dacia 4x4
![]() ![]() ![]() |
dacia 4x4
tester |
![]()
Post
#91
|
||
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Superbe poze , le-am urmarit cu interes de cand ai inceput sa le pui , azi le-am vazut toate ca ieri nu mi-a mai mers forumul .Interesant ca au pus masca fata de tipul care sa pus si pe 1300 , pe cand romani alearga dupa cea de Renault .Era si in Buzau ceva asemanator , o hibrida Dacia break/Aro 10 ,avea caroseria de Dacie break si transmisei si punte spate Aro 10 , avea sigla de Aro in fata si era cu numere de armata .
|
--------------------
-
-
-
|
|
kta |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e exemplu de treaba bine facuta. Si ce varza era masina initial. Totul lucrat in detaliu. Foarte, foarte misto. Mi-a placut si faza cu geamurile de lexan si rollcage-ul foarte misto construit.
Nota 10, si cum zicea si cineva mai sus, mi-ar placea sa vada asta cei care isi "fac" masinile ![]() |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 4 Oct 2009, 11:18) Superbe poze , le-am urmarit cu interes de cand ai inceput sa le pui , azi le-am vazut toate ca ieri nu mi-a mai mers forumul .Interesant ca au pus masca fata de tipul care sa pus si pe 1300 , pe cand romani alearga dupa cea de Renault .Era si in Buzau ceva asemanator , o hibrida Dacia break/Aro 10 ,avea caroseria de Dacie break si transmisei si punte spate Aro 10 , avea sigla de Aro in fata si era cu numere de armata . Se numeste aro 12 Superbe poze |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Aro 12 , asa o fi dar e singura care am vazut-o.Acel Renault vad ca are discuri ventilate special pentru ea , ar fi bune si pe dacia mea .
This post has been edited by CGDBZ: 5 Oct 2009, 00:13 |
--------------------
-
-
-
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
sunt discuri ventilate de R 12 se potrivesc si pe dacie cu etriere si jug etrier de nova
aro 12 s-au fabricat 8 bucati |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Si iti mai trebuiesc si portfuzetele de R12.A se observa diferenta dintre portfuzeta de R12 si cea de Dacia.Se vede bine in pozele postate de vis-a-vis.
Felicitari restauratorului!! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
NebunicA |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 24 April 06 From: bucuresti ![]() |
http://www.forum-auto.com/automobile...ujet273365.htm
aici este prezentata transformarea acelui renault 12 break in renault 12 break 4x4 7 Oct 2009, 12:52: http://www.forum-auto.com/automobiles-myth...sujet273365.htm This post has been edited by NebunicA: 7 Oct 2009, 11:52 |
--------------------
Renault
Megane Estate / Megane Sedan
2005 1.5dCI / 2005 2.0 16v
- B-00-1.5X2.0
|
|
Iuli |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
la tulcea in delta in com nufaru un nebun a luat cutia puntea de pe papuc care era 4x4 SI A PUSO peberlina ca papucu a fost lovit rau si nu mai avea cu ce intre in balta
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Iuli |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
nu mai este nimeni interesat de r12 4x4
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Iuli |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
un renault 12 4x4 bun pe timpul de iarna
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
kta |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu radeti ![]() Imi venise o idee mai demult referitoare la Dacia 4x4. Ideea cu punte de papuc, cade, din cauza fiabilitatii si performantelor. Dar cum ar fi sa fie adaptat un sistem bazat pe Dacia 1100 ? Adica in spate sa fie exact ca la 1100 (aceleasi piese, suspensii, frane), cu cutia rotita invers, spre fata si legata de motor printr-un cardan. Un transaxle de fapt (ca la Alfa 75 de exemplu). Daca s-ar reusi treaba asta, ar avea numai avantaje: distributia maselor excelenta, suspensie independenta pe spate, frane pe disc, o gasire relativ usoara a pieselor de schimb. Stiu ca e o solutie pentru tractiune spate de fapt ... |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
Muttley |
![]()
Post
#103
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Suspensia spate de la 1100 insa e cam de toata jena.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#104
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
EI si tu, e doar identica cu puntile oscilante de la sistemul tatra. In plus ai si frane pe disc.
