DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Supercamionul lui Ceausescu, DAC 120 DE

giany911
post 27 Sep 2008, 19:20
Post #31


Aproape util


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(Illusi0n @ 27 Sep 2008, 16:37)
...
Am auzit o poveste despre cum a ajuns sa fie produs Z80 la noi: s-au importat un numar de calculatoare care aveau acest procesor, cu frecventa de lucru de 4 MHz. Un grup de specialisti de la noi le-au dezasamblat, le-au studiat, apoi a aparut MM[N]80, o clona de z80 care functiona la 6 MHz.
*



Acest proces se numeste reverse engineering si probabil ca este practicat si de companiile mari.

This post has been edited by giany911: 27 Sep 2008, 19:21


--------------------
Dacia Berlina 2000
Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramâne prost pentru totdeauna.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Sep 2008, 19:26
Post #32


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mai cuseamă de China.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 27 Sep 2008, 19:39
Post #33


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Articol scris la mandrie patriotica desueta.
Ala nu e hibrid cum nu sunt eu popa.
Ala e sistem generator - motor (grup Ward- Leonard?) care inlocuieste transmisia (cutie viteze - ax cardanic, diferential, planetare)
Frana aia nu e recuperativa ca la Toyota Prius ci disipativa ca la tramvaiele mai vechi.
Aia 1200 cred ca-s Amperi, ca intensitatea curentului electric in aia se masoara!
Despre cat de bun a fost,presupun ca a fost la fel de bun ca orice produs al epocii de aur: Dacia 1310 cu imbunatatiri, Autobuzul Roman 112, Dubita TV14, Tramvaiul V3A, Troleibuzul DAC112E. Adica proaste dar altele nu aveam!

This post has been edited by dizzy: 27 Sep 2008, 21:00


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 27 Sep 2008, 19:39
Post #34


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2008, 19:18)

  Chiar nu observa nimeni ca realizarile de genul  asta (DAC-ul de mai sus, dacia 500 si 1320 etc) incep cu: A a avut ceausescu ideea sa ..... si nu mai exista in ziua de azi.
  Alta era daca un inginer spunea": Domle, uiye, eu vad ca e nevoie in industrie de asta, hai sa facem noi una, producem enspee mii de exemplare pe luna, acoperim necesarul intern si iesim si la export, aducem valuta in tara.

Crezi ca erau ideile lui Ceausescu? Nicidecum; erau ideile altora, ca nuse putea face nimic fara aprobarea lui. Normal, ce-i placea prezenta ca fiind ideea lui.

QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2008, 19:18)
    Domnule bulan, asa e cu autobuzele DAC pentru Moscova, exista si acum. Insa alea sau vandut numai pentru ca erau mai bune ca LAZ-urile lor. Nici nu se puteau comparacu un Graff & Stift sau alt produs vestic.

Daca s-au vandut pentru ca erau mai bune decat ce aveau rusii dar mai ieftine decat un produs vestic (evident, si cu performante mai slabe), inseamna ca si-au atins scopul.

QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2008, 19:18)
P.S. Au exista niste basculante de cariera ceva mai mici, care aveau niste angrenaje atat de prost facute incat atingeau fenomenalul randament de 50%. Proiectantii luasera in calcul 90%. Ghici ce performante aveau.
*


50% biggrin.gif


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebybv
post 27 Sep 2008, 19:51
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 8 August 05
From: Brasov




Acum cativa ani am fost acceptat la un internship la o fabrica (a lui Alcatel) de circuite integrate in Belgia. Aveau un laborator in care spargeau cip-uri cumparate special in acest scop de la ericsson sau nokia. Le analizau la microscop, le reconstituiau schema electrica si layout-ul, apoi inginerii se puneau pe treaba sa faca "altul mai trainic si mai frumos.." pe care il vindeau ei. Si tot asa. Cred ca inca mai am poze cu ele pe acasa.... Deci n-am inventat noi asta wink.gif Se cheama evolutie


--------------------
Mazda 6 2.0 CD 143CP SPORT 2006
"...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 27 Sep 2008, 20:14
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2008, 18:18)
Da, au facut un camion de 120 de tone. A fost insa un proiect rentabil, in sensul ca si-a acoperit macar costurile de conceptie si utilare? Eu tind sa cred ca nu.
*


