DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> parbriz aburit continuu

Maskatu
post 22 Nov 2009, 12:30
Post #61


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Daca se aburesc si cu aer de afara atunci exista doua cauze:
1.calorifer de caldura spart
2.faceti sex in masina biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Nov 2009, 13:13
Post #62


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Prea multa gafaiala nu mai ai nevoie de radiator intern biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_dadu
post 23 Nov 2009, 09:14
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 27 April 08
From: Pecineaga (CT)




am si eu o intrebare, pentru ca imi influenteaza si abureala. Aeratoarele laterale imi dau numai aer rece, inclusiv si cand reglez maxim cald din bord, aer cald imi vine doar la cele centrale, la parbriz si la picoare in ambele parti. Care e problema gurilor laterale ? e normal, e defect ceva...m-ar fi ajutat la geamurile laterale banuiesc...

This post has been edited by x_dadu: 23 Nov 2009, 09:15


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2021 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Nov 2009, 09:35
Post #64


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




"Asa face toate". Si la mine, si la majoritatea dsn-urilor, la aeratoarele laterale, iese aer rece. Nici eu nu vad vreo explicatie logica. Nici nu mai am timp sa imi bat capul. Mi s-a luat de problemele astea. Bine ca baga cat de cat cald pe cele centrale. Cu alte cuvinte, nu te mai speria. Este ceva normal.

Succese


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 23 Nov 2009, 13:18
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Mi se pare si logic sa bage aer cald mai slab pe laterale pt ca sunt mai indepartate de carcasa arerotermei pe mijloc si jos la picioare baga cel mai tare pt ca de acolo iese direct din carcasa nu mai sunt conductele de sub bord ca pt laterale si aceste conductele pt laterale de la iesirea din aeroterma mai au si 2 coturi de 90 grade pana la aeratoare, ia incercati sa o inchideti pe cea din centru si o sa va bage mai tare pe laterale


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Nov 2009, 15:44
Post #66


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Problema nu este ca ar fii fluxul mai mic (cu toate ca la orice alta masina, fluxul este identic... oare ei cum reusesc??). Problema este ca in loc de aer cald iese aer RECE. Intr-adevar dupa ce se incalzeste motorul la maxim, atunci e aerul calai la aeratoarele din laterale, dar tot nu imi explic de ce fluxul asta neobisnuit de mic si mult mai rece.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 11 Mar 2010, 13:41
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




de ce in partea dreapta parbrizul nu mi se dezabureste aproape deloc?aer nu prea baga pe acolo pe sus.in stanga nu am probleme merge foarte bine, dar in dreapta nu dezabureste si nici pe aeratorul ala din marginea bordului nu sufla aer si geamul dreapta fata sta aburit.caloriferul nu cred ca e fisurat pentru ca nu am gasit apa sub presuri


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 11 Mar 2010, 15:55
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 11 Mar 2010, 16:15
Post #69


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




eu am observat ca daca dau caldura la picioare scoate caldura destul de multa si pe aeratoarele laterale:)


--------------------
Renault Megane IV 2018 Business - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 11 Mar 2010, 16:32
Post #70


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@tr04www: Se poate sa ai o problema cu partea din dreapta a "circuitului de incalzire". Sincer sa fiu, nu stiu cum este conceputa tubulatura din spatele bordului dar stiu sigur ca rotita care dirijeaza fluxul de aer, spre picioare, centru sau parbriz, nu inchide si nu deschide corect gurile. Adica daca dai picioare, tot va sufla un pic spre parbriz, si invers.

In fine nu asta este important. Poti sa faci o verificare vizuala, sa scoti torpedoul si sa te uiti daca totul este la locul sau. Cred ca tubulatura pentru parbriz ar trebui sa fie dintr-o bucata. Dar nu stiu sigur daca este asa sau nu.

In orice caz, daca spui ca partea din stanga se dezabureste perfect, pe cand cea din dreapta nu, se exclude posibilitatea ca radiatorul de caldura sa fie spart. Poti insa sa verifici radiatorul. Bagi capul sub torpedou si o sa vezi 2 tevi negre care ies din radiator. Daca totul este uscat, clar radiatorul de caldura este in regula.

