lipsa putere
![]() ![]() ![]() |
lipsa putere
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Probleme majore nu prea vad ,ai putea sa reglezi mai bine avansul(distanta platina) si totodata sa-i faci o" baie" la carburator.........in schimb iti dau un sfat s-a cam lasat frigul ..........ori tragi socul cand pleci dupa loc si il tii vreo cateva sute de metri..........ori incalzesti motorul......de ce crezi ca temperatura la care deschide termostatul se numeste "temperatura de lucru" ..........reglajele optime ale motorului se fac la temperatura de lucru totodata aici poti identifica si eventualele probleme ,nu cand e motorul rece .....tie ti se cam intampla sa-ti dea in nas sau sa nu traga cand e motorul rece ,dar se mai intampla acelasi lucru cand e la temperatura de lucru ? nu cred
This post has been edited by vallyyy: 1 Oct 2008, 11:07 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
ai dreptate valy .. la cald da in nas doar cand vreau sa urc repede in viteza de la 40 la ora in treapta 4 ... in rest merge bine .. numai ca ... am aprindere tranzistoriala .. bujiile azi m`am uitat la ele .. sunt bune .. platina are 3 zile ... distanta mi`a zis mecanicul ca este buna... dar nu stiu sa explic exact care este distanta .. sa imi zica cineva si sa ia ca reper bujia.. sa fie mai mare sau mai mica decat distanta de la platina decat are bujia
![]() |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 1 Oct 2008, 23:52) ai dreptate valy .. la cald da in nas doar cand vreau sa urc repede in viteza de la 40 la ora in treapta 4 ... in rest merge bine .. numai ca ... am aprindere tranzistoriala .. bujiile azi m`am uitat la ele .. sunt bune .. platina are 3 zile ... distanta mi`a zis mecanicul ca este buna... dar nu stiu sa explic exact care este distanta .. sa imi zica cineva si sa ia ca reper bujia.. sa fie mai mare sau mai mica decat distanta de la platina decat are bujia ![]() imi facea la fel cat chin am tras,2 luni m-am tinut de capul ei,si ieri mi-am dat seama ca toate problemele veneau de la avans,care era aproape de maxim pt a lucra aprinderea electronica,la turati mari aveam rateuri,bagam picioru in ea dadea in nas nu avea putere,am trecuto pe condensator si acum totul este super ok |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Pai distanta optima la platini din cate stiu eu e de 0,4 mm,asta daca ai lera ..............o poti regla totodata folosind o bucata de carton dintr-un pachet de tigari ............eu asa fac desi m-am invatat sa o fac si din ochi ,si nu prea da gres ................Bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
0,3 0,4, 0,5 nu se simte, ideea e sa reglezi avansul dupa fiecare pozitionare de platina, ca daca ai avut avansul reglat pe platina la 0,3 si o pui la 0,5 (sau invers) s-a dat peste cap.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
ori eu sunt nebun ori masina mea e mai nebuna ca mine ... azi nu merge maine merge.. Doamne ajuta sa ramana asa.. pana acum imi datea in nas daca vroiam sa plec cu scart de la semafor acum ... rupe .. scart in I si in a 2 ... si de o saptamana pana azi ... daca ii dateam putin mai tare.. datea in nas .... ce sa mai zic ?? si nici capota nu am ridicat`o .. vre`o explicatie ??? nu cred k se gaseste....
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
benzina.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
probabil .....! dar obisnuiesc sa bag din acelasi petrom... de la aceeasi pompa !!!!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
paharelu cu apa ... de unde o fii nush .. ca mereu are ceva in el ...numai ca am bagat spirt .. in rezervor.. mere mai aiurea acum dar dupa ce se termina .. sper sa nu mai fie deloc apa ..si sa se stranga doar cea din condens ..dar parca este prea multa .. serios... la saptamana jumatate de pahar fara probleme ...!!!!!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
schimba statia de alimentare
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
oky ! dar de unde sa bag benzina ?? eu bag de obicei de la petrom...
