Renault inchide uzinele din Franta, Mai vedem topicuri de vs intre Franta si Turcia?
![]() ![]() ![]() |
Renault inchide uzinele din Franta, Mai vedem topicuri de vs intre Franta si Turcia?
Bhal |
![]()
Post
#1
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#2
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
le inchide temporar 1-2 saptamani...
inceputul sfarsitului? ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
Bhal |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
Nu e doar criza.
Se intampla peste tot, nu doar la Renault. Ii asteapta vremuri grele, si pe noi la un loc. http://www.frontnews.ro/externe/economie/d...a-de-nord-15978 http://www.frontnews.ro/externe/social/dou...d-portile-15710 http://www.frontnews.ro/social-si-economic...8-si-2009-16222 Si toate din cauza unor bancheri care s-au intins mai mult decat au putut duce http://www.frontnews.ro/social-si-economic...inanciara-15852 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
dumid |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Uzinele Garrett din toata Europa se inchid cate 2 zile pe luna. Se estimeaza ca de la a doua jumatate a lui 2009 sa se revina la program normal.Evident ca nu se mai pune problema de ore suplimentare si 3 schimburi.
|
--------------------
5461
1997
2012
|
|
VladG |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
E normal. Toata lumea e in CRIZA, numai Romania e pe val, neafectata, se maresc salarii cu 50% si alte dovezi de bunastare.
Oare cum vom face fata valului de imigranti? |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(VladG @ 24 Oct 2008, 13:30) Ba, America in perioada exploziei industriale, dar mai ales in cele doua razbele mondiale a rezistat. Asa o sa facem si noi. Si in 20...maxim 30 ani devenim puterea numaru' unu a lumii. Si asa romanii au tot visat la asta si se credeau poporu' ales. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Bhal |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
http://www.frontnews.ro/social-si-economic...atru-zile-16359
si dacia. si peugeot si citroen au anuntat revizuiri negative pe targeturi. urmeaza sa anunte si ei probabil stoparea productiei. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
Bhal |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
dupa cum spuneam
http://www.frontnews.ro/social-si-economic...in-europa-16363 Nu va impacientati! ![]() http://www.frontnews.ro/social-si-economic...-pe-litru-16362 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Dar sa stii ca pentru mine nu este o veste proasta ca scad vanzarile de masini sau se inchid fabrici temporar.
Oricum, stirea data de tine, este de genul titlurilor de ziar din "Libertatea". Ai pus la subtitlu Mai vedem topicuri de vs intre Franta si Turcia? http://revista-presei.phobia.ro/opel-a-inc...ica-din-polonia Constructorul german de masini Opel a suspendat temporar productia la fabrica sa din Polonia, a anuntat marti purtatorul de cuvant al filialei poloneze a GM, Przemyslaw Byszewski. "Productia fabricii de la Gliwice a fost intrerupta luni, din cauza scaderii vanzarilor din Europa Occidentala, unde exportam peste 90% din productia noastra. http://www.cotidianul.ro/renault_si_dacia_...cile-62148.html Decizia francezilor de Renault se înscrie de fapt în tendința întregii industrii, afectată de reducerea creșterii economici, de criza financiară, și de creșterea prețurilor la carburanți. Conaționalii celor de la Renault, PSA (Peugeot Citroen) a anunțat “o reducere masivă a producției”, în ultimul trimestru al acestui an, pentru a face față căderii pieței auto. Grupul german Daimler a anunțat pentru 2009 “un program complex pentru a ajusta producția cerințelor pieței”, fără a avansa, pentru moment, o cifră. De asemenea, italienii de la Fiat se așteaptă, până la finalul acestui an la “volume de vânzări inferioare previziunilor” ceea ce ar putea aduce o diminuare a veniturilor. Previziunile Fiat au fost de 3,4-3,6 miliarde de euro pentru acest an. Grupul suedez Volvo a consemnat o scădere de 55% a comenzilor de mașini și a decis să închidă o fabrică din Canada. Și peste ocean, Chrysler a anunțat 1.800 de concedieri, iar GM se pregătește și ea de reduceri de posturi. Deci toti constructorii au aceeasi problema... nu numai Renault sau doar fabricile din Franta... Nu vad legatura. Oricum, de remarcat tendinta scaderii vanzarilor auto.... Numai in Romania si in Rusia nu exista o scadere a vanzarilor auto... Nu ca rusii sau romanii ar castiga mai bine decat francezii si nemtii... ![]() This post has been edited by andu911: 24 Oct 2008, 18:38 |
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 24 Oct 2008, 19:33) Conaționalii celor de la Renault, PSA (Peugeot Citroen) a anunțat “o reducere masivă a producției”, în ultimul trimestru al acestui an, Reducerea masiva e chiar masiva, e de 30%.QUOTE(andu911 @ 24 Oct 2008, 19:33) In septembrie piata auto in romania a scazut cu cca. 25%, mai putin vanzarile de dacia care au crescut cu 40% |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ca sa nu vorbim de Volkswagen... care va concedia 20.000 de oameni si va reduce costurile de productie. Evident si o scadere de productie.
