dacia 4x4
![]() ![]() ![]() |
dacia 4x4
Iuli |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|||
golidix |
![]()
Post
#122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 16 October 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1610
1999
|
|
Iuli |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
dacia cum vrea sa o faca baiatu e cam greut dar se face
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
dacia 1307 awd |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 10 From: Caracal/Craiova ![]() |
nalodaniel. dacia papuc 4x4 are tractiune spate cand nu e cuplat 4x4. cand cuplezi 4x4 rotile din spate trag mai tare60% si fata 40%. iti spun din experienta, am incercat pe butuci acum vreo 3 ani si cele din spate se invarteau mai repede, si asa scrie si in carte 60spate,40fata.
eu am pus maneta de cuplaj fata pt ca mi se stricase mecanismul ala de il cuplai de la buton. |
--------------------
Dacia,
1307 doublecab 4x4 1.6L,
1998, fri AWD,
- OT 05 MCN VolksWagen, GOLF MK4 1.4 16, 2000, BASIS-EDITION, OT 04 EGL
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#125
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
@AWD /.teoretic e o idiotenite ceea ce ai spus,...asta poate fi realizata doar daca grupurile nu au acelasi raport... ar crapa cutia daca sar merge asa, adica rotile din spate sa invarta mai repede iar cele din fata mai incet,..ambele punti fiind antrenate de motor..prin cutia cu 4x4..
This post has been edited by ct-03-tvy: 9 Sep 2010, 22:51 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#126
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
sa nu mai vorbim ca daca depasesti 30km/h ceva o sa crape acolo in cutie,din moment ce este transmisie 4x4 trebuie sa mearga in mod egal rotile ,daca nu ceva "crapa" este ca si atunci cand ai o oarecare masina 4x4 si pui pe spate roti mici si pe fata roti mari,la fel se intampla si daca puterea nu este calculata la fel fata-spate.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
nalodaniel |
![]()
Post
#127
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
@AWD : merci
![]() deci la urma urmei singurul mod de a face o berilna/brak 4x4 e cu punte si cutie de R18 4x4 ![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
dacia 1307 awd |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 10 From: Caracal/Craiova ![]() |
cititi o carte de dacie pick-up cu 4x4 sa vedeti ca asa scrie...
si pana acum nu am avut nici o problema cu cutia sau cardanul. daca o sa am ocazia sa ma mai prinda ploaia pe camp o sa filmez cum merge cu 70 cu4x4 si nu are niimic This post has been edited by dacia 1307 awd: 10 Sep 2010, 12:03 |
--------------------
Dacia,
1307 doublecab 4x4 1.6L,
1998, fri AWD,
- OT 05 MCN VolksWagen, GOLF MK4 1.4 16, 2000, BASIS-EDITION, OT 04 EGL
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#129
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
erau beti aia de au scris cartea :ad sub masa
binenteles ca merge daca rotile sunt la fel fata spate,si grupurile sunt identice ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 10 Sep 2010, 12:15 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#130
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
normal ca merge atata timp cat rotile fata-spate se invart in acelasi timp,daca una din punti distribuie rotatii mai multe la roata ca cealalta sau daca nu sunt egale rotile (ca marime) atunci apar problemele.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
4x4 |
![]()
Post
#131
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
E asa cum spune awd, roțile din spate se învârt mai mult ca cele din față.
