DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lipsa putere

Sorin_18
post 21 Oct 2008, 16:57
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




pe traseul bucuresti-vaslui vineri mi-a consumat 8 sad.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 21 Oct 2008, 17:12
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




@ POWERbyDAciaVsWERo

Ai scos vreo bujie si ai masurat compresia ?
Ce compresie ai pe cilindru?
Cīti km rulati?
ai verificat aprinderea?
Carei concentratia de amestec aer / benzina?
Ai masurat presiunea de benzina de la pompa?
Ai curatat carburatorul?
Ai verificat cu stroboscopul punctul de aprindere?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 21 Oct 2008, 20:47
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




mai poti incerca cu o alta membrana de pompa de sprit ,eu din cauza unei membrane am cumparat inca 2 carburatoare pt ca intr-un final sa imi dau seama ca de fapt ea nu lucreaza cum trebuie.Arcul din interiorul ei e prea moale.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Oct 2008, 21:52
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(EinarN @ 21 Oct 2008, 17:12)
@ POWERbyDAciaVsWERo

Ai scos vreo bujie si ai masurat compresia ?
Ce compresie ai pe cilindru?
Cīti km rulati?
ai verificat aprinderea?
Carei concentratia de amestec aer / benzina?
Ai masurat presiunea de benzina de la pompa?
Ai curatat carburatorul?
Ai verificat cu stroboscopul punctul de aprindere?
*


am verificat tot mai putin compresia,motorul are 67000km nu mananca gram de ulei,am shimbat si membrana pompei de sprit dar nu si arcul


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 22 Oct 2008, 00:04
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




M-ai inteles gresit smile.gif e vorba de arcul din interiorul membranei de sprit ,si nu se poate schimba.Eu am turnat superglue in capat blocand acel capacel si vreau sa iti spun ca a inceput sa functioneze instantaneu bine ,asta dupa ce am verificat ca si tine totul ,chiar am dat si galeria de admisie jos si am schimbat garnitura, si eu nu mai am dacie ci masina din avatar ,dar merge cu carburator de dacia smile.gif


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 22 Oct 2008, 13:45
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




credeam ca te referi la arcul cel mare,dar gata stiu la ce te referi,acum ma duc sa il blochez

22 Oct 2008, 14:36:
nici prin gand nu imi trecea treaba asta cu arcul,gata sa rezolvat,multumesc freeman!dar acum banuiesc ca va trebui sa desfac membrana periodic sa bag superglue.nu???tu de cat timp ai lipit arculetul??

This post has been edited by Sorin_18: 22 Oct 2008, 14:36


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiGSm
post 23 Oct 2008, 09:52
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 9 October 08
From: Bucuresti




Eu am patit sa nu aiba vlaga de la tacheti si culbutori. Dupa ce mi i-a reglat un mosneag care a lucrat 20 ani la dacia service cool.gif deja alta treaba. Porneste dimineata fara soc chiar si pe frig la prima cheie, plus ca se infige mai repede la viteza blush.gif


--------------------
BMW E91 2011
EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v
Dacia Logan 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Oct 2008, 10:22
Post #38


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(MihaiGSm @ 23 Oct 2008, 10:52)
Eu am patit sa nu aiba vlaga de la tacheti si culbutori.
*




Ori de la tacheti , ori de la culbutori ??? wacko.gif


Cum tachetii nu ii poti regla , siguuur a fost de la culbutori ....... dry.gif



This post has been edited by Minel: 23 Oct 2008, 10:24


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 23 Oct 2008, 23:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




tachetii regleaza`i si la mn smile.gif) ca eu reglez doar culbutorii smile.gif)
EinarN masina are 80 de mii de km din care 33000 cu setu motor care este pe masina .. am segmenti frantuzesti ... asa a zis mecanicul... ca sunt mai buni si tin mai mult intradevar... masina merge rupe soseaua .. numai ca are si zile in care .. doarme pur si simplu pe strazi si eu sub ea smile.gif) ( ma rog deasupra )


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 24 Oct 2008, 09:01
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Am bagat putin superglue in capatul tijei de la pompa de sprit.Nu e nevoie sa bagi mereu ,poti verifica cu mana daca sa lipit capacelul acela din capatul tijei.Eu nu verific acolo decat daca nu imi merge masina smile.gif dar nu am mai avut probleme de atunci.Crede-ma ca disperasem ,tot rotind atatea carburatoare pe masina ,am strans o cutie de jigloare .Dar eu mereu luam pompa de sprit si o mutam pe carbul pe care il puneam pe masina.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Oct 2008, 09:06
Post #41


