DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> biciclistii in trafic, ii privim ca pe martieni ?

OAP
post 18 Sep 2008, 14:09
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




[quote=hash,17 Sep 2008, 21:49]
Cati dintre voi stiu cum se depaseste un biciclist?
[/quote]
la o distanta suficient de mare sa nu il calci pe cap daca cumva pica

[/quote]
DESFIINTAREA unor locuri de parcare pentru masini pentru a face loc bicicletelor.
[/quote]
asta e tare...intr-o tara deficitara cu locurile de parcare le mai si desfiintezi biggrin.gif

[/quote]
Ar fi utile niste bariere in oras (mai ales in centru) unde cei cu masini sa cotizeze.
*

[/quote]
...si cei cu biciclete


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Sep 2008, 14:11
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(V a L y O @ 17 Sep 2008, 22:17)
Stimate domn, tin sa te anunt ca eu sunt unul dintre cei care te incurca, care merge aproape de jumatatea benzii sa nu ia in freza o portiera deschisa in nas, sa poata evita gurile de canal, pietonii care traverseaza ca bezmeticii, nesimtitii care intra cu jumatate de masina in intersectie si apoi se gandesc ca trebuie sa opreasca sa se asigure. Merg pe mijlocul benzii ca sa te enervez, macar asa stiu ca m-ai vazut. Merg pe mijlocul benzii pentru ca riscul ca cineva sa faca dreapta si sa-mi taie calea e mai scazut.
Nu mai bine lasi tu conserva acasa?  wink.gif
*




Nu-i claxonex niciodata, nu-i scuip, nu-i injur, pentru ca si eu am fost biciclist, daca nici pe forum nu pot sa-mi exprim parerea in legatura cu ei, atunci unde? sau n-au voie sa ma enerveze?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 18 Sep 2008, 14:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




QUOTE(han_1.6 mpi @ 18 Sep 2008, 13:45)
v-ati gandit vreodata ca pierdeti timp prea mult in trafic ? si ce rezolvare ati gasit ? ca sosele si poduri nu se pot face peste noapte. eu am gasit bicicleta ca mijloc de transpot foarte bun pentru oras
*



exact despre asta e vorba, nu ca plimbare, ci mers la servici zi de zi IN LOC DE MASINA SAU TRANSPORT IN COMUN
De exemplu pe traseul Militari-Aeroportul Baneasa: masinile stau blocate si cu bicicleta poti ajunge de 2 sau de 3 ori mai repede. Pe traseul asta se merge partial si pe strazi secundare si chiar pe trotuar pentru ca NU POTI TRECE PE LANGA MASINILE BLOCATE IN TRAFIC, PENTRU CA NU-TI PERMIT ( Casa Presei Libere-Baneasa), pe banda 1 multe se plaseaza prea aproape de bordura.


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 18 Sep 2008, 14:43
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(nasty @ 18 Sep 2008, 15:40)
NU POTI TRECE PE LANGA MASINILE BLOCATE IN TRAFIC, PENTRU CA NU-TI PERMIT

adica masinile alea blocate cum vad un biciclist cu "hop" in stanga si in dreapta numa sa nu-l lase pe el sa treaca radmasa.gif ....hai mai...


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 18 Sep 2008, 15:19
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




QUOTE(OAP @ 18 Sep 2008, 14:43)
adica masinile alea blocate cum vad un biciclist cu "hop" in stanga si in dreapta numa sa nu-l lase pe el sa treaca  radmasa.gif ....hai mai...
*



ai fost pe acolo? ca altfel nu-ti dai seama. Masinile stau pe loc, nu fac niciun "hop", dar stau pe loc, in zig-zag, adica daca vrei sa depasesti coloana REPET, care nu se misca sau cel mult cu 1km/ora, ar trebui sa treci de pe banda 1 pe banda 2, dar acolo dai de motocicletele , care incearca acelasi lucru. Nu ai loc pt ca unele masini stau prea aproape de bordura.