Verifica si clapa care inchide aerul (recircularea). Deschizi capota, cum te uiti la motor in partea stanga este decupata cutia neagra de sub stergatoare, misti clapeta de recirculare din interior si te uiti daca actioneaza peretele acela de plastic care inchide partea decupata.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 11 Mar 2010, 16:50
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




clapeta aia se inchide cand dau pe recirculare.dar am observat ca chiar daca butonul este dat pe dezaburire parbriz, imi baga caldura si pe la picioare.asa este normal?


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 11 Mar 2010, 16:53
Post #72


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ti-am explicat mai sus ca rotita care dirijeaza fluxul de aer nu face mare lucru, astfel incat daca dai sa iti bata spre picioare , tot se va mai duce un pic de aer spre parbriz, sau daca dai spre parbriz, tot se va duce aer spre picioare si mijloc.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 11 Mar 2010, 16:56
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




atunci o sa incerc sa dau rotita in toate pozitiile, poate se rezolva ceva.


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 11 Mar 2010, 18:56
Post #74


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Eu am experimentat un pic cu repartitorul ala de aer, la mijloc baga peste tot, daca dau sa bage sus, sufla peste tot, dar daca duci cu mana parghia aia de la aeroterma mai mult atunci se inchide perfect si baga numai sus, cand dau sa bage jos acelasi lucru sufla peste tot, iar daca dai mai mult cu mana de parghia aia baga numai pe jos. Concluzia e urmatoarea dupa aceste experimente, butonul de pe consola centrala nu are suficienta cursa pentru a parcurge intreaga cursa a parghiei de la aeroterma. Se poate rezolva prin ruperea opritorilor de la buton care su8nt pe partea cealalta pe spate, dar dezavantajul este ca se vede butonul cam nasol ca va cobora mai mult in jos fata de orizontala, eu nu i-am rupt opritorii aia ca am nevoie sa bage peste tot, iar daca am nevoie sa dezghet mai repede parbrizul, bag mana si dau de parghia aia biggrin.gif .
Spre parbriz mi se pare ca nu are tubulatura, iese direct din aeroterma, e posibil sa fi intrat frunze sau mizerii si sa se fi infundat colectorul care sufla in dreapta.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupy009
post 17 May 2010, 01:53
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 2 February 10
From: Bucuresti




salut baieti si eu am prob asta cu parbrizul f aburit.joi seara cnd a fost ploaia aia in bucuresti am mers numai pe ghicite caci prin parbriz numai vedeam nimic se aburise intrun hal de ziceai cai oglinda din baie cand faci dus cu apa fiarta.tot stergeam geamul cu carpa si tot degeaba se aburea la loc,am incercat toate variantele si cu recirculare si cu aer de afara si cu geamul deschis si pe rece si pe cald dar de unde neam ca tot nu se dezaburea parbrizul.
Metionez ca nu pierd deloc antigel pe nicaieri!
Care credeti ca ar fi solutia?
Si culmea ca aer baga pe la parbriz dar nu avea nici un efect!
O fi oare de la chestia ca mia intrat apa peste tot prin sistemul de ventilatie?mia intrat apa si pe la clapeta aia de care discutati voi si pe sub torpedou si in aeroterma,aveam acvariu cu roti.cnd am desfacut turbina de caldura din masina din spatele consolei centrale curgea apa din ea,iar acolo sus in compartimentul motorului unde este situat motorul pt ventilatie era plin cu apa ma mir cum de nu sa ars motorasul ala.
Deci care ar fi cauza?ca mie geamul mise aburise dinainte sa inceapa ploaia puternic si sami intre apa peste tot.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 May 2010, 08:49
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




ti se aburea dinainte de ploaie pentru ca masina nu era "uscata" (interior + aeroterma) si in combinatie cu vremea rece de afara face condens, eu dupa ce am rezolvat cu apa din masina am rezolvat si abureala, cand vrei sa nu se abureasca geamurile folosesti aeroterma pe aer din exterior deci nu pe recirculare si pornesti ventilatia pe ce treapta vrei, aer cald cat iti convine, e bine sa dai pe aer cald la pornirea motorului ca aerul sa se incalzeasca treptat altfel, daca dai direct pe cald un minut doua parbrizul se abureste mai tare (el e mult mai rece decat aerul si face condens mai mult) pana se mai incalzeste de la aer si apoi fiind mai cald decat aerul exterior nu mai face condens