5 Oct 2008, 04:53: QUOTE(Sorin_18 @ 2 Oct 2008, 08:42) imi facea la fel cat chin am tras,2 luni m-am tinut de capul ei,si ieri mi-am dat seama ca toate problemele veneau de la avans,care era aproape de maxim pt a lucra aprinderea electronica,la turati mari aveam rateuri,bagam picioru in ea dadea in nas nu avea putere,am trecuto pe condensator si acum totul este super ok avansul este la mijloc .. este prea bine zic eu si asa imi zice si mecanicul...oricum daca il micsorez.. nu merge.. daca il dau mai mare imi da rateu ..avansul e ... bun ... daca scot furtunasul de la vaccum .. isi micsoreaza turatia.. ca la carte....!!!!!!!!!! This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 5 Oct 2008, 03:53 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
adrianne |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
fise inversate?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
4
3 2 1 This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 5 Oct 2008, 19:50 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Posibil sa ai arcul ruptorului slab(constatarea se face prim măsurarea cu dinamometrul)- arcul trebuie să fie întărit sau înlocuit.Incearca cu alt delco si vezi cum merge ...bafta
This post has been edited by vallyyy: 5 Oct 2008, 20:26 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
am schimbat astazi chiluasa .. am reglat culbutori tot ..merge brici .. adica a mers .. pana am plecat de la locul unde am pus`o .. am ajuns acasa dupa ce am venit acasa am stat ceva timp si am pornit`o iar sa plec.... relantiul oscila... am verificat bujii ..le`am curatat le`am facut pe toate la 0.7 cu lera .. platina buna.. am aprindere tranzistoriala de Tg. Mures.. avansul e bun .. avansul vacumatic functioneaza.. reglat carburator am stat de capul lui pana a mers cum am vrut eu ..dar mi`a oscilat.. am mai dat de delco .. ba stanga ba dreapta. . pana a mers mai bine ..dar tot nu e cum trebuie .. de la ce sa mai fie acum ?? inainte imi tinea relantiul fara oscilatii.. ii dau si eu foc ? sau o tin sa rugineasca ??
![]() 7 Oct 2008, 01:04: si faza cu delco .. cred ca o sa iau altul sa ii fac o mica proba ! This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 7 Oct 2008, 00:04 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
sa nu mai deschid alt topic scriu si eu aici ce am pe suflet,
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Si daca accelerezi lent merge ok cumva?
![]() La mine s-a rezolvat in timp, dar cred ca nu primea destula benzina si mergand cu ea un drum de vreo 10 km s-a curatat carburatorul ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Scart, scart...
![]() Mie imi da in nas si dupa ce porneste ELV, cand e rece nu spun ca nu pot pleca cu ea... M-am saturat... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
daca o iau usor merge perfect chiar imi place cum merge,dar la traficul nebun din bucuresti nu putine sunt sitoatile cand trebui sa bagi picioru in ea
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 20 Oct 2008, 14:16) daca o iau usor merge perfect chiar imi place cum merge,dar la traficul nebun din bucuresti nu putine sunt sitoatile cand trebui sa bagi picioru in ea Ai incercat si ce scrie colegul mai jos ?? ![]() QUOTE(craciun.mihai @ 17 Oct 2008, 21:53) Se pare ca am rezolvat problema. De vina pt. "datul in nas" erau jiclorul de la pompa de sprit si cel de la cioc. Le-am inlocuit si merge bine ![]() As mai completa si daca ai verificat/schimbat dupa caz , membrana de la pompa de sprit .. ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
membrana acum am schimbato,am curatat/suflat si carburatorul si la fel imi face,o sa schimb si acel jigler si ciocul,daca problema inca persista,ma gandesc la tacheti
20 Oct 2008, 15:52: dar care jigler???la pompa de sprit???cel cu bila? This post has been edited by Sorin_18: 20 Oct 2008, 15:52 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#24
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Facem pariu ca alea 3 gauri micute care sunt conectate la circuitul pompei de sprit sunt infundate?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
avans
![]() 21 Oct 2008, 01:32: QUOTE(v_razvan_c @ 20 Oct 2008, 00:50) Scart, scart... ![]() Mie imi da in nas si dupa ce porneste ELV, cand e rece nu spun ca nu pot pleca cu ea... M-am saturat... ![]() ce Evl ?? ala cu ce se mananca si cate surube are =)) This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 21 Oct 2008, 00:32 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
adrianne |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt curios:
- pe loc, scoasa din viteza, face la fel? - ce consum ai? - avansul vacuumatic lucreaza? |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
adrianne |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 21 Oct 2008, 00:31) avans ![]() avans (inclusiv vacuumatic), duza furtun recirculare, si/sau amestec ce consum ai? This post has been edited by adrianne: 21 Oct 2008, 16:44 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 23:09 |