e zona de dupa Piata presei libere, dupa ce se termina pista pt biciclisti (si vorba unuia de mai sus - "stai acasa"si lasa-ma pe mine singur pe drum):
http://www.jurnalul.ro/camere_video/12/piata-presei-libere


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 18 Sep 2008, 15:25
Post #36


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




in spatiul de parcare a unei masini pui 10 biciclete. chestia asta cu 'e aglomerat, unde vrei sa-mi parchez masina?' nu tine. nu ai unde, o lasi acasa. spatiul public e pentru circulat, nu pentru parcat masini. alte natii se descurca in mod civilizat. s-ar putea circula si iarna cu bicicleta daca primarii ar vrea.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipiotul
post 18 Sep 2008, 18:45
Post #37


^RIP^ IS28AUG


Group: Members
Posts: 264
Joined: 22 July 08
From: Iasi




QUOTE(hash @ 18 Sep 2008, 15:25)
in spatiul de parcare a unei masini pui 10 biciclete. chestia asta cu 'e aglomerat, unde vrei sa-mi parchez masina?' nu tine. nu ai unde, o lasi acasa.  spatiul public e pentru circulat, nu pentru parcat masini. alte natii se descurca in mod civilizat. s-ar putea circula si iarna cu bicicleta daca primarii ar vrea.
*


si acasa ... daca n-ai unde s-o lasi ce faci cu ea ? o iei in casa ? nenea... "conserva" nu-i bicicleta s-o iei in spate s-o urci in balcon


--------------------
Dacia LOGAN 1.4 MPI 2006 - ISxxSEC
ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018)
Opel Astra G-CC (Y20DTH)
Grabeste-te incet sa intarzii la timp !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 19 Sep 2008, 08:50
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Uitati un lucru...o masina costa de n ori cat o bicicleta, taxele sunt la fel...asa ca e o sursa pentru economie....deci nu mai comparati fara sens


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Sep 2008, 08:54
Post #39


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




iti arat o gramada de biciclete mai scumpe ca esteitu, acumi spune-mi tu, se compara confortul? siguranta e(pe langa bicicleta e de la cer la pamant), caldura e, muzica e, spatiu e, intretinerea costa mai putin decat la o bicicleta buna...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lm
post 19 Sep 2008, 09:26
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 13 July 04
From: Tg-Mures




Eu ma gandesc asa: decat sa stau in masina si sa ma enervez, mai bine ma relaxez pe bicicleta.


--------------------
Ex.Dacia 1100,1310 1971/1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Sep 2008, 10:10
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Atunci succes la pedalat, eu nu stau in trafic, e chiar lejer, si in plus nu-s unul din aia ca multi de aici ce merg singuri in masina, asta e considerata prostie curata in multe locuri din lumea civilizata, mai am de dus o nevasta, un copil...nu cred ca incap pe bicicleta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 Sep 2008, 10:40
Post #42


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Adevarul e ca e treaba fiecaruia daca se plimba cu bicicleta, masina, sau troleul de 6:30.

Ideea e doar ce face lumea cand da de biciclisti. Pana acum optiunile sunt:
1. ii claxonam din scurt, pentru ca sunt distractivi cand tremura
2. ii impingem pe trotuar.
3. ii scuipam din mers, ca n-au cum sa ne prinda.
4. ii ocolim, ca poate ne zgarie masina cand pica.
5. iesim brusc in intersectii, pentru ca le place sa planeze peste capote.
6. deschidem brusc usile cand iesim din masini, sa le testam franele.
7. ne aducem aminte ca suntem oameni civilizati, si si ei sunt participanti la trafic.