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wizard5
post 17 May 2010, 11:35
Post #77


Wiz


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 October 07
From: Pitesti




Supernova ? Filtru de polen ?vorba lui maskatu ...poate ai facut tu improvizatie..ca astfel nu are cum !


ontopic : am avut si eu acceasi problema ..imi tot aburea ! pana asta iarna cand mi sa spart parbrizul ... de atunci nu se mai abureste ...si cand o face...pornesc a/c merg 10 minute cu el pornit ..si se rezolva problema ..

asigurate sa fie trapa aia de baga aer din afara deschisa ..eu personal am sscos foarte multe frunze si porcarii din ea ....pacat ca nu este dotata ca loganu cu o masca !


--------------------
Dacia Supernova 2003 - AG 85 WIZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 17 May 2010, 11:50
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




tin sa te anunt ca apa e de vina am patito si eu
singura solutie e sa mergi cu aer conditionat in 40 de sec e dezaburita.altfel cand ploua , doar multe rugaciuni


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 May 2010, 13:26
Post #79


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@lupy009: intai repara problema cu apa si apoi te ocupi de problema cu aburul. Eu le-as rezolva in ordinea gravitatii situatiei ...

Legat de apa in dsn te sfatuiesc sa citesti topicurile dedicate, printre care unul cu multe informatii ar fi acesta. Daca ai nelamuriri baga un reply si te indrumam.

Aburitul geamurilor poate aparea din mai multe cauze, anume
1: circuitul de racire nu este etans, mai exact caloriferul de caldura aflat in interiorul masinii, este fisurat.
2: maneta de recirculare este tinuta pe pozitia din dreapta, adica "recirculare" si nu "aer de afara"
3: cand afara este mai frig, sa zicem sub 15 grade cu plus, in interior se formeaza caldura generata de corp, prin urmare geamurile se aburesc. Sa nu zic ca daca se urca mai mult de o persoana, caldura generata este si mai mare, drept urmare geamurile se aburesc si mai rapid. Solutia ar fi ca atunci cand intrati in masina sa nu inchideti imediat usile pentru a nu fi o diferenta mare intre temperatura interioara si exterioara, si sa asteptati sa se incalzeasca un pic motorul/apa pe instalatie, pentru a putea porni caldura.

Daca motorul era cald si ai dat drumul la aeroterma pe aer de afara si pe maxim de caldura, cu caldura indreptate numai spre parbriz, in maxim 2-3 minute, parbrizul trebuia sa se dezabureasca. Daca nu s-a intamplat asta, ai caloriferul fisurat.Pentru a verifica daca este fisurat, baga mana sub torpedou in stanga si verifica daca se simte umezeala.

Cum a spus si sergiu, regulile de "aur" anti-condens ar fi, maneta de recirculare in pozitia "aer din exterior", si eventual pornirea aerului conditionat cateva minute pentru a scapa de condens si de diferenta de temperatura interior-exterior.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupy009
post 17 Jun 2010, 01:27
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 2 February 10
From: Bucuresti




salut baieti,in seara asta iar am patito cu parbrizul aburit,deci masina asta ma dispera,am avut 2 ani o dacie berlina din 99 si nam avut probleme niciodata cu oricate pers eram in masina sa mise abureasca parbrizul iar la supernova asta ma dispera,ma fac de ras cu ea pe str ca mise abureste parbrizul de numai vad nimic.
In seara asta am patito in felul urmator,pana sa inceapa ploaie stateam cu baietii pe langa masina la un "suc" si cnd a inceput ploaia hai sa ne urcam in masina,neam urcat in masina si in 5 min sa facut ceata pe parbriz,pornesc motorul dau drumul la aer rece cu clapeta sa traga aer de afara,dar de unde ca la fel era parbrizul,dau ventilatorul la maxim tot la fel nimic,dau drumul la caldura la fel nimic,in toate modurile incercate tot nu se dezaburea parbrizul,pana la urma am dat drumul al AC si intrun minut sa rezolvat,ok acum las AC vreo 5 min pornit si dupaia il opresc la cateva minute iar sa aburit parbrizul,deci toata seara am stat si am facut teste cu parbrizul aburit si nu o rezolv in nici un fel decat cu AC pornit dar intrebarea e daca nu aveam AC ce ma faceam?
Iar radiatorul ala de caldura nu e spart pt ca de cnd am masina de 2 luni nu mia scazut nivelul in vasul de expansiune deloc.
Alte posibilitati care ar mai fi?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 Jun 2010, 08:02
Post #81