Desi se spune ca autocamionul avea si subansamble aduse din import eu nu cred!Esecul i s-a tras clar de la faptul ca inginerii nu au avut curajul sa-i spuna verde in fata lui Ceausescu ce pot ei sa faca si ce trebuie musai importatChiar daca camionul a fost un esec si nu a fost rentabil contabiliceste proiectarea lui si fabricarea propriuzisa a obligat industria sa evolueze.
EDIT:"Daca s-au vandut pentru ca erau mai bune decat ce aveau rusii dar mai ieftine decat un produs vestic (evident, si cu performante mai slabe), inseamna ca si-au atins scopul."
Rusii au cerut ca troleibuzele sa functioneze la -40'celsius.
Eu ma indoiesc ca daca in iarna asta am avea -40'celsius RATB ar mai putea misca vreun autobuz sau troleibuz din astea:last generation.


This post has been edited by bulan: 27 Sep 2008, 20:26


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Sep 2008, 20:26
Post #37


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




frumos articolul:) ii rog pe cei care stiu mai multe despre vehiculele romanesti concepute si realizate inainte de '89 sa mai posteze.
multumitiri lui bulan:)
einstein,te rog eu...macar in topicu asta sa nu postezi vorbe urate despre Romania.nu te cunosc bine,dar eu sa sti ca am incercat si voi incerca mereu ca sa aud la premieri imnul tarii-asta in materie de sport.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Sep 2008, 20:36
Post #38


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Frumos, nefrumos - "curent cu intensitatea de 1200 volti" (sau citi volti sunt acolo) nu se scrie. Nu sariti ca de unde sa stie ala electricitate: mai intii astea sunt chestiuni absolut elementare; apoi - orice ziarist care se respecta ar trebui sa ceara (unde nu se pricepe, ca nimeni nu se pricepe la toate) parerea unuia care stie.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 27 Sep 2008, 20:38
Post #39


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Informatia se verifica din trei surse.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2008, 20:41
Post #40


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(sebybv @ 27 Sep 2008, 20:51)
Acum cativa ani am fost acceptat la un internship la o fabrica (a lui Alcatel) de circuite integrate in Belgia. Aveau un laborator in care spargeau cip-uri cumparate special in acest scop de la ericsson sau nokia
Asa se intampla si la masini. Se dezasambleaza pana la ultima bucata, se fac schite, se analizeaza solutiile tehnice ...

This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2008, 20:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Sep 2008, 20:45
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(FLP @ 27 Sep 2008, 12:10)
Muahaha, astazi va prezentam o noua realizare a epocii socialiste.
In episodul de maine : Metroul.
*


daca va intereseaza sa-mi spuneti radmasa.gif va pot ajuta blush.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Sep 2008, 20:48
Post #42


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




daca ai poze interesante,si detalii care nu sunt cunoscute de toata lumea.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Sep 2008, 20:53
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(vis-a-vis @ 27 Sep 2008, 14:17)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif

Imi plac astia care cred ca pe orice vehicul hibrid, exista aceeasi tehologie.
La Prius motorul electric e in compartimentul motor si e "legat" de cel termic printr-un soi de diferential.
*


mai degraba pe la locomotivele disel -electrice , si banuiesc ca a fost luat de acolo multe din sisteme inclusiv motorul , este singurul sistem care poate produce o asemenea putere necesara deplasarii camionului si incarcaturii

<span class='edit'>27 Sep 2008, 21:55:</span>
QUOTE(ydaniel @ 27 Sep 2008, 21:48)
daca ai poze interesante,si detalii care nu sunt cunoscute de toata lumea.
*


daca vor fi mai multe cereri si intereseaza pe cineva o sa fac (eventual ) un topic separat

This post has been edited by bygy007: 27 Sep 2008, 20:55


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Sep 2008, 20:56
Post #44


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te rugăm.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Sep 2008, 20:56
Post #45


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Domnilor,

eu nu-s un prieten al "vechiului regim". Daca in loc de "Casa Popoului" [nu, n-am gresit la tastare] si bulevardul "Victoria Socialismului" investeau resursele in vreo citeva linii de metrou faceau cu adevarat ceva pentru oamenii din orasul ala (cind a fost ultima oara cind ati auzit pe cineva plingindu-se ca nu-s parcari? Sau ca-i trafic infernal? cum? acum cinci minute?). Asa au consumat resurse pe obiecte care se vad (sigur, metroul nu se vede cind vine delegatia straina) ca sa-si etaleze "realizarile". Negrii - pardon: "oamenii muncii" - n-au decit sa se calce in picioare.