KTA, dar e cam greu sa gasesti o carcasa de cutie de 1100/R8. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IULY-CLA |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 January 10 ![]() |
ARO 10 MODEL AN 80 AVEA PE SPATE PUNTE INDEPENDENTA CU GRUP SUSPENDAT CU PLANETARA DE DACIE SI DISC DE FRANA SI FRANA DE MINA ERA CU TAMBUR PE CARDAN SI ERA UN 4X4 FOARTE BUN SI UNELE MODELE CU MOT DE 14 AVEAU GRUP AUTOBLOCANT SE BLOCA UN SATELIT IN GRUP CU AJUTORUL UNEI FURCI ACTIONATA DE O MEMBRANA PE VACUM
|
--------------------
dacia
berlina
1988/1310
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#106
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca va avea o destinatie stradala, merge o suspensie independenta... insa pe teren greu puntea rigida e regina.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
IULY-CLA |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 January 10 ![]() |
TE CONTRAZIC CUPRIMUL ARO 10 CU PUNTE INDEPENDENTA FATA SPATE NU AM RAMAS BLOCAT NICI ODATA CU AL 2 CU AX RIGID PE SPATE AM CAM AVUT DIFICULTATI CHIAR DACA AVEA MOT TOT DE 14
|
--------------------
dacia
berlina
1988/1310
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(IULY-CLA @ 23 Jan 2010, 21:51) ARO 10 MODEL AN 80 AVEA PE SPATE PUNTE INDEPENDENTA CU GRUP SUSPENDAT CU PLANETARA DE DACIE SI DISC DE FRANA SI FRANA DE MINA ERA CU TAMBUR PE CARDAN SI ERA UN 4X4 FOARTE BUN SI UNELE MODELE CU MOT DE 14 AVEAU GRUP AUTOBLOCANT SE BLOCA UN SATELIT IN GRUP CU AJUTORUL UNEI FURCI ACTIONATA DE O MEMBRANA PE VACUM De ce crezi ca au renuntat la acea punte independenta(cu lenghere ii spuneam noi)?si inca ceva, acel grup de care pomenesti era autoblocant manual! ![]() Adica se autobloca de la un buton dela bord si a fost doar experimental prin anul 89 81 facut de inginerul Badita pe o masina experimentala cu care omul incerca sa alerge la raliuri, masina era cu motor central si puntea de spate era o punte de fata care nu avea mecanism de directie! Am vazut acea masina si am si condus-o la vremea cand eram colegi de munca in acea uzina care se chema cu deosebita mandrie ARO Campulung! Respectele mele! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
IULY-CLA |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 January 10 ![]() |
aro de care spun sunt modele de strada nu de raliu primul din 80 cu puntile independente se comporta super bine grupurile erau 8-33 mot de 14 cv cu 4 trepte mot de 14 erau proaspat aparute sa le inlocuiasca pe cele de 13 al 2 avea mot 14 cv 4 trepte fata avea punte independenta pe spate avea punte rigida si arcuri in foi cu grupuri de9-41 la vit de top era bun si slabut pe teren accidentat verificat avandule pe amandoua in acelas timp
|
--------------------
dacia
berlina
1988/1310
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#110
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
intre timp.la puntea rigida spate ,au aparut rotile pa 15" , marinduse considerabil ecartamentul
ala cu suspensia independenta probabil ca avea roti pa 13" , cu grupuri 8 /33, avand top speedul mai mic,.. la modelu cu puntea rigida, grupurile 41/9 dar rotile au trecut la 14'' de are top speedul mai mare,. nu din cauza grupurilor. 8/33 e de "fuga'', apoi 41/9 mixt(compromis), 7/36 de forta |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
IULY-CLA |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 January 10 ![]() |
amindoua aveau roti pe 175- 14 raportul de 7-36 la grup aveau mot de 13 cele de 14 aveau 8-33 acest model afost o serie scurta in 1980 in colaborare cu uzina dacia pentru adaptarea mot de 14 si grupul de 8-33 pe aro cu punti independente apoisa trecut la punte spate rigida cu care sa echipatsi primele modele de dacia papuc
|
--------------------
dacia
berlina
1988/1310
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Corect, rotile au fost doar 174/14 echipare standard din uzina.Restul a fost variatiune
|
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
Iuli |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
am avut doua aro 10 cum sa nu stu primu din 1979 inmatriculat in 1980 si al doilea din 1984 si era cu prelata sau decapotabil
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
Dacia 1310 4x4 / Aro 12 (aprox. 1987-1989, serie mică MApN) Dacia Break 4x4 a fost produsa pe sasiu de Aro 10, cutie de viteze de Aro 10. Motorul era un motor Ifa in 3 pistoane diesel. erau facute special pt armata. dar eu cred ca ar merge facuta mai usor adaptarea daca gasesti un aro 10 ciuruit sa iei sasiul cu tot si sa pui caroseria da dacie pe sasiu. am gasit un aro 10 la 200 lei cu motorul stricat dar aia nu era problema ca iei un motor de papuc de 1.6 si il pui in loc, si nu ai avea probleme. daca mai are asta aro-ul cred ca il iau si incerc sa vad daca merge adaptata si caroseria de berlina (break merge 100%) dar berlina e cata mai scurta. idea mea era sa pui caroseria de sport pe sasiul de aro 10 cu motor de audi quatro si diferential de audi si ai avea un offroad compatibil si la paris-dakar
![]() This post has been edited by SB04AKI: 31 Jan 2010, 15:02 Attached thumbnail(s) dacia_4x4_1.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 2046 dacia_4x4_2.jpg ( Size: 16.66k ) Number of downloads: 2160 dacia_4x4_3.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 2138 |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
Iuli |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
DACIA 1310 4X4 BUN PE TIMP DE IARNA
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Iuli |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
renault 12 4X4 breack
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#117
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#118
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
am o intrebare
![]() ce se intampla la un papuc 4x4 daca ii scoti planetarele fata si o tii pe 4x4? Nu ar fi tractiune spate? (tin minte ca daciile 4x4 nu au diferential central) si ce componenta nu ar rezista? |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
C@talin |
![]()
Post
#119
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ele dejA merg pe spate,cand cuplezi 4x4 cupleaza si fata .
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
nalodaniel |
![]()
Post
#120
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
/eu stiam ca au tractiune fata
![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:09 |