Dacia Sandero 1.4 Blanc Glacier, Pingu
![]() ![]() |
Dacia Sandero 1.4 Blanc Glacier, Pingu
C@talin |
![]()
Post
#31
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Si de la cele deja fabricate
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
FLP |
![]()
Post
#33
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Hai sa incetam offtopicul copii....
In alta ordine de idei... asta e un BUG, astept sa ii mai gasesc si altele. This post has been edited by FLP: 28 Oct 2008, 10:48 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
MuciX |
![]()
Post
#34
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Felicitari pt achizitie Florine
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
prody |
![]()
Post
#35
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Eu stiam ca bara antiruliu are mai mult rolul de a transmite prin bielete denivelarile din calea de rularea de la un brat la celalat pentru a se face amortizarea mai lina si a nu prelua o parte a trenului e rulare tot socul unei gropi, de ex,.
Nu stiu cat face diferenta la stabilitate prezenta ei , poate la alte solutii tehnice, la cea de la Logan, daca au decis ei sa ca se poate si fara, eu zic ca nu sunt chiar tampiti. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#36
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ruliu inseamna balans in jurul axei longitudinale. Aia previne bara antiruliu.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
acea bara antiruliu poate nu este necesara pt un motor mai usor gen 1,4 .... iar comparatia cu airbagul, esp, si absul....... cale lunga taica cale lunga... omule sa o stapanesti sanatos...... This post has been edited by FLP: 29 Oct 2008, 07:51 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#38
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce-are sula cu prefectura?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Hai mai ca nui nimic daca nu are si bara antiruliu....Omu si-a luat o masina noua...Ce tabarati pe el sa-i spuneti ca aolo merge mai naspa.Nu mai amagiti omul degeaba.
E de 10 ori mai important daca are presiunea corecta in roti. This post has been edited by Arhimede: 28 Oct 2008, 23:22 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#40
|
![]() - Group: Members Posts: 22.727 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(FLP @ 28 Oct 2008, 10:22) Parerea inginerilor din Dacia a fost : Inginerii de la dacia nu prea au parere cand se iau decizii de genul asta. Pe francezi trebuie sa ii injuri, de zgarciti nesimtiti... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 28 Oct 2008, 23:10) observ ca matale nu stii ce face bara aia, ...ce treaba are cu greutatea motorului? bara lucreaza prin torsiune, adica atunci cand unul din capete este fix, iar celalalt se misca, sau daca aceste capete sunt actionate in sens contrar (gropi/denivelari) , iar rolul cunoscut de majoritatea-in curbe nu lasa masina sa se incline prea tare. Prin urmare sa zicem ca iei curbele incet, ca nu-ti iese nimic in fata si esti nevoit sa eviti, dar al drumurile proaste din Romania chiar si la mersul drept bara aia e un pas inainte..se poate si fara..binenteles, dar e mai bine cu. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#42
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Da...
Haideti sa va povestesc si sa va spun pe indelete parerea mea: Inainte de testdrive`u cu Sandero (atat 1.6 cat si 1.4) facusem un drum de vreo 400 km cu un Volvo S40(ca pasager dreapta). Stiam ce inseamna masina care nu face ruliu, stiam ce inseamna masina care se lipeste f bine de asflat, stiam ce e aia masina. Cand m-am urcat in Sandero 1.6 diferenta a fost impresionanta(fata de s40). Motorul uruia foarte tare, masina nu prea statea bine pe curbe, etc. Apoi m-am urcat in 1.4 singura diferenta fiind ca cea de 1.6 fiind ca e putin mai puturoasa. Stiu ce inseamna masini bune pe care te poti baza. Dar, S40 e undeva la 25 de mii, Sandero a costat 9000. Va spun ca Sandero e un pas inainte fata de Logan. Momentan aici facem teoria chibritului, eu pot sa va spun ca masina e stabila... Doar merg in fiecare zi cu ea |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai si atunci care e problema, daca tu esti multumit ce te uiti la parerile altora?!
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#44
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Bine ma, dati`va cu parerile pe topicu meu, eu ma duc si`mi fac altu
![]() In alta ordine de idei, de aia e forum sa ne dam cu parerile. Dar parerile trebuie sa fie obiective. This post has been edited by FLP: 29 Oct 2008, 08:11 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Serje |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai ii topicul tau, dar daca vrei ca lumea sa aiba pareri obiective, ar trebui sa ai si tu pareri obiective, Sandero ii aceeai branza ca si Loganul.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
FLP |
![]()
Post
#46
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Poate acelasi lucru ca Logan PH2. Fata de PH1 e mult mai ingrijit lucrat
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#47
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
unde e romeodr?