Eu cred ca metroul (cu problemele lui, ca are) este unul din lucrurile care erau necesare - si ca investitia ar trebui (fi trebuit) continuata.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Sep 2008, 21:00
Post #46


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e...erau planuri de construire a multor statii,dar...cel mai bine poate ne spune colegul BYGY007:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 27 Sep 2008, 21:15
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(dizzy @ 27 Sep 2008, 19:39)
Despre cat de bun a fost,presupun ca a fost la fel de bun ca orice produs al epocii de aur. Adica proaste dar altele nu aveam!
*


Limitarea drastica a importurilor a dus la situatia de a face orice cu ce era disponibil in tara.Chiar daca proiectul era bun,executia ireprosabila dar materialele erau proaste nu avea ce sa iasa decat niste rebuturi conforme.Derogarile au omorat produsele epocii de aur!Adica tehnologii erau obligati sa calculeze cat de proaste pot fi materialele utilizate in locul celor care ar fi trebuit folosite.Credeti ca daca luam acum documentatia tehnica a camionului respectiv si trecem la executarea unui singur exemplar din cele mai bune materiale camionul nu va functiona la parametrii proiectati?


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 27 Sep 2008, 21:15
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Legat de cercetarea si productia ceausista. Un coleg de-al meu, lucra pe vremea aia la un insitut de cercetare. Primisera comanda de o masina computerizata, de masurat piese turnate, cum ar fi camasile de cilindrii de motoare de pe Dacie. Pe vremea aia le iesise o masina destul de capabila. Implementarea s-a produs, dar a fost abandonata utilizarea ei pt ca din 100 de piese masurate, doar 3 se incadrau in tolerante, si cu atatea rebuturi nu mai faureai productia socialista cu care trebuia sa te lauzi!
Va amintiti celebra emisiune in care era unu la o harta si ne turna gogosi cum ca judetul ialomita a scos 10 tone de grau la hectar?! ...

This post has been edited by george_slz: 27 Sep 2008, 21:17


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 27 Sep 2008, 21:23
Post #49


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Bulan, camionul trebuia realizat din materialele din proiect, nu din celebrul "OL ce-o fi" sau alternativa "OL ce-ai prin curte".
Proiectarea romaneasca nu a avut niciodata experienta necesar realizarii unor produse originale si complete ci doar compilari si redesenari.
Toate lucrurile de realizau la plan si norma, nu cu constiinta lucrului bine facut.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 27 Sep 2008, 21:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Acest camion dar si alte proiecte indraznete ale acelor timpuri au fost niste provocari.Oare noi cei de pe forum am putea accepta o asemena provocare azi daca am avea baza materiala asigurata?Slava Domnului forumul nu duce lipsa de minti luminate.Eu ma angajez sa scot mastodontul pe poarta fabricii si sa i-l livrez clientului.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 27 Sep 2008, 21:43
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




offtopic:

As vrea sa depun si eu o "cerere".

QUOTE(bygy007 @ 27 Sep 2008, 20:53)

daca vor fi mai multe cereri si intereseaza pe cineva  o sa fac (eventual ) un topic separat




--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 27 Sep 2008, 21:49
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(george_slz @ 27 Sep 2008, 22:15)
Implementarea s-a produs, dar a fost abandonata utilizarea ei pt ca din 100 de piese masurate, doar 3 se incadrau in tolerante, si cu atatea rebuturi nu mai faureai productia socialista cu care trebuia sa te lauzi!
Va amintiti celebra emisiune in care era unu la o harta si ne turna gogosi cum ca judetul ialomita a scos 10 tone de grau la hectar?! ...
*


Ba bine ca nu. A declarat asa o productie de ceapa, incat daca cultivai pe tot teritoriul tarii ceapa langa ceapa, tot nu iesea asemenea cantitate.
Nu stii ca era si un banc? " Si-a rupt nea Nicu picioru. Cum asa? A fost in vizita de lucru in judetul Iasi si i-a cazut o sfecla de 180 kg pe picior". Dar asta e alta mancare de peste.

Domnul Bulan are foarte multa dreptate.
In alta ordine de idei, formularele pentru topicul cu metrou', de unde se iau?


