DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Golf VI se apropie

ady85btz
post 26 Jun 2007, 12:02
Post #1


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




Noul Golf VI va redefini notiunea de performanta si putere. Volkswagen va revolutiona piata cu noua generatie asteptata sa isi faca aparitia anul viitor.
Volkswagen pregateste cu atentie noua generatie a hatchback-ului Golf pentru a contrabalansa vanzarile slabe ale modelului V pe piata din Statele Unite. Noul Golf VI va avea un proces de productie mai putin costisitor, o mai buna calitate si performanta crescuta.

Actualul Golf a fost criticat datorita procesului de fabricatie complex. Pentru fiecare automobil sunt necesare 37 de ore de productie, de doua ori mai mult timp decat cel al concurentei. Noul Golf VI, asteptat pe piata anul viitor, va rezolva aceasta problema prin reducerea numarului de versiuni (in prezent exista 97 de versiuni diferite ale Golfului) si prin simplificarea achizitionarii de materiale.

Totusi exista temeri ca decizia recenta, luata de Martin Winterkorn, boss-ul VW, de a redesena cateva modele foarte importante, va amana data lansarii.

Pentru a reduce costul dezvoltarii, Golf VI va imprumuta acoperisul si suprafata vitrata de la actualul model. Detaliile designului vor urma liniile impuse de Passat si Eos, iar blocurile optice fata, farurile de ceata LED si spoilerul frontal vor fi restilizate dupa modelul R32.

Din punct de vedere tehnologic, masina va primi o varianta revizuita a suspensiei spate multi-link iar variantele de motorizare vor fi reduse, nu 13 ca pentru actualul model. Toate propulsoarele, inclusiv un motor diesel cu sase cilindri, vor primi injectie directa pentru o mai mare putere si eficienta. Potrivit revistei "Car" va exista si o versiune R36 ultraperformanta care va primi impreuna cu actualul R32 o transmisie in sapte trepte DSG si un sistem de tractiune integrala 4motion AWD.

Proaspat introdusele Jetta sedan si Golf Plus, precum si viitorul Golf break vor fi vandute in paralel cu noua generatie Golf VI(www.automarket.ro)


Attached thumbnail(s)
106e26baa0d483a6a05be5350f70c724_1.jpg ( Size: 32.27k ) Number of downloads: 534
Golf_VI_2008_1.jpg ( Size: 62.93k ) Number of downloads: 488
Golf_VI_2008_2.jpg ( Size: 41.58k ) Number of downloads: 497
VWgolf6.jpg ( Size: 51.72k ) Number of downloads: 459


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 26 Jun 2007, 12:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




va revolutiona pe dracu tongue.gif tot aceeasi masina fada adusa la rangul de obiect de cult in romania va ramane


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 26 Jun 2007, 14:51
Post #3


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(ady85btz @ 26 Jun 2007, 12:02)
Toate propulsoarele, inclusiv un motor diesel cu sase cilindri, vor primi injectie directa pentru o mai mare putere si eficienta.
*


Deci toate benzinarele vor fi FSI și toate TDI-urile vor fi Common Rail???? Renunță VAG la țăcănitoarea sa injecție electro-mecanică dependentă de turația motorului????? Nu se poate...
Mă duc să fac rost de o bardă, să fac un semn...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 26 Jun 2007, 14:54
Post #4


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(aphophis @ 26 Jun 2007, 12:28)
va revolutiona pe dracu tongue.gif tot aceeasi masina fada adusa la rangul de obiect de cult in romania va ramane
*


Că bine zici, o mașină mai plictisitoare (și pe afară și la interior) nu există. Bine..., toate* de la VAG sunt așa, da' Golfu' le întrece pe toate...

*cu mici excepții


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Jun 2007, 15:01
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




asta se si vrea golful. O masina fada, dar constanta. Ca au ridicat-o altii pe piedestalul atractiei e alta poveste wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 26 Jun 2007, 15:20
Post #6


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Or vrea ei sa faca masina constanta, insa piata este intr-o continua evolutie ! Si daca nu se adapteaza, s-ar putea sa moara pe limba lui Golful asta. Adica Golful in general.

37 ore de productie ?
97 modele diferite ?
Formidabil !

Prea mult se bazeaza nemtii pe "piedestalul" ala ...

