Cred ca in conditiile acestea imi dau seama cand cineva sustine un anumit aspect ( in care cel putin pot spune ca exagereaza).

De altfel faceti cum credeti.. e masina voastra. sa o stapaniti sanatosi, drumuri cat mai linistite si sa stiti ca nu se strica nici pe un drum ncici pe celalalt. Ideea e sa respecti minimul de indicatii trecute in cartea de garantii. Sunt orientative, dar sunt intr-un fel benefice.

This post has been edited by Cib: 22 Feb 2005, 15:11


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 22 Feb 2005, 15:21
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Cib, nu a zis nimeni ca tu faci parte din acea categorie de oameni, pentru ca nu te cunosc si nu stiu cate ai invatat despre motoare dar asa cum ai zis si tu, e bine sa respecti indicatiile date de producator. Atat. Daca in carte nu scrie ca trebuie sa evit pantele atunci SIGUR voi alege traseul de Rucar-Bran (dar numai in cazul in care nu este acoperita strada de zapada pentru ca asta chiar ar supune masina la turatii mai mari de 3000). Multumesc tuturor pentru sfaturi.


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 22 Feb 2005, 15:25
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(Cib @ 22 Feb 2005, 14:49)
Apropos, din posturile tale am vazut ca ai ceva probleme existentiale, sau poate esti doar curios din fire. Am si eu o curiozitate: cati km are masina ta si de cand o ai? A mea are aproape 34.000 si o am din Mai 2004. Fac o medie de aproximativ 4000 km/luna. Dar ce sa-i faci de la o varsta ideile devin fixe...
*



Daca ai vazut din posturile mele problemele existentiale, trebuia sa vezi si de cand am masina si cati km are.
In plus poti sa gasesti si de cand am carnet, si cati km am condus (aproximativ), si ce / cate masini etc.

Daca tot m-ai citat,puteai sa-mi raspunzi si mie la intrebari ca nu era o problema.

Iar faptul ca nu accept REGULI daca nu sunt justificate...poate tine de "varsta".

In general tin minte ce am scris !!!

PS: cred ca-ti suna tie bine : ..."probleme existentiale"... ..."griji existentiale"...

This post has been edited by GABY IS BACK !: 22 Feb 2005, 15:37


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 22 Feb 2005, 15:25
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Eu stiu ca pe zapada trebuie turatii mici! Degeaba o turezi si iti patineaza rotile!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 22 Feb 2005, 17:07
Post #69


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




intrebarea mea a fost: cati km are masina ta si de cand o ai? nu cati km ai facut tu cu masinile pe care le-ai avut... Asa eu am avut vremuri in care faceam intre 5.000 si 10.000 km/luna... Si daca calculez oricum ies mai multi decat cei 200.000 ai tai...
dar nu calculez... Masini conduse?... Multe... crede-ma... nu mai tin minte numarul. Tonajul? De la Dacie pana la camion de 20 de tone.
e ultimul off topic aici. Sorry

This post has been edited by Cib: 22 Feb 2005, 17:09


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 23 Feb 2005, 09:48
Post #70


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare:
Am aproape 900 km ( toti un oras facuti fara depasirea a 3000 RPM ).
Isi mai are rostul acum o iesire pe A2 dus intors?


--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 10:16
Post #71


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




depinde la ce te gandesti... Daca ai nevoie, atunci du-te sanatos, nu sunt restrictii decat de viteza maxima, daca vrei sa completezi rodajul nu e obligatoriu. Rodajul se face acolo unde ai treaba, nu sunt date de producator specificatii sigure. Ideal se face pe banc, dar se rodeaza si in exploatare.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 23 Feb 2005, 11:33
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(Cib @ 22 Feb 2005, 17:07)
intrebarea mea a fost: cati km are masina ta si de cand o ai?
*



Si eu am avut intrebari. Si...

Oricum raspunsul la intrebarea ta, daca te apasa, este ( asa cum am mai spus ) pe acest forum. Chiar de 2 ori !

Eu oricum inchei discutia asta aici.


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 30 Mar 2005, 09:22
Post #73


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




Nu mai sunt asa cum eram la inceput-aici ma refer la fixul cu rodaju'. Acum am aprox 4000 km ( uff ce repede au mai trecut ) si masina merge bine, in afara de problema cu tiuitul, dar aia nu cred ca este de la rodaj! Toti acesti km sunt facut intr-o luna si un pic in Bucuresti...deci cred ca exista oameni de calitate pe acest forum.
Multumesc.


--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 30 Mar 2005, 16:36
Post #74


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Bucurestiul este infect. Am ajuns astazi la 600KM si de pe la 450KM (pana atunci am schimbat numa la 2800 de ture vitezele si nu am depasit 3000 de ture cu ea) am inceput sa ii mai dau pentru ca mor sa treaca toti cu rablele pe langa mine. Ce inseamna sa "ii mai dau"? Schimbat viteze in jur de 3000-3500 si chiar urcat cu ea in depasiri spre 4000 de ture. La mers constant nu depasesc 3000. Mi se pare rezonabil si nu vreau sa o invat puturoasa. Saptamana viitoare cred ca depasesc 1000 de km insa voi pastra regimul de mers pe care il am acum. Si am observat la alta Solenza cu care am mai mers si inainte de asta ca daca merg mai agresiv putin decat mersul batranesc consuma mai putin. Cred ca ideea e sa isi faca amestecul de aer-benzina optim si fiind motor mai de turatie nu ii dauneaza cu nimic. Dar bine.. aia are mai bine de 7500 de km. Abia astept sa se incalzeasca vremea sa o spal pe a mea, sa o bibilesc ca mor dupa culoarea ei, cand este curata.
Gresesc undeva in cele spuse mai sus? unsure.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 30 Mar 2005, 17:31
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(Daedalus @ 30 Mar 2005, 17:36)
..... nu vreau sa o invat puturoasa.
*



Este atata adevar in aceasta "zicala" care circula pe aici....!!!!

