Golf VI se apropie
![]() ![]() ![]() |
Golf VI se apropie
ady85btz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) 106e26baa0d483a6a05be5350f70c724_1.jpg ( Size: 32.27k ) Number of downloads: 534 Golf_VI_2008_1.jpg ( Size: 62.93k ) Number of downloads: 488 Golf_VI_2008_2.jpg ( Size: 41.58k ) Number of downloads: 497 VWgolf6.jpg ( Size: 51.72k ) Number of downloads: 459 |
||
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|||
aphophis |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
va revolutiona pe dracu
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
DFA |
![]()
Post
#3
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ady85btz @ 26 Jun 2007, 12:02) Toate propulsoarele, inclusiv un motor diesel cu sase cilindri, vor primi injectie directa pentru o mai mare putere si eficienta. Deci toate benzinarele vor fi FSI și toate TDI-urile vor fi Common Rail???? Renunță VAG la țăcănitoarea sa injecție electro-mecanică dependentă de turația motorului????? Nu se poate... Mă duc să fac rost de o bardă, să fac un semn... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DFA |
![]()
Post
#4
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(aphophis @ 26 Jun 2007, 12:28) va revolutiona pe dracu ![]() Că bine zici, o mașină mai plictisitoare (și pe afară și la interior) nu există. Bine..., toate* de la VAG sunt așa, da' Golfu' le întrece pe toate... *cu mici excepții |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
asta se si vrea golful. O masina fada, dar constanta. Ca au ridicat-o altii pe piedestalul atractiei e alta poveste
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#6
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Or vrea ei sa faca masina constanta, insa piata este intr-o continua evolutie ! Si daca nu se adapteaza, s-ar putea sa moara pe limba lui Golful asta. Adica Golful in general.
37 ore de productie ? 97 modele diferite ? Formidabil ! Prea mult se bazeaza nemtii pe "piedestalul" ala ... This post has been edited by cristi.r: 26 Jun 2007, 15:21 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Tudor |
![]()
Post
#7
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Nuova_Renault_Clio_III.jpg ( Size: 25.01k ) Number of downloads: 458 Golf_VI_2008_1.jpg ( Size: 62.92k ) Number of downloads: 422 |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
dRg |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
... ooou shit da doamne sa nu semene cu clio ca o sa fie urata in draci.
Daca Golfu e fada si plictisitoare atunci clio e maimuta tipatoare pe post de sperietoare. Dar ma rog gustuirile nu se discuta. Apropo vad ca are tot patru roti ca Clio. Nu se mai satura astia de copiat. |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
driverx |
![]()
Post
#9
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ok. golf e o masina urata . atunci nu ma mai mir de ce nu va place loganul .
![]() |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Tudor |
![]()
Post
#11
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() oricum, remarc categorisirile din categoria cearta in clasa 1 ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
QUOTE(DFA @ 26 Jun 2007, 15:51) Deci toate benzinarele vor fi FSI și toate TDI-urile vor fi Common Rail???? Renunță VAG la țăcănitoarea sa injecție electro-mecanică dependentă de turația motorului????? Nu se poate... Cred ca vor pastra tractorasele care papa mai mult ulei decat motorina, pe nume TDI. Si cele actuale au injectie directa, dar nu de tip common-rail. |
--------------------
-
-
-
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
daca imi aduc aminte bine golf 4 era aprox 13 000 de euro si mi se parea mult. apoi a aparut golf 5 care a urcat la pret. sunt curios daca varianta 6 cu faruri la moda va fi mai scumpa decat 5 .
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
2dor |
![]()
Post
#14
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar ce daca mananca si ulei motorul atat timp cat merge brici. Si la Opel motoarele pe benzina mananca ulei, de cele diesel nu cunosc.
Legat de Golf mie mi se pare o masina misto cea actuala, mai ales cel GTI. Sper sa fie si mai misto VI-ele. This post has been edited by 2dor: 26 Jun 2007, 16:43 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
dmc |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu din ce-am citit, imi pare mai mult o evolutie al actualului model: practic si ei recunosc acest lucru. Mai concret l-as numi un face-lift fata de modelul curent.
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
IsNa |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Mda, jurnalism de "calitate"...
Toate TDI-urile au injectie directa ("Turbocharged Direct Injection") si chiar SDI-urile. De mult nu se mai practica injectia cu camera de precombustie la Dieseluri. Probabil ca vroia sa vorbeasca de CR vs. PD. This post has been edited by IsNa: 27 Jun 2007, 09:39 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
St |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Voiau sa spuna ca pana in 2010 nu v amai exista piston de TDI in grupul VAG.