![]() Da, s-a imbutanatit cate ceva, dar "mult mai ingrijit lucrat" nu cred... Poate cate ceva legat de ambianta interioara. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#48
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
atat si nimic mai mult..doar in minus - vezi bara minune(de fapt nu o vezi..ca nu e
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#49
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(FLP @ 29 Oct 2008, 10:27) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Usile suna ca dracu cand se inchid, suna a gol (dar nu mult mai tare ca la Ph1, e drept), plasticaraiele alea de pe bord care il fac mai placut la vaz, unele se misca, altele au bavuri, deja la 3 logane expuse in showroom bobina de la cheia de contact se misca in voie sub cochilia volan, capacu portbagaj parca nu se mai inchide asa usor ca la Ph1, furtunaraiele de la motor par mai proaste, cutia de viteze parca e Logitech G25.......... Sa mai continui? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Serje |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vezi ca exista o diferenta intre mult mai ingrijit lucrat si arata mai bine, si nu tot timpul ce arata mai bine ii si mai bun.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
FLP |
![]()
Post
#51
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Usile suna mai bine garantat. Iar haionu ala chiar se aude f bine cand se inchide. (comparativ cu fabia)
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
usile si hayonul suna mai bine ca la alea vechi au imbatranit/deformat chederele, si la tine in 2-3 ani vor suna la fel, garantat
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#53
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Fabia de care zic eu are 1 an vechime, atat. Un alt lucru care mi s-a parut mie diferit fata de PH1 este servodirectia. Vb serios ca voi incepeti sa fiti carcotasi rau si sa sunati toti ca batranelu din spatele blocului de lauda berlina.
This post has been edited by FLP: 29 Oct 2008, 11:30 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#54
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Daca ne apucam sa comparam masini dupa cu suna cand se inchide hayonul....
Eu zic sa incetam cu discutia asta despre ph1 vs ph2 vs sandero vs altele. Mai bine FLP ne-ar mai povesti cate ceva despre masina, plimbari, impresii, consumuri, POZE ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Muttley |
![]()
Post
#55
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Imi pare rau ca vin sa rascolesc rahatselu' dupa ce abia se uscase.
Dar prieteneste-ti spun... Cu timpul, gaseste o bara antiruliu, bieletele (sunt ca niste pivoti), colierele metalice si tampoanele de cauciuc. De preferat dezmembrari, ca sa nu cheltui mult, de vreme ce presupun ca noi ar costa o avere. Monteaza-le. Cred ca s-a mai discutat pe forum problema asta, da' sa-ncerc o parere si eu... In prima faza Loganul avea bara antiruliu pe fata. Pe spate nu are, puntea de tip H face cam acelasi lucru, doar ca mult mai brutal. Renuntandu-se la bara fata, a aparut un dezechilibru enorm fata-spate. Asta pentru ca la spate se opune puntea ruliului, si se opune tare. Pe fata nu se mai opune nimic. Chestia asta, mie personal mi se pare strigatoare la cer si inadmisibila. (o sa rada tare driverx dar...) Am dus la limita in aceeasi curba ambele variante, un Logan benzina cu bara si unu' chel fara. La prima mi-a subvirat putin in prima faza, s-a echilibrat, apoi a fugit spatele, dar am redresat-o. Cea fara bara era praf, m-a uimit cat de aiurea si imprevizibil s-a dus. In sfarsit, povesti. Cert e ca bara aia TREBUIE sa existe. Loganul si-asa e cam muci la stabilitate pe traiectorie, lipsa acelei piese e tot ce mai trebuia... PS: exquiz mi, sa te bucuri de masina ![]() This post has been edited by Muttley: 29 Oct 2008, 11:32 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
FLP |
![]()
Post
#56
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Ai dreptate Andy....