This post has been edited by andu911: 24 Oct 2008, 18:53 |
--------------------
-
-
-
|
|
EinarN |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Nu este numai criza financiara de vina pt. ca masinile nu se mai vînd. Oamenii în europa sau cam saturat sa fie SCUTURATI DE BANI pt. fel de fel de impozite NEJUSTIFICATE, asa zisele impozite ecologice, explozia pretului de carburant etc.
În timp ce pretul barilului de petrol scade, în Germania de ex. preturile urca ca se adauga un procentaj de impozare tot mai mare, creste procentajul de impozit ecologic pe zi ce trece si asta în timp ce pe plan mondial benzina se ieftineste si se reduce chiar extragerea de titei. Daca merge aici tit asa maideparte avem acusi un pret de 2 EURO litrul de FB tip CO 98. Toate astea numai în numele unei KATASTROFE CLIMATERICE care are loc în mod normal fiecare 4 milioane de ani dar este EXAGERATA în creierul unor politicieni bolnavi psihici pe care nu-i mai satura dracu de bani. Într-e timp nu numai în DE ci si în restul tarilor din europa de vest. La toate astea se mai dauga si manevrele psihopatului american în orient si cretinii care dau bancile peste cap. CU UIMIRE trebuie TOATA EUROPA sa constate ca România le-a dat bancilor vestice O LECTIE..........un SAH MAT în materie de BUSINES FINANCIAR si asta este 1:0 pt. România. Toata stima si respectul. În domeniul auto, chiar azi am fost la Renault sa-mi iau 4 roti complete cu gume de iarna pt. Sandero (Pret 450 EURO cu montat si echilibrat inclusiv). În timp ce cei din atelier îmi montau rotile, am stat de vorba cu un vînzator. În intervalul 01.07.2008 pîna azi, 24.10.2008 sau vîndut prin Magazinul RENAULT în Duisburg atîtea Dacii Logan MCV si Sandero ca lista de asteptare la livrari s-a lungit de la O LUNA la SASE LUNI. Deci cine si-a comandat un Sandero la începutul lui OCTOMBRIE 2008 îl primeste CEL DEVREME aprox. în APRILIE / MAI 2009. Asta la masini cumparate CASH - Bani Jos / Ochii la Usa. La finantari prin Banca, daca înainte de începerea crizei financiare, banca Renault accepta plata unui acont de 15% din Pretul masinii si ulterior plata restului în pîna la 72 de rate lunare, acum au pretentie la acont de 40% din pret si rate lunare de cel mult 48. cu toate astea, în timp ce la alte magazine auto masinile noi stau si prafuiesc, Daciile se vînd ca pîinea calda. De cînd am înmatriculat-o pe a mea (01.10.2008- moment cînd erau doar DOUA Dacii Sandero în oras, acum sînt aprox 50 cu înmatriculare în DUISBURG - Terminatia DU) si asta în NUMAI 24 de zile. S-a livrat în nestire si acum nu mai e nimic pe stoc (asa ca cei de la Dacia sa nu opreasca lucru-l ca ramînem pe aici fara Dacii). MORALA la toate astea, va las pe voi s-o gînditi ![]() This post has been edited by EinarN: 24 Oct 2008, 19:14 |
-------------------- |
|
emil_t |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
parca tot o criza economica a declasant WW2, nu ca as fi pesimist, dar pare din ce in ce mai inevitabil, macar avem dovada ca lumea e controlata de cativa oameni.