Si argon... zici ca ai copil... peste cativa ani, o sa-si ia bicicleta si o sa se duca la plimbare. De exemplu, o sa se duca la un prieten care sta mai departe. Cum ai vrea sa fie drumul asta pentru el?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 19 Sep 2008, 10:45
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




As zice ca userii de pe aici se impart in doua categorii: aia de au fost prin tari care au o cultura a biciclistilor (tarile scandinave, Olanda, chiar Germania) si aia ca nu au fost. Aia din prima categorie e imposibil sa nu fi apreciat (atat in orasele mari cat mai ales in cele mici) multitudinea de biciclete si modul in care biciclistii si soferii pot sa imparta strada (unde nu-s piste). Bicicleta are clar cateva avantaje asupra masinii: nu polueaza, te pune sa faci putina miscare, nu trebuie sa-i cauti loc de parcare si la orele de varf e sensibil mai rapida. Cum din ce in ce mai multi romani ies din tara, din ce in ce mai multi incep sa aprecieze chestiile astea si, cu putin noroc, peste cativa ani or sa fie si pe la noi mai multe piste de biciclete si, de ce nu, mai multi soferi or sa schimbe, chiar si ocazional, volanul cu ghidonul.
@argon: muzica poti sa ai si pe bicicleta (mp3 player), iar daca asculti muzica nu inseamna ca nu se aude si traficul (vb. din experienta).


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Sep 2008, 10:48
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Muzica sa fie ultima problema biggrin.gif Ideea e ca suntem prea inapoiati ca tara pentru asa ceva, cand se va civiliza si Romania, adica la pastele cailor atunci bicicleta va deveni un mijloc de transport de luat in seama pentru mase, nu cativa curajosi, sau napastuiti care nu-si permit masina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V a L y O
post 19 Sep 2008, 11:40
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 673
Joined: 27 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(bucatzel @ 19 Sep 2008, 11:40)

Ideea e doar ce face lumea cand da de biciclisti. Pana acum optiunile sunt:

*


Adauga si spray-ul cu piper.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2007 - FVV
If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 19 Sep 2008, 11:53
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 19 Sep 2008, 11:10)
si in plus nu-s unul din aia ca multi de aici ce merg singuri in masina, asta e considerata prostie curata in multe locuri din lumea civilizata,

Eu merg singur in masina si nu consider ca e prostie curata....ce sa fac? sa iau autostopisti sau sa intreb vecinii in ce directie merg? Mi-am luat masina sa o folosesc. imi platesc taxele, ratele...etc...de ce as mai plati si curatenia interioara dupa alte persoane?...cand stau blocat in trafic eu platesc motorina consumata. in alta ordine de idei sunt foarte atent la motociclisti, biciclisti etc...ar fii o idiotenie sa am ceva impotriva lor

QUOTE(namidee @ 19 Sep 2008, 11:45)
aia de au fost prin tari care au o cultura a biciclistilor (tarile scandinave, Olanda, chiar Germania) si aia ca nu au fost.

Ai uitat Austria wink.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 19 Sep 2008, 11:58
Post #47


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Eu mai vad o problema de mentalitate: e nevoia ca bicicleta sa inceteze a mai fi (in mintile inca prea multor oameni) vehiculul_saracului.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 19 Sep 2008, 12:20
Post #48


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




cred ca daca iesi cu o bicicleta care face cat 3 dacii vechi nu se uita nimeni (a se citi 'nici un scortos') crucis ..

eu as vrea de exemplu pista de biciclete pentru simplul fapt ca as ajunge mult mai repede la birou decat daca ma amestec cu traficul si cu pietonii. personal am probat si la orele de varf cu masina fac 45 de minute si cu bicicleta 20.

problema e ca trebuie sa fiu mult mai atent decat atunci cand sunt la volan, iar daca mai am de gand sa trec si pe la vreun magazin nu am de regula unde sa-mi priponesc calul fara sa incurc locul. asa ca de regula vin pe jos pentru ca pe bicicleta o clipa de neatentie iti poate fi fatala.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 19 Sep 2008, 12:31
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




QUOTE(argon @ 18 Sep 2008, 14:11)
Nu-i claxonex niciodata, nu-i scuip, nu-i injur, pentru ca si eu am fost biciclist, daca nici pe forum nu pot sa-mi exprim parerea in legatura cu ei, atunci unde? sau n-au voie sa ma enerveze?!
*




