DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lipsa putere

POWERbyDAciaVsWERo
post 30 Sep 2008, 23:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




salutari iar !!!!!!!! problema este ca de cand a inceput sa fie frig si se incalzeste greu motorul ... pana ajunge la temperatura de functionare normala adica cand deschide termostatul nu are putere motorul deloc ... iar indiferent ca este rece sau calda cand urc in acceleratie la un moment dat la o turatie ridicata motorul da suturi ca si cum nu ar mai avea benzina... care este problema ??? pompa de benzina sau nivelul din carburator ??


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 1 Oct 2008, 00:13
Post #2


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Probleme majore nu prea vad ,ai putea sa reglezi mai bine avansul(distanta platina) si totodata sa-i faci o" baie" la carburator.........in schimb iti dau un sfat s-a cam lasat frigul ..........ori tragi socul cand pleci dupa loc si il tii vreo cateva sute de metri..........ori incalzesti motorul......de ce crezi ca temperatura la care deschide termostatul se numeste "temperatura de lucru" ..........reglajele optime ale motorului se fac la temperatura de lucru totodata aici poti identifica si eventualele probleme ,nu cand e motorul rece .....tie ti se cam intampla sa-ti dea in nas sau sa nu traga cand e motorul rece ,dar se mai intampla acelasi lucru cand e la temperatura de lucru ? nu cred

This post has been edited by vallyyy: 1 Oct 2008, 11:07


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 1 Oct 2008, 23:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




ai dreptate valy .. la cald da in nas doar cand vreau sa urc repede in viteza de la 40 la ora in treapta 4 ... in rest merge bine .. numai ca ... am aprindere tranzistoriala .. bujiile azi m`am uitat la ele .. sunt bune .. platina are 3 zile ... distanta mi`a zis mecanicul ca este buna... dar nu stiu sa explic exact care este distanta .. sa imi zica cineva si sa ia ca reper bujia.. sa fie mai mare sau mai mica decat distanta de la platina decat are bujia wink.gif ms !!!!!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 2 Oct 2008, 07:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 1 Oct 2008, 23:52)
ai dreptate valy .. la cald da in nas  doar cand vreau sa urc repede in viteza de la 40 la ora in treapta 4 ... in rest merge bine .. numai ca ... am aprindere tranzistoriala .. bujiile azi m`am uitat la ele .. sunt bune .. platina are 3 zile ... distanta mi`a zis mecanicul ca este buna... dar nu stiu sa explic exact care este distanta .. sa imi zica cineva si sa ia ca reper bujia.. sa fie mai mare sau mai mica decat distanta de la platina decat are bujia wink.gif  ms !!!!!!!!
*


imi facea la fel cat chin am tras,2 luni m-am tinut de capul ei,si ieri mi-am dat seama ca toate problemele veneau de la avans,care era aproape de maxim pt a lucra aprinderea electronica,la turati mari aveam rateuri,bagam picioru in ea dadea in nas nu avea putere,am trecuto pe condensator si acum totul este super ok


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 2 Oct 2008, 09:17
Post #5


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Pai distanta optima la platini din cate stiu eu e de 0,4 mm,asta daca ai lera ..............o poti regla totodata folosind o bucata de carton dintr-un pachet de tigari ............eu asa fac desi m-am invatat sa o fac si din ochi ,si nu prea da gres ................Bafta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Oct 2008, 09:36
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




0,3 0,4, 0,5 nu se simte, ideea e sa reglezi avansul dupa fiecare pozitionare de platina, ca daca ai avut avansul reglat pe platina la 0,3 si o pui la 0,5 (sau invers) s-a dat peste cap.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 2 Oct 2008, 23:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




ori eu sunt nebun ori masina mea e mai nebuna ca mine ... azi nu merge maine merge.. Doamne ajuta sa ramana asa.. pana acum imi datea in nas daca vroiam sa plec cu scart de la semafor acum ... rupe .. scart in I si in a 2 ... si de o saptamana pana azi ... daca ii dateam putin mai tare.. datea in nas .... ce sa mai zic ?? si nici capota nu am ridicat`o .. vre`o explicatie ??? nu cred k se gaseste....


