DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aeroterma dacia 1300

Merced
post 26 Nov 2008, 00:04
Post #61


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Oricum mie nu prea-mi face fata alternatoru' chiar si asa, sau e releu' pe duca, nu ma pasioneaza prea mult sa sap, pentru ca oricum cu masina asta fac mai mult drumuri scurte prin oras, daca ma lasa undeva o las si eu pe ea. Daca aveam de gand s-o mai tin un alternator mai teapan ar fi fost obligatoriu...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 26 Nov 2008, 01:09
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




QUOTE
Asta era sistemul acum 40 ani si la fel aveau si Renault,Opel ,etc.


Pe cuvantul tau ?

Vezi ca in 1966 Opel avea aeroterma cum e acum la toate masinile, cu calorifer sub bord si cu 3 zone de dirijare a aerului ... si crede-ma ca face o caldura de nu stai in ea ... sa nu mai zic de faptul ca nu am vazut in viata mea in masina aia un colt de geam aburit ... si are 42 de ani biggrin.gif

Crede-ma ca am facut doua ierni in ea ... foarte calduroase wink.gif

R12 a fost o masina destul de fiabila dar inapoiata mult ca si conceptie ... prin anii aia Mercedes o ardea cu sevodirectie, geamuri electrice si a/c, Fiat cu carburatoare dellorto, BMW cu motoare turbo cu injectie .... iar R12 avea un bord cu un buton maxim doua, motor de 50 de cai si o aeroterma care de noua era ineficienta ...

Acum revenind on-topic ... am facut la o dacie urmatoarea modificare ...

Am inlocuit motorasul de la aeroterma cu unul cu rulmenti alimentat 220 v de la un storcator de fructe si l-am alimentat printr-un invertor CC/CA. In circuitul de racire am intercalat o pompa electrica de recirculare de Mercedes. Urmare ... flux de aer foarte puternic si cald in masina chiar si cu motorul oprit de juma de ora...


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 26 Nov 2008, 13:48
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Mai nene, Cel mai simplu, fara prea mult chin.
Masina mea baga caldura cu veche aeroterma, dar trebuia sa renunt ori la picioare, ori la parbriz. Era cald doar daca mergeam, daca stateam pe loc se incalzea inauntru mai mult de la aerul respirat. Asa ca dupa ce am inghetat anul trecut cam o luna, am zis gata. M-am dus in targ, am gasit o aeroterma de TV ( cum mi-a spus ydaniel ), am montat-o, si pot spune nene, ca acum am caldura prea multa chiar. Cand era zapada aia de 1 m in Bucuresti iarna trecuta, eu mergeam in masina in tricou la drum lung, si in bluza subtire in Bucuresti.
Asa ca cel mai bine e sa va puneti aeroterma suplimentara si ati terminat cu balamucul.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 26 Nov 2008, 16:51
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(argon @ 24 Nov 2008, 19:14)
Da' ce treaba am eu cu Hunedoara?  cine-i Cristi?  Nici la Balata nici la Bejan nu am vazut bord CN niciodata.
*



Cristi e un amic care si-o luat o coaja de twingo smile.gif

Chestia e ca initial am vrut sa venim si pe acolo, poate mai gasim una alta interesanta, dar iarna cresc cheltuielile enorm si culmea ca nu se mai duc pe bere ci pe benzina si haine groase.

L-am intrebat si eu pe un tip care avea o gramada de bucati de dacie din dezmembrari si cica no mai dezmembrat nici o dacie mai noua in ultima vreme si zicea ca nu prea le aduce nimeni in targ, bordurile astea pentru ca nu pot sa ceara mult pe ele. Culmea, eu is pregatit sa dau 3 4 milioane pe unul, numai sa am caldura in masina. E groaznic sa iti inghete mainile pe volan primii 2 3 kilometri rulati.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Nov 2008, 09:27
Post #65


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Mr_Devil83 @ 26 Nov 2008, 17:51)
Chestia e ca initial am vrut sa venim si pe acolo, poate mai gasim una alta interesanta
*




Tot nu am inteles, cum adica sa 'venim pe acolo'? de ce nu 'sa mergem pe acolo'?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 27 Nov 2008, 10:02
Post #66


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




aline kackere, taci cu aeroterma ta ca traspiram aici de placere. e super pe vremea asta aia a ta.

