DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Feed-back Mioveni? Posibile versiuni Logan, Are producatorul reactii la probleme ridicate aici?

Bunicul
post 28 Oct 2008, 13:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




Sint mai nou pe forumul asta foarte util si interesant in general (cu scaderi si divagatii inerente la atitea "voci" prezente smile.gif ) - motiv pentru care ma intreb daca producatorul UAP Dacia are vreo reactie... macar declarativa, daca nu concreta la problemele diverse ridicate in nenumaratele postari ale posesorilor de Dacia.

Sau ale fostilor si posibililor viitori posesori de Dacia, cum e cazul meu, care-as dori de exemplu sa cumpar un Logan Pick-up, chiar daca n-am vreo firma - cred ca-i un vehicul OK pentru timp liber, mai ales pentru cei fara familon numeros si care fac diverse sporturi care cer transportul unor motociclete, barci pneumatice, ATV-uri, echipamente campare etc. Si, de ce nu, ocazional si ceva mobila, saci de cartofi, gogonele ori alte chestii voluminoase.

Pomeneam de feed-backul producatorului fiindca (expun aici doar cazul meu) as prefera o versiune pe benzina cu motorul de 1.4 l (75 CP), din motive de pret/taxe/consum - varianta INEXISTENTA in gama Pick-up actuala - din motive care mie, sincer, imi scapa. Fiindca Logan Van se fabrica si cu motor Otto de 1.4 l (vanul, fiind, subliniez, mai greu cu 130-180 kg decit pick-upul !! nedumerire.gif). N-am deci nevoie de motorul de 1.6 si 90 CP (mai scump cu 400 de euro decit cel de 1.4), macar din motivul ca n-o sa car niciodata 800 kg in bena.

Dealerul Dacia cu care am discutat n-a reusit sa ma lumineze tongue.gif de vreo culoare, nici apropo de alte intrebari, cum ar fi zvonurile privitoare la introducerea in curind a unor versiuni motorizate cu motorul de 1.0 l utilizat cu succes pe variante "braziliene".

Astept deci raspunsuri ale unor responsabili ai constructorului (si eventual alte reactii/postari ale forumistilor cu nelamuriri similare). Ori - pe primele - le astept poate degeaba ?! smile.gif

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 13:57


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Oct 2008, 13:33
Post #2


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Momentan la mioveni se asambleaza 4 versiuni de caroserie (berlina, mcv, papuc si van) si 4 motoare diferite. Deja sunt destule combinatii intre astea, si inca una ar fi complicat prea mult productia probabil.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 13:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




QUOTE(einstein1984 @ 28 Oct 2008, 13:33)
Momentan la mioveni se asambleaza 4 versiuni de caroserie (berlina, mcv, papuc si van) si 4 motoare diferite. Deja sunt destule combinatii intre astea, si inca una ar fi complicat prea mult productia probabil.
*


Cu tot respectul, amice einstein1984, asta zic io ca-i doar varianta "comoda" wink.gif de raspuns... aproximativ (dat de altfel si de dealer).
Sa fiu mai clar: hai ca inteleg decizia (bazata poate pe studii de piatza ?!) de a nu mai fabrica versiuni 4x4 ale Loganului Pick-up si nici variante cu cabina lunga - ambele, versiuni de succes ale fostului "papuc" 1600/1.9 Diesel - constatare reala care pune sub semnul intrebarii rezultatele eventualelor "studii de piatza" ale producatorului.

Decizia de a lasa "pe dinafara" motorul pe benzina de 1.4 l pentru Logan Pick-up mi se pare insa total nejustificata, macar prin prisma existentzei unei variante Logan Van (repet, mai grele) cu motorizarea asta. Motorizare care nu necesita cine stie ce adaptari/complicatii constructive cu costuri de program spatial NASA... tongue.gif

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 14:05


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Oct 2008, 13:58
Post #4


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 13:52)
Decizia de a lasa "pe dinafara" motorul pe benzina de 1.4 l pentru Logan Pick-up mi se pare insa total nejustificata
La cat poate sa care nici eu nu inteleg de ce nu au pus 1.4.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 14:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




Subscriu - mai ales ca acum vad, pe situl Dacia, ca sarcina utila admisa "pentru Romania" (???) la Logan Pick-up e de numai 685 kg - si nu 800 kg, care ar fi "sarcina utila max. recomandata de producator"... nedumerire.gif

Si uite cum se naste o alta intrebare fara vreun raspuns... logic tongue.gif probabil din partea constructorului: de ce o sarcina utila mai mica DOAR pentru Romanica, eiii ?