parca prin anii ce vin, nu cred ca e indicat sa-ti iei masina noua, sunt 100% ca toate marcile vor taia bugetul pentru quality control, nah, ramane de vazut |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#15
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
am auzit azi la stiri ca se micsoreaza provizoriu productia de logan datorita vanzarilor scazute
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
EinarN |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(emil_t @ 24 Oct 2008, 20:32) parca tot o criza economica a declasant WW2, nu ca as fi pesimist, dar pare din ce in ce mai inevitabil, macar avem dovada ca lumea e controlata de cativa oameni. Nu stiu dar eu sînt de parere ca rahatul asta de criza economica nu este alt ceva decît un atac terorist pe plan mondial ca e ....zau, prea de tot. Eu nu pot sa-mi închipui, nu pot sa înteleg ca acesti bursieri versatzi si scolati ca atare cu emancipare profesionala si Know-How de zeci de ani sînt asa de prosti gramada încît sa faca astfel de greseli fatale. La capacitatea lor profesionala o astfel de greseala este pur si simplu la mintea cocosului. |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Mie nu mi se pare nimic extraordinar in faptul ca au scazut vanzarile de masini, avand in vedere pretul ridicat al carburantilor, taxelor, asigurarilor...
mai ales ca masina nu mai e ce era... mandria unei familii sau a unei persoane... Acum este perceputa mai mult ca o necesitate. Iar in Romania ar fi chiar logica o asemenea scadere a vanzarilor... avand in vedere aglomeratia si drumurile, ca un motiv in plus pe langa pretul carburantilor si al taxelor. Daca am face o paralela intre o tara dezvoltata si Romania, in Romania am avea mult mai multe motive pentru care cineva nu ar da banii pe o masina. |
--------------------
-
-
-
|
|
EinarN |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 24 Oct 2008, 21:57) mai ales ca masina nu mai e ce era... mandria unei familii sau a unei persoane... Acum este perceputa mai mult ca o necesitate. Ca acuma "s-a desteptat" si românia din punctul asta de vedere, mi se pare normal. Vremurile cînd depuneai bani la CEC pt. o dacie si asteptau si nepotii tai dupa ea nu mai exista. |
-------------------- |
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#19
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
poate ca Renault "inchide robinetul de bani" si pentru a cumpara divizia JEEP de la Chrysler
|
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
EinarN |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Si ce vrea sa faca cu el nu stiu ca SUV-urile au cam iesit din moda si asta nu numai în Europa ci si în tara lor de bastina SUA.
|
-------------------- |
|
Vio |
![]()
Post
#21
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Ceea ce spune EinarM e foarte adevarat, si mai adaug si eu la motive pentru scaderea abrupta a vanzarilor de masini:
- la fel ca si colegii lor romani, si cei germani isi dau cu stangul in dreptul, chinunidu-se de nu stiu cand sa puna bazele noului sistem de impozitare bazat pe cantitatea de CO2 emisa, si incertitudinea in domeniul asta il face pe omul de rand sa mai astepte; - oricat de avansata e infrastructura Germaniei, nici ea nu e foarte departe de momentul blocajului complet, practic e foarte greu sa mai mergi undeva fara sa dai cu capul intr-un Stau care poate dura ore (si cred ca la voi in NRW treaba e chiar acuta, EinarM)... - la benzinariile de aici, pe fiecare pompa e un abtibild dragut, pe care ti se spune ceva de genul: la fiecare litru din acest combustibil, o anume suma e reprezentata de taxe - in cazul super bleifrei undeva pe la 83 de centi la litru... frumos, nu?... Ceea ce spui de Dacia nu mai mira, e continuarea povestii de succes inceputa de Logan si continuata mai ales si magistral de MCV... si prin primavara lui 2006 cozi de asteptare de 6 luni erau ceva normal... EinarM, esti cel care posteaza sub acelasi nume pe 1ro.de?... ![]() This post has been edited by Vio: 25 Oct 2008, 10:48 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu sunt curios daca au trimis si in somaj tehnic acasa. Si daca se mai lucreaza in 3 schimburi.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asta e o veste imbucuratoare. Poate incep sa se faca mai bine, ca daca nu mai e graba asta sa faca masini fara numar poate le fac mai asezat.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Dimpotriva.Eu cred ca o sa incerce sa le faca cat mai ieftine pentru ei, cat mai pe genunchi cu cat mai putina munca.