am vazut si eu dacie cu caldura cand sta pe loc.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 27 Nov 2008, 10:08
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Saluatre, postez si eu aici sa nu mai deschid alt topic.La mine aeroterema ma scoate din sarite.Am facuto sa mearga, am umblat pe la fire.
Ieri am montat bobina ce am luato, si am pornit masina si apa era la 40 si am zis sa dau drumu la ventilator sa vad daca baga un pic.De unde nu mai merge, si a mers inainte.
Am umblat la fire,dar nu merge.Curent ii vine pe cablu ce merge la aeroterma,verificat cu lampa de control.
Dar la butonu on/off la aeroterma nu ii vine curent pe nici un fir din cele 3 care intra la buton.Verificat cu lampa de control.
Trebuie sa ii vina curent pe unu din fire care intra in buton?
Sau altceva ce ar putea avea.Aeroterma e destul de noua, a fost schimbata nu demult, de fostu propietar.
Multumesc 1zhelp00.gif

27 Nov 2008, 14:56:
Am mai aflat un lucru, aeroterma nu merge cu motoru pornit.Cu motoru oprit se mai gandeste cateodata sa porneasca.
Aeroterma e model nou, deorece are paletii desi.
Mai am acasa o aeroterma de dacie 1300 care am probato si merge cu motoru pornit, si cu oprit totdeauna.
Intrebarea mea este as putea eu sa ii pun la aeroterma de dacie 1300, acei paleti model nou.
Daca da, cum sa fac sa dau jos paletii?
Multumesc anticipat,

This post has been edited by motanpaul: 27 Nov 2008, 14:56


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 27 Nov 2008, 17:08
Post #68


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




aeroterma ar trebuii sa-ti mearga doar pe contactul electric, deci daca nu-ti vine curent pe unu dintre firele de la buton cu contactul pus undeva ai o problema (nu mai tin minte sa-ti spun pe care fir trebuie sa-ti vina curent), in orice caz urmareste si tu firele, vezi pe unde se duc si verifica-le dar cu contactul pus...


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 27 Nov 2008, 19:43
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Deci vine curent.Normal ca aeroterma porneste numa cu contact.Are ceva defectiuni,deoarece curent vine.
Problema e ca aeroterma pornea, se oprea dintr-o data.Aeroterma e putin diferita fata de aeroterma de dacie 1300, deoarece are motoru un pic mai lung, si turbina de plastic ce invarte motoru e diferita(model nou cred ca).
Si am acasa o aeroterma de dacie 1300, am puso pe masina si merge perfect.
A doua problema consta daca pot sa ii pun aerotermei de dacie 1300 turbina de plastic model nou.Daca da, cum sa fac sa o scot de acolo,i-am scos siguranta, am tras de ea dar nu iasa.Si la cea de dacie 1300 nu prea vad cum sa iasa, nu e acelasi sistem.
Multumesc


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 27 Nov 2008, 20:31
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




la aerooterma noua ai o problema cu perile colectoare care raman blocate si se deblocheaza din cand in cand de verificat, la cea eche incearca cu ceva degripant sa o scoti de pe ax eu am montat paleta model noi pe motor de tip vechi si sau potrivit ok.Bafta


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Nov 2008, 22:42
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si ce e greu sa dai periile un pic pe smirghel ca sa culiseze usor in suportul lor??


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Nov 2008, 22:46
Post #72


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




kinderule ce sa cauti cu degripant acolo? radmasa.gif A facut un coleg prostia asta la "septaru'" lui de-o seama cu revolutia, si acum ii huruie ca toti dracii aeroterma. Inteleg sa cureti p-acolo, dar degripantul curata si uleiul cu care e uns motorul aerotermei, si asta nu e bine. Mai degraba curatat cu ceva uscat, apoi uns cu ulei de mecanisme fine, cred ca n-are ce rau sa iasa, oricum nu cu degripant.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 Nov 2008, 01:30
Post #73


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




baga putin nisip pe lagare, face minuni radmasa.gif

ca tot suntem la aeroterme mi-am amintit, am mers cu cateva dacii cu bord CN, 4 la numar, si la toate am observat o chestie ciudata/amuzanta, deci stim cu totii ca bordul CN are 4 guri de ventilatie (exceptand iesirea de la parbriz si picioare), 2 pe centru, si cate una pe laterale, culmea este ca la toate daciile astea, pe gurile de ventilatie din lateral sufla aer rece (probabil direct de-afara) daca le puneam de deschis, "dotarea" asta este din fabrica? sau sunt intr-un cerc de coincidente si toate daciile astea au circuitul de ventilatie futizat? ca ma batea rau de tot gandu sa o echipez pe Stralucirea cand o pun la loc cu un bord CN, ca al meu (scoica) este irecuperabil, dar daca stau lucrurile dubios... o las moarta si raman la scoicile mele.