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 14:12


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2008, 14:11
Post #6


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ca la romanica gropicile este mari si rupe punte spate


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 14:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




QUOTE(driverx @ 28 Oct 2008, 14:11)
Ca la romanica gropicile este mari si rupe punte spate
*


Logic cumva raspunsul, doar ca nu-i de la stimabilul producator... tongue.gif

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 14:15


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Oct 2008, 14:14
Post #8


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Ce-mi plac mie oamenii care declara ca au nevoie de o masina pentru carat jucarii pt off road dar uita de gropi...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2008, 14:21
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 15:18)
....Logan "papuc" 4x4 (care oricum e sublim prin... absentza). icon_mrgreen.gif
*



Nu si daca ii lipesti ceva sticker pe spate cu 4X4. Sau daca vrei sa fii deosebit poti incerca cu sticker 4x4=16.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 14:41
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




QUOTE(driverx @ 28 Oct 2008, 14:21)
Nu si daca ii lipesti ceva sticker pe spate cu 4X4. Sau daca vrei sa fii deosebit poti incerca cu sticker 4x4=16.
*


Sa nu sarim totusi in offtopic wink.gif - stickerele 4x4=14 (dupa ecuatiile Vangheliene tongue.gif asta-i de fapt rezultatul) intra la capitolul "tuning" - care-a inceput sa se miste vad si la Logan Pick-up.


This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 14:52


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Oct 2008, 14:47
Post #11


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 14:10)
Subscriu - mai ales ca acum vad, pe situl Dacia, ca sarcina utila admisa "pentru Romania" (???) la Logan Pick-up e de numai 685 kg - si nu 800 kg, care ar fi "sarcina utila max. recomandata de producator"... nedumerire.gif
Ce tare!!! Asta mi-a scapat. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Oare cand dracu or sa inteleaga si ei ca masina aia era moarta inainte de lansare??? Masina aia trebuie sa care, ca sa se vanda!

This post has been edited by IRONICK: 28 Oct 2008, 14:48


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 Oct 2008, 15:37
Post #12


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eu unul nu sunt interesat de achizitionarea unui logan, dar cei de la dacia (si renault ca si ei si-au bagat coada aici) au dat-o in gard rau de tot cu logan pick-up.
motivul pentru care afirm asta este unul foarte simplu: este mult mai scump decat defunctul papuc, dar cara mult mai putin. sunt de accord cu reducerea costurilor din toate punctele de vedere, doar atata timp cat acest lucru nu implica decizii tampite.
chiar nu stiam ca motorul de 1.4 nu exista in oferta pentru pick-up si mi se pare ciudat, mai ales cum ai spus si tu "bunicul" ca pe logan van exista. legat de anumiti useri care iti raspund doar ca sa se afle in treaba, nu-i baga in seama sunt doar niste clone ce enerveaza prostii.

revenind la politica celor de la dacia, exista posibilitatea ca unele din multele topicuri la care noi scriem pe acest site, sa fie citite de cei de la uzina din mioveni.... sau nu totusi. exemplu cel mai bun: acel "defect" al mecanismului stergatoarele de parbriz, de a nu sterge complet, a fost rezolvat foarte simplu de anumiti useri prin marirea tijei de actionare a stergatorului din dreapta. in schimb constructorul autohton nici macar la phII nu a rezolvat aceasta problema, modificare ce nu cred ca ar fi marit pretul masinii cu mai mult de 50 lei, dar asta e...

eu am impresia ca totusi nu exista o divizie in cadrul dacia, care sa intrebe posesorii de logan/sandero ce parere au despre masinile lor, ca un lucru, doua, se mai schimba pe ici pe colo. sau daca exista, conducerea este total neinteresat de raspunsurile primite.