QUOTE(os @ 19 Sep 2008, 11:58)
Eu mai vad o problema de mentalitate: e nevoia ca bicicleta sa inceteze a mai fi (in mintile inca prea multor oameni) vehiculul_saracului.
*


O bicicleta buna nu e ieftina, circula pe la noi si de 5000-6000 euro/1 buc, ceva pe minim= 500-600 euro.
Multi au renuntat la masina ( nu definitiv) pentru bicicleta, nu din saracie, ci pentru ca se castiga timp f mult, decat sa pierzi 3-4 ore, din viata, pe zi blocat in trafic cu masina...
De fapt biciclistii enerveaza pentru ca ajung mai repede decat o masina aproape oriunde in Bucuresti si enerveaza precum enerveaza si unu' cu Ferrari sau cu avion sau care depaseste toata coloana pentru a intra in fata.
Pe portiunea Piata presei- Baneasa, pana si pietonii au viteza mai mare decat masinile, de altfel toti coboara din autobuze si merg pe jos ( "incurcand " bibicletele de pe trotuar)


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviuta
post 19 Sep 2008, 12:34
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 22 July 08




In localitatile din mediul rural daca ai bicicleta ai cu ce sa te deplasezi . Ca sa nu mai vorbim de toti ...... cu atelajele lor cu tractiune balegaroasa care merg de te doare capul . Eu consider ca utilizarea claxonului e necesara pentru al avertiza ca te apropii de el , si sa nu uitam este toamna si apare tulburelul , si nu mai stii daca vor sa ocoleasca ceva sau asa merge bicicleta . Cel mai inervant mi se pare cand merg doi-trei unul langa altul stand de vorba de trebuie sa te inscrii in depasire ca pentru un camion ca degeaba claxonezi , ei isi vad linistiti de drum sau incep sa vocifereze .


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 19 Sep 2008, 12:50
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Deci in oras va auzim foarte bine ca va apropiati si va rugam nu mai claxonati! Altfel ne punem casti si mem' la razboi!


LE: De fapt si la drum intins, sunetul asfalt-pneu e cam greu de "ratat".


NU MAI CLAXONATI!

This post has been edited by eXtenSion: 19 Sep 2008, 12:51


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 19 Sep 2008, 12:51
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(nasty @ 19 Sep 2008, 13:31)
Pe portiunea Piata presei- Baneasa, pana si pietonii au viteza mai mare decat masinile,

Nu-i adevarat, nu-i adevarat...acu vre-o 2 saptamani a mers unu paralel cu mine, el pe jos eu in masina de la casa presei pasna la baneasa...s-a tinut bine, dar la Antene l-am depasit pe ultima suta de m.... radmasa.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 19 Sep 2008, 13:02
Post #53


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(eXtenSion @ 19 Sep 2008, 13:50)

NU MAI CLAXONATI!
*



Din pacate nu sunt toti ca tine. Sunt unii morti de beti pe care ii claxonezi preventiv, sa fii sigur ca nu cad pe masina ta. Sunt altii care vor sa ocoleasca gropile prin masina ta.

De aceea: CONTINUAM SA CLAXONAM!


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 19 Sep 2008, 14:48
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Eu unul chestia asta cu "claxonat preventiv" nu prea o pricep si n-o s-o pricep prea curand. In loc de asta (apropo, poate la ora aia unu' care a avut tura de noapte sau doar mai lenes doarme, de ce sa insisti sa-l trezesti?) n-ar fi mai simplu sa pastrezi o distanta laterala suficienta fata de bicicleta aia? Sa nu mai spun ca un claxonat, mai ales de la distanta mica il poate stresa/emotiona pe biciclist, mai ales daca e incepator in ale mersului in trafic, care se poate dezechilibra si cadea drept in fata masinii tale (si daca dai peste el cred ca politia pe mataluta de scoate vinovat). Zic si eu, nu dau cu parul.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 19 Sep 2008, 14:56
Post #55


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Daca imi spui si mie drumurile alea in Romania unde pot pastra o distanta laterala suficienta am sa procedez cum spui tu.