Doar nu credeți ca 40%, 60% era vorba despre distribuția cuplului. E dacia. Am să caut prin documentație. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#132
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
chiar si dacie sa fie,nu are cum sa se invarta mai mult cele dinspate ca cele din fata,nu ar merge cum trebuie +ca s-ar si strica repede
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Iuli |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
grupurile sunt 9x41 dar difera diametru la pinion si coroana de acca spatele fuge mai repede
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
ar putea fi asa cum ziceti voi daca rotile spate ar fi mult mai mici ca alea fata
exemplu tractor grupu spate este mult mai mare ca si cel fata deci roti mai mari spate si roti mici fata |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Iuli |
![]()
Post
#135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
la tractor e altceva el nu fuge mai mult de 50 km si mai are un reductor de schmbat tractiunea si cuplu rotilor.....e mult diferit de turisme
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
4x4 |
![]()
Post
#136
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu am găsit textul dar sunt foarte sigur că am văzut undeva chestia asta cu 40-60% diferența la punți. Trebuie să mergi încet și pe teren lipsit de aderență.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
tornado220 |
![]()
Post
#137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 February 09 ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 28 Nov 2008, 12:29) Este un ARO 12 folosit de "raposatu", are caroserie de dacia break si sasiu de aro 10. La masina aia s-a anulat tractiunea 4x4 prin anu 2003. Sunt doua exemplare in posesia Colegiului Tehnic Miron Costin Roman, aduse de la Bucuresti in 2002, daca nu ma insel. |
--------------------
daewoo
tico
2000
- IS 85 KTY
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Este adevarata treaba cu 40%-60% si este valabila la toate masinile de teren care nu au diferential interaxial ci doar un reductor cu optiunile 4x2 sau 4x4H si 4x4L.
tractiunea 4x4 se foloseste doar la viteze reduse sau in caz de aderenta precara (in impotmoliri sau inzapeziri) Si, credeti-ma, este mai eficace decat orice masina moderna cu sisteme sofisticate de transmisie in conditiile enuntate! Am condus asa ceva inclusiv am urcat plan inclinat de 38*(grade) pe vremea cand uzina din Campulung era o floare a industriei de automobile romanesti pe care cine(oare?)va a pus-o pe butuci |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
Axll |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
Daca tot se vrea o dacie cu aspect si abilitati de aro 10 se ia un aro 10 si se pune o caroserie de aro 10 pe sasiu sau se ia un papuc 4x4 si se transfera tot pe o dacie brek. In cazul transfeerului de la papuc la brek costurile sunt mai mici...cred totusi astept sa vad daca o face sau nu
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
Mefisto966 |
![]() ![]()
Post
#140
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 10 December 10 From: Lumea care o cunoastem ![]() |
@kog: i-ti propun sa te uiti in liniste si cu rabdare la urmatoarele secvente din http://www.retro-meca.com/restaurations/r1...ar/12sinpar.htm si vei vedea, operatia nu-i chiar asa de simpla. Mai ai nevoie de o a doua masina, pe care s-o dezmembrezi, de omologatie nici nu-i cazul sa vorbim... Oricum, daca ai spirit de aventurist, da-i bice, sa vedem ce reusesti sa scoti. Eu de-unul i-ti tin pumnii.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
12
1973
- 3BV780 Mare-i gradina lui Dumnezeu...
|
|
romaro |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 January 11 From: Pitesti ![]() |
nu va mai chinuiti cu transformare in 4x4,ca nu o omologheaza nimeni(costuri astronomice),cine vrea 4x4 pe dacie isi ia 1307 4wd si poate sa ajunga unde nu ajungi cu una obisnuita,am avut la firma de 1.9 d si era bunicica pe noroaie,dar e limitata de garda mica la sol si lipsa reductor.
dar fiind autoutilitara costuri crescute cu impozit,asigurare si rovinieta. eu am rezolvat problema,cu un aro 244 cu motor andoria 2.5 td. sper sa nu supar pe nimeni,dar asta e parerea mea. This post has been edited by romaro: 7 Jan 2011, 12:51 |
--------------------
dacia/aro
logan/1300/ 244
2008/1977/2002
|
|
Iuli |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
da dar dacia 1307 4x4 e o autoutilitara usoara nu cu performte de off road
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
npeti |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 June 10 From: TIMISOARA ![]() |
In caz ca mai intereseazape cineva....dupa atata timp http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din-ro...icol-23442.html si un clip https://www.youtube.com/watch?v=Ubn9J2lCLYc. in mare parte e r18 4x4 .Daca doriti mai multe detalii va dau cu placere.
|
--------------------
dacia
1300 turbo
1978
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:22 |