This post has been edited by cristi.r: 26 Jun 2007, 15:21


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 26 Jun 2007, 15:35
Post #7


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




ph34r.gif Ia privit un pic linia masinii (liniile laterale, montanti, forma suprafetelor vitrate, pozitionarea oglinzilor):
Nuova_Renault_Clio_III.jpg ( Size: 25.01k ) Number of downloads: 458
Golf_VI_2008_1.jpg ( Size: 62.92k ) Number of downloads: 422


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 26 Jun 2007, 15:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




... ooou shit da doamne sa nu semene cu clio ca o sa fie urata in draci.
Daca Golfu e fada si plictisitoare atunci clio e maimuta tipatoare pe post de sperietoare. Dar ma rog gustuirile nu se discuta.

Apropo vad ca are tot patru roti ca Clio. Nu se mai satura astia de copiat.


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 26 Jun 2007, 16:07
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(dRg @ 26 Jun 2007, 16:55)
...
Daca Golfu e fada si plictisitoare atunci clio e maimuta tipatoare pe post de sperietoare. ...
*



Ai descris perfect Clio-ul. Da' sper ca te-ai referit la Clio 2. Clio 3 nu e o sperietoare asa reusita. Mai arata a masina cat de cat.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 26 Jun 2007, 16:14
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




ok. golf e o masina urata . atunci nu ma mai mir de ce nu va place loganul . radmasa.gif



--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 26 Jun 2007, 16:26
Post #11


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




nedumerire.gif ... ce v-atacati asa dle dRg, ca n-am acuzat nimic.
oricum, remarc categorisirile din categoria cearta in clasa 1 04.gif ; in acest stil golf-ul imi pare "fata de bidon turtit"... dar gusturile nu se discuta.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 26 Jun 2007, 16:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




QUOTE(DFA @ 26 Jun 2007, 15:51)
Deci toate benzinarele vor fi FSI și toate TDI-urile vor fi Common Rail???? Renunță VAG la țăcănitoarea sa injecție electro-mecanică dependentă de turația motorului????? Nu se poate...
*



Cred ca vor pastra tractorasele care papa mai mult ulei decat motorina, pe nume TDI. Si cele actuale au injectie directa, dar nu de tip common-rail.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 26 Jun 2007, 16:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




daca imi aduc aminte bine golf 4 era aprox 13 000 de euro si mi se parea mult. apoi a aparut golf 5 care a urcat la pret. sunt curios daca varianta 6 cu faruri la moda va fi mai scumpa decat 5 .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 26 Jun 2007, 16:42
Post #14


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Dar ce daca mananca si ulei motorul atat timp cat merge brici. Si la Opel motoarele pe benzina mananca ulei, de cele diesel nu cunosc.

Legat de Golf mie mi se pare o masina misto cea actuala, mai ales cel GTI. Sper sa fie si mai misto VI-ele.

This post has been edited by 2dor: 26 Jun 2007, 16:43


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 26 Jun 2007, 16:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu din ce-am citit, imi pare mai mult o evolutie al actualului model: practic si ei recunosc acest lucru. Mai concret l-as numi un face-lift fata de modelul curent.


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 27 Jun 2007, 09:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Mda, jurnalism de "calitate"...

Toate TDI-urile au injectie directa ("Turbocharged Direct Injection") si chiar SDI-urile. De mult nu se mai practica injectia cu camera de precombustie la Dieseluri.

Probabil ca vroia sa vorbeasca de CR vs. PD.

This post has been edited by IsNa: 27 Jun 2007, 09:39


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 27 Jun 2007, 13:57
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Voiau sa spuna ca pana in 2010 nu v amai exista piston de TDI in grupul VAG. wink.gif


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Jun 2007, 14:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




sau mai precis piston de pd smile.gif nu de alta da motorul asta ce a fost adus la rang de cult in romania nu poate fi dus la euro5, asa cum e el.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 27 Jun 2007, 14:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




poate sa explice cineva pe scurt diferentele intre PD si si CR (ce este PD...ca CR inteleg ca vine de la common rail-sina comuna se traduce nu?)...sau sa dea un link?


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 27 Jun 2007, 15:06
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




PD (Pumpe-Duse) inseamna ca pompa pt. injectie e integrata in fiecare injector. Doar o pompa de joasa presiune mai exista pe rampa de alimentare, doar cu rol de aducere a combustibilului la injectoare. Cand a fost introdus sistemul, parea o idee f. buna, chiar daca a fost ca reactie la introducered CR de altii.
Intre timp, Bosch nu a reusit sa tina costul injectoarelor integrate la un nivel acceptabil, si pt. a satisface cerintele E5 deja injectoarele PD ar fi foarte costisitoare. Asa ca VAG trece la CR, chiar cu neplacerea de a plati licente pt. aceasta tehnologie.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Jun 2007, 15:07
Post #21


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




PD = Pompă Duză / Pompă-Injector, pentru fiecare cilindru există un asamblu format dintr-o pompă de mare presiune și un injector. Momentul injecției e controlat electro-mecanic, printr-un mecanism dependent de turația motorului, în conjuncție cu cureaua de distribuție, mă rog, un motor foarte complicat, la care intreținerea corectă a kit-ului de distribuție este incredibil de importantă. Totuși motorul e fiabil, deși cam zgomotos. Plus că mănâncă cam mult ulei, față de un CR. Foarte greu de depoluat. Nu prea se împacă cu filtrele de particule regenerante (fără întreținere). Nu poate trece la Euro5, maxim Euro4 (sau se poate dar costă prea mult).