This post has been edited by ady77: 19 Sep 2008, 14:57


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 19 Sep 2008, 15:13
Post #56


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




daca nu il poti depasi fara sa-l 'stergi' foloseste cu incredere pedala de frana.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 19 Sep 2008, 15:15
Post #57


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




E sub demnitatea romanilor sa incetineasca (sau chiar sa si opreasca) in asteptarea momentului optim pentru depasire. Am observat ca e valabil in orice situatii: de la pietoni pana la masini adevarate care merg mai alene din diverse motive.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 19 Sep 2008, 15:20
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




QUOTE(namidee @ 19 Sep 2008, 14:48)
Eu unul chestia asta cu "claxonat preventiv" nu prea o pricep si n-o s-o pricep prea curand. In loc de asta (apropo, poate la ora aia unu' care a avut tura de noapte sau doar mai lenes doarme, de ce sa insisti sa-l trezesti?) n-ar fi mai simplu sa pastrezi o distanta laterala suficienta fata de bicicleta aia? Sa nu mai spun ca un claxonat, mai ales de la distanta mica il poate stresa/emotiona pe biciclist, mai ales daca e incepator in ale mersului in trafic, care se poate dezechilibra si cadea drept in fata masinii tale (si daca dai peste el cred ca politia pe mataluta de scoate vinovat). Zic si eu, nu dau cu parul.
*



se amesteca 2 lucruri diferite: biciclistii prin sate, care se intorc sa vada cine i-a claxonat cu tot cu ghidon spre stanga si intra mai tare in drum si cei din orasele aglomerate, unde de altfel claxonatul e interzis. De ce trebuie sa imitam egiptenii, turcii, indienii cu claxonatul, cand in zona noastra dupa ce treci de Nadlag, spre vest nu se mai foloseste claxonul?


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 Sep 2008, 15:20
Post #59


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(ady77 @ 19 Sep 2008, 14:02)
Din pacate nu sunt toti ca tine. Sunt unii morti de beti pe care ii claxonezi preventiv, sa fii sigur ca nu cad pe masina ta. Sunt altii care vor sa ocoleasca gropile prin masina ta.

De aceea: CONTINUAM SA CLAXONAM!
*




Problema nu e ca sunt biciclistii claxonati. Ok, inteleg asta. Dar un claxon cu efect il dai de la 50 de metri, si nu cand esti la 2 metri de el.

Pentru cei care sustin ca nu inteleg asta, ii invit sa faca un test. lasati vreo 2 prieteni la vreo 2 metri de masina sa stea de vorba, fara sa se holbeze la voi. Dati-le un claxon, si dupa aia studiati reactiile. Chiar mai bine, ar fi sa fiti chiar voi aia care stau un fata masinii.

La distanta mica, primul lucru care-l faci, e sa sperii biciclistul. asta vrei?

Nu-i mai simplu sa-l ocolesti?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 19 Sep 2008, 15:26
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




QUOTE(ady77 @ 19 Sep 2008, 14:56)
Daca imi spui si mie drumurile alea in Romania unde pot pastra o distanta laterala suficienta am sa procedez cum spui tu.
*



Asta-i prea de tot. Unde poti sa depasesti un camion poti depasi si o bicicleta. Ca exemplu de civilizatie, zicea cineva pe forum de o excursie in Elvetia unde mergea linistit cu bicicleta pe o portiune de drum ingustat si dupa un timp cand s-a uitat in spate patru (!!!) masini asteptau linistite sa-l poata depasi fara sa-l "stearga". Evident, fara claxoane "preventive", flegme, injurii etc. Deci teoretic se poate, practic mai mult la altii si mai putin la noi. Deocamdata.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:12
Forum Renault