DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Proiectul GEC'u

homestranger
post 26 Nov 2008, 22:43
Post #121


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




niste poze din seara asta.


Driverx , ai onoarea

This post has been edited by homestranger: 26 Nov 2008, 22:49


Attached thumbnail(s)
Dacia_AYG.jpg ( Size: 332.19k ) Number of downloads: 366
IMG_3460.JPG ( Size: 401.5k ) Number of downloads: 393
IMG_3461.JPG ( Size: 376.31k ) Number of downloads: 464
IMG_3463.JPG ( Size: 321.89k ) Number of downloads: 424


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 27 Nov 2008, 00:13
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Ooooo domnu cu GEC-ul dar ce grila avem noi acolo... sa-ti traiasca wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Nov 2008, 08:44
Post #123


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Bai frate , deci nu am nimic personal cu tine , dar tu preferi sa bagi la bani in muzici cu basi , jante si mai stiu eu ce , dar caroseriaaaaaaaa wacko.gif


Nu a fost poza in care sa nu mai uit (ma rog doar 4 au fost , dar na ) in care sa nu vad RUGINA , din pacate

Rezolva-le si atunci mai pune poze , ca sincer eu personal , daca aia era masina mea , nu as fi pozat-o nici in 1000 de ani in starea in care arata ph34r.gif

Daca vrei sa faci ceva , fa , dar daca nu , nu mai iesi cu ea pe strada ,ca ne pui in pericol vietile cu ruginitura aia , nu sti cum iti pica vreun prag sau vreo aripa in vreo curba sau de la basiiii wacko.gif

Posibil sa fi fost prea direct .... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Nov 2008, 08:49
Post #124


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




fa-i repede o reconditionare a caroseriei:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 27 Nov 2008, 09:06
Post #125


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




nu mai am muzica in ea, am scos-o, e in opel acum.
In schimb am caldura acum in ea biggrin.gif........si stai tu linistit ca nu pica nici un prag.


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Nov 2008, 09:09
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




E beton asa. Chestia care imi vine acum in minte este ca GEC-ul este o masina mai sigura in cazul in care intra in copac la viteza dupa ce i se rupe roata sau daca intra un bmw de cocalar in el.

Rationamentul e simplu: Masinile moderne au lonjeroanele si pragurile subtiate in anumite locuri pentru a absorbi din energia generata de impact, pentru ca cel aflat in masina sa nu resimta asa tare lovitura. GEC-ul este un produs romanesc, 100% autentic care este subtiat in cel mai natural mod cu putinta, tocmai pentru a se incadra la standardele de siguranta actuale. Iar difuzoarele chinezesti de bas sunt puse acolo impreuna cu mp3 playerul ala "audi concert" si jentile sport special facute sa fie vopsite in nuante diferite in fiecare zi, dimineata inainte de a pleca la servici cu spray-ul.

Astfel GEC-ul este o masina cameleon, contemporana, mereu avand alta culoare a jentilor si alta masa totala (rugina o usureaza cate putin zilnic), care ne uimeste si ne face sa o privim cu ochii cat pepenii daca o vedem in trafic si nu putem sa o depasim inainte sa se faca bucatele.

Acuma pe bune homestranger ai de gand sa faci ceva cu nenorocita aia de caroserie inainte sa te trezesti ca nu mai ai in ce prinde amortizoarele sau incepe cate o aripa/usa sa pice pe jos?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 27 Nov 2008, 10:06
Post #127


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




nu am de gand, am sa o las asa.......

sa imi pice o aripa sau o usa in momentul in care o sa fiu depasit de vreunul de pe aici,


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 27 Nov 2008, 13:36
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif prea tare frate.... tot astept dar vad ca nimeni nu se prinde ca homestranger are un plan secret de restaurare a masinii si vrea sa ne faca o surpriza cand e gata, iar pana atunci voi o sa va tociti tastele pe aici facandu-i 1000 de observatii rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 27 Nov 2008, 19:56
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Pe bune am vazut la viata mea, masini care circula mai rau mancate de rugina.
Daca omu zice ca longeroanele,semilgeroanele sunt bune.Pragurile par bune.
Din ce probleme observ la semiaripi spate.
Am mers cu o masina mai ruginita:logeroane,prag,contraprag,semilongeroane,fusta fata,aripiile la motor.Rugina la prima vedere,daca o luam la purifcat ma speriam.
Din partea mea fiecare face ce vrea.Dar va zic sunt altele mai copturi.Intradevar e un risc mare sa mergi cu o masina mancata de rugina. sad.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 27 Nov 2008, 20:03
Post #130


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




black snake tu ai vazut cotetul meu, stii cum e;)


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 3 Dec 2008, 13:36
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Uite aici o idee de design pt. dacie. Asta circula prin turcia:

