suspensia fata, batai,desi am schimbat tot
![]() ![]() ![]() |
suspensia fata, batai,desi am schimbat tot
PH-06-BOA |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|||
Minel |
![]()
Post
#32
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca as fi avut elevator in fata blocului , imi faceam service ...
![]() Primind un sfat de la o persoana de nota 10 + ,coleg de pe forum si avand drum spre tara , ( drumul de tot rahatu , Resita-Oravita ... ![]() Acel sunet de taler,( ii fantastic de deranjant si ce ii ciudat ca nu se aude tot timpul chiar daca iau la gropi ) disparea in momentul in care apasam un pic frana de serviciu in momentul cand treceam peste gropile alea minunate ... ![]() -arcurile lamelare de la placutele de frana ( sunt la locul lor ,curatate, etc ) -penele de fixare etrier Cand am timp saptamana asta, o sa ma apuc de ea ..... ![]() This post has been edited by Minel: 26 May 2009, 06:57 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
hathazy |
![]()
Post
#33
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
e din cauza capetelor de bara...am patito si eu.....dar mai e o varianta pe care so faci prima data la bratul tirant....este un surub care de obicei are joc si joaca bratul tirant...face urat(surubul e care prinde bratul de suportul de la T-ul amortizorului)...bafta
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
Minel |
![]()
Post
#34
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(hathazy @ 28 May 2009, 10:28) e din cauza capetelor de bara...am patito si eu.....dar mai e o varianta pe care so faci prima data la bratul tirant....este un surub care de obicei are joc si joaca bratul tirant...face urat(surubul e care prinde bratul de suportul de la T-ul amortizorului)...bafta Imi permit sa te contrazic , asta pt ca am avut bataie si la capetele de bara cat si la bratul tirant, acolo bataia ii mai infundata , nu ascutita gen talere .. Ma repet, in cazul meu ,ABSOLUT TOT este NOU pe fata ( am scris in posturile de mai sus ) , iar bataia am remediat-o ieri , era de la placutele de frana ( arcul lamelar era slabit ) + penele de la etrieri ( aveau un pic de joc , remediat cu alte pene care le aveam , si sunt de fier , nu aluminiu ) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Si eu am avut un zgomot metalic foarte deranjant pe care l-am depistat din pura intamplare. Era vorba de un surub slabit, mai exact surubul care fixeaza tirantul de fuga si rotula superioara de bratul superior. Era putin slabit dar destul ca sa produca o zdranganeala super enervanta.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
La mine sa rezolvat - am schimbat pivotii toti 4 (ca oricum peste 1 luna treb sa fac ITP-ul) -
E posibil sa fie de la ei - dar schimband pivotii am verificat si placutele de frana - tensionate si puse la locul lor. Intrebare: este nevoie sa fac geometria la masina daca am schimbat doar pivotii - nu de alta dar am impresia ca o roata (dreapta) sta cam asa \ | (privita din fata- "\" nu chiar asa de tare - putin vizibil comparativ cu cealalta roata). Nu am observat decat o singura data dar si masina era parcata putin in vale si e posibil din cauza asta sa fi stat asa. |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Si mie imi bate ceva dar doar cand merg pe drumuri pietruite sau dinalea cu dale de ciment erodate.Am schimbat tot pe fata amortizoare, pivoti, teuri, bielete, bielete antiruliu cuplaj volan si chiar bucsa de teflon.Ma gandesc sa nu fie din cauza jocului din caseta pe care cred ca il are dupa 22 de ani.Batea si inainte si dupa ce am schimbat mormanu de piese.
![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Minel |
![]()
Post
#38
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(sspoitoru @ 1 Sep 2009, 16:15) Si mie imi bate ceva dar doar cand merg pe drumuri pietruite sau dinalea cu dale de ciment erodate.Am schimbat tot pe fata amortizoare, pivoti, teuri, bielete, bielete antiruliu cuplaj volan si chiar bucsa de teflon.Ma gandesc sa nu fie din cauza jocului din caseta pe care cred ca il are dupa 22 de ani.Batea si inainte si dupa ce am schimbat mormanu de piese. ![]() Bataia respectiva unde "se simte " .... ? Bucsa de teflon din capatul din dreapta al cremalierei, fixata de o siguranta elastica, rolul ei este "antizgomot". Totusi, socurile pe care le ia roata din dreapta sunt transmise prin bieleta de directie la capatul din dreapta al cremalierei. Iar tija interioara a cremalierei va bate direct in camasa metalica Consecintele: - zgomot (care, sa spunem, nu e asa de grav); - uzura din cauza frecarii metal pe metal; - joc transversal al capatului din dreapta al cremalierei. |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Spre stiinta, mie imi juca "jugul " in care imi intra etrierul ( care se prinde cu doua suruburi de port fuzeta ) zdanganea urat de tot cand dadeam prin gropi - binenteles ca atunci cand franam se aseza si numai zdranganea; mi-a luat ceva timp sa-l depistez - l-am remediat cu doua suruburi noi .
Am patit si cu arcurile alea lamelare din lateralul placutelor de farna ( atentie Minel ) ca se decalesc din cauza franariilor multiple ( cand mergi la munte serpentine, viraje ... chestii) si apoi zornaie suparator, poti sa te astepti la revenirea zgomotului . Salutare tuturor proprietarilor de DACII VECHI . |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
[quote=Minel,1 Sep 2009, 15:39]
Bataia respectiva unde "se simte " .... ? In volan de simte bataia ....inca nu am rezolvat-o.....ma dispera.M-am interesat cat e o caseta de directie la care imi trebuie si bielete modelul nou si am ajuns din primele calcule la vreo 500ron ![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 09:04 |