This post has been edited by slider2: 28 Oct 2008, 15:40


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Oct 2008, 15:48
Post #13


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Dacia e interesata de opiniile consumatorilor exclusiv prin prisma maririi profitului.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 16:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




QUOTE(slider2 @ 28 Oct 2008, 15:37)
...chiar nu stiam ca motorul de 1.4 nu exista in oferta pentru pick-up si mi se pare ciudat, mai ales cum ai spus si tu "bunicul" ca pe logan van exista. legat de anumiti useri care iti raspund doar ca sa se afle in treaba, nu-i baga in seama sunt doar niste clone ce enerveaza prostii.

revenind la politica celor de la dacia, exista posibilitatea ca unele din multele topicuri la care noi scriem pe acest site, sa fie citite de cei de la uzina din mioveni.... sau nu totusi. exemplu cel mai bun: acel "defect" al mecanismului stergatoarele de parbriz, de a nu sterge complet, a fost rezolvat foarte simplu de anumiti useri prin marirea tijei de actionare a stergatorului din dreapta. in schimb constructorul autohton nici macar la phII nu a rezolvat aceasta problema, modificare ce nu cred ca ar fi marit pretul masinii cu mai mult de 50 lei, dar asta e...

eu am impresia ca totusi nu exista o divizie in cadrul dacia, care sa intrebe posesorii de logan/sandero ce parere au despre masinile lor, ca un lucru, doua, se mai schimba pe ici pe colo. sau daca exista, conducerea este total neinteresat de raspunsurile primite.
*


In fine, un reply ontopic si la a doua tema pusa in discutie (feed-backul celor de la Dacia).
Adica lipsa lui. tongue.gif
Sincer, si eu cred (din pacate sad.gif ) ca deciziile celor de la Dacia sint luate exclusiv din interese strict "contabile" (celebrul deja mister al deciziei renuntarii precipitate la producerea Solenzei e doar un exemplu) furios.gif si-n plus nici postarile de aici nu-i prea intereseaza.

Reversul medaliei: nici pe mine, posibil cumparator, nu ma intereseaza icon_mrgreen.gif Loganul Pick-up pina n-o sa apara si o versiune 1.4 pe bezina, uite-asa !!! tongue.gif

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 16:20


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Oct 2008, 16:10
Post #15


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 16:08)
(celebrul deja mister al deciziei renuntarii precipitate la producerea Solenzei e doar un exemplu
Celebrul mister? Oare de cate ori mai trebuie repetat ca masina aia a fost pentru invatat muncitorii sa nu mai foloseasca ciocanul si testarea pietei?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 28 Oct 2008, 16:13
Post #16


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(IRONICK @ 28 Oct 2008, 17:10)
Celebrul mister? Oare de cate ori mai trebuie repetat ca masina aia a fost pentru invatat muncitorii sa nu mai foloseasca ciocanul si testarea pietei?
*



si DSN ce a fost nedumerire.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 16:15
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




QUOTE(IRONICK @ 28 Oct 2008, 16:10)
Celebrul mister? Oare de cate ori mai trebuie repetat ca masina aia a fost pentru invatat muncitorii sa nu mai foloseasca ciocanul si testarea pietei?
*


De acord si cu opinia asta, totusi eu vorbeam de un singur aspect ilogic (dupa mine cel putin) - neaplicarea celui mai simplu principiu al marketingului: produci/vinzi produsul care (inca) se cere !! smile.gif - Solenza, in cazul in spetza.

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 16:18


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Oct 2008, 16:18
Post #18


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sunt de acord la pick-up. Cu Solenza, nu.

28 Oct 2008, 16:21:
QUOTE(ArtVandelay @ 28 Oct 2008, 16:13)
si DSN ce a fost  nedumerire.gif
Ca si la Aro, un motor mai fiabil ..

This post has been edited by IRONICK: 28 Oct 2008, 16:21


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 Oct 2008, 16:29
Post #19


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




bunicul are dreptate, trebuie sa vinzi ce iti cere piata nu ce vrei tu. eu stiu persoane care au dat "darul" ca sa poata lua solenza cu ceva dotari si nu logan chel. mie mi s-ar fi parut o idee mai buna o revitalizare a solenzei, un facelift pronuntat, cred ca ar fi iesit ceva mai bun. apropos de tema initiala cu lipa motorizarii de 1.4 pe pick-up, acum 2 minute m-am uitat pe siteul dacia si acest motor lipseste si din oferta noului logan mcv, si nici nu scrie ca la prestigeul la logan berlina "disponibil ulterior". probabil ca dacia urmareste scoatere din oferta in cazul modelelor carora le facea cu greu fata (ca si dinamica) a motorizarii de 1.4. acum sincer sa fiu, unchiul meu are o solenza si mie si pentru acest model, motorul de 1.4 mi se pare mic. cele mai bune motoare din actuala oferta dacia sunt 1.6 16v si 1.5 85cp. pe primul il am si eu pe masina din semnatura si din 2000 pana acum merge perfect, cu cel de al doilea nu am avut ocazia sa ma intalnesc, dar cred ca asigura un raport bun intre performante si consum.

