Vibrochen usurat, echilibrat, si lustruit, unii mai fac si modificari serioase.
![]() ![]() ![]() |
Vibrochen usurat, echilibrat, si lustruit, unii mai fac si modificari serioase.
paulp |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Paul, de data asta a spus lucuri corecte. Stiam faptul ca se imbunatateste curgerea,altfel nu lansam intrebarea.Riscul este ca supapele sa se arda mai usor, fiind mai subtiri. Supapele la R 5 GTT sunt facute asa din fabrica. Pe admisie nu cred ca ar fi problema sa le fac asa, pe evacuare insa, nu m-as risca.
Astept raspunsul lui Claudiu, el stie cel mai bine daca merita sa fac modificarea sau nu. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SiloS |
![]()
Post
#33
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
La dacia standard supapele sunt paralele una cu alta ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Silviu, acele grade despre care vorbesc eu sunt la imbinarea supapei cu scaunul. La 30 grade, supapa va fi mai "ascutita" decat la 45 grade.Va permite o circulatie un pic mai buna a amestecului.
Sper ca ai inteles. La chiulasa Alpine, supapele sunt pozitionate in V,ca si la Gordini, iar la dacie sunt toate pe aceeasi linie. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
mic&rau |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 16 January 05 ![]() |
salut alpine.Am gasit pe net pistoane de renault gordini noi noute.spunemi ce trebuie sa modific la chiuloasa ca sa pot sa le pun sau ce chiuloasa imi trebuie ca sa pot face treaba asta.si mai o intrebare pe renault 12 se montau weberuri de tipul dcoe 45?
|
--------------------
Dacia logan 1.6 16v
Dacia logan 1.6 16v
Prestige 2007
- B -- TOX
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
iti trebuie tot motorul de gordini, sa le montezi
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#37
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
scuze de off-topic dar domnul paul...exista private message ptr orice nelamuriri
![]() |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
paulp |
![]()
Post
#38
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Scuze si mie de off topic: Da', domnu Dan, exista si simbata la ora 1, mai treci si tu, chiar daca ti-ai luat Oltcit (in ultima vreme oricum sintem cosmopoliti, ca a aparut si Laurentiu cu Matizu
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#39
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
da nu e vba ca am oltean(ssssst ca ma da afara iar amicu meu asarban) ca doar lucrez la dacie de rup pamantu,pur si simplu la mine sambata e zi lucratoare ca toate celelalte 5
![]() gata,inchei off-topicu..restu discutiilor vor fi altundeva:D |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
mic&rau |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 16 January 05 ![]() |
ajutor baieti!NU stiu ce sa mai fac mi-am facut motorul de 1300 acum 1500 de km.Cand l-am pornit prima oara dupa ce l-am facut a pornit foarte greu si avea niste oascilati la temperatura de te speriai dar era foarte bine aerisit, a doua zi nu a mai facut chestia asta.Dar surpriza surpriza cabd m-am uitat la buzi dupa vreo 100 de km erau aa de afumate parca era un diesel si asa sunt si acuma la 1500 de km.DIstributia a fost bine pusa la punct dupa aceea pinionul de la delcou la fel semnul de la volanta sa se vada pistonul 1 sus pe explozie si l-am pus cum trebuie inauntru.(mentionez ca am schimbat si axul cu came am pus unul nou si am schimbat si culbutori tot noi).nu stiu ce sa-i mai fac ma dispera pana pe la 2700 de ture trage dar dupa aia ii moarta, si nu pot sa merg cu ea mai mult de 110 nini cu benzina de la omv dinaia super 100.Ajutatima va rog daca aveti vreo idee ce ar avea ca nu mai stiu ce sa ii mai fac.
Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia logan 1.6 16v
Dacia logan 1.6 16v
Prestige 2007
- B -- TOX
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
posteaza la probleme tehnice
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
Salut Robert, intr-adevar inclinarea muchiei de asezare la 30 grade ajuta la o curgere mai buna, insa diferenta este prea mica pt a merita efortul.
|
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
Ok paulp mersi mult de raspuns.Bafta.