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 27 Sep 2008, 22:04
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Raportarile false au dus la caderea comunismului la noi!Banc:fata o purcea un singur purcel si seful de echipa intreabamuncitorul cati purcei a fatat purceaua de la boxa 21?Muncitorul raspunde:unu.Raportarile pe scara ierarhica pana la Ceausescu au crescut pana la douazeci de purcei si atunci Ceausescu a spus:bine foarte bine pentru o fatare numarul de douazeci de purcei si atunci eu zic asa dam un purcel la export si pe restul sa-i manance poporul!!!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 27 Sep 2008, 22:28
Post #54


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Adevaru' e ca tovarasu' Ceausescu habar n-avea de situatia reala din tara.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Sep 2008, 22:33
Post #55


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Eu unul dintotdeauna am crezut ca "bancul" ala pomenit de bulan a fost lansat de Secu.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 27 Sep 2008, 23:23
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




QUOTE(Merced @ 27 Sep 2008, 13:44)
Nu mai stiu unde exact, dar am vazut camioane d-astea in functiune prin 1992-1993 cred, din masina. Nu stiu unde mergeam(spre mare sau in alta directie), dar se vedeau undeva jos intr-o cariera(presupun) si unul chiar era in functiune. Cred ca aveam vreo 5 ani cand le-am vazut, si ramasesem foarte impresionat. Totusi cu timpul cand mi-am mai adus aminte am presupus ca erau importate, nu banuiam ca-s facute la noi.
Mersi de informatie, a fost o lectura placuta.
*




Ce ma uimeste este atentia pe care o starneste un astfel de articol.

Pentru cei ce au mai vazut santiere, camioane de genul asta se gaseau adesea. Inventia nu e chiar inventie, ci, dupa cum s-a sugerat doar un test de a produce intern tehnologie verificata deja la altii.

Cele mai multe dintre camioanele similare ce se gaseau pe santierele patriei (eu acum vreo 8 ani am mai vazut unele inca in functiune la o cariera mare) sunt de productie sovietica si se numeau Belaz.

http://hutnyak.com/MINExpo/Trucks/Belaz.JP...az130tonTrk.JPG

http://en.wikipedia.org/wiki/BelAZ




--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 28 Sep 2008, 09:01
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Illusi0n @ 27 Sep 2008, 23:28)
Adevaru' e ca tovarasu' Ceausescu habar n-avea de situatia reala din tara.
*


In multe privinte, da. Numai ca raportarile astea umflate aveau un scop. Occidentul ii pusese anumite conditii in ceea ce priveste exporturile. Daca produceam sub cantitatea impusa de ei (masura luata de occidentali pentru protejarea populatiei) nu importau de la noi. Asadar, ca sa poata exporta, raporta productii aiuristice.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Sep 2008, 10:21
Post #58


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(JORJ @ 27 Sep 2008, 23:23)
Ce ma uimeste este atentia pe care o starneste un astfel de articol.

Pentru cei ce au mai vazut santiere, camioane de genul asta se gaseau adesea. Inventia nu e chiar inventie, ci, dupa cum s-a sugerat doar un test de a produce intern tehnologie verificata deja la altii.

Cele mai multe dintre camioanele similare ce se gaseau pe santierele patriei (eu acum vreo 8 ani am mai vazut unele inca in functiune la o cariera mare) sunt de productie sovietica si se numeau Belaz.

http://hutnyak.com/MINExpo/Trucks/Belaz.JP...az130tonTrk.JPG

http://en.wikipedia.org/wiki/BelAZ
*



Or fi fost rusesti, dar vezi, cand abia iti mai aduci aminte doar culoarea aia, si dimensiunile impunatoare, cand nu-mi aduc aminte sa mai fi vazut de atunci macar ceva similar pe undeva, m-am gandit ca or fi fost d-astea facute pe la noi.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Sep 2008, 11:29
Post #59


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Belazurile sunt din Bielorusia, nu din Rusia.
ydaniel, nu am nimic impotriva ideii de afi mandru de ceva au facut romanii. Insa una e Nadia Comaneci si alta e o ambitie stupida a lui ceasca de a produce orice era necesar industriei in tara doar de dragul de a nu importa. parca-mi aduc aminte de o mina de minereu de cupru care exploata cu o eficienta teribil de mica numai ca sa nu importam. Era de 3 ori mai scump, insa nu cheltuiam valuta. Exact asa si basculanta.
Nu romanii erau de vina pentru asta, ci conducerea lor din vremurile alea.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Sep 2008, 12:07
Post #60


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pe vremea URSS-ul putem spune ca erau rusesti Belaz-urile...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:50
Forum Renault