This post has been edited by SSilent: 28 Nov 2008, 01:44


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 28 Nov 2008, 02:46
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(argon @ 27 Nov 2008, 09:27)
Tot nu am inteles, cum adica sa 'venim pe acolo'? de ce nu 'sa mergem pe acolo'?
*



Pai nu venim in vizita? biggrin.gif Si in plus la ce gropi/damburi/denivelari sunt fix inainte de podul ala peste caile ferata de la intrarea orasului s-ar putea sa venim dar de plecat foarte greu inapoi biggrin.gif

Dar stai linistit ca si pe centura devei erau acum 2 zile niste gropane remarcabile, norocul meu ca am luat una mare plina de apa cu 50 la ora si azi cand am trecut iara pe acolo instinctiv am franat dar au fost altii mai jmecheri si deja le-au astupat. Cred ca special ca sa nu mai am eu pe cine sa dau in judecata azi cand o sa vad ce pivoti/brat/tirant am indoit.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Nov 2008, 08:29
Post #75


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(SSilent @ 28 Nov 2008, 01:30)
culmea este ca la toate daciile astea, pe gurile de ventilatie din lateral sufla aer rece (probabil direct de-afara) .
*




Vezi ca te-ai prins , direct de afara !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 Nov 2008, 17:05
Post #76


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




pei si asta e normal? nu se poate face ceva sa se integreze si gurile alea in circuitul celorlalte? ca mi se pare o idiotenie totala wacko.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 28 Nov 2008, 20:29
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




"Merced" dac ai sa fi un pic atent la discutie era vorba sa foloseasca degripant pentru scoatere paletei de pe ax.cu degripantu daca ajunge la lagare ai dreptate nu e ok dar se poate rezolva cu o vaselina de calitate eu am pus o vaselin mai de soi si nu am problema de vro 4 ani cu zornaitu aerotermei 'nu am rurmenti'. uitativa aici

http://www.chemietechnik.com/index.php?ILN...04373b09ffce15d

au si distribuitori in romania http://www.ghidul.ro/index.php?menu=firma&FirmaID=52015

cam scump dar merita toti bani si te tine .

This post has been edited by kindeeru56: 28 Nov 2008, 20:30


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 3 Dec 2008, 09:19
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Am vazut ca a adoptat unul din noi solutia inlocuirii motorului aerotermei cu un motor de robot de bucatarie alimentat prin invertor. M-ar tenta si pe mine, dar cred ca trebuie un invertor de cel putin 300W (care nu e ieftin). Nu se gasesc motoare de curent continuu cu turatie mai mare (sau macar sa aiba rulmenti)?

Nu am vazut cum arata aeroterma de la bordul CN. Are altfel de motor ? De unde debitul ala mare de aer? Daca e mai eficient, nu se poate inlocui pacatosul asta de motor de la aerotermele non-CN cu unul de la cel CN ?


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2008, 09:23
Post #79


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Lunaticul @ 3 Dec 2008, 10:19)
Nu am vazut cum arata aeroterma de la bordul CN. Are altfel de motor ? De unde debitul ala mare de aer?
*




de la constructia diferita si cu cap a tot ceea ce e in jurul aerotermei.(dirijarea aerului, etanseitate, etc)


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 3 Dec 2008, 12:06
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Am izolat ambele compartimente,am uns aeroterma, am pus silicon la aeroterma unde se prinde de caroserie.Aeroterma e model nou, un pic diferita fata de cea de 1300.
Rezultatu este surprinzator, baga caldura destula in relantiu.Sufla si in relantiu. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 3 Dec 2008, 13:45
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Un inceput. Dar caldura tot nu e de ajuns.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 8 Dec 2008, 10:04
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ok, baieti eu am reusit sa imi termin de tot aeroterma si drept rezultat acuma merg cu manusile si 3 bluze + cojoc pe mine cu masina.

Asa ca intrebarea este ce aeroterma foarte puternica ati vazut pe care am sanse sa o iau la un pret de fier vechi de la dezmembrari.

Am vazut duminica prin targ ceva valeo pe care scria 320w parca, dar nu am luat-o pentru ca nu eram convins ca ar intra in locul celei vechi chiar si cu multe modificari.