![]() |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
sau mai precis piston de pd
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
padual |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
poate sa explice cineva pe scurt diferentele intre PD si si CR (ce este PD...ca CR inteleg ca vine de la common rail-sina comuna se traduce nu?)...sau sa dea un link?
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
IsNa |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
PD (Pumpe-Duse) inseamna ca pompa pt. injectie e integrata in fiecare injector. Doar o pompa de joasa presiune mai exista pe rampa de alimentare, doar cu rol de aducere a combustibilului la injectoare. Cand a fost introdus sistemul, parea o idee f. buna, chiar daca a fost ca reactie la introducered CR de altii.
Intre timp, Bosch nu a reusit sa tina costul injectoarelor integrate la un nivel acceptabil, si pt. a satisface cerintele E5 deja injectoarele PD ar fi foarte costisitoare. Asa ca VAG trece la CR, chiar cu neplacerea de a plati licente pt. aceasta tehnologie. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
DFA |
![]()
Post
#21
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
PD = Pompă Duză / Pompă-Injector, pentru fiecare cilindru există un asamblu format dintr-o pompă de mare presiune și un injector. Momentul injecției e controlat electro-mecanic, printr-un mecanism dependent de turația motorului, în conjuncție cu cureaua de distribuție, mă rog, un motor foarte complicat, la care intreținerea corectă a kit-ului de distribuție este incredibil de importantă. Totuși motorul e fiabil, deși cam zgomotos. Plus că mănâncă cam mult ulei, față de un CR. Foarte greu de depoluat. Nu prea se împacă cu filtrele de particule regenerante (fără întreținere). Nu poate trece la Euro5, maxim Euro4 (sau se poate dar costă prea mult).
La CR există o singură pompă, o rampă comună și câte un injector la fiecare cilindru. Momentul injecției nu mai depinde de turația motorului, se pot face 2-3-5-7 injecții de combustibil per cilindru. Pompa de mare presiune e elementul sensibil al instalației. Pompa trebuie ferită cu orice preț de apă și impurități. Folosirea de filtre de motorină bune și schimbate la timp e foarte importantă. În mod normal nu prea mănâncă ulei. Cele mai silențioase motoare Diesel. E ușor de depoluat și se împacă perfect cu filtrele de particule regenerante (fără întreținere). De altfel, filtrele de particule fără întreținere nu funcționează decât cu CR, pentru că un PD nu poate face pre și post injecții de combustibil. Trece lejer dincolo de Euro5. PD sunt motoare făcute la ambiție și ca orice lucru făcut la ambiție nu sunt optime, nu sunt niște motoare evolutive, superioare. Din cauza asta și vor fi părăsite. CR a fost evoluția normală de la injecția indirectă și a avut și cel mai mare succes, plus că sunt și cele mai flexibile motoare, un CR de generația a III-a cu greu poate fi deosebit de un benzinar (la zgomot sau reacție). CR s-a dovedit așa de bun că a fost împrumutat și la benzinare, deși beneficiile sunt minore pentru un Otto, reducerea de consum e insignifiantă dar motorul e mai vioi (se poate crește puterea) și poate fi controlată mai ușor depoluarea. This post has been edited by DFA: 27 Jun 2007, 15:45 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
cristi.r |
![]()
Post
#22
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
DFA, traducere la "injectie in functie de turatie"
![]() Un alt dezavantaj major al PD-ului fata de CR este dificultatea mentinerii de catre pompa a presiunii crescute a combustibilului, in vederea injectarii lui. De aici rezulta si dificultatea controlului ferestrei de injectie. La CR (ca doar de-aia e Common Rail = rampa comuna) presiunea este aproximativ constanta, e drept, ceva mai scazuta, insa injectoarele se pot "bucura" din plin de ea (asa cum ai spus tu, 2-3-5-7 injectii). Iar cu CR de generatia a treia presiunea se poate ridica la nivelul a PD-ului. Una peste alta, e pacat ca VW sta tot cu PD-ul in conditiile in care CR a ajuns de generatia a treia. Imprumutat la benzinare ? Pai tocmai din ce-ai spus tu este un avantaj (beneficiu) major. Iar PD-ul este fiabil atata timp cat ii dai ulei bun (de la 505.01 in sus, 506, 507), date fiind problemele lui cu ungerea. Oricum la toate motoarele actuale (moderne), si asta e o parere personala din ce-am observat eu, se urmareste micsorarea costurilor de productie, chiar si cu "riscul" unei intretineri foarte costisitoare. Sau, cu alte cuvinte, a cam inceput sa-i doara-n basca pe producatori de clienti lor. "Vreti performanta ? Luati d-aici performanta, dar uite-atat va costa intretinerea ..." This post has been edited by cristi.r: 28 Jun 2007, 19:04 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
aproapeom |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 25 November 05 ![]() |
pai nu e mai simplu sa vinzi un produs care initial costa y si intretinerea e 5y ? e ca si cum l-ai lua in rate
![]() |
--------------------
dacia
logan 1.4
- b xx wor
|
|
daciafan |
![]()
Post
#24
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
--------------------
/
/
/
|
|
raduboy |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 22 July 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nemtii de la WV sunt de cativa ani buni pe minus .Am auzit ca la acest fenomen si-a adus din plin contributia Golf-ul 5 care a fost creat in mult prea multe variante iar costul de productie era ridicat.Masina asta o sa prinda in tarisoara noastra mioritica unde 90% din cei care isi cumpara masini straine isi iau WV ca asa au auzit ei ca sunt bune.Din restul 10% poate 3% au auzit de Mazda,Honda sau Saab.Procentul acelora care au auzit de Spyker,Aston Martin Saleen sau Acura e mai mic decat al PC -ului in sondaje. asa ca,nu are rost sa ne miram,orice e posibil la noi.Unii ar cumpara WV chiar daca ar fi de plastic,altii chiar isi scriu cu mandrie pe luneta TDI chiar daca este un motor depasit de cand lumea.