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ai scos aerul de pe recirculare? Se scoate de pe recirculare si se da drumul la ac. Stai linistit ca la orice masina se intampla asta din cauza diferentei de temperatura interior-exterior.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jun 2010, 10:07
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




se accentueaza fenomenul daca intra apa in masina - eu imi dau seama de acest fapt daca am presurile transpirate (condens) pe sub ele (sunt de cauciuc)


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 Jun 2010, 10:10
Post #83


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Normal ca se accentueaza pentru ca este umiditatea crescuta. Nu uitati:

-maneta de la aer sa fie pe "aer de afara", nu pe "recirculare"
-daca aveti aer conditionat, il porniti, macar cateva minute
-cand intrati in masina, daca puteti, lasati usile un pic deschise, pentru ca diferenta de temperatura dintre interior si exterior sa nu mai fie atat de mare.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 17 Jun 2010, 10:18
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




am vazut si pe alti cu straineze care dadeau cu carpa pe geam sa le stearga ca facusera condens si nu mai vedeau prin parbriz
daca dai drumul de la inceput cand intri in masina la ventilator nu se mai aburesc dar sa fie si clapeta deschisa sa vina aer de afara

lupy009
cu berlina din 99 am mai mers si eu , sufla vantul pe la toate chederele usilor si normal ca avea aerul pe unde sa iasa si nu se mai aburea asa tare biggrin.gif

This post has been edited by Relu_GTT: 17 Jun 2010, 10:22


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 Jun 2010, 10:26
Post #85


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




La capitolul chedere usi, berlina din 99 este cu mult peste super nova.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 17 Jun 2010, 10:28
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




ce vorbesti... daca la tine toate chederele sunt praf crezi la toate sn e asa


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 Jun 2010, 10:33
Post #87


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




La lotul din 2001 sunt varza toate. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jun 2010, 11:29
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




scuze ca devin offtopic dar am vazut in piata de masini un golf 4 care era lasat acolo, avea picaturi de apa si condens la greu pe geamurile umbrite de parca tinuse pesti in masina, era in perioada mai uscata dinaintea ploilor recente, deci totdeauna sunt exceptii

This post has been edited by danciusergiu84: 17 Jun 2010, 11:30


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 17 Jun 2010, 11:41
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




da lupy mai e una .
daca nu iti intra apa in masina, singura posibilitate este sa iti intre apa la aeroterma si e deajuns cativa stropi si se abureste. la mine cand ploua aeroterma incepe si taraie un sgomot scartait, mai ales pe treapta 1. sincer sa fiu o singura data am patit sa se abureasca si sa trag pe dreapta , nici carpa nu mai face-a fata, dar pe atunci mi-a bagat apa in dreapta la sofer (un pic). acum la mine problema nu mai persista. incearca si tu sa opresti aeratoarele din mijloc si sa le lasi pe alea laterale(cum scrie in carte) , dar difera de la dsn la dsn.
si eu am stat pe multe ploi in masina sa-i gasesc chichita.
bafta.


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Jun 2010, 16:38
Post #90


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si nu-i gasesti chichita daca nu desfaci de o parte si de alta a bordului .. si anume tabloul de sigurante si suportul care tine tabloul si torpedoul dupa aceea plasticele de la praguri in special cele din fata.
Iar in final stai precum o cucuvea in masina cand ploua si urmaresti pe unde picura sau intra in abundenta apa.
Eu am spus pe unde poate intra cand ploua torential precum a plouat si ierinoapte.
Pentru a reduce condensul si picaturile de apa eu comut jumi juma are cald si aer rece.

This post has been edited by djasu82: 17 Jun 2010, 16:39


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 21:56
Forum Renault