25445_3_buyuk1.jpg

25445_1_buyuk1.jpg

25445_4_buyuk1.jpg


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Dec 2008, 13:46
Post #132


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce mutant radmasa.gif blush.gif blush.gif laugh.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 3 Dec 2008, 13:52
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Asta e cumva masina de la circ ??? masina cu care se plimba clovnii prin orash... totusi sa fim seriosi cum naiba sa mergi cu o astfel de masina prin orash biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Dec 2008, 15:14
Post #134


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Pacat de jantele alea wub.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2008, 15:23
Post #135


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




faruri de polo pe esteit..o idee excelenta 04.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 3 Dec 2008, 17:38
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Pai numai turbatii astia de turcaleti îs în stare de asa ceva. Daca vezi cum arata masinile lor pe aici, te bufneste rîsu ce idei de tuning au. Toti îs fanatici de BMW (aici cel putin) dar BMW-urile alea sînt mai rau ca mascaricii de circ.

M-am amuzat copios cînd am vazut pozele cu Dacia asta pe google.
Ma întrebase sefu ce dracu am de rîd asa prosteste de se aude pîna afara radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Dec 2008, 20:53
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




dar caroseria e impecabila nu? Structura ei de rezistenta este in conditii foarte bune nu?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 3 Dec 2008, 20:58
Post #138


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Da' nu ati vazut voi pe la ei o masina locala numita Tondar (copie dupa ceva Fiat obosit...cred). Masinile is cam varza ele, dar mai toate au jenti de aliaj, una mai mumoasa ca alta. Si cand vezi o rabla dinasta cu design de anii 60-70, cu linii ale caroseriei minim ciudat, dar cu asemenea jenti, nu poti sa nu te tavalesti de ras.


Camioanele. Nebunie la ei. Cat mai multe punti, bena cat mai inalta, iar incarcatura sa fie la limita la limita astfel incat camionul sa poata intra in tuneluri. De asemenea, culori cat mai vii pe caroserie, imbodobeli de tot felul. Noroc ca nu prea gasesc jenti de aliaj si pentru astea.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Dec 2008, 21:25
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




driverx ce dimensiuni au jantele de tir? 25? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 3 Dec 2008, 22:27
Post #140


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




22,5


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 4 Dec 2008, 00:30
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




@offtopic
Vai, ce ati facut cu topicul baiatului...mahalagiilor!
(acesta mostra de limbaj patata cu mustrari a la bunica si incheiata meritoriu a fost scrisa cu intentia de a atrage atentia celor ...mari celor mici...)

@ontopic:

Felicitari GEC-ule ca mai lucrezi la masina si... mai fa update-uri, cativa sigur ne bucuram de progresele tale de orice natura ar fi ele.

This post has been edited by CodeXS: 4 Dec 2008, 00:32


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Dec 2008, 00:51
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Adica subwoffer si statie kilowattica in portbagaj si actibildurile "tunate" peste rugina?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 4 Dec 2008, 01:13
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




@Mr_Devil83

...da chiar si de alea...daca te gandesti putin, sper ca nu e prea tarziu pentru asta, omul a depus efort si a cheltuit ceva ore bune din viata pentru "o dacie ruginita" in pofida faptului ca toti i-ati recomandat sa o schimbe. Singura motivatie suficienta ca sa acopere toate argumentele normale si de bun gust facute pina in pagina a 2-a, ar fi ca GEC are motive personale sa se bucure lucrand la ea.

Cat de specific sa fiu sau ce exprimare mai simplista sa adopt sa se inteleaga ca respectul pentru munca unui om este mai mult decat cineva poate plati?

Ah si ca sa fiu in asentimentul purtatorilor de tenisi din targ:
e subwoofer, amplificator si autocolant. (statie,subwoffer,kilowattica si bizonica e pentru taximetristi)

This post has been edited by CodeXS: 4 Dec 2008, 01:15


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 4 Dec 2008, 09:47
Post #144


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




DEVIL

de unde stii ca exact asa am facut?

Le-am pus peste rugina, ca in momentul in care ma depasesti sa nu care cumva sa cada vreo piesa din caroserie si sa iti sifoneze autovehiculul, si daca totusi cade, nu ajunge pana la autovehiculul tau pt ca o sa il tina ABTIBILDUL.

nici o problema, deja ma distreaza toate comentariile astea smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Dec 2008, 15:41
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




homestranger de ce nu vrei sa intelegi ce iti zicem noi aici?

Autovehicolul meu e o dacie, model 1300 cu botu si stopurile de 1310. Am luat-o in primavara si inca lucrez la ea. In interior este cocina. Efectiv cocina. Pe jos e plin de suruburi, chei, clesti, aparate de masura, praf, etc.