Intotdeauna discutiilea astea provoaca flame si nu e bine. Mai bine continuam sa vb despre Sandero. Plimbari din pacate nu prea am mai avut cand : Luni am consumat alcool, ieri si azi stau la birou. Weekendul care vine o sa il muncesc. De plimbat serios o sa ma plimb incepand cu weekendul 8-9 cand plec in Team Building la Caciulata. Si apoi weekendul urmator in turul Moldovei. Deocamdata consumul, dupa 850 km (doar 150 km in afara) sta undeva la 9.5 Ceea ce dupa parerea mea pentru Bucuresti este f bine avand in vedere prin ce aglomeratii merg. LE : Multumesc Matli This post has been edited by FLP: 29 Oct 2008, 11:38 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
IRONICK |
![]()
Post
#57
|
![]() - Group: Members Posts: 22.727 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(driverx @ 29 Oct 2008, 10:40) deja la 3 logane expuse in showroom bobina de la cheia de contact se misca in voie sub cochilia volan Aia este alta mancare de peste, nici macar bobina nu mai este protejata ![]() QUOTE(Muttley @ 29 Oct 2008, 11:31) Cert e ca bara aia TREBUIE sa existe In loc sa va bucurati ca nu mai trebuie schimbate bieletele de bara antiruliu ... voi faceti invers. ![]() This post has been edited by IRONICK: 29 Oct 2008, 11:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 29 Oct 2008, 07:43) observ ca matale nu stii ce face bara aia, ...ce treaba are cu greutatea motorului? bara lucreaza prin torsiune, adica atunci cand unul din capete este fix, iar celalalt se misca, sau daca aceste capete sunt actionate in sens contrar (gropi/denivelari) , iar rolul cunoscut de majoritatea-in curbe nu lasa masina sa se incline prea tare. Prin urmare sa zicem ca iei curbele incet, ca nu-ti iese nimic in fata si esti nevoit sa eviti, dar al drumurile proaste din Romania chiar si la mersul drept bara aia e un pas inainte..se poate si fara..binenteles, dar e mai bine cu. asa si la un transfer de mase mai mic..rigiditatea suspensiei poate face fata cu brio...... la acea actiune fara a avea bara antiruliu..... si cred ca observi prost........ asa noi astia cu pdg la megan nu mai iesim din casa ca vezi domne e mai instabila masina si doamne fereste.......la o evitare la limita ajungi mai repede decat cei cu pdg... numai bine..colegu FLP si ai grija sa nu ajungi la limita ca masina e varza si nu are aptitudini de rs............... ![]() This post has been edited by b76bgaarh: 29 Oct 2008, 16:08 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#59
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
FLP |
![]()
Post
#60
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Avand in vedere faptul ca discutiile de aici incep usor usor sa ma depaseasca promit ca diseara sa pun mana sa studiez una alta despre suspensii si despre modalitatea lor de functionare(nu de alta dar sunt tura de noapte si turele de noapte uneori sunt plictisitoare rau). Si in curand o sa vin si eu cu parerea mea bazata pe fapte tehnice. Nu neg ca lipsa aceste bare anti ruliu aduce numai lucruri nasoale, dar poate dracul nu e chiar atat de negru.
LE: Hai sa incercam sa concluzionam, nu`mi place flame`urile : "CAP17.4 Stabilizatoarele Datorita actiunii fortei centrifuge asupra unui automobil in viraj, el se va inclina lateral, micsorandu-se in felul acesta stabilitatea lui. Stabilizatoarele au rolul de a limita aceasta inclinare fara insa a mari rigiditatea suspensiei. Stabilizatorul se compune din bara in forma de U, care este montata transversal pe cadrul automobilului, in doua bucse de cauciuc. Capetele barei sunt legate prin intermediul tijelor la placile de sprijin ale arcurilor. In cazul in care deformatiile celor doua arcuri vor fi egale, bara se va roti in mansoanele de cauciuc fara a intra in actiune. La viraje, cand caroseria se va inclina lateral si unul din arcuri se va comprima mai mult, bara va lucra ca o bara de rasucire si va opune rezistenta inclinarii transversale a automobilului. Cu ajutorul stabilizatorului se poate reduce inclinarea laterala a caroseriei cu 20, pana la 30% fara a modifica caracteristicile suspensiei. " Si poza de rigoare: 1.JPG ( Size: 27.23k ) Number of downloads: 478 Si putin si de pe howstuffworks.com "When you go into a turn now, the front suspension member of the outside of the turn gets pushed upward. The arm of the sway bar gets pushed upward, and this applies torsion to the rod. The torsion them moves the arm at the other end of the rod, and this causes the suspension on the other side of the car to compress as well. The car's body tends to stay flat in the turn. If you don't have a stabilizer bar, you tend to have a lot of trouble with body roll in a turn. If you have too much stabilizer bar, you tend to lose independence between the suspension members on both sides of the car. When one wheel hits a bump, the stabilizer bar transmits the bump to the other side of the car as well, which is not what you want. The ideal is to find a setting that reduces body roll but does not hurt the independence of the tires. " Pot fi pareri si pareri. Poate pe Sandero nu e chiar idealul, dar garantez ca suspensia isi facem treaba. Am inteles cu totii ca prinde foarte bine aceasta bara. Am inteles si ce reprezinta ea. Sper sa supravietuiesc fara aceasta bara. Argon, tu ai supravietuit fara ABS? This post has been edited by FLP: 29 Oct 2008, 18:08 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 05:36 |