|
--------------------
Fiat Stilo
-
1.8 16V Dynamic
- CJ07APZ,
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
ceea ce e distractiv cand ctesti aceste topicuri pro / contra VolksWagen si al sau TDI este ca majoritatea nu au asa ceva si probabil nu au avut forta sa isi cumpere unul. Dar toti combat un motor care prin longevitatea sa (desi tehnologic a fost imbunatatit continuu - atat cat s-a putut) s-a impus ca un brand care e drept ca la noi a devenit oarecum similar cu Diesel. Nu uitati insa ca si ceilalti au incercat cat de cat sa il copie macar ca nume pentru a impune propriile masini diesel cu tehnologie CR. Vezi TdDI mai vechi sau TDcI mai nou la Ford, DTI si cDTI la OPEL, mai vechiul dTI de la Renault. Nu credeti ca aceste combinatii de litere aveau ca rol atragerea unor clienti pentru care diesel = TDI?
Plus ca nu stiu cat ulei o fi consumand ca nu am dar am amici pe care nu i-am auzit sa mearga la cumparat ulei prea des. Nici motorina de altfel. Cat despre Golf VI da Doamne sa fie mai frumos si mai Golf decat acesta ce e pe piata acum adica G V. Si eventual mai ieftin si mai bun. ![]() |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
ncristi |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Plus ca nu stiu cat ulei o fi consumand ca nu am dar am amici pe care nu i-am auzit sa mearga la cumparat ulei prea des. Consuma ... garantez eu ![]() ![]() Eu cred ca ceva este la mijloc...un defect ceva cred...altfel nu pot sa explic. Una din octavii este masina de firma deci super forjata. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
aphophis |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
@eugeniuz2004
tdi nu a fost niciodata un varf al tehnologiei (daca ne referim la motoare pamantene). Am inteles ca era simplu si nepretentios. Poate de aia e apreciat la noi, unde motorina este asa cum este. Cat despre faptul ca aia incercau sa copie succesului tdi-ului, nu are nici o treaba cu tdi-ul, ci cu tehnologia in sine TURBODIESEL. Si in jurul numelui asta s-au creat denumirile respective care in multe cazuri reprezentau motoare mai reusite decat tdi-urile nemtesti |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
dadu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
din cate stiu eu au fost proiectate sa aiba rezervele lor de ulei. daca nu te uiti in permanent pe joja nu o sa-ti dai seama dar in cazul in care s-a consumat prea mult si e necesara reumplerea, exista un martor in bord.
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
Arhimede |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Cica' Golf6 va avea un rol cheia in reorganizarea firmei.A crescut la 35 de ore durata de munca fata de 28,5 , vor grabi procesul de fabricatie si il vor simplifica pentru ca din ce stiu Vw pierde bani pe urma lui Golf.Si asa e masina nu va fi una noua la partea tehnica ci va fi o evolutie.
Eu ma intreb daca ei pierd bani in Germania, ce concluzie sa tragem? Ca e facuta fara cap?Sau ar trebui sa o cumparam repede pt ca e o masina construita cu atati bani cu cat o cumperi? Ca design va imprutua grila de pe Tiguan, si leduri pt frane.Deci nu cred ca o sa fie asa banala ca pana acum dar nici prea departe.Mai ales daca ne uitam la Tiguan, unde ca design mai ales pe laterale si ca forma in general e back to the 90'.Sa nu mai spun ca are un interior cred ca luat de la van-uri. Oricum VW nu are cum sa se duca spre premium ca nu are imaginea, si nici spre low-cost, desi poate ar avea succes asa. |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 00:06 |