Probleme la ralanti
![]() ![]() ![]() |
Probleme la ralanti
craciun.mihai |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
am avut si eu o astfel de problema(aici ma axez pe oscilatia de turatie)...eram cu surubul de la relanti strans la maxim si mai sus de 1500 nu trecea...am luat toate la rand(aprinderea)...si cauza era carburatorul...deci daca zici ca la tine aprinderea e OK...incearca cu un alt carb...
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
regleaza avansul si curata carbul
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
riciu007 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 October 08 ![]() |
Salut! sub clapeta de aceleratie pe interiorul corpului de la carburator sunt 3 mici gaurele. de regula se mai infunda sau oxideaza asta ar fi o cauza a variatilor de turatie, icearca sa cureti cele 3 gaurele cu ajutorul unei sarmulite dintr-o perie de sarma. Bafta!
|
--------------------
dacia
1310
2000
- ph-11-nvy
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Da, am observat si ca e cam imbacsit carburatorul de ulei (nu toate ca nu pierde compresie pe la pistoane).
O sa incerc faza cu carburatorul. Edit: daca turez tare motorul nu se poate desfunda carburatorul ? This post has been edited by craciun.mihai: 7 Oct 2008, 16:40 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
riciu007 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 October 08 ![]() |
se poate desfunda si prin turare si astuparea admisiei de aer cu mana si in acelasi timp tinuta acceleratia apasata la maxim (asa numitele "ventuze"). insa e bine totusi sa si cureti carburatorul cred ca e mai sanatos asa.
|
--------------------
dacia
1310
2000
- ph-11-nvy
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
poti face si cu turarea motorului....turat, pui pana pe admisie si il obligi sa traga benzina in forta si desfunda jiglerele....dar vezi sa dai drumu la mana la timp...sa nu inneci motorul..sa nu tii prea mult mana pe el...1-2 sec.....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Si la mine imi trepideaza la relantiu dar nu stiu de ce pentru ca am cumparat:
-platina BERU -lulea noua -condensator BOSCH -capac delcou BOSCH Carburatoru e BOURGET de 1400 luat din piata nou dar are un consum mic. Bagam benzina de la petrom si aveam probleme, bine am mai pus si de la un ba de la altu si mi se infunda si mergea in suturi si de atunci covata mea merge numa cu Rompetrol Efix dar tot imi trepideaza la relantiu, avansu e reglat, amestecu la fel.O las asa, eventual ii iau o aprindere electronica |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
platina e bine reglata?
voi nu vreti sa intelegeti? degeaba pui aprindere electronica daca nu merge bine nici pe clasic...... trepideaza ralantiul...la cat il ai? pune-l la 800....si sa spui daca dardaie cu ambr calcat. platina poate sa fie daia la 3 ron(a avut masina asta 5 ani si inca mai mergea), cond de cand e ea, si tot nu are probleme pe clasic.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
sincer nu stiu la cat e relantiu ca nu am turometru, dar o sa ma mai uit la platina, poate nu am puso bine.Am auzit ca se regleaza cu un carton de la pachetu de tigari.
Mai am acasa o chestie faina, e neagra si scrie "tester bujii auto" iasa din el vreo 4 lame ce pot face cu chestia aia.Pacat ca nu pot face o poza |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Da !