Cand se topeste indrustria cum o fac ghetarii, n-o sa aibe niciodata ca rezultat masini foarte bine facute... |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
EinarN |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
@ Vio
Nu. pe 1ro.de a fost tata-meu dar s-a lecuit ![]() treaba cu impozarea CO2 se tot amîna aici (cred) din cauza modificarilor pe gaz care iau o amploare uriasa în ultimul timp si în germania nu exista înca o elaborare a vreunui sistem de impozare pt. masini pe gaz. Se trece la impozarea conform cantitatilor de noxe emise, îsi trage sistemul german de impozare un "autogol" ca emisiile de noxe la o masina pe gaz sînt daca nu ma însel aproape zero deci se mai poate impoza eventual..............praful de pe toba ![]() ![]() ![]() This post has been edited by EinarN: 26 Oct 2008, 11:47 |
-------------------- |
|
LeonMan |
![]()
Post
#26
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Oricum, la ce avant a luat piata auto in ultimii 10 ani, era inevitabil sa nu se produca o ruptura a acesteia,indiferent de criza financiara sau nu, deoarece in acest ritm, s-a ajuns la suprasaturatie ''auto'' sa-i spun asa. Sa incercat inducerea in mod total artificial a conceptului ''cumparati masini noi, nu la mana a doua, pentru ca cele SH sunt rable, nu au siguranta, te costa mult intretinerea, etc..... Nu a durat mult pana lumea a ajuns sa taxeze aceste informatii denaturate, pacat insa ca producatorii de masini au fost mai naivi decat noi, oamenii de rand, si s-au cam lasat dusi de val. Masinile SH , si aici ma refer la cele cu o vechime de pana la 10 ani, au standarde de calitate aproape identice cu cele actuale, o stare tehnica comparabila cu cele noi, insa un pret de achizitie de 3 pana la 6 ori mai mic decat acelasi produs cu aceleasi dotari si de aceeasi clasa dar nou.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
EinarN |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
@ LeonMan
Da. Ai dreptate numai ca un rol enorm poarta si magaria asta financiara. Gîndeste-te de ex. ca numai aici în DE circula peste 60 milioane de masini înmatriculate în DE. Ei bine din toate astea, 80% sînt cumparate pe DATORII LA BANCA fara cash sau cu acont redus. Neamtu nu-ti sta ani de zile sa adune euro pe euro pt. o masina. Asta îsi ia 3 note de salar, contractul de munca, merge la magazin si zice VREAU SA CUMPAR. Pîna masina e achitata, ramîne scrisoarea masinii la banca. Ei bine, cu magaria asta acuma, bancile nu mai finanteaza sau finantzeaza îngradit oamenii nu mai au încredere ca nu stiu ce-i asteapta etc. Deci.........nu mai cumpara nici pe credit si foloseste în continuare masina vechie. Chiar zilele astea au aratat o statistica la R.T.L. TV unde au spus ca conform unui sondaj, de cînd cu criza financiara aprox. 60% din populatia germaniei s-a hotarît sa foloseasca masina vechie si sa renuntze pt. cel putin 3 ani la achizitionarea unei masini noi. La o poplatie de 80 de milioane de suflete cît are germania, realizezi ce înseamna asta. Daca e sa se termine cu criza financiara, în 3 ani sau 4, cînd neamtu se re-hotareste sa-si ia masina noua, se poate muta PROECTUL RABLA din România în Germania |
-------------------- |
|
adip |
![]()
Post
#28
