dacia 4x4
![]() ![]() ![]() |
dacia 4x4
vis-a-vis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
kog |
![]()
Post
#32
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
man, cu frana aia ma omor de aproape 2 ani, nu am ce sa ii fac, intind cablul (cat sa nu freca ferodourile pe tambur, accelerez pana la 30 km/h trag frana de mana si unu co bicicleta opreste mai iute ca mine.
La modificari nu sunt pre priceput, dar cand aveam 16 ani am dezasamblat complet, cu un prieten o Dacie 1300 (1976) adica a ramas doar caroseria, am sudat ce era de sudat, si am asamblat-o la loc, am cumparat multe piese, am adaptat multe, am segmentat si motorul (va dati seama prostie pe noi ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
EinarN |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 28 Nov 2008, 20:20) In primul rand, nu cred ca va tine cu sudura si in al doilea, daca il sudezi stramb, o sa fie puternic dezechilibrat si o sa bata ca dracu. pai daca tai, nu tai si tu īn mijlocul tevii ci tai exact acolo unde-i "U" - cuplei unde-i vine crucea cardanica si daca-l iei la poloboc si tai cu un ferastrau mecanic und fixezi totul asa cum trebuie ulterior la sudura tot asa īn vre-o 3 menghini cu fixare verificata la poloboc n-are cum sa aiba batae. OK. se trage la temperatura dar si asta-i rezolvabila daca sudezi cu argon (sudura gaz + debitor de sīrma) si nu cu electrod ca pe santier. |
-------------------- |
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Si tu crezi ca 4x4 de papuc merge asa gen tractiune integrala permanenta ??? ala e pentru a merge cu 30-40 km/h sa iesi dintr-un kkt da nu poti sa mergi cu el cuplat la 100 la ora ... decat pentru putin timp ...
Eu aveam alta idee mai demult ... Sa iau un papuc cu tractiune pe fata si sa-i las tot ansamblul de fata asa cum e ... in bena se monteaza una bucata motor BMW v12 5.0 cu tot cu cutie legat direct pe puntea spate ... de ce am zis BMW v12 ... pentru ca este foarte ieftin unu si pentru ca are toate comenzile by wire ... Se merge pe strada lejer cu ansamblul fata cu motorul ei si cand vrei sa mergi tare ... opresti motorul de dacie si il pornesti pe ala de BMW ... Lasand orice caterinca aferenta la o parte daca va ganditi putin este foarte realizabil ... si culmea cu bani putini ... cred ca undeva la 10000 lei se poate scoate un asemnea dragster "la gata" ![]() This post has been edited by Ford_V6: 28 Nov 2008, 23:29 |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
EinarN |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 28 Nov 2008, 22:25) Si tu crezi ca 4x4 de papuc merge asa gen tractiune integrala permanenta ??? ala e pentru a merge cu 30-40 km/h sa iesi dintr-un kkt da nu poti sa mergi cu el cuplat la 100 la ora ... decat pentru putin timp ... Cauta la REMAT un AUDI QUATRO nenorocit si adapteaza-i mecanica cu cutie cu tot la motorul de dacie si ai rezolvat problema ![]() |
-------------------- |
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Eu raman la ideea mea cu Papucul bimotor de 300 cp
![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
EinarN |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Ahhh........ bimotor pe naiba.
Baga-i 4 motoare de hayabusa (pe fiecare roata cīte unul) si te-ai scos ![]() Nu-ti mai trebuie nici cardane nici lte minuni de sincronizare a tractiunii si mai faci si economie de greutate ![]() |
-------------------- |
|
vali vtk |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(EinarN @ 29 Nov 2008, 00:34) Ahhh........ bimotor pe naiba. Baga-i 4 motoare de hayabusa (pe fiecare roata cīte unul) si te-ai scos ![]() Nu-ti mai trebuie nici cardane nici lte minuni de sincronizare a tractiunii si mai faci si economie de greutate ![]() pai la 4 motoare nu iti trebuie nici cutii de viteza ,nici sincronizare nici directie ca poti vira accelerand mai tare unul dintre motoare in functie de dorinta ![]() Cum a zis si Visu' ce mai "simpla" solutie este cu mecanica de Renault 18 4x4 dar la ce ar folosi atata munca cand la bani de nimic iti poti cumpara un Aro si il poti "admolesta" in toate modurile si asta pe cale legala fara "tiunareala" de 2 lei LE:daca baieyiide la Aro au montat caroseria de la Dacia break pe sasiu de Aro 10 poti monta si tu caroseria de berlina pe sasiul de Aro 10 si ai 4x4 fara prea mult efort ![]() This post has been edited by vali vtk: 29 Nov 2008, 02:14 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#39
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La motor in bena m-am gandit si eu
![]() Insa asa, motor si cutie transversala, ai deja un diferential central, doar ca in loc de planetare, scoti cardane. In spate, puntea de papuc iar pe fata, diferential de Aro 10. Ce e totusi greu de realizat, schimbatorul de viteze. Insa se preteaza mult mai bine, o cutie automatica. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
pai eu d'aia ma gandisem la grupul motopropulsor de BMW V12 pentru ca are cutie automata cu comenzile by wire .... plus ca motorul e foarte usor pentru ca e din aluminiu integral ...