La CR există o singură pompă, o rampă comună și câte un injector la fiecare cilindru. Momentul injecției nu mai depinde de turația motorului, se pot face 2-3-5-7 injecții de combustibil per cilindru. Pompa de mare presiune e elementul sensibil al instalației. Pompa trebuie ferită cu orice preț de apă și impurități. Folosirea de filtre de motorină bune și schimbate la timp e foarte importantă. În mod normal nu prea mănâncă ulei. Cele mai silențioase motoare Diesel. E ușor de depoluat și se împacă perfect cu filtrele de particule regenerante (fără întreținere). De altfel, filtrele de particule fără întreținere nu funcționează decât cu CR, pentru că un PD nu poate face pre și post injecții de combustibil. Trece lejer dincolo de Euro5.

PD sunt motoare făcute la ambiție și ca orice lucru făcut la ambiție nu sunt optime, nu sunt niște motoare evolutive, superioare. Din cauza asta și vor fi părăsite.
CR a fost evoluția normală de la injecția indirectă și a avut și cel mai mare succes, plus că sunt și cele mai flexibile motoare, un CR de generația a III-a cu greu poate fi deosebit de un benzinar (la zgomot sau reacție).
CR s-a dovedit așa de bun că a fost împrumutat și la benzinare, deși beneficiile sunt minore pentru un Otto, reducerea de consum e insignifiantă dar motorul e mai vioi (se poate crește puterea) și poate fi controlată mai ușor depoluarea.

This post has been edited by DFA: 27 Jun 2007, 15:45


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 28 Jun 2007, 18:56
Post #22


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




DFA, traducere la "injectie in functie de turatie" biggrin.gif :
Un alt dezavantaj major al PD-ului fata de CR este dificultatea mentinerii de catre pompa a presiunii crescute a combustibilului, in vederea injectarii lui. De aici rezulta si dificultatea controlului ferestrei de injectie. La CR (ca doar de-aia e Common Rail = rampa comuna) presiunea este aproximativ constanta, e drept, ceva mai scazuta, insa injectoarele se pot "bucura" din plin de ea (asa cum ai spus tu, 2-3-5-7 injectii). Iar cu CR de generatia a treia presiunea se poate ridica la nivelul a PD-ului.

Una peste alta, e pacat ca VW sta tot cu PD-ul in conditiile in care CR a ajuns de generatia a treia.

Imprumutat la benzinare ? Pai tocmai din ce-ai spus tu este un avantaj (beneficiu) major.

Iar PD-ul este fiabil atata timp cat ii dai ulei bun (de la 505.01 in sus, 506, 507), date fiind problemele lui cu ungerea.

Oricum la toate motoarele actuale (moderne), si asta e o parere personala din ce-am observat eu, se urmareste micsorarea costurilor de productie, chiar si cu "riscul" unei intretineri foarte costisitoare. Sau, cu alte cuvinte, a cam inceput sa-i doara-n basca pe producatori de clienti lor. "Vreti performanta ? Luati d-aici performanta, dar uite-atat va costa intretinerea ..."

This post has been edited by cristi.r: 28 Jun 2007, 19:04


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aproapeom
post 29 Jun 2007, 16:33
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 25 November 05




pai nu e mai simplu sa vinzi un produs care initial costa y si intretinerea e 5y ? e ca si cum l-ai lua in rate smile.gif)


--------------------
dacia logan 1.4 - b xx wor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 29 Jun 2007, 17:14
Post #24


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(tiberiu.anghel @ 26 Jun 2007, 16:33)
Cred ca vor pastra tractorasele care papa mai mult ulei decat motorina, pe nume TDI. Si cele actuale au injectie directa, dar nu de tip common-rail.
*


nici gand, nemtii vor sari direct in barca generatiei a 3a de commonrail


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 29 Jun 2007, 18:32
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




Nemtii de la WV sunt de cativa ani buni pe minus .Am auzit ca la acest fenomen si-a adus din plin contributia Golf-ul 5 care a fost creat in mult prea multe variante iar costul de productie era ridicat.Masina asta o sa prinda in tarisoara noastra mioritica unde 90% din cei care isi cumpara masini straine isi iau WV ca asa au auzit ei ca sunt bune.Din restul 10% poate 3% au auzit de Mazda,Honda sau Saab.Procentul acelora care au auzit de Spyker,Aston Martin Saleen sau Acura e mai mic decat al PC -ului in sondaje. asa ca,nu are rost sa ne miram,orice e posibil la noi.Unii ar cumpara WV chiar daca ar fi de plastic,altii chiar isi scriu cu mandrie pe luneta TDI chiar daca este un motor depasit de cand lumea.