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(EinarN @ 26 Oct 2008, 21:17) Chiar zilele astea au aratat o statistica la R.T.L. TV unde au spus ca conform unui sondaj, de cînd cu criza financiara aprox. 60% din populatia germaniei s-a hotarît sa foloseasca masina vechie si sa renuntze pt. cel putin 3 ani la achizitionarea unei masini noi. Ceea ce nu e neaparat un capat de tara. O masina ar trebui sa poate fi tinuta fara probleme 7-8 ani de zile, dar asta ar insemna moartea consumului. Asta cu schimbatul masinii la 2-3 ani o consider un fason de prost gust, o risipa, fiindca in fond aia e, o risipa. Vinzi masina mult sub pretul de achizitie dand avans la una noua fiindca are garantie si miroase a nou in ea. Nici telefoanele mobile nu se schimba asa des ca masinile. Era de asteptat sa se ajunga aici, poate se invata si lumea sa fie mai cumpatata cu achizitiile astea facute in multe cazuri doar in numele imaginii proprii. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Vio |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Pai cred ca va fi chiar mare nevoie de un astfel de proiect rabla si aici in De, un fel de copie a programului de 480 mld. de salvare a bancilor promovat de madam Merkel... ca sa reporneasca piata... Chiar azi spunea si nenea Dudenhofer (pentru ce ce nu il cunosc e un prof. univ. in domeniu, un fel de "guru" al pietei automobilelor aici) ca aceasta criza va schimba din temelii piata auto, germana si mondiala...
Precizare: "scrisoarea masinii" (asa-numitul Brief) este echivalentul german al CI-ului romanesc... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
EinarN |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
@ adip
trebuie sa te contrazic un pic. În mare ai dreptate dar tu uniti un factor important si asta este KILOMETRI PARCURSI. Sînt oameni aici care merg si la buda publica cu masina chit ca pretul benzinei este asa cum este si o masina din asta, dupa 3 ani la iesirea din garantie are SFERTUL DE MILION pe taho si e PUTREDA chit ca e frumos lustruita. La o astfel de masina dupa ce iese din garantie apar costuri de te rupe ca aici nu platesti numai piesa ci si MARCA + MANOPERA si ora de lucru manopera este dependent de marca într-e 60 EURO si 90 EURO ora de lucru a muncitorului din service. Pt. a evita astfel de costuri posesorul prefera sa o de-a în acont, sa umfle ratele si sa-si ia alta noua ca alt fel îl sparge la buzunar. În RO poate costa ora de lucru numai 5 sau 10 euro. Acolo-ti mai poti permite sa ti o masina 10 ani sau chiar mai mult. Aici nu, excluzînd faptul ca esti de meserie si surubaresti singur economisind-uti sumele utopice de manopera. Daca merg aici cu o masina la verificarea tehnica o data la 2 ani, acei 10 minute cît dureaza verificarea ma costa 120 EURO si asta numai sa s-o puna pe stand sa se uite la ea, sa-i încerce frînele si functiile. Mai fac si testul de noxe, mai îmi umfla 60 EURO. Un schimb de ulei în service = 80 EURO, un computer test pe OBD cu resetul necesar = 150 EURO si acuma daca-ti mai scriu si restul ce si cum costa, te iei cu mîinile de cap. @ Vio În ceea ce o priveste pe Merkel, daca asta si-ar putea vinde prostia la ebay, ar fi de mult multimiliardara si si-ar finanta candidatura presedentiei SUA sa-i ia locul lui buschitul. Cînd am auzit-o la TV ca ia cu "agenda 2010" cu planul ei ecologic e ferm convinsa ca pîna în anul 2010 ea va reduce încalzirea globala cu 2° C, am zis ca ma iau cu mîinile de cap ![]() ![]() ![]() ![]() Asta pur si simplu se crede dumnezeu sau este apta pt. psihiatrie la tîmpeniile pe care l-e debiteaza si pt. asta n-e trage sutele de prin buzunare. Este pur si simplu de neconceput. This post has been edited by EinarN: 26 Oct 2008, 14:08 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 13:04 |