segmentare motor 1397cmc, de ce trebuie sa tin cont
![]() ![]() ![]() |
segmentare motor 1397cmc, de ce trebuie sa tin cont
radu_ionescu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410TLX
1987
- PH-10-TEU
|
|||
badboy_marius |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
eu am schimbat direct morotul. am dat pe el 130 de lei de la un coleg de munca, si nu a ros ulei deloc in ~ 800 km cat am facut pana acum cu el.
setu ma costa undeva in jurul lui 500 de lei cu tot cu mana de lucru. asa am dat 130 pe motor, 55 pe discul de ambreaj, si 76 pe ulei si filtru, pe care eu mi le-am montate si uite asa am ajuns la 261 lei, plus 15 lei berea pe care am baut-o, 276 lei, si sunt si fericit si nici nu am stat cu motoru dat jos 1 saptamana pana sa fie gata de reparat. ![]() |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
da dar nu corespunde la serii si vei avea probleme la itp sau doamne fereste la vreo razie a militiei +rar si ce mi-e 276 ce mi-e 300ron ca bani ,iar cu statul fara motor o saptamana depinde si de cat muncesti la el ca in mod normal la un service asta e operatiune de 1 zi in conditiile ca ce fac fac de ochii soacrei si nu curata fiecare surub in parte ,nu vopsesc capacul la culb si baia si multe altele eu am stat mai mult pt ca am vrut sa iasa asa cum a iesit pe poarta fabricii si a iesit depinde de fiecare de ce-si doreste de la masina lui eu unu mor cand le vad jegoase, hartanite si zdranganind pe sosele si cu toate astea unii mai au si pretentii sa mearga motorul bine , sa urce rapid in ture si la viteze de 140 km /h si sa nu-i lase in camp ,sincer asa ceva nu se intamppla niciodata, cele care le vedem pe marginea santului cu capota ridicata sunt alea facute de ciobani-mecanici sau alea folosite in scopuri agricole la care nu conteaza daca are prafu de 2 degete in ea si nu stiu cei care le folosesc decat sa bage matrafoxuri in ele si sa le birjareasca astia nu sunt soferi sunt carutasi si dupa mine unu nici nu le-as da voie sa puna mana pe vreo masina vreodata
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1410TLX
1987
- PH-10-TEU
|
|
Minel |
![]()
Post
#34
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Vrem si pozeee cu motorul
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
badboy_marius |
![]() ![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
radu_ionescu, tu cand pleci la drum cu masina, ce acte iti iei la tine? permisul, talonul, polita de asigurare, buletinul.
bun. ma opreste politia si rar-ul, imi cer actele masinii. pe talon, buletin, permis, sau polita de asigurare, nu scrie nicaieri seria motorului. doar in cartea masinii , care la randul ei nu este obligatoriu sa o iei cu tine. rar-ul iti verifica seria de pe sasiu, nu cea de pe motor, pentru ca seria de pe sasiu este trecuta in talon. This post has been edited by badboy_marius: 29 Oct 2008, 22:42 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(badboy_marius @ 29 Oct 2008, 22:41) radu_ionescu, tu cand pleci la drum cu masina, ce acte iti iei la tine? permisul, talonul, polita de asigurare, buletinul. bun. ma opreste politia si rar-ul, imi cer actele masinii. pe talon, buletin, permis, sau polita de asigurare, nu scrie nicaieri seria motorului. doar in cartea masinii , care la randul ei nu este obligatoriu sa o iei cu tine. rar-ul iti verifica seria de pe sasiu, nu cea de pe motor, pentru ca seria de pe sasiu este trecuta in talon. Pe bune, tu circuli fara masca fata? In primul rand vreau sa iti comunic faptul ca atat RAR-ul cat si orice statie autorizata RAR unde mergi sa iti faci inspectia tehnica verifica si seria de pe caroserie si seria de pe motor. Faptul ca daca te duci la RAr pentru autentificare a autoturismului si nu mai stau ei sa te ia la puricat cu seria motorului...e alta mancare de peste ca se grabesc dar iti spun clar sa te programezi pentru poansonare a seriei din talon. Iar in legatura cu statiile ITP se uita la seria motorului, ba se uita a dracului de atent si daca masina arata cam coaja iti zic eu sigur ca nu risca nimeni sa iti puna stampila pe talon sa aiba apoi probleme pentru faptul ca esti tu zgarcit si iti plac doar carpelile. Apropo, vezi ca la itp iti cere si cartea de identitate. Am fost eu la itp acum 2 sau 3 saptamani cu tupeu nesimtit, dacie 1300, cu numere provizorii, modificari la cablaj/sistemul de franare si un 102-13 in loc de 810-99 aruncat pe caroserie fara nici o serie, nimic. Logic ca prima data au vrut sa ma trimita la RAr sa-mi poansoneze seria dar am avut noroc cu un prieten care a lucrat pe acolo si mi-au dat baietii cartonasul galben. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
NU la itp se referea ci la control RAR pe traseu ("vei avea probleme la itp sau doamne fereste la vreo razie a militiei +rar " - am citat din expresiile tale).