Deci maine de dimineaza, iau carcuratorul in casa si bujiile si le curat, vad ce reusesc si va tin la curent. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
platina se regleaza cu lera. nu cu cartonul
ia o lera......e 8 ron..cat 2 pachete de tigari bujiile cum vrei sa le cureti? regleaza-le la 0,7 vezi sa nu le strici daca vrei sa le incalzesti la aragaz.... si carbul sa il pui bine inapoi, sa nu traga aer fals. platina la 0,4, nu la carton |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(riciu007 @ 7 Oct 2008, 16:26) Salut! sub clapeta de aceleratie pe interiorul corpului de la carburator sunt 3 mici gaurele. de regula se mai infunda sau oxideaza asta ar fi o cauza a variatilor de turatie, icearca sa cureti cele 3 gaurele cu ajutorul unei sarmulite dintr-o perie de sarma. Bafta! Tu macar te-ai uitat ce rol au alea 3 gaurele? Iti zic eu sigur ca nu au nici o legatura cu relantiul. Vezi daca bujiile alea mai sunt bune. In loc de lera si eu foloseam metoda cu un carton indoit in 2 bucati dar merge mult mai usor si sigur cu lerele cand vrei sa reglezi platina. Verifica si duza aia de pe furtunul care iese din galerie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Te asigur ca am umblat si am reglat tot ce puteam regla la delcou, iar bujiile chiar nu stiu dupa ce ma prind ca nu mai sunt bune.
Le-am scos, si m-am uitat la ele si erau rosii (adica bine). Insa, era ciudat ca aveau un lichid negru pe ele (banuiesc ca ulei). Am desfacut si carburatorul si e cam imbacsit, dar nu credeam ca e infundat. Acum sunt sigur. ![]() <span class='edit'>8 Oct 2008, 12:38:</span> Buna ziua! Azi dimineatam-am dus jos la masina, am desfacut carburatorul, l-am curatat cat am putut cu o periuta de dinti, l-am montat si acum masina sta bine la ralanti. Insa atunci cand merg cu ea da sa se inece, in special atunci cand ma "infig" in acceleratie. Avansul e bine reglat. Stiti de la ce ar putea fi ? Multumesc! This post has been edited by craciun.mihai: 8 Oct 2008, 12:38 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mergi turata mai mult timp prin treapta a 3-4 .Cu siguranta ai circuitul de progresiune infundat plus ciocul de papagal cel care descarca benzina in galerie cand acclerezi.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Daca te referi la "ciocul" ala de la sprit, nu e infundat.
O sa merg cu masina si o sa vad poate isi da drumul. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
mie la fel imi face nu trepideaza foarte mult dar trepideaza,carburatorul spalat si suflat,bujii curatate,reglate,platina si avans si nimic are draci pe ea,imi vibreaza volanul asta este cel mai enervant relantiul il am la 800
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
La faza cu datul in nas la accelerari bruste, fa cum zice djasu82, exact la fel se manifesta si la mine, trebuia sa o accelerez lent ca daca ma infingeam brusc in pedala dadea sa moara si trebuia sa o las si sa o mai accelerez o data, cred ca nu venea destula benzina. Concluzia mea a fost ca trage prea putina benzina si trebuie sa ii dai vreo 2 3 socuri la pompa de sprit ca sa se normalizeze regimul de functionare al motorului. AIci cred ca trebuie sa se desfunde fix alea 3 gaurele de sub deasupra clapetei de acceleratie pentru ca alea impreuna cu ciocul pompei de sprit au rolul de a imbogati amestecul brusc la o apasare violenta a pedalei de acceleratie, ele mai scuipa putina benzina cand apesi pedala iar cand mergi constant nu mai au nici un rol, toata benzina curgand prin difuzorul ala, ma rog, chestia aia din mijlocul carburatorului.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ideal curge numai prin difuzor dar la 2000 de ture clapeta de acceleratie e la 40 de grade aproximativ deschisa si deci tot trage si pe progresiune . oricum intervin mai multe necunoscute dar pentru moment carburatorul trebuie spalat curatat si suflat sub presiune la un compresor.
