Problema racire + fum pe teava
![]() ![]() ![]() |
Problema racire + fum pe teava
viperfox |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|||
viperfox |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
ok, am citit in carte (am o carte despre dacia in format pdf...nu stiu exact ce autor), am vazut acolo pasii de urmat pt scos chiuloasa (apropo, m-a intrigat un pic chestia aia ca se lasa la sfarsit un prezon nedesfacut si se roteste chiuloasa...cum faci asta, fara sa desfaci pompa de apa, pentru ca se loveste in bloc, nu?), am fost la magazin am cumparat garnitura: fermit, tip B, 17ron
acum eu am o intrebare, am observat ca trebuie desfacuta galeria de pe chiuloasa ca sa poti sa scoti chiuloasa...si daca nu se desfac piulitele alea, ce fac? si defapt nu de piulitele de pe hiuloasa mi-e frica, si de cele care leaga galeria de saxofon, care sunt aproape sudate, si plus de asta nu iti incape cheia... mi-ar prinde bine niste sfaturi practice cum sa rezolv aceasta dilema, pentru ca din cate am vazut eu, daca desfaci doar de pe chiuloasa nu te ajuta, ca damane prinsa in saxofon si nu poti sa o dai la o parte... help |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#33
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
in primul rand se desface galeria-nu desfaci si galeria de saxofon.
si oricum o sa-ti ramana bucati din vechea garnitura pe bloc si chiulasa. cel mai bine ar fi sa duci chiulasa la planat si eventual sa schimbi ghidurile si/sau simmeringurile. cel mai bine ar fi sa te ajute cineva care a mai facut treaba asta. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tester |
![]()
Post
#34
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu zic asa... mergi in service si stai la nenea mecanicu... tu imprealabil citind din carte ce si cum se face astfel incat sa ai idee de ce face ala la masina ta... in service macar ai pe unul care a mai facut asta cel putin o data... ca doar o data desfaci chiulasa ... si vrei sa iasa treaba calumea
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Minel |
![]()
Post
#35
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#36
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai uite asa estimativ:
planat chiulasa+schimbat ghiduri si simmeringuri:de la 100lei la 200 ghiduri marca TRW:25lei,simmeringuri marca Goetze:20lei. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#37
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
viperfox |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
nu cred ca o sa ma duc la service din 2 motive: 1) nu am sa dau 400-500ron la service pe piese si manopera 2) nu cunosc un service unde sa fie oamenii indeajuns de bine crescuti ca sa fac cum spui tu, adica sa stau langa el; stiu vreo 2 service-uri care sunt pe principiu "tu lasa masina aici si te-om suna noi cand e gata si iti zicem cat ai de plata", si asta se intampla peste 1-2 saptamani si costa f mult, si/sau treaba e facuta de mantuiala
acum, revenind la demontat: daca nu desfac galeria de pe saxofon, si desfac doar piulitele de prindere de pe chiuloasa, nu voi putea sa trag galeria in lateral, ca sa iasa de pe prezoanele chiuloase si astfel sa o elibereze, pentru ca e prinsa de saxofon, iar acesta e prins de o tija de fixare si de toba mediana, care e prinsa de teava de legatura si de suporti, si tot asa; deci? in ceea ce priveste garnitura si rotitul chiuloasei, banuiesc ca da, oricum vor ramane bucati de garnitura pe bloc si chiuloasa, nu am amintit de metoda asta in speranta de a nu avea nimic de curatat, ci pentru ca asa scrie in carte, si apropo, in carte mai scrie ca daca nu faci asa si ridici chiuloasa direct in sus, se vor misca camasile si se vor rupe garniturile de etansare ale acestora. pentru cultura mea generala: ce si unde sunt aceste simeringuri si ghiduri? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#39
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai poti sa misti un pic de galerie chiar daca e prinsa de saxofon.
ghidurile sunt in chiulasa-in ele culiseaza supapele,iar simmeringurile sunt pe supape undeva catre capatul lor. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 12:45 |