concluzionand bunicul nu cred ca mai are rost sa astepti motorizarea 1.4 pe pick-up. recomandarea mea, daca vrei in continuare pick-up, asteapta pana se va lansa faceliftul/phII si pe van si pick-up si probabil ca vor exista oferte cu discounturi serioase pentru pick-up phI. legat de motorizare tu sti mai bine ce alegi, eu ti-as recomanda dieselul de 85cp, dar ala e cel mai scump. intre 1.6mpi, care dupa mine e un motor foarte vechi ca si conceptie, si diesel de 70cp, care mi se pare anemic, nu stiu ce sa iti zic.... poti sa faci un testdrive cu ambele si il iei pe cel care iti place cel mai mult.

This post has been edited by slider2: 28 Oct 2008, 16:31


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Oct 2008, 16:31
Post #20


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si care ma rog erau dotarile alea?



--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 28 Oct 2008, 17:23
Post #21


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Volan, pedale, scaun pasager ... etc.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 28 Oct 2008, 17:46
Post #22


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Am impresia ca se uita ca acest forum nu are nici in clin, nici in manca, cu fabrica / uzina / Dacia / Renault. Aceasta este o comunitate particulara care poate sau nu sa fie bagata in seama, dar este pur si simplu la latitudinea lor.

QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 13:14)
Astept deci raspunsuri ale unor responsabili ai constructorului
*

Pe acestea le astepti aici degeaba. Adreseaza-te lor, si, in concordanta cu acel certificat ISO, presupun ca iti vor raspunde. Mie personal mi-au raspuns, ba mai mult, mi-au dat si satisfactie.

Restul, legat de subiect, putem numai sa comentam...

Dar sa nu uitam ca este vorba de o societate comerciala care, intr-adevar, ar trebui sa fie axata sa faca profit. Dar daca si cum o face... nu prea avem noi cum sa stabilim, atata vreme cat nu detinem o saltea de actiuni...



--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 28 Oct 2008, 18:30
Post #23


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




"Feed-back Mioveni? Posibile versiuni Logan, Are producatorul reactii la probleme ridicate aici?"

Are reactii de... catar! Ignora orice problema! Au un sigur scop: profitul


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 Oct 2008, 18:47
Post #24


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ironick si ar-18-mos cred ca stiti prea bine dotarile de pe o solenza clima si puteti si voi face comparatie cu cel mai chel logan.

paul_damian eu daca as fi in conducerea unui producator auto, m-ar foarte interesa ce se scrie pe principalul forum al respectivei marci (chiar daca nu este un forum al producatorului ci unul particular) despre modele produse de firma. si in acest fel anumite chestii foarte simple si de bun simt ar putea fi facute in vederea satisfacerii clientelei. e o chestie la mintea cocosului parerea mea. eu sunt de parere ca dacia ar castiga ceva clienti daca ar citi cateva randuri de pe acest site.

This post has been edited by slider2: 28 Oct 2008, 18:48


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 28 Oct 2008, 19:06
Post #25


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Ce dotari, ca in afar de A/C, nu are nimic important fata de Ambiance. Plus ca SLZ are caroseria foarte slaba.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 28 Oct 2008, 22:47
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




QUOTE(paul_damian @ 28 Oct 2008, 17:46)
Am impresia ca se uita ca acest forum nu are nici in clin, nici in manca, cu fabrica / uzina / Dacia / Renault. Aceasta este o comunitate particulara care poate sau nu sa fie bagata in seama, dar este pur si simplu la latitudinea lor.
Pe acestea le astepti aici degeaba. Adreseaza-te lor, si, in concordanta cu acel certificat ISO, presupun ca iti vor raspunde. Mie personal mi-au raspuns, ba mai mult, mi-au dat si satisfactie.
*


Ba cred c-ar trebui sa aiba si-n clin, si-n mineca, ba chiar si-n creier tongue.gif SI CU NOI cei de pe forum, clienti in definitiv de la care-si iau banii oamenii de la Dacia (mai ales aia cu salarii enorme din conducere ar trebui sa aiba).