Cam tot atata cat este intr-o afirmatie de genul:
- " derapeaza masina ca n-a mai circulat de mult timp pe zapada, si a uitat..."

sau

- " nu vrea masina sa mearga pe intuneric, ca a avut un accident, mai demult, si acum ii este frica... dar o s-o invat eu, usor - usor..."

Scuze, dar ai intrebat daca gresesti cu ceva.


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 30 Mar 2005, 21:59
Post #76


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Mai nici eu nu am crezut asta la inceput dar am vazut pe pielea mea, ca va vine sa credeti sau nu, nu stiu ce sa zic. O fi vreo chestie de angrenarea pieselor in motor, habar nu am, dar am facut experiment pe vechea dacie si chiar este asa. Am mers la un moment dat usor cu ea (batraneste) ca imi pusesem in minte sa fac economie la benzina si am observat la un moment dat ca chiar daca vroiam sa plec si eu mai repede la semafor, parca nu tragea, ii apasam pedala spre blana si mai greu. Ei bine m'am suparat pe ea si dupa vreo 2-3 zile de forja mergea gagica mea de masinuta de pleca de la semafor numa cand ma uitam urat la ea. tongue.gif Bine, am glumit putin, dar diferenta se observa si nu sunt singurul care spune chestia asta. Deci nu stiu despre ce e vorba, dar e adevarata. Sa luati voi rabla lu bunicu de la tara care nu se duce mai mult de 120 pentru ca s-a mers probabil si la 40 cu a 4-a si trageti cateva zile de ea, sa vedeti ca se simte diferenta.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 31 Mar 2005, 01:46
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




sa ma scuzi, da nu ai decat sa ii spui asta lu mutu, e placebo curat!
nu are nici un suport stiintific, daca se merge cu ea oricum si e reglata, forja nu are la ce sa o ajute!

e motor, nu sportiv de performanta sa il antrenezi!

sau asta te face sa te simti mai bine?
asa ca vezi de treaba, omori masina degeaba!

This post has been edited by horsewhisperer27: 31 Mar 2005, 01:48


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 31 Mar 2005, 07:25
Post #78


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Daedalus, horsewhisperer:
un oarece adevar exista in afirmatiile lui Daedalus, dar se datoreaza altor factori si mai ales nu are nimic de a face cu rodajul. Anume: daca un motor este folosit o vreme mai mult sau mai putin indelungata in regimuri mici (si în special pe multe drumuri scurte), la interiorul motorului apar depuneri datorate incalzirii necorespunzatoare a componentelor (de exemplu pe bujii). Aceste depuneri se curata la functionarea motorului o vreme in regim mai mare, cînd componentele ajung in sfîrsit la o temperatura mai mare de functionare).

Dar (repetare intentionata): acest efect nu are nimic de a face cu rodajul. "Cum o cresti, asa o ai" este aberant.

S-a pus mai sus intrebarea "ce se mai rodeaza (în afara de motor)". Raspunsul: CV, diferential (în general toate elementele transmisiei). La masini mai "rasarite" scrie in manuale explicit ca si acestea trebuiesc rodate (nu stiu ce zice la Logan).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 31 Mar 2005, 07:40
Post #79


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Acuma inteleg si eu de ce nu mai trage masina mea... Pai zi de zi fac 4Km dus si 4 intors. Plus ce mai alerg din cand in cand prin oras, da tot pe distante scurte. Sambata am de facut un drum de 100Km si va voi spune daca s-a schimbat ceva dupa drumul asta. Sincer, nu prea cred ca se schimba, dar voi vedea. Eventual am sa desfac bujiile sa vad cum arata inainte si dupa drum, fara sa le curat.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 31 Mar 2005, 15:02
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




Corect. ( Sunt de acord cu "os" )

Pe termen scurt, ( si cu posibilitate de revenire rapida ), cred si eu ca exista unele mici diferente in exploatare, datorate unor depuneri de calamina pe bujii, unor gunoaie in pompa sau carburator ( normal, la masinile mai vechi ) sau alte motive...

Dar, partea cu "INVATATUL"... blush.gif

Ce te faci daca o inveti sprintena si ai nevoie de un mers usor ( spre ex. ai un pasager sensibil cu stomacul, din cauza curbelor si accelerarlor/decelerarilor rapide ) ? ohmy.gif

This post has been edited by GABY IS BACK !: 31 Mar 2005, 15:03


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 1 Apr 2005, 01:07
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(romulus @ 31 Mar 2005, 09:40)
Acuma inteleg si eu de ce nu mai trage masina mea... Pai zi de zi fac 4Km dus si 4 intors. Plus ce mai alerg din cand in cand prin oras, da tot pe distante scurte. Sambata am de facut un drum de 100Km si va voi spune daca s-a schimbat ceva dupa drumul asta. Sincer, nu prea cred ca se schimba, dar voi vedea. Eventual am sa desfac bujiile sa vad cum arata inainte si dupa drum, fara sa le curat.
*




fi serios, iti pierzi vremea de pomana demontand/montand bujiile ca se te uiti la ele, la urma urmei, daca ai de mers prin oras, mergi, apoi afara iar mergi, tot nu o sa stai sa umbli la ea la 2 zile, nu?
asa ca las-o in pace, vezi de drum, e posibil sa ti se para ca trage altfel, dar vezi sa nu fie autosugestia!
drum bun!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:48
Forum Renault