|
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#44
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
tunderbird |
![]()
Post
#45
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Mie mi-e scarba de scara valorilor din tara asta, eu ma confrunt cu probleme de alt nivel,cunosc f bine toata drojdia care lucreaza din pacate in domeniul auto si pt care asta inseamna o negustorie si nicidecum o arta. Si mie, dar asta nu ajuta la nimic...hai sa incercam sa facem ceva! QUOTE Apropo, totusi romanii au o mare arta: sa-si ingroape valorile. Fara acceptul valorilor, asa ceva este imposibil... QUOTE Vad ca esti pasionat (eu traiesc pt automobile, domeniul asta este un mit pt mine) Si eu, si ca noi sunt foarte multi in aceasta tara, o dovada poate fi si existenta acestui forum... QUOTE La noi romanul rade de Dacia 1100, injura Dacia, Si cu toate acestea majoritea sunt posesori de Dacia (unii din motive financiare, altii din pasiune)... QUOTE Iti mai recomand sa cauti o carte : Un sfert de veac la volanul bolizilor scrisa de Marin Dumitrescu, daca o vei citi vei ramane uimit, este o farama din istoria sportului auto profesionist din Romania, cand exista asa ceva. Excelenta carte. Pot spune ca acum vreo 4 ani am avut placerea sa traiesc unele intamplari prin povestirle unuia dintre seniorii (inca in viata) sportului auto profesionist romanesc, Alexis De Vassal (dupa calculele mele, ar trebui sa se apropie de 100 ani). Una peste alta, in final, da-mi voie sa nu fiu de acord cu atitudinea ta extrem de pesimista. Eu cred ca daca nu incercam sa facem ceva, ne meritam soarta. Scuze pentru postare repetata. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
valisupernova |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 7 Feb 2005, 15:36) Daca te-ai fi confruntat cu situatii traite de mine, ai fi avut alta parere...tara oricum se va duce de rapa si cu cei ca mine si fara...suntem prea putini, iar sustinerea este zero (traim intr-o lume materiala astazi nu intr-o lume a valorilor, iar cei din jur niciodata nu vor ajuta la sprijinirea unei valori daca nu simte rapid un castig imediat). |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
Oricum Thunderbird, iti multumesc pt pozitia ta, ar fi excelent sa mai existe persoane ca tine, pesimismul meu deriva direct din lucrul asta, este o caracteristica tipic rom sa ne raportam f usor la valori straine noua, si sa inchidem ochii sau sa ingropam ce este langa noi.
|
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
paulp |
![]()
Post
#48
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Baieti, daca vreti sa ajutati cu sfaturi foarte bine, dar nu va plingeti unu altuia pe umar aici, ca nu-i frumos. Avem Cafenea pentru asta
![]() Aici e locu unde se pun pe planseta idei de a face din Dacia, masina ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
ok
|
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Am montat distributia si arborele.
Ansamblul biela-piston-camasi nu le-am montat inca. Vibrochenul meu a provenit de pe un Alpine turbo, care a cam fost alergat, si am fost nevoit sa trec la cota 2 pe cuzinetii de biela, si cota 1 pe palierele motorului. Am stat langa om cand a rectificat arborele,sa fie atent, mi l-a centrat foarte bine, se invarte cu mana montat pe motor,nu agata deloc nicaieri. Probabil si din cauza ca blocul de alpine este lucrat foarte bine,si se aliniaza perfect palierele. Pe blocul de dacie nu mi-a placut din prima cum mergea, chiar daca arborele era nou, si cuzinetii pe ST. Volanta o sa o folosesc pe cea de alpine turbo, poate in viitor fac rost de o aprindere de turbo. Am obtat pe aceasta volanta pentru ca este usoara, si foarte bine echilibrata. Ambreiajul de 180 este mult mai fiabil decat cel de 200. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#51
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Imag004.jpg ( Size: 37.24k )
Number of downloads: 3437
Imag001.jpg ( Size: 84.36k ) Number of downloads: 975 Imag000.jpg ( Size: 64.96k ) Number of downloads: 995 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
O sa mai revenim cu poze, cand o sa mai evolueze lucrurile.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
N-are nimic ca vilbrochenul pe care il montezi a fost alergat mult si asa cum este prezinta incredere, au fost piese de exceptie pe motoarele R5AT.
Intr-adevar ambreiajul de 180 este mai fiabil decat cel de 200, care sufera in timp de deteriorarea elementului de Al la nivelul niturilor de fixare a diafragmei. |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Probabil ca maine seara o sa montez totul pana la chiulasa, pe care inca nu am demontato de pe masina.