Uite ca m-ai facut totusi curios, amice paul_damian: chiar o sa le bag o scrisorica "oficiala" responsabililor Dacia, in care o sa-i rog frumos sa produca un Logan Pick-up 1.4 special pentru mine. wink.gif Desi am numai 0,01% convingerea c-or sa-mi dea satisfactie...

Serios acum, eu adusesem in discutie doar ideea lipsei lor de orientare spre dorintele clientilor - fiindca cunosc destui oameni (cu firme/parc auto, nu ca mine) care ar dori diverse chestii... usor fezabile de la Dacia (inclusiv un Logan Pick-up cu motor 1.4 MPI).

This post has been edited by Bunicul: 28 Oct 2008, 22:56


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 28 Oct 2008, 23:23
Post #27


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(slider2 @ 28 Oct 2008, 18:47)
eu sunt de parere ca dacia ar castiga ceva clienti daca ar citi cateva randuri de pe acest site.
*

Probabil ca asa e, dar tu ai idee ce inseamna sa extragi informatiile reale, utile si argumentate de pe acest forum? doh.gif

QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 22:47)
chiar o sa le bag o scrisorica "oficiala" responsabililor Dacia, in care o sa-i rog frumos sa produca un Logan Pick-up 1.4 special pentru mine. wink.gif Desi am numai 0,01% convingerea c-or sa-mi dea satisfactie...
*


Cat o sa te satisfaca habar n-am, dar cu siguranta acolo te adresezi mai cu indrepatire decat aici...

Btw... oare o fi vreun producator auto din lume care sa aiba un forum de suport? Unde clientii isi spun nemultumirile si departamentul specializat al producatorului ia seama? Cred ca ar fi o idee biggrin.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicul
post 14 Nov 2008, 23:25
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 08




Apropo de dorinte: wink.gif iata un Logan Pick-up tunat... oficial de Elia !

...Pe cind si la noi? (macar sa scapam de "misiunea imposibila" biggrin.gif a omologarii jantelor pe 17.)

001.jpg ( Size: 60.02k ) Number of downloads: 146


This post has been edited by Bunicul: 14 Nov 2008, 23:38


--------------------
Citroen Saxo 1.1 i 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 15 Nov 2008, 01:36
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




la cat e de blamat loganul cu motor de 1,4 pe forumul asta te duce gandul ca au mai tinut cont si de parerile consumatorilor cand au scos motorizarea asta la pick-up si noul mcv.
PS: e o gluma bineinteles.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 17 Nov 2008, 17:58
Post #30


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(Bunicul @ 28 Oct 2008, 14:10)
Subscriu - mai ales ca acum vad, pe situl Dacia, ca sarcina utila admisa "pentru Romania" (???) la Logan Pick-up e de numai 685 kg - si nu 800 kg, care ar fi "sarcina utila max. recomandata de producator"... nedumerire.gif Si uite cum se naste o alta intrebare fara vreun raspuns... logic tongue.gif probabil din partea constructorului: de ce o sarcina utila mai mica DOAR pentru Romanica, eiii ?
*


Pentru ca in Romania se aplica standardul actual STAS 6926/1-90 (sau echivalent ISO) pentru determinarea masei utile (care se calculeaza in functie de scopul masinii) adica nu se da de catre producator ci se calculeaza. Ca exercitiu compara talonul la doua masini cu acelasi scop (de exemplu doua autoturisme cu 4+1locuri, si se constata ca amadoua indiferent ca e vorba de dacie mercedes, audi, etc, chiar si suv-uri, au exact aceeasi masa utila (diferenta dintre masa maxima autorizata si masa proprie)

In alte tari standardele difera si e posibil sa difere formula de calcul a masei utile.

Producatorul de obicei ofera masa proprie si un optim pentru exploatare. Masa maxima nu se poate da deoarece aceasta ar fi la limita de rupere a unor componente, si nu e vorba de mase ci de obicei de forte si tensiuni. In proiectare s-a avut in vedere capacitatea maxima de incarcare dar nu stiu de unde anume se poate face rost de acesta informatie.


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:33
Forum Renault