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
EinarN |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 29 Nov 2008, 11:07) pai eu d'aia ma gandisem la grupul motopropulsor de BMW V12 pentru ca are cutie automata cu comenzile by wire .... plus ca motorul e foarte usor pentru ca e din aluminiu integral ... Te-ai inspirat de la mine cu Dacia 1410 Sport cu motor V6 de Aluminiu de la Pontiac Fiero umflat la 300 CP ? Schmeckere ! ![]() ![]() |
-------------------- |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#42
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
'aideplt...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
GEORGE_MNJ |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 November 08 ![]() |
frate daka vrei sa faci OFF ROAD ia-ti o masina cara sa poata asa ceva..
nu strica orzu pe gaste........ ![]() |
--------------------
dacia 1310
dacia1310
berlina 1991
- B 07 MNJ
|
|
klausy78 |
![]()
Post
#45
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Ford V6 are dreptate -am condus cativa papuci 4x4 si atunci cand le cuplam permanent mai mult de 40 la ora nu puteam sa prind(constructorul chiar te sfatuia sa nu faci asta),intr-adevar 4x4 ( la dacia papuc) te scoate din multe dar nu it da senzatia aceea de rallly pe care o doresti Kog!(parerea mea e ca motorul de Dacie pe care-l ai de vreo 50 de cai nu o sa "traga" ansamblul 4x4 pe cate vrei sa-l montezi pe masina ta)
Cel mai simplu ar fi sa-ti cumperi un 4x4 veritabil (gen Opel Frontera,Suzuki Vitara,Nissan Teranno ) si sa faci off-road. Partea trista e ca (din cate am citit din acest topic) dupa ce ai sa montezi un grup 4x4 pe Dacia ta ( ipotetic vorbind -adica nu ai s-o faci niciodata) ai s-o faci "muci" pe un traseu de munte .Pacat ! 2 Dec 2008, 03:14: Pentru CodeXS : cred ca taica-su tipei cu Chevy Aveo nu prea o iubeste - spune-i sa se uite pe You tube la sectia crash-test si sa vada ce insemna o masina de o stea jumate la capitolul siguranta. This post has been edited by klausy78: 2 Dec 2008, 02:14 |
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#46
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klausy78 @ 2 Dec 2008, 01:49) Cel mai simplu ar fi sa-ti cumperi un 4x4 veritabil (gen Opel Frontera,Suzuki Vitara,Nissan Teranno ) si sa faci off-road. Nu cred ca ai nimerit foarte bine categoria. Frontera e cam varza, Vitara e buna, dar sub Samurai, Terrano e bunicel, dar de departe sub Patrol. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
taticule, ia Pick Up'ul ala si apica-te de treaba. Uite AICI niste exemple ce poti face cu el si cred ca ai fi primul īn Romānia care aplica aceasta noua mode de tuning american.
Cred ca daca faci treaba asa cum trebuie, īi dai pe spate pe unii pe la autoshow-urile romānesti. |
-------------------- |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Frontera este o un 4x4 decent iar pe de alta parte se descurca perfect in traficul urban. Nu stiu ce are toata lumea mai nou cu ele
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
SiloS |
![]()
Post
#49
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
vis-a-vis, la papucul 4x4 cand ridici o roata de pe sol masina se deplaseaza ?