Dupa aceea faceti rost de un filtru separator de ulei de la oltcit , cumparati toti cei care mai aveti daci ! Cu acest filtru nu mai se murdareste carburatorul fiindca uleiul sau vapori de ulei (mucoasa de ulei) care intra pe la T-ul care e plasat pe carburator si care vine de la motor se imbiba cu particule de praf din admisie ...asa apar dopurile de mizerie prin carburator. Eu de cand am montat acel filtru separator de ulei de la oltcit nu am mai avut probleme sa dau jos carburatorul sa-l desfac sa-l curat. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Djasu82 aici ai dreptate, singura problema e ca trebuie sa iti citesc de 2 ori fraza si cu atentie ca sa inteleg ce vrei sa zici
![]() O singura chestie: eu, studiind cartea aia cu descrierea carfilului inteleg ca alea 3 gauri de deasupra clapetei de acceleratie sunt conectate printr-un canal impreuna cu ciocul ala de papagal la pompa de sprit. Eu am ramas la ideea ca scuipa benzina pe ele numai cand apesi pe acceleratie, mai exact benzina de la membrana de sprit, dupa ce aia so gatat acceleratia ramane doar pe traseul ala de la difuzor. Nu bag mana in foc insa ca no mai trage si 2 3 mg de benzina si pe acolo. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
asule ... decat sa mai cumpere filtru dinala .. mai bn sa il scoata teul si sa puna dop
![]() |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#22
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
puscaria te mananca cu furtun scos...
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Pune tu dop in capacul culbutorilor si o sa intelegi de ce noi preferam sa lasam furtunul ala pe carfil.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Nu imi baga prea multe gaze in carburator de la T`ul ala, dar acum ceva vreme mi s-au spart niste segmenti si masina a aruncat ceva ulei in carburator. Se pare ca nu a fost curatat atunci cand s-au inlocuit segmentii si era inca imbacsit. Problema mea cred ca era doar jiglerul de ralanti infundat iar eu am scot tot carburatorul si "l-am curatat". Se pare ca mai degraba l-am infundat.
Multumesc pt. informatii, am mers cu masina si merge ca dracu. Cred ca maine o sa ma duc la un service sa intreb daca pot sa-l "sufle". ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
ydaniel |
![]()
Post
#25
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Am cautat dar sunt scumpe, peste 2 mil.Asa ca lam luat pe bourget sincer masina merge bine, consumu e foarte bun inca mai mic decat carfilu ce lam avut.Acum cat o merge nu stiu.
Cine stie ce este o chestie neagra si scrie "TESTER BUJII AUTO" si iasa din ea vreo 4 lamele?Ce pot sa fac cu chestia aia ? |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
vezi cat te mai tin bujiile adica cat km mai poti parcurge cu ele daca nu modifici eletrodul lateral sa-l ai mai mereu la 0.7mm. Cu timpul distanta intre eletrozi se mareste din cauza ca se toceste eletrodul lateral si cl central iar testerul te ajuta sa-ti spuna cati km mai tine bujia.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#28
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Fiind vorba de ralanti vin si eu cu o nelamurire
![]() M-am apucat sa curat traseul de alimentare filtru decantor , pompa benzina , conducte (carburatorul nici nu l-am atins ), toate bune si frumoase cu ralanti stabil 850 ture ,dupa curatare .. Preventiv a doua zi , am schimbat si membrana de la pompa de benzina si facut o tura prin oras ,vreo 15 in total , si mirarea mea a fost ca nu mai aveam ralantiul la 850 il aveam la 950 de ture ... ![]() Eu unul nu imi explic ... ![]() This post has been edited by Minel: 9 Oct 2008, 22:09 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
cam asa se intapla si la mine,nu cumva o fi din cauza temperaturi,care urca ?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(motanpaul @ 9 Oct 2008, 09:48) [...] Cine stie ce este o chestie neagra si scrie "TESTER BUJII AUTO" si iasa din ea vreo 4 lamele?Ce pot sa fac cu chestia aia ? Doua sint rectangulare de grosimi diferite: 0,4 parca si 0,7 (erau in comert pe vremea dinainte de '89). Alta e oarecum triunghi pierdut cu virf rotunjit, e pt curatare calamina si alta cu o parte mai lata si doua crestaturi - aia e pt indoit electrod de masa, deci reglaj distanta bujii. Si daca e cum cred eu, pe o latura mica a cutiutei ai o lamela din alama, cica pe aia o apropii de una din fise si vezi pe un "neon" daca bujia functioneaza, dupa mine e cam "fake" |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 03:46 |