Chiulasa are 20-25.000 km de la ultima reparatie. Sa mai restific scaunele la supape, sau sa o lasa asa? Am inteles ca pe admisie se pot monta niste semeringuri,chiulasa mea nefiind prevazuta cu asa ceva. De rabotare nu se pune problema, sigur e plana (dar totusi o sa o verfic), nu mi-a fiert niciodata apa in motor. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 8 Feb 2005, 12:03) Probabil ca maine seara o sa montez totul pana la chiulasa, pe care inca nu am demontato de pe masina. Chiulasa are 20-25.000 km de la ultima reparatie. Sa mai restific scaunele la supape, sau sa o lasa asa? Am inteles ca pe admisie se pot monta niste semeringuri,chiulasa mea nefiind prevazuta cu asa ceva. De rabotare nu se pune problema, sigur e plana (dar totusi o sa o verfic), nu mi-a fiert niciodata apa in motor. Chilulasa las-o cum este in prezent. Poti sa-i faci (daca mai ai rabdare) o pasuire cu pasta abraziva fina la supape (cu toata ca la km care spui ca-i are de la ultima slefuire nu prea are rost). Simeringuri pe ghidurile de admisie ar merge sa-i pui daca ghidul nu este prea inalt, altfel se deformeaza baza simeringului, plus ca este lovit de talerul supapei cand aceasta este deschisa la maxim(mai ales ca in cazul axei tale cu came din prezent ai mari sanse ca talerul sa loveasca in simering). |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
Inca ceva : jocuri reglaj culbutori:
- admisie 0.25 mm - evacuare 0.30 mm |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Asa i-am facut si pana acum reglajele la rece, si nu batea decat din cand in cand, pt ca nu am tijele impingatoare perfect drepte, si nu am gasit sa le inlocuiesc.
O la slefuiesc canalele de admisie si de evacuare de la chiulasa, ca ultima data nu prea am avut rabdare, acum o sa fac treaba ca la carte. Si o sa slefuiesc un pic si piciorul de la culbutori care apasa pe supapa, pt a elimina uzura. Pana la urma i-am pus distributie de dacie, si patina mecanica. Distribuitia dubla mi s-a parut ca ar avea ceva usura, si oricum trebuie sa modific capacul de alpine, sa ii sudez o margine pt semering, sa adaptez fulia pe arbore, sa dezaxez fulia de la pompa de apa si de la alternator, era mare bataie de cap, pt nimic. De abia astept sa fie gata, sa il aud cum toarce. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Culbutorii se schimba daca au uzura. Suprafata care apasa pe supapa este tratata pentru a fi mai rezistenta. Daca ii polizezi va trebui sa reglezi supapele des pentru ca se vor uza culbutorii mult mai repede. Dar daca sunt uzati si nu ai altii nu prea ai incotro pentru ca altfel nu poti regla corect jocul supapelor.
Inca ceva... suprafata care apasa pe supapa nu este dreapta. Are o anumita curbura. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(cristidb @ 8 Feb 2005, 12:58) Culbutorii se schimba daca au uzura. Suprafata care apasa pe supapa este tratata pentru a fi mai rezistenta. Daca ii polizezi va trebui sa reglezi supapele des pentru ca se vor uza culbutorii mult mai repede. Dar daca sunt uzati si nu ai altii nu prea ai incotro pentru ca altfel nu poti regla corect jocul supapelor. Inca ceva... suprafata care apasa pe supapa nu este dreapta. Are o anumita curbura. Ai dreptate, dar in cazul lui Robert e greu sa gaseasca acum culbutori de Alpine care oricum sunt incomparabil mai bine tratati decat cei de la motorul Daciei. |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
Pedro |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Am inteles ca pe admisie se pot monta niste semeringuri,chiulasa mea nefiind prevazuta cu asa ceva Nici sa nu te gandesti sa nu iti pui simeringuri la supape . Sunt mai greu de montat dar nu imposibil (se lipesc cu o substanta speciala), nu are rost sa te trezesti ca iti papa ulei dupa aia pe la supape. Apropo cam cat mai costa rectificarea la vibrochen? QUOTE Pana la urma i-am pus distributie de dacie, si patina mecanica Si eu am avut hidraulica si acum i-am pus mecanica dar zornaie de o ia dracu. Nu bate in capac, lantul e intins cum trebuie + ca lantul nou frantuzesc, pinioane noi , patina si capac noi si atunci de ce mama naibi face zgomot? Cred ca o explicatie ar fi ca nu exista ungere ca la patina hidraulica. Cu ce ai astupat gaura de ungere de la aia hidraulica , cu un surub sau cu vreu cacazmat sau ai avut tot mecanica inainte, din ce an e masina? This post has been edited by Pedro: 8 Feb 2005, 15:57 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 04:08 |