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Oct 2008, 06:52
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




benzina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 3 Oct 2008, 17:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




probabil .....! dar obisnuiesc sa bag din acelasi petrom... de la aceeasi pompa !!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 3 Oct 2008, 17:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 3 Oct 2008, 17:07)
probabil .....! dar obisnuiesc sa bag din acelasi petrom... de la aceeasi pompa !!!!!
*


cam acelasi lucru fac si eu,aceasi statie aceasi pompa,dar cateodata nimeresc benzina cu apa,(am vazut in paharel cu filtru) si cateodata chiar merge super frumos


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 3 Oct 2008, 23:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




paharelu cu apa ... de unde o fii nush .. ca mereu are ceva in el ...numai ca am bagat spirt .. in rezervor.. mere mai aiurea acum dar dupa ce se termina .. sper sa nu mai fie deloc apa ..si sa se stranga doar cea din condens ..dar parca este prea multa .. serios... la saptamana jumatate de pahar fara probleme ...!!!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 4 Oct 2008, 19:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




schimba statia de alimentare


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 5 Oct 2008, 03:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




oky ! dar de unde sa bag benzina ?? eu bag de obicei de la petrom...

5 Oct 2008, 04:53:
QUOTE(Sorin_18 @ 2 Oct 2008, 08:42)
imi facea la fel cat chin am tras,2 luni m-am tinut de capul ei,si ieri mi-am dat seama ca toate problemele veneau de la avans,care era aproape de maxim pt a lucra aprinderea electronica,la turati mari aveam rateuri,bagam picioru in ea dadea in nas nu avea putere,am trecuto pe condensator si acum totul este super ok
*


avansul este la mijloc .. este prea bine zic eu si asa imi zice si mecanicul...oricum daca il micsorez.. nu merge.. daca il dau mai mare imi da rateu ..avansul e ... bun ... daca scot furtunasul de la vaccum .. isi micsoreaza turatia.. ca la carte....!!!!!!!!!!

This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 5 Oct 2008, 03:53


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 5 Oct 2008, 04:47
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




fise inversate?


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 5 Oct 2008, 19:46
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




4
3 2
1

This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 5 Oct 2008, 19:50


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 5 Oct 2008, 20:25
Post #16


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Posibil sa ai arcul ruptorului slab(constatarea se face prim măsurarea cu dinamometrul)- arcul trebuie să fie întărit sau înlocuit.Incearca cu alt delco si vezi cum merge ...bafta

This post has been edited by vallyyy: 5 Oct 2008, 20:26


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 7 Oct 2008, 00:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




am schimbat astazi chiluasa .. am reglat culbutori tot ..merge brici .. adica a mers .. pana am plecat de la locul unde am pus`o .. am ajuns acasa dupa ce am venit acasa am stat ceva timp si am pornit`o iar sa plec.... relantiul oscila... am verificat bujii ..le`am curatat le`am facut pe toate la 0.7 cu lera .. platina buna.. am aprindere tranzistoriala de Tg. Mures.. avansul e bun .. avansul vacumatic functioneaza.. reglat carburator am stat de capul lui pana a mers cum am vrut eu ..dar mi`a oscilat.. am mai dat de delco .. ba stanga ba dreapta. . pana a mers mai bine ..dar tot nu e cum trebuie .. de la ce sa mai fie acum ?? inainte imi tinea relantiul fara oscilatii.. ii dau si eu foc ? sau o tin sa rugineasca ?? smile.gif)

7 Oct 2008, 01:04:
si faza cu delco .. cred ca o sa iau altul sa ii fac o mica proba !

This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 7 Oct 2008, 00:04


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 19 Oct 2008, 21:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




sa nu mai deschid alt topic scriu si eu aici ce am pe suflet, tongue.gif ,o problema cu acceleratia ,cand bag piciorul in ea imi da in nas apoi merge bine dar trage cam greu,ce am facut: am schimbat filtru de aer,am verificat cnc-ul,bujiile,platina si avansul,(maine o sa curat carburatorul poate o fi el buba) ce sa ii mai fac???ca simpt ca inebunesc !poate fi si de la tacheti??