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(freeman30 @ 24 Oct 2008, 10:01)
.Dar eu mereu luam pompa de sprit si o mutam pe carbul pe care il puneam pe masina.
*




De ce ??? unsure.gif ma gandesc ca si celelalte carburatoare care le-ai incercat , au avt membrana la pompa de sprit .... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 24 Oct 2008, 10:00
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Minel @ 24 Oct 2008, 09:06)
De ce ??? unsure.gif    ma gandesc ca si celelalte carburatoare care le-ai incercat , au avt membrana la pompa de sprit .... dry.gif
*


au avut dar nu lipita tongue.gif

This post has been edited by Sorin_18: 24 Oct 2008, 10:00


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Oct 2008, 10:22
Post #43


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Sorin_18 @ 24 Oct 2008, 11:00)
au avut dar nu lipita tongue.gif
*




Da, dar tu ai lipit-o abia ieri sau azi , NU si cand experimentai si cu celelalte carburatoare ..... chiar daca si acelea aveau membrana lor ....... dry.gif

Prin urmare ,tot nu ai raspuns la intrebare, ai fost doar evaziv.... ph34r.gif

This post has been edited by Minel: 24 Oct 2008, 10:23


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 24 Oct 2008, 17:03
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




si mie imi da din nas, rau de tot, azi am inebunit. Am fauct un drum Campulung-Pitesti si inapoi, si am m-am suit pe pereti. De curand mi-am pus si bobina de tico. De ea sunt super incantat, porneste la sfert si am scanteie de la cativa cm, dar tot in suturi merge. Bine, Bujia 3 mereu mi-o afuma, preuspun ca i prea mica evacuarea pe cilindru ala, am sa o rezolva si pe asta. Dar ce am constat azi, ca axul deloului pare ca rotunjit. Sper sa fie din el si poate si din reglajul motorului. Zilele astea am sa schimb si delocul sa vedem cum se menifesta. Este posibil sa fie din ax sau din reglajul motorului?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 25 Oct 2008, 00:19
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Spuneam de electroventilator in sensul ca si atunci cand motorul e fierbinte, tot ii da in nas. O fi de la avans... Pe loc nu face asa, se tureaza din prima, numai in sarcina cand duc pedala pana jos repede. Daca intrebarea cu consumul era si pt. mine, pot spune ca mi-a luat 18L la 300km... Asta inafara, in oras chiar nu stiu. smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stone
post 25 Oct 2008, 11:56
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 October 08




cred ca inebunesc sad.gif
de doua saptamani nu mai pot sa merg deloc cu masina
putere ioc blink.gif
la relanti nu este nici o problema. Pot sa ridic turatia prin accelerare instantanee pana la 4000 de ture fara sa fie nici o problema(motorul merge rotund). Daca incerc insa sa plec cu masina de pe loc .... JALE. Cum apas acceleratia sa ma misc s-a terminat tot. Parca se rupe masina in doua, cade in nas, da rateuri nu are putere, parca nu se alimenteaza, nu primeste benzina............ nu mai stiu ce sa-i fac. Am fost cu ea la doi meseriasi care m-au facut sa cumpar doua carburatoare si nimic. De doua zile o tin in fata blocului si astept sa rugineasca mad.gif
Stie cineva ce poate avea? blush.gif
Va rog mult de tot.


--------------------
dacia berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Oct 2008, 12:00
Post #47


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(soulraven @ 24 Oct 2008, 18:03)
si mie imi da din nas, rau de tot, azi am inebunit. Am fauct un drum Campulung-Pitesti si inapoi, si am m-am suit pe pereti. De curand mi-am pus si bobina de tico. De ea sunt super incantat, porneste la sfert si am scanteie de la cativa cm, dar tot in suturi merge. Bine, Bujia 3 mereu mi-o afuma, preuspun ca i prea mica evacuarea pe cilindru ala, am sa o rezolva si pe asta. Dar ce am constat azi, ca axul deloului pare ca rotunjit. Sper sa fie din el si poate si din reglajul motorului. Zilele astea am sa schimb si delocul sa vedem cum se menifesta. Este posibil sa fie din ax sau din reglajul motorului?
*