Adica central se imparte 50-50 iar fata si cu spatele au diferential deschis ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
klausy78 |
![]()
Post
#50
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Pt Vis-a-Vis : cand am specificat tipurile acelea de masini 4x4 (frontera,vitara,etc) m-am gandit la un off-road ieftin ,puteam sa specific o Toyota Landcruiser,Nissan Navara sau un veritabil Jeep Cherokee ,insa acestea din urma cred ca sunt un pic cam scumpe pentru Kog.
|
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#51
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Landcruiserul, doar daca te referi la modelele mai vechi. Astea noi intra in aceeasi clasa cu cele amintite de tine mai devreme. Navara, cam aceeasi branza, plus ca e exact ca papucul, n-are diferential central. Eu as zice ca e un pick-up de fite. Jeep Cherokee e o suma de contradictii. Are caroserie autoportanta si suspensii de off-roader. Este de fapt primul SUV, dar foarte capabil in teren.
Daca vrei ceva ieftin, vezi Suzuki Samurai sau de ce nu, Aro. QUOTE(BH 59 FIF @ 2 Dec 2008, 21:44) Frontera este o un 4x4 decent iar pe de alta parte se descurca perfect in traficul urban. Nu stiu ce are toata lumea mai nou cu ele Frontera este bun, pe post de SUV, sa nu-l scoti prea departe de sosea. Suspensiile alea fata cu bara de torsiune, salta suspensia si o rigidizeaza sau o face fleasca si coboara garda la sol. Exact cum nu trebuie. Iar sa-l pui peste Terrano... esti intradevar mult prea subiectiv.![]() QUOTE(SiloS @ 2 Dec 2008, 22:27) vis-a-vis, la papucul 4x4 cand ridici o roata de pe sol masina se deplaseaza ? Cu doua diferentiale deschise, cu o roata ridicata, tot cuplul se duce la acea roata.Adica central se imparte 50-50 iar fata si cu spatele au diferential deschis ? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#52
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De ce sa se duca la o singura roata daca central se imparte tot timpul 50-50 ? Cred ca daca s-ar ridica o singura roata aceea ar avea 50% din cuplu, cea de pe partea opusa 0 iar pe spate restul de 50 ar fi impartita de diferentialul spate !
![]() :-S |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#53
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa e, am vrut sa vad cine-o percepe...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
De putut se poate .... am gasit poza asta pe undeva mai demult
![]() Attached thumbnail(s) HPIM0095.jpg ( Size: 118.23k ) Number of downloads: 3033 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
Kruger |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar am o intrebare. O Dacie cu transmisie spate, si fara modifcari la caroserie, nu va fi altfel torsionata in mers ? Ma gandesc ca a fost desenata sa traga lonjeroanele de masina, si ca acolo e mai rezistenta decat la puntea spate care nu suporta atat de multe forte in mod normal.
Din cate stiu papucul are un sasiu de bine de rau. This post has been edited by Kruger: 3 Dec 2008, 14:29 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#56
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
TORSIŚN//E ~i f. 1) tehn. Operažie de rćsucire a unui material, corp īn jurul axei. 2) Traumatism constānd din īntinderea sau din ruperea ligamentelor unei articulažii; entorsć. [Sil. -si-u-] /<fr. torsion
Si papucul n-are sasiu, are subcadru. Asa cum este si pe fata. S-ar putea totusi intari cu un cadru din fata pana in spate in dreptul lonjeroanelor. This post has been edited by vis-a-vis: 3 Dec 2008, 14:47 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma rog, intindere, compresie...etc. Poate chiar si torsionare in anumite cazuri. Care e diferenta intre sasiu si subcadru ? Subcadru cumva sasiul care face corp comun cu caroseria ? Adica, nu sasiul clasic de camion si aro de pe care se poate scoare caroseria cu totul.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
kog |
![]()
Post
#58
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
sunt lamurit, carnetul tot nu l-am luat, deci Dacia mea scapa (tre sa pun poze cu ea
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Kruger |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu intotdeauna mi-am dorit un papuc simplu, necarosat, tractiune spate, motor 1.6 carburatie, "modificat mai frate" cu care sa fac cerculete "special pentru cunoscatori", gume late pe spate, lasat mult pe asfalt "si ca sa fiu mai aproape de strazi si cartier
o sa-l cobor vreo cativa centimetri" lejer. This post has been edited by Kruger: 3 Dec 2008, 17:03 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
SiloS |
![]()
Post
#60
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE S-ar putea totusi intari cu un cadru din fata pana in spate in dreptul lonjeroanelor. EinarN ne-ar putea da mai multe sfaturi in ceea ce priveste intarirea caroseriei . El doreste sa isi construiasca un cadru tubular pentru viitoarea lui Dacie Sport ! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:12 |