--------------------
Fiat Stilo - 1.8 16V Dynamic - CJ07APZ,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 30 Jun 2007, 07:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




ceea ce e distractiv cand ctesti aceste topicuri pro / contra VolksWagen si al sau TDI este ca majoritatea nu au asa ceva si probabil nu au avut forta sa isi cumpere unul. Dar toti combat un motor care prin longevitatea sa (desi tehnologic a fost imbunatatit continuu - atat cat s-a putut) s-a impus ca un brand care e drept ca la noi a devenit oarecum similar cu Diesel. Nu uitati insa ca si ceilalti au incercat cat de cat sa il copie macar ca nume pentru a impune propriile masini diesel cu tehnologie CR. Vezi TdDI mai vechi sau TDcI mai nou la Ford, DTI si cDTI la OPEL, mai vechiul dTI de la Renault. Nu credeti ca aceste combinatii de litere aveau ca rol atragerea unor clienti pentru care diesel = TDI?
Plus ca nu stiu cat ulei o fi consumand ca nu am dar am amici pe care nu i-am auzit sa mearga la cumparat ulei prea des. Nici motorina de altfel.
Cat despre Golf VI da Doamne sa fie mai frumos si mai Golf decat acesta ce e pe piata acum adica G V. Si eventual mai ieftin si mai bun. rolleyes.gif


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 30 Jun 2007, 07:57
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Plus ca nu stiu cat ulei o fi consumand ca nu am dar am amici pe care nu i-am auzit sa mearga la cumparat ulei prea des.


Consuma ... garantez eu smile.gif Paradoxul este ca nu toate. Majoritatea pe care le stiu eu (adica 3 tongue.gif ) sunt 1.9 TDi-uri care sunt montate pe masini W - golf 5. Stiu Octavii 2 (tot vro 3 masini) care nu au auzit de asa ceva si motoarele sunt IDENTICE adica 1.9 TDi si 105 hp.

Eu cred ca ceva este la mijloc...un defect ceva cred...altfel nu pot sa explic. Una din octavii este masina de firma deci super forjata.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 30 Jun 2007, 08:28
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




@eugeniuz2004


tdi nu a fost niciodata un varf al tehnologiei (daca ne referim la motoare pamantene). Am inteles ca era simplu si nepretentios. Poate de aia e apreciat la noi, unde motorina este asa cum este. Cat despre faptul ca aia incercau sa copie succesului tdi-ului, nu are nici o treaba cu tdi-ul, ci cu tehnologia in sine TURBODIESEL. Si in jurul numelui asta s-au creat denumirile respective care in multe cazuri reprezentau motoare mai reusite decat tdi-urile nemtesti


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 30 Jun 2007, 13:31
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




din cate stiu eu au fost proiectate sa aiba rezervele lor de ulei. daca nu te uiti in permanent pe joja nu o sa-ti dai seama dar in cazul in care s-a consumat prea mult si e necesara reumplerea, exista un martor in bord.


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 30 Jun 2007, 16:15
Post #30


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Cica' Golf6 va avea un rol cheia in reorganizarea firmei.A crescut la 35 de ore durata de munca fata de 28,5 , vor grabi procesul de fabricatie si il vor simplifica pentru ca din ce stiu Vw pierde bani pe urma lui Golf.Si asa e masina nu va fi una noua la partea tehnica ci va fi o evolutie.

Eu ma intreb daca ei pierd bani in Germania, ce concluzie sa tragem? Ca e facuta fara cap?Sau ar trebui sa o cumparam repede pt ca e o masina construita cu atati bani cu cat o cumperi?

Ca design va imprutua grila de pe Tiguan, si leduri pt frane.Deci nu cred ca o sa fie asa banala ca pana acum dar nici prea departe.Mai ales daca ne uitam la Tiguan, unde ca design mai ales pe laterale si ca forma in general e back to the 90'.Sa nu mai spun ca are un interior cred ca luat de la van-uri.

Oricum VW nu are cum sa se duca spre premium ca nu are imaginea, si nici spre low-cost, desi poate ar avea succes asa.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 00:06
Forum Renault