regleaza culbutoriiiiiiiiiiiiiii aia odata asa cum trebuie biggrin.gif zau daca ai evacuarea mica si la fel admisia itiface probleme , vezi dupa ce reglezi culbutori pe fiecare in parte tijele trebuie sa se roteasca iar daca le ridici in sus sa nu aiba joc atunci culbutorul e reglat cum trebuie. Eu am facut odata reglajul la sange al supapei distanta sub 1mm la admisie 1,5mm evacuare motorul pornea mai greu dar se infigea cu viata .
Daca supapele sunt dereglate se vede la acul turometrului la relantii cum oscileaza cu 100-200 de ture poatesi mai bine.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 25 Oct 2008, 12:03
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




Pei verifica urmatoarele:
-platina
-bujiile
-capacul delcou
-fisele
-bobina
-membrana pompei de benzina
-avans
-apoi treci la reglajele carburatorului si nu in ultimu rand verifica si pompa de sprit(daca am uitat ceva astept completari)


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Oct 2008, 12:06
Post #49


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(v_razvan_c @ 25 Oct 2008, 01:19)
Spuneam de electroventilator in sensul ca si atunci cand motorul e fierbinte, tot ii da in nas. O fi de la avans... Pe loc nu face asa, se tureaza din prima, numai in sarcina cand duc pedala pana jos repede. Daca intrebarea cu consumul era si pt. mine, pot spune ca mi-a luat 18L la 300km... Asta inafara, in oras chiar nu stiu. smile.gif
*


razvane verifica cuiul panto si distantele la plutiror , efectul de dare in nas e din cauza nivelului foarte mic de benzina din cnc regleza la 7mm sau la 7,5mm distanta intre plutitor si garnitura carburatorului.
Tu cand accelerezi toata benzina din cnc e absorbita de pompa de sprit si deversata in carburator e pe circuitul de progresiune nu mai are timp sa urce benzina ca sa fie aruncata prin centrator si din aceasta cazua apar timpi morti , pana cand se incarca cnc dureaza. Eu as face si o mica tesitura pe jiclorul principal in acest fel sa fie absorbita benzina mai usor . Plus modificati supapa care prinde ciocul de papagal , o sa arunce benzina atat cat trebuie cand accelerezi si nu mai mult reducand iar efectul de dare in nas.

25 Oct 2008, 13:09:
QUOTE(stone @ 25 Oct 2008, 12:56)
cred ca inebunesc sad.gif
de doua saptamani nu mai pot sa merg deloc cu masina
putere ioc blink.gif
la relanti nu este nici o problema. Pot sa ridic turatia prin accelerare instantanee pana la 4000 de ture fara sa fie nici o problema(motorul merge rotund). Daca incerc insa sa plec cu masina de pe loc .... JALE. Cum apas acceleratia sa ma misc s-a terminat tot. Parca se rupe masina in doua, cade in nas, da rateuri nu are putere, parca nu se alimenteaza, nu primeste benzina............ nu mai stiu ce sa-i fac. Am fost cu ea la doi meseriasi care m-au facut sa cumpar doua carburatoare si nimic. De doua zile o tin in fata blocului si astept sa rugineasca mad.gif
Stie cineva ce poate avea? blush.gif
Va rog mult de tot.
*


Ston vezi delcoul ... capsula vacumatica daca e sparta ai probleme la fel delcoul , daca ai avansul mic nu ai putere daca ai avansul prea mare la relantii da rateuri in toba si motorul trepideaza la renatii. Ia pune mina si umbla putin pe la el daca in rest nu ai probleme cu aprinderea , bujii bobina capac de delco lulea si caondensator. Platina nu prea face figuri daca e pusa la 0.4mm.

This post has been edited by djasu82: 25 Oct 2008, 12:09


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_devito
post 25 Oct 2008, 13:10
Post #50


Membru extradat


Group: Members
Posts: 249
Joined: 24 October 06
From: Dublin




QUOTE(Sorin_18 @ 3 Oct 2008, 17:37)
cam acelasi lucru fac si eu,aceasi statie aceasi pompa,dar cateodata nimeresc benzina cu apa,(am vazut in paharel cu filtru) si cateodata chiar merge super frumos
*




nimeresti pe draq, pai nu gandesti ca rezervoru si instalatia mai fac condens.... mai ales la etansietatea rezervorului de dacie nu ma mir !!!!