Am luat-o cu 5 milioane si am zis ca fac afacere cu ea. Acum vreo 3 luni i-am schimbat complet lonjeroanele dupa ce mi s-a rupt partea aia de pe lonjeronul drept unde e prins bratul superior. Crede-ma ca stiu ce senzatie ai cand simti ca dintr-o data masina ta nu te mai asculta si o ia razna in toate partile. MAi stiu si cum e sa vi acasa cu motorul fieerband, sau sa nu tina masina relanti-ul si sa te chinuiesti sa opresti la un semafor fara sa moara motorul pt ca daca a murit saluti ca stai o ora sa il mai pornesti.

Pana sa o aduc in starea in care e in prezent am bagat peste 40 de milioane in ea, fara sa includ inmatriculatul/rar/itp/rovinieta/asigurare aici.

Am schimbat tot ce tinea de suspensii pe fata, in afara de arcuri, directia, instalatia electrica am facut-o de la 0 si acum ii pregatesc alta.

Dar consider ca atunci cand m-am gandit ca masina trebuie sa fie intr-o conditie tehnica buna pentru a nu fi un pericol pentru cei din jurul meu nu am facut o greseala.

Nu am zis sa nu iti pui nu stiu ce jenti pe masina sau statie, am zis doar ca masina aia e nesigura si ca trebuie sa iti canalizezi banii spre elementele de caroserie in care sta atat siguranta ta cat si a celor din jur.

Caruta care am luat-o eu are insa pragurile bune. Lonjeroanele acuma sunt bune, au fost sudate bine cica, iti spun din proprie experienta ca poti inca sa circuli cu o dacie ok atata timp cat pragurile si podul pedalier sunt ok. Dar cand sunt mancate de rugina ca la tine e cam najpa. Si fi atent la lonjeroane pentru ca am observat ca au prostul obicei sa crape fix unde vin imbinate cu podul pedalier sau sa se manance de rugina din interior.

Pricepusi ideea? De ce te criticam noi?

CodeXS ii spunem sa isi ia alta sau alta caroserie pentru ca ne-am supto noi original de tot cu tablaria de dacie si stim ca iesi muuuuult mai ieftin daca gasesti o dacie printr-un garaj care se cam indreapta spre remat. Face o recarosare si gata.

Cred ca si tu ai prefera sa schimbi caroseria cu totul decat sa o ai peticita cu bucati de conex si tampenii de astea.

This post has been edited by Mr_Devil83: 4 Dec 2008, 15:44


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 4 Dec 2008, 22:24
Post #146


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Pana cand nu se stabileste corect gradul de degradare al masinii GEC, nu prin poze ci prin constatare la un service, tot ceea ce criticati este efectul vizual negativ al ruginii. Sincer eu nu am cum sa ii sugerez cuiva mai mult decat sa mearga cu masina la un service pentru o constatare.(sau mai multe constatari la diferite service-uri).
Pe baza acelor constatari pertinente la fata locului poate si omul sa isi gandeasca o strategie de restaurare in functie de posibilitatile materiale si de gravitatea punctelor de pe constatare.

Cam asta ar fi un lucru care s-ar putea recomanda.

Al doilea lucru care ma gandesc ca s-ar putea face este sa il ajutam oferindu-i metode prin care isi poate diagnostica singur starea elementelor importante ale masinii lui.(directie,suspensie,frane,structura de rezistenta, etc).

La acest ultim punct cred ca "specialistii" de pe forum se pot implica.

@Mr_Devil83
...table de conex sau caroserie noua, grea intrebare...cred mai repede sa caut piese echivalente cu cele uzate pe "batrinele" de aceeasi vasta care se "odihnesc" prin Remat-uri sau la dezmembrari....

Ceva tot am uitat, ceva ce merita mentionat: nu conduc o caruta, conduc o masina cu personalitate care ma face sa ma simt bine, spre diferenta de toate "copiile xerox in miliarde de exemplare" carora le lipseste cu desavarsire aceasta trasatura unica.
As putea evidentia ce evoca fiecare masina pentru generatia care o conduce dar din fericire acest lucru il fac doar cand am o anume stare de spirit la volan.

This post has been edited by CodeXS: 4 Dec 2008, 22:33


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 Dec 2008, 08:57
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




CodeXS da, numai ca a ta e deja o masina de epoca. Noi restul avem un hibrid cu faruri facute de elba, probabil tabla de galati si burdufe/garnituri/bucse facute de diverse srl-uri din cele mai ciudate materiale.

Oricum asta nu inseamna ca nu avem grija de ele.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 11 Dec 2008, 14:19
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Domnu Stranger ce se mai aude de proiect ??? am auzit ca iti vin in vizita permanenta 2 canadiene smechere biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 11 Dec 2008, 18:07
Post #149


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




nu se mai aude. Zilele trecute am schimbat la caseta de directie melcul si niste bucse smile.gif

Momentan astept niste canadience biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:56
Forum Renault