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Oct 2008, 22:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Si daca accelerezi lent merge ok cumva?biggrin.gif

La mine s-a rezolvat in timp, dar cred ca nu primea destula benzina si mergand cu ea un drum de vreo 10 km s-a curatat carburatorul smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 19 Oct 2008, 23:50
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Scart, scart... smile.gif
Mie imi da in nas si dupa ce porneste ELV, cand e rece nu spun ca nu pot pleca cu ea... M-am saturat... dry.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 20 Oct 2008, 13:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




daca o iau usor merge perfect chiar imi place cum merge,dar la traficul nebun din bucuresti nu putine sunt sitoatile cand trebui sa bagi picioru in ea


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Oct 2008, 13:22
Post #22


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Sorin_18 @ 20 Oct 2008, 14:16)
daca o iau usor merge perfect chiar imi place cum merge,dar la traficul nebun din bucuresti nu putine sunt sitoatile cand trebui sa bagi picioru in ea
*



Ai incercat si ce scrie colegul mai jos ?? huh.gif

QUOTE(craciun.mihai @ 17 Oct 2008, 21:53)
Se pare ca am rezolvat problema.
De vina pt. "datul in nas" erau jiclorul de la pompa de sprit si cel de la cioc.
Le-am inlocuit si merge bine  smile.gif

*



As mai completa si daca ai verificat/schimbat dupa caz , membrana de la pompa de sprit .. blink.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 20 Oct 2008, 15:51
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




membrana acum am schimbato,am curatat/suflat si carburatorul si la fel imi face,o sa schimb si acel jigler si ciocul,daca problema inca persista,ma gandesc la tacheti

20 Oct 2008, 15:52:
dar care jigler???la pompa de sprit???cel cu bila?

This post has been edited by Sorin_18: 20 Oct 2008, 15:52


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Oct 2008, 16:37
Post #24


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Sorin_18 @ 20 Oct 2008, 16:51)

dar care jigler???la pompa de sprit???cel cu bila?
*



Da , ai unul cu bila , amplasat (insurubat ) perpendicular in CNC , si o supapa de la ciocul de papagal .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Oct 2008, 18:38
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Facem pariu ca alea 3 gauri micute care sunt conectate la circuitul pompei de sprit sunt infundate?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 20 Oct 2008, 19:20
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Mr_Devil83 @ 20 Oct 2008, 18:38)
Facem pariu ca alea 3 gauri micute care sunt conectate la circuitul pompei de sprit sunt infundate?
*


pei le-am desfundat si la fel facea,am schimbat si acel jigler si la fel,ce am mai observat ca imi da in nas mai rau cand motorul este cald


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 21 Oct 2008, 00:31
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




avans biggrin.gif


21 Oct 2008, 01:32:
QUOTE(v_razvan_c @ 20 Oct 2008, 00:50)
Scart, scart...  smile.gif
Mie imi da in nas si dupa ce porneste ELV, cand e rece nu spun ca nu pot pleca cu ea... M-am saturat... dry.gif
*




ce Evl ?? ala cu ce se mananca si cate surube are =))

This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 21 Oct 2008, 00:32


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 21 Oct 2008, 04:41
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Sunt curios:
- pe loc, scoasa din viteza, face la fel?
- ce consum ai?
- avansul vacuumatic lucreaza?


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Oct 2008, 16:03
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(adrianne @ 21 Oct 2008, 04:41)
Sunt curios:
- pe loc, scoasa din viteza, face la fel?
- ce consum ai?
- avansul vacuumatic lucreaza?
*


numai cand merg in sarcina avansul este ok,carburatia reglata/curatata ieri,mai raman doar tachetii


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 21 Oct 2008, 16:43
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 21 Oct 2008, 00:31)
avans biggrin.gif


avans (inclusiv vacuumatic), duza furtun recirculare, si/sau amestec
ce consum ai?

This post has been edited by adrianne: 21 Oct 2008, 16:44


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 23:09
Forum Renault