Mondial de l'automobile Paris 2008, Poze de la salon, comentarii, etc.
![]() ![]() ![]() |
Mondial de l'automobile Paris 2008, Poze de la salon, comentarii, etc.
Stefan |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|||
Modus |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
[quote=maddan,7 Oct 2008, 13:09]
Pozele si impresiile mele cu Salonul Auto de la Paris le-am pus [ Culmea e ca in Franta pretul de pornire pentru un Golf VI va fi mai mic decat al unui Megane III! Nu e culmea. Renault e marca franceza, iar in Franta modelele sale se vand bine si pentru ca francezii, la fel ca si nemtii, sunt patrioti, si prefera pe cat se poate sa-si cumpere masini frantuzesti, asa ca Megane e mai scump decat Golf in Franta, iar Golf e mai scump decat Megane in Germania. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
klaus |
![]()
Post
#93
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maddan @ 7 Oct 2008, 14:09) Golf VI este mult peste Megane III la interior, in privinta calitatii materialelor. Culmea e ca in Franta pretul de pornire pentru un Golf VI va fi mai mic decat al unui Megane III! (mergeti pe youtube daca vreti sa vedeti clipul in HD). [...]Din punctul meu de vedere insa, bordul de la Megane III arata mortal. Coupe-ul arata demential, iarasi. Totusi, sunt dezamagit de Megane III. Urmeaza sa-l si testez, cat de curand. Prin targ se vorbeste intre francezi ca megne 3 ar fi inferior (dpdv materiale interioare) si lui Peugeot 308 (fata de care are preturi extrem de apropiate in Franta) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Alfred |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
„Ma gandesc ca daca rusilor le vor plati salarii mai mici decat romanilor, atunci centrul de la Titu, RTR si ce-or mai avea francezii prin Romania (mai putin productia de Dacia) se vor muta la rusi.”
@DSN N-as baga mana in foc pentru afirmatia asta, indiferent la cel nivel sunt salariile rusilor! |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#96
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Deja pe www.renault.fr se poate configura noul Megane.
Cata promptitudine... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Uite un sondaj de pe promotor.
Care masina compacta credeti ca e mai reusita? Renault Megane 3: 128 voturi 35% VW Golf 6: 189 voturi 52% ambele sunt la fel: 19 voturi 5% nici una: 29 voturi |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
maddan |
![]()
Post
#98
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Stefan, despre Sandel am scris pe scurt pe topicul cu Sandero. Pe site o sa scriu maine, am tone de material care trebuie prelucrat, si prea putin timp
![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
Ok, hai sa va "spui" si eu, am venit mai devreme de la salon; sfat: daca vreti sa vedeti intreg salonul va trebuie minim 2 zile (din alea cu program de la 10 la 22).....plin de lume si de masini pe acolo, fete mai putin sau ma rog, poate nu-s asa de frumoase ca masinile si nu le-am remarcat eu
![]() am vazut o gramada de orezari cu aparate foto, ruleta de 1m si rapoarte pentru fiecare masina, erau in genunchi pe langa masina si masurau de zor diferite chestii... ![]() la marcile mai de seama, de exemplu Maseratti si Ferarri, aveau acces la masina numai oamenii adevarati si desigur cand li-se "ridica bariera" primeau si un pahar cu sampanie, asa sa nu stea cu mana goala...totusi n-am prea inteles de ce se adunase lumea pe aici ca la urs, parca era lichidare de stoc la marcile amintite mai sus. ....in rest mancare si bautura la preturi accesibile ....standul Valeo m-a impresionat apropo de ce a zis Alfred mai devreme....am fost martorul unei intamplari nefericite ce a avut loc exact la standul Renault, protagonistii au fost niste sindicalisti din industria automobilistica din Franta care au luat "ostatic" un Clio III, acestia legandu-se de el cu lanturi si bride (soricei, coliere cu autoblocare) si scandand tot felu' de lozinci.... PS: poze pe maine ca tre' sa le triez; am vreo 1500 ![]() This post has been edited by Loganel_AG: 8 Oct 2008, 00:07 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
paulica |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Oct 2008, 22:12) La paris sunt prezentate, pe langa masini, si unele tehnologii interesante, iar dintre ele mie mi se pare cea mai de perspectiva cea de la Valeo - comanda electromagnetica a supapelor (pe care ei o dezvoltasera ca prototip inca de prin 2006), care va face superflua multitudinea de sisteme de distributie variabila si va deschide usa unor adevarate distributii ideale. Bine, asta daca se va dovedi fiabil cu adevarat. Desi sunt offtopic, BMW lucra la un prototip de prin 1996. Bine era un prototip de motor, KSG01 sau KGS01 parca il chema, care ingloba mai multe. Deci gânditi-va ca dispar arborii cu came si tot kitul de distributie. Va fi doar un traductor, iar supapele vor fi comandate prin electromagneti direct de computerul motorului. Si intr-adevar va fi o distributie "complet variabila" nu ca cele de pâna acum. Cei de la BMW mai vroiau ca in locul volantei sa fie " o minune" care sa fie si electromotor de pornire si alternator si power booster, adica daca apesi prea tare pe acceleratie sa dea niste Nm in plus. Cam greu sa faci asa ceva, dar sa inglobezi starterul si alternatorul nu e chiar foarte greu. Mai putin power booster-ul. Probleme la sistemul cu electrovalve: 1. La pornire ( de ex. un motor V8 cu 32 de supape) necesita cam 40 Volti. Totusi un 4 in linie si eventual la pornire actioneaza doar 2 supape/cilindru nu e de vise rele la 24 Volti. 2. Fiabilitatea. Sistemele electromecanice au cel mai mic MTBF (Mean Time Before Failure) din toate sistemele pe care le cunoastem. Cele mai fiabile sunt cele mecanice, urmate indeaproape de cele electronice, vin apoi sisteme electrice statice (trafo si motoare electrice lineare), apoi sisteme electrice rotative + pneumatice + hidraulice si la urma sistemele electromecanice (contactori si electrovalve). Dar daca mintea omeneasca a nascocit lasere care pentru a avea asa zisa "inversiune de populatie" in mediul activ ar fi trebuit sa obtinem temperaturi absolute negative, cred ca nu este chiar imposibil. This post has been edited by paulica: 8 Oct 2008, 03:29 |
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|
Stefan |
![]()
Post
#101
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
minny |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Nu stiu daca ati remarcat propunerea de cretinul lunii de la sfarsitul emisiunii. Uitati-va la ultimele 3 minute din emisiune ca merita ....
|
--------------------
------
------
------
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
poze de la salon: http://www.daciaclub.ro/galerie/displayimage-1672-55.html
PS: multumiri lui AlexV This post has been edited by Loganel_AG: 12 Oct 2008, 19:44 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
adimatis |
![]()
Post
#104
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 20 June 07 ![]() |
becali rules!
![]() da' nu mi-a placut de el, ca dupa o vreme a renuntat, a aruncat levierul cu obida! iar cea mai tare a fost doamna (sau domnul) cu intratul pe poarta! ![]() |
--------------------
dacia
logan abs+ 1,4
2007 "Multi oameni confunda un management prost cu destinul!" -
Kim Hubbard |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 06:36 |