9 Dec 2008, 09:37:
Care motor de aeroterma are turatia mai mare? Ala de 1300 cu magnet permanent sau cel de 1310 cred, cu stator bobinat?

Paletele sunt la fel la amandoua. Exista alt tip de paleta care se poate monta pe ele?

This post has been edited by Mr_Devil83: 9 Dec 2008, 09:37


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skara0
post 8 Jan 2009, 12:15
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 3 October 08




salut,am facut rost si eu de o aeroterma de pe un audi 80' din ala mai vechi arata identic cu cea postata de nelu_1985.Nu ma pricep deloc nici la partea electrica nici la montaje de genlul asta.Si locul in care e pusa acolo in poza,la masina mea e ocupat cu un periferic de la instalatia de gaz.Imi poate da cineva vreao sugestie?Poate stiti macar pe cineva priceput prin iasi smile.gif Va multumesc.


--------------------
Honda Civic 14i 16v 90hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_gabi1989
post 8 Jan 2009, 22:00
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 30 September 08




acuma vreo 3 luni am inceput sa repar instalatia de incalzire de la dacie 1310; 95; bord scoica, si dupa ce am izolat radiatorul de caldura am schimat voletii cu panza (vreo 3 straturi cusute ) am schimbat aeroterma veche cu noul model cu palele curbate, debit mai mare si baga caldura si pe loc simti la fata bine (la picioare nu a mers niciodata de cand am luat o de 5 ani, baga decat sus si directionez cu grila de la geam de sus spre fata sau geam ) deja cand ajunge apa la 90, simti ca te arde la ochi/fata daca mai ai si 30-40 si aeroterma pornita

totul este sa fie izolat foarte bine - eu am izolat si tabla de sub stergatoare cea care se desface ca sa ai acces la radiatorul de caldura cu buret de jur imprejur sa nu mai iese aerul pe niciunde

si ce mai este important sa oriti aerul sa mai treaca de radiator, adica imediat dupa el izolat cu zapada sa nu mai ajunga pana in tabla masinii si sa treaca tot prin el

si cu ajutorul zapezii artificiale am stramtat traseul de aer / adica sub grila de se da jos am pus zapada izolata cu silicon - asta am vazut o pe dacia club insa nu gasesc acuma postul , este undeva ilustrat cu poze


cost total 15-20 lei

This post has been edited by gabi_gabi1989: 8 Jan 2009, 22:04


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 8 Jan 2009, 22:08
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Mi-a iesit si mie ca de aia am lasat topicul sa moara biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobita
post 16 Jan 2009, 08:07
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 January 09




eu le-am lipit acele ''perdelute'',ca erau cam prapadite...,e vreo problema?apropo,ce material este bun pentru a izola caloriferul mai bine pt .a avea caldura?

16 Jan 2009, 08:10:
am scos si voletii de plastic,care dirija caldura in sus sau jos...

This post has been edited by bobita: 16 Jan 2009, 08:10


--------------------
dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 16 Jan 2009, 13:25
Post #87


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




la voleti ai ajuns usor? ai dat jos bordul?

poti incerca un deflector de genu asta, pt micsorarea compartimentului caloriferului http://www.daciaclub.ro/nu-intra-caldura-t135968.html


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobita
post 21 Jan 2009, 21:17
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 January 09




am reusit sa izolez cat de cat caloriferul,clapetele care distribuie aerul la picioare si la parbriz sunt deschise,am astupat si ''gaura'' prin care trage aeroterma aer rece,dar totusi mai vreau sa mai intreb:PERDELELE de cauciuc prin care intra aerul rece de afara trebuie lasate sa culiseze,sau trebuie lipite sa nu intre aerul(eu le-am lipit)


--------------------
dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 21 Jan 2009, 22:03
Post #89


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




teoretic ele stau drepte si inchise cand stai pe loc. cand mergi aerul le impinge si se deschid.

ma mai gandeam la o solutie... iata variantele mele :

This post has been edited by tzepesch: 21 Jan 2009, 22:04

Attached thumbnail(s)
Variantele_mele_de_incalzire.jpg ( Size: 110.28k ) Number of downloads: 601


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobita
post 21 Jan 2009, 22:09
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 January 09




eu am caldura cat de cat,caloriferul l-am izolat,dar va intreb:trebuie neaparat sa intre aer rece cand sunt in miscare,pe la orificiul pedelelor de cauciuc??? mellow.gif ...ca eu le-am blocat


--------------------
dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 15:52
Forum Renault