La acea razie niciunde nu scrie seria motor in actele pe care le porti asupra ta. In rest, inainte de itp mergi la rar pt trecere serie noua motor in CI, ceea ce nu obliga la schimbare de certificat (nu e seria motor pe el). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
da e adevarat ca nu scrie dar se poate verifica si mai ales atunci cand nu corespunde tipul motorului ;oricum nu era o referire la el stricta ci asa in general cu schimbarile aste de motoare si mai stiu eu ce alte tuninguri
|
--------------------
DACIA
1410TLX
1987
- PH-10-TEU
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
adevarat, la verificarile de pe traseu ale rar ma refeream. la ITP deja e alta treaba.
pai sa-ti zic, motorul e acelasi model, tot de 1,3, tot de dacie...crede-ma ca daca or sa ma opreasca vreodata or sa aiba altele pe cap...nu seria de pe motor. nu circul fara masca , e o fotografie foarte veche, unei dacii care era in stadiul de reconditionare. a mea e la fel, numai ca are masca si clanxonul este montat pe suportul de la alternator. ![]() |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
A, ok, ma temeam ca mai e unu nebum ca mine
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
stai linistit, ca am umblat ceva vreme asa. pana cand mi-au cerut autorizatia de reparatie....
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
asa cum v-am promis si pozele cu motorul si masina in starea de acum cea din semnatura esta asa cum am cumparat masina
Image019.jpg ( Size: 92.89k ) Number of downloads: 1115 Image020.jpg ( Size: 93.78k ) Number of downloads: 1242 Image021.jpg ( Size: 90.52k ) Number of downloads: 1191 [atta chmentid=1627480671] Attached thumbnail(s) PICT0528.JPG ( Size: 766.97k ) Number of downloads: 1156 |
--------------------
DACIA
1410TLX
1987
- PH-10-TEU
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#43
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ma bucur ca ai grija de ea:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cristi87 |
![]() ![]()
Post
#44
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
Gorgeous :X
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(radu_ionescu @ 30 Oct 2008, 18:18) da e adevarat ca nu scrie dar se poate verifica si mai ales atunci cand nu corespunde tipul motorului ;[...] Si? "L-am schimbat acum 3 zile, in 30 o sa merg la RAR pt modificarea cartii". This post has been edited by diaconuliviu: 3 Nov 2008, 09:54 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
razvan32 |
![]()
Post
#46
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
salut sunt Razvan din Ploiesti si arata bine masina ta. Am o intrebare. Poti sa ma ajuti la reglarea culbutorilor pentru ca se aude cum bat.
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
si la mine se aude de park e diesel, dar trage si consuma ok, chiar foarte ok.
nu intodeauna culbutorii sunt cauza batailor. This post has been edited by badboy_marius: 7 Nov 2008, 23:36 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
cred ca te pot ajuta de unde esti din ploiesti da-mi nr de tel si te sun eu sapt asta sa vedem cum facem
|
--------------------
DACIA
1410TLX
1987
- PH-10-TEU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 10:39 |