--------------------
Dacia / Fiat Berlina Li / Punto SX 2003 / 2000 - SB 87 SDI
.... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 25 Oct 2008, 15:58
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(dani_devito @ 25 Oct 2008, 13:10)
nimeresti pe draq, pai nu gandesti ca rezervoru si instalatia mai fac condens.... mai ales la etansietatea rezervorului de dacie nu ma mir !!!!
*


ok la dacie ca la dacie,dar si la solenza???adica tu vrei sa spui ca cei de la statii nu baga apa???,sa fim seriosi,poate ca tu ai bani si bagi de la omv sau mol,etc eu unu alimentez de la petrom


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 25 Oct 2008, 20:29
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




djasu82, multumesc, mai mult ca sigur asta ar fi, numai ca nu ma pricep sa umblu in carburator, asta n-am facut-o niciodata sad.gif O sa ma documentez inainte sa-mi bag nasul..

26 Oct 2008, 10:22:
Am mai constatat si eu o mica belea. Aseara am mers cu a V-a si cand am franat am uitat sa mai apas ambreiajul si sa scot din viteza, asa ca s-a oprit motorul violent huh.gif Ei bine, de atunci merge foarte naspa motorul, oscileaza turatia, tremura la relanti, cand merg in viteza a IV-a de exemplu, parca m-as juca eu cu acceleratia, adica trage, iar nu mai trage, trage si tot asa... Ce s-ar fi putut intampla...? blink.gif

26 Oct 2008, 10:23:
Am uitat sa spun ca ma chinui un pic sa plec cu ea de pe loc...

This post has been edited by v_razvan_c: 26 Oct 2008, 09:23


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Oct 2008, 17:02
Post #53


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




se mai accelereaza ? de pe loc sau nu ? Totul tine de carburator si poate si de ambreaj ... vezi daca e strans ambreajul cat de mult tine sus sau jos adica cand amesi la podea si dai dupa aceea drumu trebuie aproape de podea sa cupleze motorul cutia implicit sa puna caruta in miscare. Daca tine sus adica dupa ce ridici piciorul de la podea cam la 5cm si atucni cupleaza e de rau ...
Cablul la ambreaj trebuie sa stea lejer iar furca de la ambreaj de la cutie trebuie sa se miste usor cam 2mm cand ambreajul e pe liber.
Mai montati-va filtre de benzina inainte si dupa pompa de benzina !

This post has been edited by djasu82: 26 Oct 2008, 17:03


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 26 Oct 2008, 23:52
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Cablul si ambreiajul sunt reglate bine, facand exceptie placa de presiune care mi se pare un pic cam decalita...

Am umblat un pic la ea si e OK acum... Am desfacut filtrul de la carburator si nu avea sita pe o parte; era si multa mizerie, desigur... In rest am mai miscat un pic avansul, am desfundat carburatorul cu mana sus acolo si acum merge OK. De accelerat, se accelera, dar avea scadea cateva turatii inainte, apoi se tura, dar dupa, iar descrestea in turatie...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 27 Oct 2008, 10:55
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(Minel @ 24 Oct 2008, 11:06)
De ce ??? unsure.gif    ma gandesc ca si celelalte carburatoare care le-ai incercat , au avt membrana la pompa de sprit .... dry.gif
*




Nu, eu foloseam aceiasi membrana deoarece era noua ,si am zis sa o folosesc pe aceea.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 16 Nov 2008, 02:42
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




Si ultima bomba la masinuta mea ..in mijlocul sensului giratoriu s`a rupt puntea sad.gif((((((((( bine k nu era nimeni langa mine k praf il faceam k aveam viteza... si astazi ..dupa ce am pus puntea in 6 zile k lucrez si repar noaptea smile.gif) sa rupt articulatia de la schimbator....
CERE ALTA SAU CERE REMAT ??


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Nov 2008, 11:10
Post #57


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




tu alegi daca ai bani cumparati o super nova sau ceva strain daca nu repar-o pe asta daca mai e buna caroseria.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 17 Nov 2008, 17:55
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




articulatia de la cutie in 5 trepte se potriveste la cea cu 4 ? ..sau pot lua ceva dupa una sa pun pe cealalta??


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 14:10
Forum Renault